Jump to content
twincharged

Σκούπα ή φίλτρο

Recommended Posts

Guest Stoilas
εκτος απο αυτο κανει αυτο που λεω?οτι μετα τα 130 πεφτει τρελα η αποδοση κ δεν αποδιδει λογω περισσιου αερα?

Το αντίθετο

Link to comment
Share on other sites

καλα αστο.σημερα εβγαλα το βαρελακι και εβαλα μια φιλτροχοανη simota και τι να πουμε ρε παιδια. ενταξει στην πολη γαμαει, οχι οτι με χαλαει το βαρελακι ομως, αλλα στην εθνικη που το εβγαλα μου εκανε πιο καλη δουλεια το βαρελακι και μου ειχε δωσει και γυρω στα 10χλμ τελικη παραπανω, χωρις να το σπασω εντελως. τα συμπερασματα δικα σας.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Αυτό που λες δηλαδή είναι ότι ο εγκέφαλός σου έστελνε πριν καύσιμο στις ψηλές χωρίς να έχει αέρα?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί χωρίς να έχει αέρα ρε Κώστα??

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σου εδωσε τελική ένα φίλτρο!

ok!μην το ακους. εγω παντως το φωναζω οτι ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!

Τελικά μπορεί ένα βαρελάκι να σου δωσει τελκή ή όχι???

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω σας συνιστω ψυχραιμια και να μην ειστε ποτε απολυτοι. Ολα εχουν μια λογικη εξηγηση και απλα πρεπει να σκεφτουμε λιγο περισσοτερο για να την ανακαλυψουμε. Για παραδειγμα αυτο που ειπωθηκε οτι η σκουπα μπορει να κοψει τελικη θα μπορουσε και να ισχυει. Στα δικα μας αυτοκινητα ομως δεν ισχυει. Και εξηγουμαι, η καλυερη αποδωση της σκουπας οφειλεται στο φαινομενο Venturi δηλαδη στην εισροη περισσοτερου αερα ο οποιος συγκεντρωνεται στη φιλτροχοανη λογω του σχεδιασμου της σκουπας ο οποιος επειδη ερχεται απο εξω απο το χωρο του κινητηρα ειναι ποιο κρυος και αρα και ποιο πυκνος. Απο εκει και περα λογω του φαινομενου Venturi με οσο μεγαλυετρη ταχυτητα κινουμαστε τοσο περισσοτερο αερα στελνουμε στους θαλαμους καυσης. Αν το καυσιμο που ψεκαζεται εκει ηταν παντα το ιδιο τοτε ο κινητηρας μαλλον θα στεγνωνε και μπορει να μας εκοβε και τελικη. Ομως σχεδον ολα τα συγχρονα αυτοκινητα και ευτυχως και τα δικα μας εχουν εγκεφαλους self learning. Πως γινεται αυτο? Πολυ απλα ο εγκεφαλος παιρνει πληροφοριες απο το air flow meter και συμφωνα με αυτες φροντιζει να ψεκαζουν τα μπεκ περισσοτερο καυσιμο. Για να μην τα παραλεμε ομως και σε αυτο υπαρχει καποιο οριο, το οποιο ξεπερνιεται με ενα καλο προγραμμα φτιαγμενο στο δρομο. Ελπιζω να ελυσα καποιοες αποριες και να μην σας κουρασα!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου dimitrisk, αλλά να προσθέσω και 2-3 σεντς ακόμα... Κατ' αρχάς, ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΩΣΤΑ, το self learning (διορθώστε με αν κάνω λάθος δεν είμαι 100% σίγουρος για αυτό) ΔΕΝ ισχύει για τις wide open throttle καταστάσεις, οπού το αμάξι ούτως ή άλλως δουλεύει σε open loop, διαβάζοντας απο τους χάρτες του εγκεφάλου και μόνο. Οπότε, δεν σε βοηθάει στα τέρμα γκάζια και στην τελική το self learning.

Κάτι ακόμα, υπάρχει περίπτωση ένα φίλτρο (που δουλεύει σωστά) είτε να δώσει είτε να κόψει τελική. Θα δώσει τελική όταν πιάνεις την τελική σου σε στροφές κάτω απο τις στροφές της μέγιστης ισχύος σου, οπου το λίγο παραπάνω που σε βοηθάει μεταφράζεται σε τελική. Απο την άλλη, υπάρχει το ζήτημα κεφαλής/εκκεντροφόρων. ¶ν με το φίλτρο που βάζεις ο παραπάνω αέρας στις max στροφές σου ξεπερνάει τις δυνατότητες παροχής αέρα της κεφαλής σου (δηλαδή σχεδόν πάντα εκτός αν έχεις κάνει ροϊκή), τότε ενώ σου δίνει κάποια παραπάνω άλογα, στα δίνει ανεπαίσθητα παρακάτω (δηλαδή π.χ. απο 139/6200 στα κάνει 141/6100), οπότε άν έπιανες την τελική σου στην μέγιστη ισχύ σου ή και παραπάνω, κόβει λίγο!

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: ΛΟΙΠΟΝ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.........................ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΓΩ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΒΜC,,,,ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΟΡΕΣΩ ΕΙΧΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΚΟΛΦΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΠΑΤΡΑ,,,,,,,,,,,ΛΟΙΠΟΝ...ΠΑνω ΑΠΟ ΤΑ 180 ΑΡΓΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ...................................ΕΝΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 195 ΚΟΝΤΕΡΙΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΠΡΟΧΤΕΣ ΠΗΓΑ ΚΟΡΙΝΘΟ!!!!!!!!!!!!!!111111 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ?????????ΟΤΙ ΤΑ 195 ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΟΓΙΚΟ)ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΠΡΙΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.....................ΕΦΤΑΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 210 ΚΟΝΤΕΡΙΣΙΑ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΦΩΤΟ ΜΕ ΚΙΝ,,,,,,,,,,,,,,ΚΑΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.............ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΟΛΙΓΟΝ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ....................... :thumbsup::blink::baby::rolleyes: ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ...............................ΤΑ ΛΕΜΕ...............
Link to comment
Share on other sites

Γυρνωντας απο Χαλκιδα επιασα 210 σχετικα ευκολα. Αρα η σκουπα δεν μου εκοψε καθολου. Ειπαμε 1.6 16ν ΑΖD με σκουπα τελικο και ηχο που ξυπνα και γιαγια με βαρυκοια χωρις τα ακουστικα!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΒΑΡΕΛΑΚΙΟΥ!!!!ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΑΝΤΖΑΡΑΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΜΟΤΑ ΣΚΟΥΠΑ ΤΟΥ ΤΡΑΙΜΠΑΛ ΒΕΝΕΤΗ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ.............................ΝΑ ΠΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ??????????????????????????????(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΣΒ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.......................)ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΜΟΤΑ!!!ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΙΝ ΒΑΛΩ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΕΙΧΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΩΣ Η ΕΠΩΝΥΜΗ ΣΙΜΟΤΑ ΘΑ ΤΑΝ ΚΑΛΥΤΑΡΗ.ΑΛΛΑ ΟΧΙ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.....ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΚ ..........................ΜΗΤΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΚΟΥΠΑ "ΧΡΥΣΑΦΙ".ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΒΜΣ ΑΛΛΑ ΛΚΑΙ ΣΕ ΘΟΡΥΒΟ......................................ΕΚΑΝΕ ΠΙΟ ΒΑΡΒΑΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΑΠ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΝΑ ΠΩ?ΡΕ ΜΗΤΣΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΥΠΑΣ ΣΟΥ?,,,,,,,,,,,ΘΕΛΩ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :thumbsup::thumbsup:B)B) ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΙΜΠΑΛ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ............................... worthy.gifworthy.gif ΒΕΝΕΤΗ ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ! :):D:thumbsup::thumbsup: ....................ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΛΑΝΙΑ!!!1

Link to comment
Share on other sites

Θαναση αποκλειεται να εχω πετυχει την μονη σκουπα που αποδιδει, μαλλον ο Βεννετης εχει να την καθαρισει απο την εποχη των παγετωνων!!! Τωρα που το θημηθηκα πρεπει να καθαρισω σκουπα -πεταλουδα για κερασουμε κανα τσαγακι παλι rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια σαν άσχετος που ειμαι απο φίλτρα κ σκουπες δεν ισχύει οτι:

Η σκουπα δίνει περισσότερο απο φιλτρο κ βαρελάκι αλλα δεν μπαινει περισσοτερη σκόνη?δεν χρειάζεται περισσοτερο καθαρισμα απο τα αλλα 2?Ρωταω τωρα, δεν ξερω. Ειμαι κοντα στην αγορα μεταξυ βαρελακιου-σκουπας!!τωρα δεν ξερω τι κάνει για τον FSI!

Link to comment
Share on other sites

βαρελακι

αυτο φοράει το TOPGUN?ακουσα επισης οτι δεν σε κουράζει σε ταξιδι κ έχει κ ωραία χροιά!

Τιμη μαζί με ένα όμορφο τελικο(τύπου GTi)?

χμμμ??? :D

Υ.Γ. Ωραιο το γκολφάκι σου Χρόνη??? Γυαλιζει!!!!Τίγκα στο κερί ειναι?? worthy.gif:(

Link to comment
Share on other sites

βαρελακι

μη λες μεγαλα λογια μεχρι να το δοκιμασει καποιος..η σκουπα στον φανη ας πουμε εδωσε ενα κιλο ροπη κ 4-5 αλογα..σκουπα με σκουπα ισως διαφερει βεβαια αναλογα τη τοποθετηση τη χοανη κλπ..μεχρι να δουμε βαρελακι σε 5ρι ομως κανεις δε ξερει τι παιζει.. :D

Link to comment
Share on other sites

μη λες μεγαλα λογια μεχρι να το δοκιμασει καποιος..η σκουπα στον φανη ας πουμε εδωσε ενα κιλο ροπη κ 4-5 αλογα..σκουπα με σκουπα ισως διαφερει βεβαια αναλογα τη τοποθετηση τη χοανη κλπ..μεχρι να δουμε βαρελακι σε 5ρι ομως κανεις δε ξερει τι παιζει.. -_-

Τελικα βαρελάκι ΒΜC ή σκουπα Green για το Fsi??? new_killpc.gifnew_killpc.gif<_<

απο τιμες???μπορει να μου πει καποιος γιατι θα παω να ρωτησω απο βδομαδα???

μην με πιασουν Αλεκο!! :)

Edited by theos_larissa
Link to comment
Share on other sites

Τελικα βαρελάκι ΒΜC  ή σκουπα Green για το Fsi??? new_killpc.gif  new_killpc.gif  <_<

απο τιμες???μπορει να μου πει καποιος γιατι θα παω να ρωτησω απο βδομαδα???

μην με πιασουν Αλεκο!! :)

ελα αλεκοοοοοοο

200€ η σκουπα και κοντα 300€ το βαρελακι.

εγω θα εβαζα σκουποβαρελο παντως -_-

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, πήγα ρώτησα χθές σε 2 μαγαζιά.το BMC βαρελάκι είχε στο ένα 250¤ κ στο άλλο 280¤.μου ειπαν οτι ειναι απο ανθρακονήματα για καλύτερο στροφίλισμα κλπ..

τo λιγότερο που δίνει το βαρελάκι ειναι 4 άλογα κ σίγουρα ειναι καλύτερο στις ρεπρίζ.τώρα το K&N φίλτρο κάνει γύρω στα 70-80¤ κ το μόνο που κάνει ειναι να δίνει μια ανάσα κ να είναι λίγο καλύτερο στις προσπεράσεις.δλδ σχεδόν τιποτα το ιδιαίτερο.σκούπα δεν μπαίνει ακόμα σε Fsi αποτι μου είπαν. Μαλλον θα βάλω το βαρελάκι το γνήσιο της BMC που έχει 250 στο 1ο μαγαζί που ρώτησα.

Ειναι κ ακόμα ενα μαγαζί με αξεσουάρ αυτοκινήτων κ μετατροπές ονόματι Kournoutis. Εχω δει έξω τουμπανο Α3, Leon, Golf IV Με σηματάκι kournoutis. θα πάω να ρωτήσω σημερα αν αξίζει το βαρελάκι ή τιποτα αλλο!

Περιμένω γνώμες κ απο σας..κ οποιος ξέρει τιποτα ας πει..

ευχαριστω.. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Ένα λαθάκι. Είναι από ανθρακόνημα για να μην ζεσταίνεται πολύ, ο στροβιλιζμός που κάνει (αν κάνει) εξαρτάται από τον εσωτερικό του σχεδιαζμό.

Και κάτι άλλο, 250 κοστίζειμε την εγκατάσταση? Γιατί ενδέχεται ο ένας να σου είπε τιμή με και ο άλλος χωρίς εγκατάσταση!

Edited by Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.