josa Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 (edited) Λοιπόν είμαι σχεδόν έτοιμος να καταθέσω 1400€ για τη συγκεκριμένη ανάρτηση στο gt..Αξίζει; μήπως με αυτά τα χρήματα θα είχα καλύτερες επιλογές.. To site Kw Variant 3 Golf V Edited November 1, 2006 by josa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Να ρωτήσω αρχικά το βασικό. Το αμάξι σου το έχεις αποκλειστικά για χρήση δρόμου ή θέλεις να αρχίσεις να μπαίνεις συστημάτικα στην πίστα με αυτό; Και στο δρόμο είσαι οπαδός των σφιχτών αναβάσεων ή απλά θέλεις να πηγαίνεις γρήγορα και σταθερά; Αλλάζει πάρα πολύ τις ανάγκες σου και τις απαιτήσεις σου σε ρυθμίσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 H αναρτηση φιλε μου ειναι θεϊκη και θα χασεις την μπαλα!! Ο μονος ενδοιασμος μου ειναι η τιμη. 1400¤??καινουρια?Αποσο ξερω κανει παραπανω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted November 1, 2006 Author Report Share Posted November 1, 2006 (edited) Να ρωτήσω αρχικά το βασικό.Το αμάξι σου το έχεις αποκλειστικά για χρήση δρόμου ή θέλεις να αρχίσεις να μπαίνεις συστημάτικα στην πίστα με αυτό; Και στο δρόμο είσαι οπαδός των σφιχτών αναβάσεων ή απλά θέλεις να πηγαίνεις γρήγορα και σταθερά; Αλλάζει πάρα πολύ τις ανάγκες σου και τις απαιτήσεις σου σε ρυθμίσεις. Για χρήση δρόμου, πίστα πολύ σπάνια..δηλαδή το στήσιμο π θέλω να επιτυχω θέλω να είναι δρόμου.. Θέλω να πηγαίνω γρήγορα, σταθερά αλλα & με άνεση.. Με λίγα λόγια θέλω καλές αποδόσεις αλλά & τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση.. Φίλε μ κώστα τόσο τη δίνει στο site. To link το παρέθεσα στο πρώτο post. Edited November 1, 2006 by josa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Για χρήση δρόμου, πίστα πολύ σπάνια..δηλαδή το στήσιμο π θέλω να επιτυχω θέλω να είναι δρόμου.. Θέλω να πηγαίνω γρήγορα, σταθερά αλλα & με άνεση.. Με λίγα λόγια θέλω καλές αποδόσεις αλλά & τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση..Φίλε μ κώστα τόσο τη δίνει στο site. To link το παρέθεσα στο πρώτο post. Τότε προφανώς δε θα παίζεις πάρα πολύ εώς καθόλου με τις ρυθμίσεις σου, άρα γιατί να πάρεις μια τέτοια ανάρτηση που έχει ρύθμιση ύψους, σκληρότητας, bump και rebound ξεχωριστά, αν δε βγεις στην "αναζήτηση του χαμένου δέκατου του δευτερολέπτου". Δεν υπάρχει κάποιος λόγος. Υπάρχουν πάρα πολύ καλές αναρτήσεις με λιγότερα λεφτά που θα σου κάνουν τι δουλειά που θέλεις. Εγώ για παράδειγμα φοράω πλέον Bilstein PSS, που είναι ρυθμίσιμη μόνο στο ύψος, με τα κατάλληλα ελατήρια για τη δουλειά που θέλω. Και πίστεψέ με ακόμα και μόνο με το ύψος το αυτοκίνητο αλλάζει απίστευτα συμπεριφορά αν μεταβάλεις +- 1cm μπρος ή πίσω υποστροφικά ή υπερστροφικά. Υπάρχει και η PSS 9 που αλλάζει ύψος και σκληρότητα (αλλά όχι ανεξάρτητα bump και rebound όπως η KW 3). Γενικά πιστεύω πως για τη χρήση που θέλεις άδικα θα δόσεις τόσα χρήματα για μια τέτοια πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση που ουσιαστικά δε σου χρειάζεται. Μπορείς να πάρεις μια πιο απλή και να τη ρυθμίσεις εκεί ακριβώς που τη θέλεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted November 1, 2006 Author Report Share Posted November 1, 2006 Τότε προφανώς δε θα παίζεις πάρα πολύ εώς καθόλου με τις ρυθμίσεις σου, άρα γιατί να πάρεις μια τέτοια ανάρτηση που έχει ρύθμιση ύψους, σκληρότητας, bump και rebound ξεχωριστά, αν δε βγεις στην "αναζήτηση του χαμένου δέκατου του δευτερολέπτου". Δεν υπάρχει κάποιος λόγος.Υπάρχουν πάρα πολύ καλές αναρτήσεις με λιγότερα λεφτά που θα σου κάνουν τι δουλειά που θέλεις. Εγώ για παράδειγμα φοράω πλέον Bilstein PSS, που είναι ρυθμίσιμη μόνο στο ύψος, με τα κατάλληλα ελατήρια για τη δουλειά που θέλω. Και πίστεψέ με ακόμα και μόνο με το ύψος το αυτοκίνητο αλλάζει απίστευτα συμπεριφορά αν μεταβάλεις +- 1cm μπρος ή πίσω υποστροφικά ή υπερστροφικά. Υπάρχει και η PSS 9 που αλλάζει ύψος και σκληρότητα (αλλά όχι ανεξάρτητα bump και rebound όπως η KW 3). Γενικά πιστεύω πως για τη χρήση που θέλεις άδικα θα δόσεις τόσα χρήματα για μια τέτοια πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση που ουσιαστικά δε σου χρειάζεται. Μπορείς να πάρεις μια πιο απλή και να τη ρυθμίσεις εκεί ακριβώς που τη θέλεις. Μήπως να κοιτάξω για kw 2 ή 1..;; σε ευχαριστώ για τη βοήθεια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Για χρήση δρόμου, πίστα πολύ σπάνια..δηλαδή το στήσιμο π θέλω να επιτυχω θέλω να είναι δρόμου.. Θέλω να πηγαίνω γρήγορα, σταθερά αλλα & με άνεση.. Με λίγα λόγια θέλω καλές αποδόσεις αλλά & τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση..Φίλε μ κώστα τόσο τη δίνει στο site. To link το παρέθεσα στο πρώτο post. Παντως με αυτα που λες σαν απαιτησεις η KW III μου φαινεται λιγο too much. Και με μια KWI ή ΙΙ πιστευω θα εισαι καλυμενος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Πάρε την 3 που παίρνει και service με πολυ λιγότερα χρήματα από την 2. Για πες πόσο βρίσκεις την 1 μήπως και σε συμφέρει να πάρεις την 1 με βάση αυτά που θες από την ανάρτησή σου, Εγώ φοράω την 1 και είναι απλά γαμάτη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 αντε και την πηρες.ποιος θα σου τη ρυθμισει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Κι εγώ αυτό θα έλεγα. Κοίτα για KW1 ή Bilstein PSS και νομίζω ότι σε καλύπτει μια χαρά με πολύ λιγότερα χρήματα (και χωρίς πονοκεφάλους). Για κάτι περισσότερο θεωρώ ότι είναι τζάμπα λεφτά και πολλές παράμετροι που απλά δε θα χρειαστείς ποτέ σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 (edited) Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια... Ολες αυτες οι αναρτησεις (Kw123 Pss9) ερχονται μαζι με ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ετσι ωστε να μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ τουλαχιστον μπροστα?? Edited November 1, 2006 by ToMaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια...Ολες αυτες οι αναρτησεις (Kw123 Pss9) ερχονται μαζι με ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ετσι ωστε να μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ τουλαχιστον μπροστα?? Για τις PSS 9 μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πως όχι. Και γενικά νομίζω πως τα top mount είναι πάντα ανεξάρτητα. Όπως έγραψα και σε άλλο topic, τη δική μου PSS το γόνατο κατασκευάστηκε έκκεντρο στo σημείο που πιάνει η πλήμνη, με αποτέλεσμα να μπορώ να δώσω λίγο camber παραπάνω από εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted November 2, 2006 Author Report Share Posted November 2, 2006 Καλημέρα, Κατέληξα οτι πραγματικά είναι τοο ματσ..μάλλον θα κοιτάξω για την 2.. Ευχαριστώ για τη βοήθεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Για την 1 κοίτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Για την 1 κοίτα! Και ψάξε και άλλες εταιρείες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Καλημέρα, Κατέληξα οτι πραγματικά είναι τοο ματσ..μάλλον θα κοιτάξω για την 2.. Ευχαριστώ για τη βοήθεια! Καλυτερη επιλογη Κοιτα και για την KW II γαλβανιζε.Παιζει στα λεφτα της I περιπου και συμφερει γιατι παιρνεις τα + της ΙΙ και μονο - ειναι οτι δεν ειναι ανοξειδωτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Ok Λουιζα ευχαριστω με καλυψες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια...Ολες αυτες οι αναρτησεις (Kw123 Pss9) ερχονται μαζι με ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ετσι ωστε να μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ τουλαχιστον μπροστα?? με ρυθμιζόμενα top mount έρχεται ένα μοντέλο της asp και της koni και σε όλες τις άλλες μπορείς να τα παραγγείλεις extra, ή αργότερα ξεχωριστά και σε τιμή από 50 εως 100. Πάντως κατά τη γνώμη μου ότι πληρώνεις παίρνεις. Καλή η ΚW 1 και 2 αλλά η 3 είναι σε άλλο επίπεδο, ακόμα και μη χρησιμοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητές της. Τις ρυθμίσεις τις κάνεις μόνος και βρίσκεις με τον καιρό τι σου ταιριάζει και μην ακόυτε τις απόψεις κανενός παρά μόνο του κατασκευαστή (αν έχει δώσει προτεινόμενες ρυθμίσεις για τους ελληνικούς δρόμους). Και φυσικά ψάχνοντας την αγορά εξωνυχιστικά θα βρεις πολύ καλύτερες τιμές και από τα 1800 με 2000 που παίζει γενικά η variant3 αλλά και από τα 1400. Εγώ φόρεσα πρόσφατα την pss9 με 1200 ευρά από 1800 που κάνει, ολοκαίνουργια και με τη χρυσή κάρτα εγγύησης της bilstein. επίσης αν αποφασίσεις για variant 1 ή 2 μπορείς να τις βρεις και αυτές με 700 800 ευρά. Η απόφαση είναι δικιά σου, οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές αλλά σημαντικές. Η golfara και με τα απλά λεπτοκάλαμα bilstein sprint γίνεται από τρένο που ήδη έιναι, υπερταχεία. Με τις coilover έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής, δυνατότητα επισκευής και μικρορυθμίσεις σε σχέση με τη χρήση και τις απαιτήσεις σου που κάνουν της διαφορά κυρίως στο feeling το αμαξιού. Πάντως ρε παιδιά μη ρίχνετε βάρος μόνο στα αμορτισέρ, δώστε βάση στο σύνολο της ανάρτησης. Με απλή αλλαγή σινεμπλόκ, aftermarket ζαμφορ και αντιστρεπτική πίσω με κόστος 400 με 500 ευρώ και τα μαμίσια αμορτισέρ (αφήστε τα να φάνε τα ψωμιά τους τα καημένα) θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα. Σκεφτείτε λίγο και την καταπόνηση σε κρεμαγιέρα ψαλίδια ακρόμπαρα κλπ και τα τριξίματα που θα προκαλέσει μια coilover με μέτριες προς σκληρές ρυθμίσεις...κρίμα καινούργια αμάξια!!!sorry για το τεράστιο post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...