Jump to content
Guest golfplus-voyager

Ερώτησεις για τα Λάδια

Recommended Posts

αυτο ειναι fully σε ημισυνθετικο τιποτα? και οχι μεχρι sae 30 καλυτερα μεχρι sae 40

Edited by billygri77
Link to comment
Share on other sites

B) - σε τι ιξωδες ψαχνεις Ημι-συνθετικο ? μηπως κανεις στρωσιμο ή εισαι απο ρεκτιφιε ? τοσο που επεσαν πλεον οι τιμες των Συνθετικων δεν βλεπω τον λογο γιατι να μην βαζεις φιλε μου
Link to comment
Share on other sites

B) - αυτο ειναι της trade-wind για κανε μια ερωτηση στα κεντρικα της mobil στο 6915908 να δεις αν το φερνουν επισημα αν οχι το παραγγελνεις απο εξω ή πας σε αλλο 5w-30 πχ το FUCHS Titan GT1

Τα FUCHS σαν λαδια ειναι καλα?? Ο μηχανικος μου παντως, τα προτεινει ως καλα!!!

Εχει κανεις εμπειρια?? Εσυ TSAKH????

Link to comment
Share on other sites

B) - για μενα ειναι καλο λαδι και τα χαρακτηριστικα του οπως τα ειδα πλησιαζουν αυτων του Mobil-1 οποταν το βρισκω μια πολυ καλη εναλλακτικη λυση αν τυχον δεν βρεθει το mobil-1 τα οποια ομολογω ειναι για μενα η κορυφη (!)
Link to comment
Share on other sites

:lol: - για μενα ειναι καλο λαδι και τα χαρακτηριστικα του οπως τα ειδα πλησιαζουν αυτων του Mobil-1 οποταν το βρισκω μια πολυ καλη εναλλακτικη λυση αν τυχον δεν βρεθει το mobil-1 τα οποια ομολογω ειναι για μενα η κορυφη (!)

Τα FUCHS 5w-30 Titan GT1??

Αν ναι ποσο το αγοραζεις το λιτρο?? Εαν ειναι στην αλλαγη που θα κανω, αφου τα FUCHS τα προτεινει και ο μηχανικος μου, θα ζητησω αυτα!!

Αν ναι ποσο το αγοραζεις το λιτρο??

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να ξεκινησεις ενα κινητηρα απο την αρχη με συνθετικο λαδι και να μην αλλαξεις μετα απο πολλα χιλιομετρα ξαφνικα σε συνθετικο πιστευω οτι το πιο σταθερο λαδι ειναι το συνθετικης βασης ημισυνθετικο.Ψαχνω σε ιξωδες 10-40.

Υ.Γ. για οσους ασχολουνται με moto ενα ειναι το λαδι κατοπιν χρονιων δοκιμων.AGIP 4T fully synthetic SAE 10-60

Link to comment
Share on other sites

για το gt μου σκεφτομαι να βαλω mobil 1 formula 5-30 ειναι καλη επιλογη? οσους ρωτω μου λενε ειναι κορυφαια τι λετα παιδια ?πρωτη φορα χρειαζεται να προβληματιστω για τα λαδια

Link to comment
Share on other sites

σαν λαδι κατεληξα σε 0-40 εννοειται MOBIL 1 για το tsi μου.παντως μεχρι στιγμης με 4200 χιλ δεν μου εχει καψει οποτε αισθανομαι και τυχερος.τωρα απο καποιες πληροφοριες που πηρα μου συστηθηκε να βαλω μεσα και αντιτριβικο motor kote το οποιο λεγεται οτι κανει τρομερη δουλεια και χρησιμοποιηται πολυ στα αγωνιστικα αυτοκινητα για να μειωθουν τριβες,θερμοκρασιες μειωση καταναλωσης λαδιου κ.α το εχει δοκιμασει κανεις?

Link to comment
Share on other sites

^_^ - φιλη μας το χρησιμοποιουν καθημερινα αυτοκινητα οπως τα δικα μας αλλα για το λαδι που εχεις ηδη μεσα δεν ειναι και απαραιτητο να βαλεις στο μοτερ ,καλυτερα να ριξεις στο παγουρακι του υδραυλικου τιμονιου και στο κιβωτιο - θα δεις διαφορα και στα δυο μονο προσεξε να παρεις το γνησιο MotorKote ιατι παιζει και monkey κοινως μαϊμου (!)
Link to comment
Share on other sites

:huh: - το τιμονι δεν εχει λαδι αλλα υγρο ειδικων προδιαγραφων ,βελτιωνει το τριξιμο οταν το εχεις τερμα στριμενο δεν εχει φυσικα να κανει αν το τιμονι ειναι οπως του Punto και ειναι παναλαφρο εκ κατασκευης
Link to comment
Share on other sites

Οταν λεμε ηλεκτρικο (ηλεκτρουδραυλικο) τιμονι νομιζω οτι προκειται για ηλεκτρικη τρομπα λαδιου. Δηλαδη δεν παιρνει κινηση με ιμαντα απο τον στροφαλο για να μην καταναλωνει ισχυ. Γιαυτο το λογο εχει σταθερη πιεση λαδιου στις βαλβιδες που μετακινουν τη κρεμαγιερα και οχι αυξομειουμενη με τις στροφες του κινητηρα που χαριζει και σωστωτερη αισθηση. Τα υδραυλικα υγρα της ειναι λαδια συνηθως 10ρακια με αντιαφριστικες ιδιοτητες.

Link to comment
Share on other sites

:whistling: - στα πολιτικα αμαξια το υγρο της ειναι ωχρουν προδιαγραφων G 002 000 ενω στις στρατιωτικες εφαρμογες ειναι 6άρι με κοκκινο χρωμα - σε αυτο το δοχειακι βαζουμε το MotorKote και ειμαστε ωραιοι (!)
Link to comment
Share on other sites

:) - στα πολιτικα αμαξια το υγρο της ειναι ωχρουν προδιαγραφων G 002 000 ενω στις στρατιωτικες εφαρμογες ειναι 6άρι με κοκκινο χρωμα - σε αυτο το δοχειακι βαζουμε το MotorKote και ειμαστε ωραιοι (!)

θελω να σε ρωτησω που μπορω να βρω πληροφοριες γαι το MOBIL1 0-40 αν τηρει προδιαγραφες για golf gt αν ειναι long life και αν οχι τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?συχνοτερες αλαγες?

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox
θελω να σε ρωτησω που μπορω να βρω πληροφοριες γαι το MOBIL1 0-40 αν τηρει προδιαγραφες για golf gt αν ειναι long life και αν οχι τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?συχνοτερες αλαγες?

To Mobil 1 0-40 τηρεί τις προδιαγραφές για Golf GT. Ο κύκλος Long Life της VW είναι για 30.000km. Όμως από την αντιπροσωπεία που τα συζητήσαμε μου είπαν πως σε κανένα αμάξι που δοκίμασαν τα λάδια Long Life στην Ελλάδα δεν άντεξαν για 30.000 km (άλλες συνθήκες) κι έβγαλε το αυτοκίνητο ειδοποίηση για αλλαγή νωρίτερα. Με τα Mobil 1 θα θέλεις αλλαγή όπως πάντα στα 15.000km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.