Jump to content
kage

Noobs ερωτησεις

Recommended Posts

1)τι ειναι τα διαιρουμενα(οτι εχουν ξεχωριστα tweeter?) κ ομοαξονικα(καλωδιο?) κ ειναι καλυτερα ή χειροτερα απο τα αλλα?

για να ειναι ομοαξονικα θελει κ αντιστοιχες θυρες σε ενισχυτη ή πηγη.κ τι ειναι κατι μηχανηματα π δινουν μαζι?

2)διαστασεις μαμα βασεων golf 4,5 ,polo 9n1-3

3)θελει τρυπημα τελικα η εταζερα ή αν βαλεις καλα στις βασεις ειναι το ιδιο?

4)οι τοπ μαρκες... jbl,focal,peerless,pioneer,earthquake?

5)subwoofers χωριζονται σε ενεργα,παθητικα κ με καμπινες?

ενεργα=με ενσωματομενο ενισχυτη κ καμπινα,παθητικα=αυτα π αντι για κουτι εχουν το πορτ παγκαζ?

καμπινατα=χωρις ενισχυτη με καμπινα.

6)εχουν διαφορα τα κλασικα κουτια με τα βαρελακια?

7)μεχρι 3δρομα?δηλ.μπασα μεσσαια κ ψηλα(tweeter) se ena hxeio? τα απλα π βαζουμε σε αυτοκινητο ειναι μονο μεσσαιες συχνοτητες?

:)ενισχυτες τουλ μονοκαναλος για subwoofer...κ μαρκες οπως στα ηχεια?

9)ti ειναι full crossover stous ενισχυτες?

10)τι ειναι οι κορνες?

11)με ενα 600ε σε πολο 9ν3 με μαμα πηγη ή μια mp3 jvc τι μπορει να βαλει για να θεωρειται καλη επιλογη sta 600e?4 ηχεια κ 4 tweeter?

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

1) Τα διαιρούμενα έχουν ξεχωριστό tweeter από τα ομοαξονικά. Τα ομοαξονικά έχουν το tweeter σε ένα ηχείο. Δε χρειάζεται ξεχωριστή έξοδο κανένα από τα δύο. Τα διαιρούμενα έχουν συνήθως ένα crossover το οποίο έχει μία είσοδο (το καλώδιο που έρχεται από την πηγή) και από εκεί στέλνει τις υψηλές συχνότητες στα tweeter κλπ.

2) Σε Polo 9Ν3 (και πιθανότατα 9Ν και Golf IV) παίρνει 16,5cm ηχεία. Για το 5άρι δεν ξέρω.

3) Καμία σχέση ο ήχος από εταζέρα και από βάσεις. Από εταζέρα είναι πολύ καλύτερος.

4) Τοπ μάρκες... Το αυτί του καθενός! ;)

5) Σχεδόν έτσι. Αυτά με καμπίνα είναι παθητικά που έχουν μπει σε κουτί. Τα παθητικά είτε μπορείς να τα βάλεις με καμπίνα το πορτ μπαγκαζ ή σε δική τους καμπίνα. Απλώς τα "καμπινάτα" είναι έτοιμα παθητικά.

;) Δε χρειάζεται η μάρκα του sub να είναι ίδια με τα ηχεία. Για ενίσχυση βάζεις ότι σε "βολεύει". Είτε 2κάναλο για το sub και έναν 4κάναλο για τα ηχεία, είτε 4κάναλο (2 για τα πίσω ηχεία και 2 γεφυρωμένα για το sub)κλπ.

Τα υπόλοιπα θα αφήσω να τα απαντήσει κάποιος που ξέρει καλύτερα γιατί δεν είμαι σίγουρος. Ελπίζω να σε κάλυψα λίγο.

Link to comment
Share on other sites

1. Οπως αναφερθηκε τα διαιρουμενα εχουν ξεχωριστο tweeter και στα λεγομενα τριδρομα υπαρχει και ξεχωριστο mid bass, καλυτερα σαφως τα διαιρούμενα.

2. Ολα εχουν 16,5".

3. Σιγουρα ειναι καλυτερο να τρυπηθει η εταζερα απο το να μπουν ηχεια με βασεις. Αλλα τα ηχεια στην εταζερα δεν προσφερουν τιποτα στον οδηγο, μονο συμπληρωνουν τον ηχο για τους επιβατες στην καμπινα.

4. Τοπ μαρκες πααααρα πολλες αλλα βασικοτερο ρολος στο "τοπ" παιζουν και τα χρηματα που θα δωσεις.

5. Τα καμπινατα ειναι κατασκευες που γινονται μεσα στην καμπινα του πορτ μπακαζ, δεν ειναι κατι παραπανω απο παθητικο "στα μετρα σου" . Η διαφορα παθητικων - ενεργων ειναι οπως την λες.

6. Τα κλασικα κουτια με τα βαρελακια ειναι παθητικα, εκτος και αν εχουν ενισχυτη μεσα οποτε ειναι ενεργα... :D

7. Υπαρχουν και 4δρομα, 5 δρομα αλλα ειναι π@π@ριες.

Μια προχειρη αναλυση 3 δρομου cax719bigmb2.jpg

8. Υπαρχουν εξειδικευμενες εταιριες ανα ειδος και πολλες φορες καποιες που βγαζουν πχ καλους ενισχυτες δεν βγαζουν απαραιτητα και καλα sub. Απο εκει και περα το τι ενισχυτη θα βαλεις ειναι αποτελεσμα πολλων παραγοντων. Μπορεις να βαλεις πχ εναν 5καναλο και να εχει 4 καναλια για περιφερειακα και 1 για το sub. Αν θες το καλυτερο αποτελεσμα βαζεις εναν Class D 1καναλο μονο για το sub.

9. Οι ενισχυτες με Full Crossover μπορουν να φιλτραρουν ολες τις ηχητικες κλιμακες απο 30Hz εως 250Hz

10. Διαφορα Tweeter απο κορνες. Τα tweeter ειναι συνηθως μικροτερα σε μεγεθος και χαμηλοτερης ισχυος επισης εχουν την δυνατοτητα να παιζουν σε ενα μεγαλυτερο φασμα συχνοτητων ενω στις κορνες μπορουμε να κανουμε πιο "στενο" το φασμα ειτε με crossover ειτε με πυκνωτη (πιο συνηθεστερη περιπτωση)

11. Αν βαλεις αλλα 65 € υπαρχει μια πολυ καλη προσφορα της Peerless (αν σε ενδιαφερει στειλε ενα πμ να σου δωσω πληροφοριες - μην κανουμε και τσαμπα διαφημιση-)

Link to comment
Share on other sites

3. Σιγουρα ειναι καλυτερο να τρυπηθει η εταζερα απο το να μπουν ηχεια με βασεις. Αλλα τα ηχεια στην εταζερα δεν προσφερουν τιποτα στον οδηγο, μονο συμπληρωνουν τον ηχο για τους επιβατες στην καμπινα.

Kι όμως εγώ βλέπω αρκετή διαφορά με τα πίσω στην εταζέρα. Όταν τα κλείνω και τα ξαναανοίγω από την πηγή, μου φαίνεται πιο "γεμάτος" ο ήχος.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα ειναι λογικο τα ηχεια της εταζερας να παιζουν καλυτερα απο τα εργοστασιακα ηχεια στις πορτες αλλα αν βαλεις ενισχυτη στις μπροστινες πορτες θα χαθουνε τα πισω....

Link to comment
Share on other sites

Τα έχω όλα σε ενισχυτή και βλέπω αυτή τη διαφορά. Πριν βάλω ενισχυτή, μόλις έβαλα στην εταζέρα(δεν είχα στις πίσω θέσεις), βελτιώθηκε πολύ το άκουσμα. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.