Jump to content

rippa

Members
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

About rippa

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

1,820 profile views

rippa's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μπαίνει αλλα με πολλές μετατροπές που στο τέλος δεν αξίζει τον κόπο και το συνολικό ποσό. Όπως σωστά ανέφερε ο gpap είναι διαφορετικού τύπου και δεν ανήκει στην οικογένεια των 085 σασμάν...
  2. Ναι Καμία, μόνο στο σημείο που κουμπώνει ο τεντόρος του ιμάντα έπρεπε να αλλαχθεί αφου ο τεντώρος του ARC/AVY κουμπώνει στο μπλοκ σε διαφορετικό σημέιο Δυστηχώς ΟΧΙ Όχι κανένα. Τα μπεκ είναι χρήσιμα σε extreme ατμοσφαιρική/τούρμπο βελτίωση Pauter τις οποίες μου τις πήρε ο μηχανικός μου. 730 ευρώ πριν 2,5 χρόνια
  3. Στο παρελθόν το έψαξα εκτενώς και τελικά το υλοποίησα δηλαδή να κάνω τον AFH 1600 χωρίς να φαίνεται τίποτα και με τον ελάχιστο κόπο. Αρχικά ήμουν στην φάση να πάρω μπιέλες/στρόφαλο από κάποιο 1600αρη μπλοκ του γκρουπ και ιδιαίτερα ένα εκ των ARC,AVY και AJV. Είχα θέσει στόχο ότι το αμάξι θα στρόφαρε στο μέλλον 8500 rpm (προς το παρων φτάνει 8700 rpm) και ανακάλυψα ότι τα μπλοκ των ARC και AVY έχουν μπεκ λαδιού κάτω από τα πιστόνια.... Οπότε δεν χρειάστεικε δεύτερη σκέψη και το εγχείρημα ήταν σχεδόν plug n play Κεφαλή AFH με μπλοκ από ARC που το πήρα από ένα Polo GTi 6n2 και οι μόνες μοντίφες ήταν στο σημείο που κουμπώνει ο τεντώρος του εκκεντροφόρου... Και προς ενημέρωση των ανοχών του AFH με μπλοκ ARC. Το είχα φτάσει να έχει συμπίεση 11.9:1 με τα μαμά πιστονομπιελοστρόφαλο του ARC και με έκκεντρα 278-11/270-10.9 που είχαν 1.9/1.5 βύθισμα στο ΑΝΣ!!!! Το είχα φτάσει έτσι μέχρι 160 άλογα σε σφιχτό δυναμόμετρο (ΤΑΤ) και 17.8 κιλά ροπής. Μετά ξέφυγε...
  4. Με ΦΠΕ θα φτάσεις τα 114-116 πραγματικά άλογα. Με ΦΠΕ+συμπίεση+έκκεντρα θα παίξεις στα 125-130 άλογα ανάλογα με τα έκκεντρα που θα επιλέξεις. Όσον αφορά την εξάτμιση πρέπει να οριοθετήσεις που θέλεις να φτάσεις. Για ΦΠΕ αφήνεις το μαμά χταπόδι απείραχτο και αλλάζεις την υπόλοιπη 2 ελέυθερα καζάνια και μεταλικό καταλύτη και σωληνώσεις διαμέτρου Φ48. Για β΄στάδιο 125-130 αλόγων οριακά κρατάς το μαμά χταπόδι αλλά παίζεις με Φ50 σωληνώσεις.
  5. Καταρχήν μακρυά από ρεπροφιλ. Είτε με AFH είτε με BBZ μέτριο έως κακό αποτέλεσμα από θέμα απόδοσης, παραπάνω καταπόνηση και θόρυβος από τα ωστήρια αφού τρώγεται μέρος του βασικού κύκλου του εκκεντροφόρου και υπάρχει και περίπτωση η διαδικασία βαφής/σκλύρηνσης να μην γίνει σωστά και σε 20-30000 χλμ να αρχίσουν να τρώγονται τα αμύγδαλα. Οι καλύτερες και δοκιμασμένες value for money λύσεις είναι: BBZ: dbilas 252-10 AFH: dbilas 264-10 υπάρχουν φυσικα και οι colombo που ανέφερε ο kdouris για πιο ήπιο/ροπάτο σετάπ για τον bbz και για τον AFH υπάρχουν και οι schrick οι οποίοι καλοί και άγιοι αλλά πανάκριβοι και οι dbilas 256-9.5 για πιο ήπιο/ροπάτο σεταπ. Σε όλες τις περιπτώσεις άυξηση συμπίεσης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
  6. O άνθρωπος τόση ώρα μιλάει για το ψευτοκάπακο όχι το καπάκι/κυλινδροκεφαλή! Για να γίνουν αυτά που λες πρέπει να λυθεί όλη η κυλινδροκεφαλή και όχι το ψευτοκάπακο!
  7. Σε ενδεχόμενο rebuilt του κινητήρα σου τα εσωτερικά μέρη που ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχθούν είναι τα εξής: 1. φλάτζα κεφαλής (έτσι και αλλιώς αφού θα λυθεί η κεφαλή) 2. ελατήρια πιστονιών 3. τσιμουχάκια βαλβίδων 4. οδηγοί βαλβίδων 5. μέταλλα στροφάλου 6. μέταλλα μπιελών 7. θρος Προαιρετικά και ανάλογα με το αν η πίεση λαδιού είναι πεσμένη όταν το μοτέρ είναι κρύο/ζεστό στο ρελαντί αλλά και με τέρμα γκάζι τρομπα λαδιού κ ωστήρια αν δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ Τώρα από κόστος ξέρω μόνο ότι η φλάτζα είναι στα 50-70 ευρώ, τα ελατήρια πιστονιών είναι 70-100 ευρώ, τα μέταλλα 70-80 ευρώ, τα ωστήρια 380-400 ευρώ και η τρόμπα λαδιού 150-160 ευρώ.
  8. Πρέπει να ήσουν πολύ τυχερός γιατί εμένα για νέο χταπόδι περύσι τον Φεβρουάριο μου το είχε κρατήσει 1,5 εβδομάδα μέσα και ας ήταν και προγραμματισμένο ραντεβου... Και σε γνωστούς μου έχει τύχει να το κρατήσει 3-4 μέρες, μιλάμε πάντα για νέο χταπόδι. Αλλά καλώς ή κακώς αν θέλεις καλό χταπόδι με τέλειες κούρμπες ο Ποπάυ αποτελεί την μοναδική επιλογή...
  9. Αν και καθυστερημένα θα συμφωνήσω με αρκετά παιδιά αν θέλεις να κερδίσεις αισθητά σε επιδόσεις με το συγκεκριμένο μοτέρ καλύτερα να πας σε άλλο αμάξι. Και αυτά στο λέω ότι με ένα πλήρες καλό ΦΠΕ θα δεις τα μαμά άλογα του 100αριου μοτεριού στην καλύτερη! Και αυτό γιατι σε σχέση με το 100αρη το 75αρη έχει: 1. Μικρότερη πεταλούδα 2. ¶λλη πολλαπλή εισαγωγής 3. Μικρότερα έκκεντρα 4. Μικρότερες βαλβιδες κεφαλής 5. Διαφορετικό πρόγραμμα Ξέρω παλικάρι με Leon 1.4 75hp που είχε κάνει και πλήρες ΦΠΕ και είχε βάλει και πεταλούδα+πολλαπλή από 100αρη μοτέρ και είχε δει 96 άλογα στο δυναμόμετρο.... Τώρα άσχετο όσον αφορά τον Ποπάυ σε καμιά περίπτωση δεν παίρνει πράγματα από τον Παπαδόπουλο και επίσης αν θέλει κάποιος να φτιάξει πραγματικά καλό χταπόδι χωρίς το παραμικρό στένεμα ο Ποπάυ είναι μακράν ο καλύτερος αυτή την στιγμή εξατμισάς με τον τελευταίας τεχνολογίας κουρμπαδόρο που διαθέτει. Για χταπόδι μόνο στον Ποπάυ θα πήγαινα, για την υπόλοιπη εξάτμιση δεν χρειάζεται και επιστήμη... Βέβαια έχει τα μειωνεκτήματά του σαν μάστορας, όπως ακριβές σχετικά τιμές και μερικές φορές όταν πρόκειται για χταπόδι μπορεί να σε αφήσει και μέρες χωρίς αμάξι αν δεν έχει ξαναφτιάξει ή να έχει έτοιμο χταπόδι για το δικό σου μοτέρ.
  10. Wiseco αλλά παραμένεις σε εργοστασιακή συμπίεση: http://www.streetandcircuit-shop.biz/wisec...5mm-14160-p.asp
  11. Τα έκκεντρα που έχεις απαιτούν συμπίεση 11,0:1. Δηλαδή με 4-5 δέκατα πλάνισμα θα καλυφθείς. Όπως σου είπα και στο παρελθόν για τα συγκεκριμένα έκκεντρα, για το στροφάρισμα μέχρι 7800 rpm και για τα άλογα που θα παίξεις τα σφυρήλατα πιστόνια και οι ατσάλινες μπιέλες ΔΕΝ είναι απαραίτητα! Τώρα αν εσύ θες σώνει και καλά να γίνεις σφυρήλατος τι να σου πω, οι επιλογές είναι περιορισμένες και για πιστόνια θα πήγαινα για τα Wiseco με τα οποία έτσι και αλλιώς θα χρειαστεί να σφάξεις το καπάκι. Μπιέλες μπορείς να βρεις aftermarket αυτές που βγαίνουν για 20vt μιας και του 20vt και του 1.4 έχουν ίδιο μήκος (144 mm) με μόνη διαφορά τον πύρο πιστονιού που με δαχτυλίδια όμως και αυτό το επιλύεις. Γνώμη μου, έχεις τα έκκεντρα και τόσο καιρό το φιλοσοφείς και ψάχνεις να ξοδέψεις ένα αρκετά σεβαστό ποσό για έμβολα και μπιέλες που δεν τα χρειάζεσαι! Ακόμα και αν σκέφτεσαι 8αρες, θα χρειαστείς και ελατήρια σκληρότερα βαλβίδων και ελάφρωμα/ζύγισμα στροφάλου που σημαίνει κατέβασμα του μοτέρ.... Κάνε μια συμπίεση (4-5 δέκατα το καπάκι), φόρεσε τα έκκεντρα, και φτιάξε ένα πρόγραμμα. Θα έχεις άμεσα 125-128 άλογα με σωστή εξάτμιση. Μετά αλλάζεις και πολλαπλή εισαγωγής και θα ξεπεράσεις τα 140 άλογα. Με το βάρος του polo σου και προαιρετικά με κοντύτερη τελική μετάδοσης θα κάνεις αρκετό κόσμο να τρίβει τα μάτια του με αυτά που θα κάνει στον δρόμο το ταπεινό 14αράκι
  12. Στο δικό μου αμάξι με 10.000 χλμ με 160 άλογα και 10.000 χλμ 170 άλογα παρέδωσε πνεύμα... Και μόνο με 4-5 εκκινήσεις σε φανάρι.... Οπότε καταλαβαίνεις.... Δεν είναι για πολλά χλμ. Εξαρτάται τι συμπίεση θες να φτιάξεις. Αν θες μαμά συμπίεση το καλύτερο value for money είναι Wiseco τα οποία τα βρίσκεις με 650-680 euros. Αν θες παραπαάνω συμπίεση υπάρχουν έτοιμα μόνο τα Accralite τα οποία θα σε πάνε χωρίς σφαγμένο καπάκι στο 11,5:1 αλλά...είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ....1200 euros.... Αν μιλάς Γερμανικά μπορείς να απευθυνθείς και στον sorg motorsport αλλά και τα δικά του πιστόνια κοστίζουν 1200 euros και πάνε την συμπίεση στο 11,5:1. Υπάρχει και η τελευταία λύση, να έχεις σαν δείγμα ένα μαμά πιστόνι, να το πας σε έναν ρεκτιφιατζή να του πεις πως θες το μαμά πιστόνι σου να γίνει ως σφυρήλατο, δηλαδή να σου φτιάξει όσο βαθιές τσέπες θες (αναλόγως τι βύθισμα στο ΑΝΣ θα έχουν τα έκκεντρά σου) και να στα κάνει όσο φλατ θες εσύ (τα γεμίζει με ειδικό υλικό) ανάλογα την επιζητούμενη συμπίεση και μετα το στέλνεις στην Αμερική και συγκεκριμένα στην JE pistons και σου βγαίνει τελική 530-540 euros με όλα τα μεταφορικά και ότι σου πάρει μετά το τελωνείο. Αν δεν έχεις άκρη θα σου πάει συνολικά 650 euros περίπου.
  13. 1) Μπορεί να γίνει είτε με πλάνισμα μόνο, είτε με πιστόνια μόνο είτε και με τα δύο. Ενημερωτικά το καπάκι του AFH αντέχει μέχρι και 7 δέκατα κατέβασμα, το οποίο αν το κάνεις θα πας σε 11,2-11,3:1 συμπίεση την οποία όμως δεν αντέχουν τα μαμά πιστόνια, τα οποία αντέχουνε μέχρι 11-11.1:1 2) Αυτό που λες είναι overbore. Το μέγιστο που μπορείς να κάνεις overbore τα κύλινδρα του AFH είναι 77.5 mm από 76.5 μαμά που σημαίνει 1426 κυβικά από 1390 μαμά. Αν θες να πας παραπάνω πρέπει να αλλάξεις και διαδρομή με μπιέλες και στρόφαλο από Polo GTI (ARC,AVY μοτέρ) και πιθανότατα να παίζει και ο στρόφαλος και οι μπιέλες του AUS (golf,leon 1.6). 3) Δεν γνωρίζω 4) Φυσικά, μέχρι 130 άλογα ΙΚ20 προτεινόμενα, από 140 και πάνω μπορείς να παίξεις με ΙΚ22. 5) Αντέχει! Καλή λύση ο 4φτερος αλλα διαρκεί λίγο....
  14. Ποιος σου το είπε αυτό? Μέχρι 7800 rpm τα μαμά σωθικά δουλεύουν μια χαρά τεσταρισμένο σε 2 διαφορετικά μοτέρ. Παραπάνω σε στροφάρισμα με αυτά τα έκκεντρα δεν έχει νόημα να πας! Οπότε αν δεν αλλάξεις πιστόνια-μπιέλες το κόστος πέφτει δραματικά.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.