Jump to content
josa

Kw Coil Over Variant3 Inox

Recommended Posts

Λοιπόν είμαι σχεδόν έτοιμος να καταθέσω 1400€ για τη συγκεκριμένη ανάρτηση στο gt..Αξίζει; μήπως με αυτά τα χρήματα θα είχα καλύτερες επιλογές..

To site

Kw Variant 3 Golf V

Edited by josa
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω αρχικά το βασικό.

Το αμάξι σου το έχεις αποκλειστικά για χρήση δρόμου ή θέλεις να αρχίσεις να μπαίνεις συστημάτικα στην πίστα με αυτό;

Και στο δρόμο είσαι οπαδός των σφιχτών αναβάσεων ή απλά θέλεις να πηγαίνεις γρήγορα και σταθερά;

Αλλάζει πάρα πολύ τις ανάγκες σου και τις απαιτήσεις σου σε ρυθμίσεις.

Link to comment
Share on other sites

H αναρτηση φιλε μου ειναι θεϊκη και θα χασεις την μπαλα!!

Ο μονος ενδοιασμος μου ειναι η τιμη.

1400¤??καινουρια?Αποσο ξερω κανει παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω αρχικά το βασικό.

Το αμάξι σου το έχεις αποκλειστικά για χρήση δρόμου ή θέλεις να αρχίσεις να μπαίνεις συστημάτικα στην πίστα με αυτό;

Και στο δρόμο είσαι οπαδός των σφιχτών αναβάσεων ή απλά θέλεις να πηγαίνεις γρήγορα και σταθερά;

Αλλάζει πάρα πολύ τις ανάγκες σου και τις απαιτήσεις σου σε ρυθμίσεις.

Για χρήση δρόμου, πίστα πολύ σπάνια..δηλαδή το στήσιμο π θέλω να επιτυχω θέλω να είναι δρόμου.. Θέλω να πηγαίνω γρήγορα, σταθερά αλλα & με άνεση.. Με λίγα λόγια θέλω καλές αποδόσεις αλλά & τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση..

Φίλε μ κώστα τόσο τη δίνει στο site. To link το παρέθεσα στο πρώτο post.

Edited by josa
Link to comment
Share on other sites

Για χρήση δρόμου, πίστα πολύ σπάνια..δηλαδή το στήσιμο π θέλω να επιτυχω θέλω να είναι δρόμου.. Θέλω να πηγαίνω γρήγορα, σταθερά αλλα & με άνεση.. Με λίγα λόγια θέλω καλές αποδόσεις αλλά & τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση..

Φίλε μ κώστα τόσο τη δίνει στο site. To link το παρέθεσα στο πρώτο post.

Τότε προφανώς δε θα παίζεις πάρα πολύ εώς καθόλου με τις ρυθμίσεις σου, άρα γιατί να πάρεις μια τέτοια ανάρτηση που έχει ρύθμιση ύψους, σκληρότητας, bump και rebound ξεχωριστά, αν δε βγεις στην "αναζήτηση του χαμένου δέκατου του δευτερολέπτου". Δεν υπάρχει κάποιος λόγος.

Υπάρχουν πάρα πολύ καλές αναρτήσεις με λιγότερα λεφτά που θα σου κάνουν τι δουλειά που θέλεις.

Εγώ για παράδειγμα φοράω πλέον Bilstein PSS, που είναι ρυθμίσιμη μόνο στο ύψος, με τα κατάλληλα ελατήρια για τη δουλειά που θέλω. Και πίστεψέ με ακόμα και μόνο με το ύψος το αυτοκίνητο αλλάζει απίστευτα συμπεριφορά αν μεταβάλεις +- 1cm μπρος ή πίσω υποστροφικά ή υπερστροφικά.

Υπάρχει και η PSS 9 που αλλάζει ύψος και σκληρότητα (αλλά όχι ανεξάρτητα bump και rebound όπως η KW 3).

Γενικά πιστεύω πως για τη χρήση που θέλεις άδικα θα δόσεις τόσα χρήματα για μια τέτοια πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση που ουσιαστικά δε σου χρειάζεται. Μπορείς να πάρεις μια πιο απλή και να τη ρυθμίσεις εκεί ακριβώς που τη θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Τότε προφανώς δε θα παίζεις πάρα πολύ εώς καθόλου με τις ρυθμίσεις σου, άρα γιατί να πάρεις μια τέτοια ανάρτηση που έχει ρύθμιση ύψους, σκληρότητας, bump και rebound ξεχωριστά, αν δε βγεις στην "αναζήτηση του χαμένου δέκατου του δευτερολέπτου". Δεν υπάρχει κάποιος λόγος.

Υπάρχουν πάρα πολύ καλές αναρτήσεις με λιγότερα λεφτά που θα σου κάνουν τι δουλειά που θέλεις.

Εγώ για παράδειγμα φοράω πλέον Bilstein PSS, που είναι ρυθμίσιμη μόνο στο ύψος, με τα κατάλληλα ελατήρια για τη δουλειά που θέλω. Και πίστεψέ με ακόμα και μόνο με το ύψος το αυτοκίνητο αλλάζει απίστευτα συμπεριφορά αν μεταβάλεις +- 1cm μπρος ή πίσω υποστροφικά ή υπερστροφικά.

Υπάρχει και η PSS 9 που αλλάζει ύψος και σκληρότητα (αλλά όχι ανεξάρτητα bump και rebound όπως η KW 3).

Γενικά πιστεύω πως για τη χρήση που θέλεις άδικα θα δόσεις τόσα χρήματα για μια τέτοια πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση που ουσιαστικά δε σου χρειάζεται. Μπορείς να πάρεις μια πιο απλή και να τη ρυθμίσεις εκεί ακριβώς που τη θέλεις.

Μήπως να κοιτάξω για kw 2 ή 1..;; σε ευχαριστώ για τη βοήθεια..

Link to comment
Share on other sites

Για χρήση δρόμου, πίστα πολύ σπάνια..δηλαδή το στήσιμο π θέλω να επιτυχω θέλω να είναι δρόμου.. Θέλω να πηγαίνω γρήγορα, σταθερά αλλα & με άνεση.. Με λίγα λόγια θέλω καλές αποδόσεις αλλά & τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση..

Φίλε μ κώστα τόσο τη δίνει στο site. To link το παρέθεσα στο πρώτο post.

Παντως με αυτα που λες σαν απαιτησεις η KW III μου φαινεται λιγο too much.

Και με μια KWI ή ΙΙ πιστευω θα εισαι καλυμενος.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Πάρε την 3 που παίρνει και service με πολυ λιγότερα χρήματα από την 2.

Για πες πόσο βρίσκεις την 1 μήπως και σε συμφέρει να πάρεις την 1 με βάση αυτά που θες από την ανάρτησή σου,

Εγώ φοράω την 1 και είναι απλά γαμάτη!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ αυτό θα έλεγα.

Κοίτα για KW1 ή Bilstein PSS και νομίζω ότι σε καλύπτει μια χαρά με πολύ λιγότερα χρήματα (και χωρίς πονοκεφάλους).

Για κάτι περισσότερο θεωρώ ότι είναι τζάμπα λεφτά και πολλές παράμετροι που απλά δε θα χρειαστείς ποτέ σου.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια...

Ολες αυτες οι αναρτησεις (Kw123 Pss9) ερχονται μαζι με ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ετσι ωστε να μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ τουλαχιστον μπροστα??

Edited by ToMaS
Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια...

Ολες αυτες οι αναρτησεις (Kw123 Pss9) ερχονται μαζι με ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ετσι ωστε να μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ τουλαχιστον μπροστα??

Για τις PSS 9 μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πως όχι. Και γενικά νομίζω πως τα top mount είναι πάντα ανεξάρτητα.

Όπως έγραψα και σε άλλο topic, τη δική μου PSS το γόνατο κατασκευάστηκε έκκεντρο στo σημείο που πιάνει η πλήμνη, με αποτέλεσμα να μπορώ να δώσω λίγο camber παραπάνω από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Κατέληξα οτι πραγματικά είναι τοο ματσ..μάλλον θα κοιτάξω για την 2.. Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

Καλυτερη επιλογη ;)

Κοιτα και για την KW II γαλβανιζε.Παιζει στα λεφτα της I περιπου και συμφερει γιατι παιρνεις τα + της ΙΙ και μονο - ειναι οτι δεν ειναι ανοξειδωτη.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια...

Ολες αυτες οι αναρτησεις (Kw123 Pss9) ερχονται μαζι με ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ετσι ωστε να μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ τουλαχιστον μπροστα??

με ρυθμιζόμενα top mount έρχεται ένα μοντέλο της asp και της koni και σε όλες τις άλλες μπορείς να τα παραγγείλεις extra, ή αργότερα ξεχωριστά και σε τιμή από 50 εως 100. Πάντως κατά τη γνώμη μου ότι πληρώνεις παίρνεις. Καλή η ΚW 1 και 2 αλλά η 3 είναι σε άλλο επίπεδο, ακόμα και μη χρησιμοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητές της. Τις ρυθμίσεις τις κάνεις μόνος και βρίσκεις με τον καιρό τι σου ταιριάζει και μην ακόυτε τις απόψεις κανενός παρά μόνο του κατασκευαστή (αν έχει δώσει προτεινόμενες ρυθμίσεις για τους ελληνικούς δρόμους). Και φυσικά ψάχνοντας την αγορά εξωνυχιστικά θα βρεις πολύ καλύτερες τιμές και από τα 1800 με 2000 που παίζει γενικά η variant3 αλλά και από τα 1400. Εγώ φόρεσα πρόσφατα την pss9 με 1200 ευρά από 1800 που κάνει, ολοκαίνουργια και με τη χρυσή κάρτα εγγύησης της bilstein. επίσης αν αποφασίσεις για variant 1 ή 2 μπορείς να τις βρεις και αυτές με 700 800 ευρά. Η απόφαση είναι δικιά σου, οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές αλλά σημαντικές. Η golfara και με τα απλά λεπτοκάλαμα bilstein sprint γίνεται από τρένο που ήδη έιναι, υπερταχεία. Με τις coilover έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής, δυνατότητα επισκευής και μικρορυθμίσεις σε σχέση με τη χρήση και τις απαιτήσεις σου που κάνουν της διαφορά κυρίως στο feeling το αμαξιού. Πάντως ρε παιδιά μη ρίχνετε βάρος μόνο στα αμορτισέρ, δώστε βάση στο σύνολο της ανάρτησης. Με απλή αλλαγή σινεμπλόκ, aftermarket ζαμφορ και αντιστρεπτική πίσω με κόστος 400 με 500 ευρώ και τα μαμίσια αμορτισέρ (αφήστε τα να φάνε τα ψωμιά τους τα καημένα) θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα. Σκεφτείτε λίγο και την καταπόνηση σε κρεμαγιέρα ψαλίδια ακρόμπαρα κλπ και τα τριξίματα που θα προκαλέσει μια coilover με μέτριες προς σκληρές ρυθμίσεις...κρίμα καινούργια αμάξια!!!sorry για το τεράστιο post

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.