billygri77 Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 (edited) αυτο ειναι fully σε ημισυνθετικο τιποτα? και οχι μεχρι sae 30 καλυτερα μεχρι sae 40 Edited February 4, 2007 by billygri77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 λογικα θα υπαρχει και σε ημισυνθετικο!αλλα πρεπει πρωτα να τα βρεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 ARAL BASIC TRONIC SAE 10W/40 API SL/CF. ACEA A3, B3. MB sheet 229.1. VW 500.00 and 505.00, BMW (special oils). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 4, 2007 Report Share Posted February 4, 2007 - σε τι ιξωδες ψαχνεις Ημι-συνθετικο ? μηπως κανεις στρωσιμο ή εισαι απο ρεκτιφιε ? τοσο που επεσαν πλεον οι τιμες των Συνθετικων δεν βλεπω τον λογο γιατι να μην βαζεις φιλε μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 - αυτο ειναι της trade-wind για κανε μια ερωτηση στα κεντρικα της mobil στο 6915908 να δεις αν το φερνουν επισημα αν οχι το παραγγελνεις απο εξω ή πας σε αλλο 5w-30 πχ το FUCHS Titan GT1 Τα FUCHS σαν λαδια ειναι καλα?? Ο μηχανικος μου παντως, τα προτεινει ως καλα!!! Εχει κανεις εμπειρια?? Εσυ TSAKH???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 - για μενα ειναι καλο λαδι και τα χαρακτηριστικα του οπως τα ειδα πλησιαζουν αυτων του Mobil-1 οποταν το βρισκω μια πολυ καλη εναλλακτικη λυση αν τυχον δεν βρεθει το mobil-1 τα οποια ομολογω ειναι για μενα η κορυφη (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 - για μενα ειναι καλο λαδι και τα χαρακτηριστικα του οπως τα ειδα πλησιαζουν αυτων του Mobil-1 οποταν το βρισκω μια πολυ καλη εναλλακτικη λυση αν τυχον δεν βρεθει το mobil-1 τα οποια ομολογω ειναι για μενα η κορυφη (!) Τα FUCHS 5w-30 Titan GT1?? Αν ναι ποσο το αγοραζεις το λιτρο?? Εαν ειναι στην αλλαγη που θα κανω, αφου τα FUCHS τα προτεινει και ο μηχανικος μου, θα ζητησω αυτα!! Αν ναι ποσο το αγοραζεις το λιτρο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 στο ξαναβαζω φωτογραφια: γυρω στα 10 Ε το λιτρο μου ειπαν το βρισκεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Καλο ειναι να ξεκινησεις ενα κινητηρα απο την αρχη με συνθετικο λαδι και να μην αλλαξεις μετα απο πολλα χιλιομετρα ξαφνικα σε συνθετικο πιστευω οτι το πιο σταθερο λαδι ειναι το συνθετικης βασης ημισυνθετικο.Ψαχνω σε ιξωδες 10-40. Υ.Γ. για οσους ασχολουνται με moto ενα ειναι το λαδι κατοπιν χρονιων δοκιμων.AGIP 4T fully synthetic SAE 10-60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 για το gt μου σκεφτομαι να βαλω mobil 1 formula 5-30 ειναι καλη επιλογη? οσους ρωτω μου λενε ειναι κορυφαια τι λετα παιδια ?πρωτη φορα χρειαζεται να προβληματιστω για τα λαδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 (edited) - σαν λαδι χθες επρεπε να τα ειχες βαλει οχι σημερα ,μιλαμε για κορυφη (!) Edited February 11, 2007 by TSAKHS-EVIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 σαν λαδι κατεληξα σε 0-40 εννοειται MOBIL 1 για το tsi μου.παντως μεχρι στιγμης με 4200 χιλ δεν μου εχει καψει οποτε αισθανομαι και τυχερος.τωρα απο καποιες πληροφοριες που πηρα μου συστηθηκε να βαλω μεσα και αντιτριβικο motor kote το οποιο λεγεται οτι κανει τρομερη δουλεια και χρησιμοποιηται πολυ στα αγωνιστικα αυτοκινητα για να μειωθουν τριβες,θερμοκρασιες μειωση καταναλωσης λαδιου κ.α το εχει δοκιμασει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 - φιλη μας το χρησιμοποιουν καθημερινα αυτοκινητα οπως τα δικα μας αλλα για το λαδι που εχεις ηδη μεσα δεν ειναι και απαραιτητο να βαλεις στο μοτερ ,καλυτερα να ριξεις στο παγουρακι του υδραυλικου τιμονιου και στο κιβωτιο - θα δεις διαφορα και στα δυο μονο προσεξε να παρεις το γνησιο MotorKote ιατι παιζει και monkey κοινως μαϊμου (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parianos Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Παίδες καλημέρα έχω ένα golfaki 4 1,4 μαμά!!!!!ποιό έιναι το καλύτερο λαδάκι να του βάλω?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 συμφωνω για κιβωτιο και τιμονι πολυ καλη δουλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koskef Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Κανει το μοτορκοτε και για τα λαδια του τιμονιου ? Τι αισθηση εχει μετα το τιμονι ? Εχει βαλει κανεις ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 - το τιμονι δεν εχει λαδι αλλα υγρο ειδικων προδιαγραφων ,βελτιωνει το τριξιμο οταν το εχεις τερμα στριμενο δεν εχει φυσικα να κανει αν το τιμονι ειναι οπως του Punto και ειναι παναλαφρο εκ κατασκευης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Σχετικά με το τιμόνι στο golf 5 έιναι ηλεκτρικό και όχι υδραυλικό. Οπότε μήπως είναι λίγο άκυρη η συμβουλή για το αντιτριβικό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 - μιλησα γενικα για υδραυλικο τιμονι που εχει ξεχωριστο δοχειο δεν μπορω να ξερω το καθε μοντελο ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 - μιλησα γενικα για υδραυλικο τιμονι που εχει ξεχωριστο δοχειο δεν μπορω να ξερω το καθε μοντελο ειναιΑπάντησα στο φίλο koskefGT που ρωτάει για golf V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 - OK δεν υπαρχει θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koskef Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Οταν λεμε ηλεκτρικο (ηλεκτρουδραυλικο) τιμονι νομιζω οτι προκειται για ηλεκτρικη τρομπα λαδιου. Δηλαδη δεν παιρνει κινηση με ιμαντα απο τον στροφαλο για να μην καταναλωνει ισχυ. Γιαυτο το λογο εχει σταθερη πιεση λαδιου στις βαλβιδες που μετακινουν τη κρεμαγιερα και οχι αυξομειουμενη με τις στροφες του κινητηρα που χαριζει και σωστωτερη αισθηση. Τα υδραυλικα υγρα της ειναι λαδια συνηθως 10ρακια με αντιαφριστικες ιδιοτητες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 - στα πολιτικα αμαξια το υγρο της ειναι ωχρουν προδιαγραφων G 002 000 ενω στις στρατιωτικες εφαρμογες ειναι 6άρι με κοκκινο χρωμα - σε αυτο το δοχειακι βαζουμε το MotorKote και ειμαστε ωραιοι (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 - στα πολιτικα αμαξια το υγρο της ειναι ωχρουν προδιαγραφων G 002 000 ενω στις στρατιωτικες εφαρμογες ειναι 6άρι με κοκκινο χρωμα - σε αυτο το δοχειακι βαζουμε το MotorKote και ειμαστε ωραιοι (!) θελω να σε ρωτησω που μπορω να βρω πληροφοριες γαι το MOBIL1 0-40 αν τηρει προδιαγραφες για golf gt αν ειναι long life και αν οχι τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?συχνοτερες αλαγες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted March 1, 2007 Report Share Posted March 1, 2007 θελω να σε ρωτησω που μπορω να βρω πληροφοριες γαι το MOBIL1 0-40 αν τηρει προδιαγραφες για golf gt αν ειναι long life και αν οχι τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?συχνοτερες αλαγες? To Mobil 1 0-40 τηρεί τις προδιαγραφές για Golf GT. Ο κύκλος Long Life της VW είναι για 30.000km. Όμως από την αντιπροσωπεία που τα συζητήσαμε μου είπαν πως σε κανένα αμάξι που δοκίμασαν τα λάδια Long Life στην Ελλάδα δεν άντεξαν για 30.000 km (άλλες συνθήκες) κι έβγαλε το αυτοκίνητο ειδοποίηση για αλλαγή νωρίτερα. Με τα Mobil 1 θα θέλεις αλλαγή όπως πάντα στα 15.000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...