Jump to content
Guest golfplus-voyager

Ερώτησεις για τα Λάδια

Recommended Posts

Ξερει κανεις αν εχει παρατηρηθει οτι τα full synthetic λαδια ξεραινουν τα τσιμουχακια?

Ισχύει για τα πρώτα GrIV/V συνθετικά της δεκαετίας '70 και '80 καθότι η συρρίκνωση φλαντζών είναι εστερική ιδιότητα. Τα σύγχρονα GrIV/V τα έχουν ξεπεράσει αυτά, αλλά και πάλι δεν προτείνονται για παλιούς και φθαρμένους κινητήρες που έχουν διαρροές (αυτό συμβαίνει κι επειδή τα συνθετικά καθαρίζουν εσωτερικά καλύτερα τον κινητήρα). Αυτά δεν ισχύουν σε καλοσυντηρημένα μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις οτι το λαδι της amsoil ειναι πιο καλο απο αυτο της mobil, απλα το πρωτο δεν αναγραφει την 504.00 για τους λογους που εχουμε αναφερει παλιοτερα?

Όχι δεν μπορώ να το πω αυτό. Η Mobil έχει μακρά παράδοση στα συνθετικά (είναι ο σημαιοφόρος των GrIV/V, πλήρωσε ακριβά την επιλογή της να σέβεται τον καταναλωτή και γι αυτό με την σειρά μου την σέβομαι απεριόριστα) και δεν μπορεί κανείς έτσι αυθαίρετα να την τοποθετήσει δεύτερη επειδή την αντιπαραθέτει με την εξειδικευμένη, τολμηρή και φιλόδοξη AMSOIL. Απλά τα θεωρώ αμφότερα κορυφές και προτείνω πρώτα το M1 επειδή καλύπτει επισήμως την VW504.00 οπότε δεν αγχώνεται και κανείς. Από την άλλη το συγκεκριμένο AMSOIL γνωρίζω ότι είναι ό,τι πιο δυνατό από τον συγκεκριμένο παρασκευαστή σε 30ρι, γι αυτό το χρησιμοποιώ και στην πράξη με έχει ενθουσιάσει τόσο από πλευράς αντοχής στην πολύ σκληρή χρήση όσο και από πλευράς λειτουργίας του κινητήρα (αυξημένη ευστροφία - αλλά αυτό είναι και λογικό γιατί από μία ζωή 40ρια κατέβηκα σε 30ρι και είδα το "φως" μου) και χωρίς να αυξηθεί η κατανάλωση από την μετάβαση στο 30ρι (εκτός της παράξενης αρχικής κατανάλωσης στα πρώτα 2000χλμ -όχι κάτι ανησυχητικό, περίπου 250ml- που παρατηρώ στα "ντιζελόλαδα" AMO και HDD της AMSOIL).

Υπάρχουν κι άλλα εξαιρετικά 30ρια που τα έχουμε προαναφέρει. Απλά απάντησα σε ανοιχτή προσωπική ερώτηση με ανοιχτή προσωπική απάντηση όσον αφορά τα δικά μου γούστα.

Link to comment
Share on other sites

Ενος σε ενα συνεργειο (οχι της αντιπροσωπειας).Πρωτη φορα το ακουσα κι εγω αυτο :D

:rolleyes: - κατα καιρους αμολανε πολλες κεραμιδες βλεπε βαλβολινες GL-4 & 5 ,οτι τους συμφερει οικονομικα (!)

Link to comment
Share on other sites

γιατι απο 40αρι σε 30αρι?

Θα σου πω αμέσως...

1) Γιατί ήθελα να επιτύχω ακόμη καλύτερη ροή του λιπαντικού με ό,τι θετικό συνεπάγεται (ταχύτερο φρεσκάρισμα του λιπαντικού φιλμ, χαμηλότερη θερμοκρασία στα δύσβατα σημεία) χωρίς όμως να μειωθεί η αξιοπιστία. Πριν το 2000 πολύ δύσκολα έβρισκες δυνατό 30ρι και ένα τέτοιο εγχείρημα θεωρούνταν εξ ορισμού καταδικασμένο (εκτός εάν ασκούσαμε έως μέτρια φορτία στον κινητήρα ή έπρεπε να βγάλουμε βαρύ χειμώνα). Σήμερα βρίσκεις πολλά δυνατά 30ρια. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί και τα πρώτα δυνατά GrIV/V 30ρια για κινητήρες diesel (όπως το "δικό μου" HDD της AMSOIL -HDD=Heavy Duty Diesel- που όμως δεν θα το χρησιμοποιούσα εάν δεν κάλυπτε και προδιαγραφές για σύγχρονους βενζινοκινητήρες - API SL ή ACEA A3). Υπόψιν ότι η PSA προβλέπει για τον κινητήρα μου και χρήση 30ριου, άρα είμαι εντός των προδιαγραφών του.

2) Ένα Group IV/V 30ρι (πχ 5W30) είναι πολύ περισσότερο ανθεκτικό στην πτώση του ιξώδους του από ένα Group III 40ρι (πχ 5W40) αφενός λόγω της ποιοτικότερης συνθετικής του βάσης και κατ'επέκτασιν αφετέρου λόγω της μικρότερης (έως καθόλου) ανάγκης για ενίσχυση του ιξώδους του με πρόσθετα. Για τον δεύτερο λόγο αντέχει και στην ανάλογη σύγκριση με ένα αντίστοιχο Group IV/V 40ρι (0W40 και 5W40 ενώ κοντά του βρίσκεται ένα 10W40 και κοντράρεται στα ίσια από ένα 15W40 - αρκεί πάντα να συγκρίνουμε λιπαντικά ίδιας κατηγορίας και παρόμοιας σύνθεσης). Δεν είναι τυχαίο που τα longlife λιπαντικά είναι όλα 30ρια. Βέβαια, εγώ δεν τα θέλω για χρήση longlife αλλά για long αντοχή στο σκίσιμο (αρκεί ο κινητήρας να κάνει άριστη καύση και να μην προκαλεί fuel dilution από υπερπλούσιο μίγμα πνίγοντας στην βενζίνη το κάρτερ).

3) Γιατί έχω την λόξα να ψάχνομαι για το καλύτερο και καταλληλότερο και δέχομαι να πάρω και κάποιο ρίσκο για να το βρω (στην πράξη γιατί στην θεωρία φροντίζω να μην έχω ρίσκα).

Το αρνητικό των καλών 30ριών είναι η τιμή τους, καθότι τα αντίστοιχης κατηγορίας 40ρια είναι φθηνότερα.

Link to comment
Share on other sites

8) - απο θεμα καταναλωσης το μοτερ σου με 30άρι και 40άρι τι διαφορα εχει ?

Επειδή το πάω πολύ συχνά τάπα δεν μπορώ να μετρήσω αξιόπιστα. Πρακτικά το ίδιο μου φαίνεται. 8)

Κάποιος με το ίδιο με μένα μοντέλο (P206 1.6 16V) μου είπε ότι έχει βγάλει 700χλμ με ένα ρεζερβουάρ και δεν το πίστευα (εξακολουθώ να μην τον πιστεύω - γίνεται να πηγαίνεις συνέχεια με 100-120χαω στην εθνική; ). Εγώ δεν έχω καταφέρει να περάσω την Λαμία χωρίς να σταματήσω για βενζίνη κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Μία φορά θυμάμαι που ανέβαινα από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και έφτασα με τις "αναθυμιάσεις" στα Τέμπη (συνήθως βάζω πάλι στην Λαμία για να έχω να βγάλω ως Θεσ/νίκη).

Αυτά τα περί κατανάλωσης αφορούν και όσους οδηγούν οικονομικά. Εμείς τί να λέμε τώρα από οικονομική οδήγηση...

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ! 8)

Ας πούμε τότε ότι απάντησα με προσωπική άποψη και σε όσους τυχόν αναρωτιούνται πόσο κατεβαίνει η κατανάλωση καυσίμου κατεβάζοντας σε ιξώδες το λιπαντικό τους.

Link to comment
Share on other sites

Σε κανα μηνα θα παω για αλλαγη λαδιων στα 8.000 χλμ.Ξερω οτι οι αντιπροσωπειες εφαρμοζουν την τακτικη του ρουφηγματος των λαδιων κι οχι την αφαιρεση τους απο την ταπα.Δεν ξερω ποσο δυνατο ειναι το μηχανημα που ρουφαει το λαδι.Πολλοι λενε οτι καλυτερα να στραγγιζεται παρα να ρουφιεται.Ειναι τελικα σωστο ή μηπως ειναι πιο πολυ ψυχολογικο το θεμα?

Link to comment
Share on other sites

:D - τα συνεργεια κοιτανε την ευκολια και την τσεπη τους οχι το να σου κανουν καλη δουλεια ,εδω κανουν αλλαγη στα 15,000χλμ και αφηνουν το παλιο φιλτρο για αλλα 15,000χλμ (!) ειναι δυνατον το ρουφηγμα να αδειασει τοσα οσο το στραγγισμα ? οι παλιοι και φανατικοι του "στεγνωματος" με το που στραγγιξει δινουν και μια στιγμιαια μιζια να φυγει θα ελεγε κανεις και το τελευταιο καταλοιπο
Link to comment
Share on other sites

Σε κανα μηνα θα παω για αλλαγη λαδιων στα 8.000 χλμ.Ξερω οτι οι αντιπροσωπειες εφαρμοζουν την τακτικη του ρουφηγματος των λαδιων κι οχι την αφαιρεση τους απο την ταπα.Δεν ξερω ποσο δυνατο ειναι το μηχανημα που ρουφαει το λαδι.Πολλοι λενε οτι καλυτερα να στραγγιζεται παρα να ρουφιεται.Ειναι τελικα σωστο ή μηπως ειναι πιο πολυ ψυχολογικο το θεμα?

καλυτερο πραγμα απο το στραγγισμα δεν υπαρχει...και τ αφηνεις και κανα 10λεπτο (σαν το αλτις ...μεχρι την τελευταια σταγωνα) tongue.giftongue.gif

εγω τα αλλαζω καθε 5.000km...το καλοκαιρι και καθε 7.000 το χειμωνα... :D

Link to comment
Share on other sites

καλυτερο πραγμα απο το στραγγισμα δεν υπαρχει...και τ αφηνεις και κανα 10λεπτο (σαν το αλτις ...μεχρι την τελευταια σταγωνα) tongue.giftongue.gif

εγω τα αλλαζω καθε 5.000km...το καλοκαιρι και καθε 7.000 το χειμωνα... :)

Μηπως οντως κανει καλη δουλεια το ρουφηγμα?Διοτι σκεφτομαι το εξης.Στο στραγγισμα οσο ναναι θα μεινει ενα λεπτο στρωμα λαδιου μεσα.Με το ρουφηγμα ομως,αν ειναι πολυ δυνατο,ισως γινεται καλυτερη δουλεια.Αν εχει κανεις γνωσεις για τη συσκευη που χρησιμοποιουν για ρουφηγμα θα βοηθουσε πολυ.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Μηπως οντως κανει καλη δουλεια το ρουφηγμα?Διοτι σκεφτομαι το εξης.Στο στραγγισμα οσο ναναι θα μεινει ενα λεπτο στρωμα λαδιου μεσα.Με το ρουφηγμα ομως,αν ειναι πολυ δυνατο,ισως γινεται καλυτερη δουλεια.Αν εχει κανεις γνωσεις για τη συσκευη που χρησιμοποιουν για ρουφηγμα θα βοηθουσε πολυ.

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι καλυτερο το ρουφηγμα απο οτι το αδειασμα με το βγαλσιμο της ταπας.

Ολα τα καταλοιπα φευγουν ενω με το ρουφηγμα,οχι..

Αυτο μπορειτε να το δειτε εαν πρωτα ρουφηξετε τα λαδια και υστερα ανοιξετε και την ταπα..

Καμια σχεση..

Επισης καποιος φιλος πιο πανω το αναφερε πολυ σωστα.

Οταν αδειαζουμε τα λαδια απο την ταπα τα αφηνουμε να στραγγιξουν κιολας..

Τα συνεργεια φυσικα και θα προσπαθησουν να βγαλουν τα λαδια,με τον τροπο του ρουφηγματος,για ευκολια...

Απλα επιμενετε στο αδειασμα απο την ταπα.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως οντως κανει καλη δουλεια το ρουφηγμα?Διοτι σκεφτομαι το εξης.Στο στραγγισμα οσο ναναι θα μεινει ενα λεπτο στρωμα λαδιου μεσα.Με το ρουφηγμα ομως,αν ειναι πολυ δυνατο,ισως γινεται καλυτερη δουλεια.Αν εχει κανεις γνωσεις για τη συσκευη που χρησιμοποιουν για ρουφηγμα θα βοηθουσε πολυ.

:) - οχι ,λες να φτανει παντου και να τα τραβα ολα η πιο κατω Oil Extractor συσκευη ? αν ηταν ετσι και στην αλλαγη των βαλβολινων να περιμεναμε απο το ρουφηγμα να παει παντου και να υποκαταστησει την βαρυτητα θα πηγαιναμε χαμενοι (!)

oilextractor.jpg

Link to comment
Share on other sites

:lol: - σε ορισμενα πραγματα γινεται το δικο μου ,τα συνεργεια εν ετη 2007 μιλανε για "λαδι αντιπροσωπειας" και "τι το θες μωρε το συνθετικο ? ειναι ακριβο και δεν αξιζει να σου βαλω ημισυνθετικο που ειναι και φθηνο"
Link to comment
Share on other sites

Ok οταν ερθει εκεινη η ωρα θα επιμεινω στο στραγγισμα.Οσο για την ευκολια,δε νομιζω να ειναι μεγαλυτερη ευκολια το ρουφηγμα απο το να σηκωσουν το αμαξι και να ξεβιδωσουν την ταπα.Και τα δυο ειναι απλα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

:lol: - απορω γιατι δεν ειναι κατανοητο οτι το στραγγισμα ειναι πιο κουραστικη και βρωμικη δουλεια για το συνεργειο απο οτι το ρουφηγμα ,γλυτωνουν χρονο κουραζονται λιγοτερο και σε χρεωνουν το ιδιο (!)
Link to comment
Share on other sites

:lol: - απορω γιατι δεν ειναι κατανοητο οτι το στραγγισμα ειναι πιο κουραστικη και βρωμικη δουλεια για το συνεργειο απο οτι το ρουφηγμα ,γλυτωνουν χρονο κουραζονται λιγοτερο και σε χρεωνουν το ιδιο (!)

Δεν αναφερομαι στο χρονο ρε συ.Σε αυτο συμφωνουμε.Ποια πρωμικη δουλεια?Το να βγαλεις την ταπα και να αφησεις το λαδι να τρεχει ειναι βρωμικη δουλεια?Ή μηπως κουραστικη?Ε δε θα σκυψουν και κατω απο το αμαξι.Σε ραμπουλα και με κουμπακι θα το σηκωσουν.Αποψη μου ειναι οτι κουραστικο δεν ειναι κανενα απο τα δυο.Απλα το στραγγισμα ειναι πιο χρονοβορο.Τελοσπαντων ομως δεν ειναι αυτο το θεμα μας.Εμενα με ενδιαφερει να γινει οσο το δυνατον καλυτερη δουλεια και γιαυτο το λογο αφου πηρα τις αποψεις σας,θα ζητησω να το στραγγιξουν.

Link to comment
Share on other sites

το καλυτερα στραγγισμα ειναι μια φορα που πετυχα ενα Lancia Delta αγωνιστικο τετρακινητο ...φευγει πανω σε ενα πασαλακι πεζοδρομιου σπαει το καρτερ ...αφηνει ολα τα λαδια εκει...ξαναβαζει μπρος και φευγει...αυτο δε θα στραγγισε καλυτερα?!!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

;) - εχει ξαναγινει με γνωστο μου με Lada στην Ευβοια ,λογω κατολισθησης ειχαν πεσει κατι βραχακια που ως γνωστον ειναι "ξυραφι" νομιζε θα περασει απο πανω αμ δε του ανοιξε το καρτερ σαν καρπουζι τα αδειασε ολα σε μερικα μετρα και εμεινε σαν χανος να κοιτα το λαμπακι που του ειχε αναψει μεχρι να γυρισει να δει πισω την μαυρη γραμμη που ειχε αφησει ,ολα κατω και σταγονα στο μοτερ (!)
Link to comment
Share on other sites

to kalutero paidia apo ola einai na xeplenete ton kinitira.......enamisi litro ladi aplo einai arketo(poso na kanei 15E)!adeiazeis apo tapa...xepleneis(bazoyme to kinitira na doylepsei gia deka seconds).....xanaadeiazeis(oute straggisma oute tipota)!bidvneis tapa...bazeis ladaki kai eisai kirios.....exeis kai to kefali soy isixo oti to ladi einai pentakatharo!sin to gegonos oti o kinitiras paramenei athanatos!

Edited by cabriolet
Link to comment
Share on other sites

to kalutero paidia apo ola einai na xeplenete ton kinitira.......enamisi litro ladi aplo einai arketo(poso na kanei 15E)!adeiazeis apo tapa...xepleneis(bazoyme to kinitira na doylepsei gia deka seconds).....xanaadeiazeis(oute straggisma oute tipota)!bidvneis tapa...bazeis ladaki kai eisai kirios.....exeis kai to kefali soy isixo oti to ladi einai pentakatharo!sin to gegonos oti o kinitiras paramenei athanatos!

Ελεος ρε φιλε....

Σιγα μην του κανουμε και προπλυση!!! Μαλακτικο να βαλω?? tongue.gif

Θα μυριζει και μανουλα... :angry::angry:

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.