T@soulis Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Τουλάχιστον όση χρειάζεται για να αναβοσβήσει το λεντάκι στην πόρτα. Δικιο εχεις αυτο το ειχα ξεχάσει... Πάντος το 4αρι δεν ειχε τοσα (μικρο) προβληματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Ρε παιδια η καταναλωση που εχει αυτο το λαμπακι ειναι σχεδον μηδενικη.Θα μετρησω το δικο μου και θα σας πω.Πως εκριβως μετρησατε το δικο σου ρε T@souli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@soulis Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Λοιπον ανοιξαμε το καπω και ασφλισαμε την κλειδαρια του . βαλαμε ενα βολτομετρο στην μπαταρια σε σειρα να συνδεμενο και κλειδώσαμε το αμαξι,το αφισαμε 2-5 λεπτα να κοιμηθουν οι εγκεφαλοι ενας ενας και να σταθεροποιηθει η ταση. και βλεπεις αν ειναι πχ σε μενα εγραφε 400+ μΑ λογο απωλειας το κανονικό παντως παιζει γύρο στο 100-110. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 (edited) Βγαλατε πολο απο μπαταρια?Εγω παντως και τα 100 πολλα τα θεωρω για ενα ledaki... Edited April 11, 2007 by DrYiD PanoRamiX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 (edited) Λοιπον ανοιξαμε το καπω και ασφλισαμε την κλειδαρια του . βαλαμε ενα βολτομετρο στην μπαταρια σε σειρα να συνδεμενο και κλειδώσαμε το αμαξι,το αφισαμε 2-5 λεπτα να κοιμηθουν οι εγκεφαλοι ενας ενας και να σταθεροποιηθει η ταση. και βλεπεις αν ειναι πχ σε μενα εγραφε 400+ μΑ λογο απωλειας το κανονικό παντως παιζει γύρο στο 100-110. Επαναδιατύπωση χρησιμοποιώντας σωστούς όρους Λοιπον ανοιξαμε το καπω και ασφλισαμε την κλειδαρια του . βαλαμε ενα αμπερόμετρο στην μπαταρια σε σειρα να συνδεμενο και κλειδώσαμε το αμαξι,το αφισαμε 2-5 λεπτα να κοιμηθουν οι εγκεφαλοι ενας ενας και να σταθεροποιηθει το ρεύμα. και βλεπεις αν ειναι πχ σε μενα εγραφε 400+ mA λογο απωλειας το κανονικό παντως παιζει γύρο στο 100-110 Αν έχεις πολύμετρο μπορείς να το κάνεις κι εσύ. Το γυρνάς στα αμπέρ, στην μεγαλύτερη κλίμακα που έχει (συνήθως είναι 20Α) έχεις χαλαρωμένο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας ακουμπάς το μαύρο στον πόλο και το κόκκινο στο καλώδιο και προσέχοντας να μην σου φύγουν, τραβάς το καλώδιο από τον πόλο έτσι ώστε το ρεύμα να περνάει μέσα από το πολύμετρο. Ένα λεντάκι τραβάει 5-15mA μόνο, τα υπόλοιπα τα χρειάζεται το ραδιοσιντί, ο πίνακας οργάνων και ο εγκέφαλος που μπορεί να είναι κλειστά, αλλά ένα ελάχιστο ρεύμα το θέλουνε. Edited April 12, 2007 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@soulis Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Τα βιαστηκά πραματα οδηγουν σε λάθη ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Ένα λεντάκι τραβάει 5-15mA μόνο, τα υπόλοιπα τα χρειάζεταιτο ραδιοσιντί, ο πίνακας οργάνων και ο εγκέφαλος που μπορεί να είναι κλειστά, αλλά ένα ελάχιστο ρεύμα το θέλουνε. Ακριβως δεν πρεπει να τραβαει κατι παραπανω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dyrer Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Σε λειτουργία εσβησα τα φωτα και τα ξαναψα και εμφανίστηκε το check engine. Την προηγούμενη (δυο μερες πριν) και ηταν χαμηλη ταση στην πορτα, χαμηλη εκει 4 βλάβες. Μαλλον πρέπει να αλλάξω μπαταρία ειπε στο συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Καλησπέρα σε όλους,είμαι κάτοχος ενός GOLF V Και μου ανάβει το λαμπάκι του τιμονιού (κίτρινο),το έχω βάλει στον υπολογιστή και δεν έχει βλάβη στην μνήμη,πήγα σε ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι μάλλον είναι το δυναμό.έχω μπαταρία 44αρα καινούργια.Τελικά τι μπορεί να είναι?Άμα ήταν εγκέφαλος τιμονιού θα το κρατούσε στην μνήμη ή κάτι θα έβγαζε έστω και δεν θα άναβε όποτε θυμόταν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Θυμάσαι πότε ξεκίνησε να στο κάνει ? Έχεις δοκιμάσει τα βασικά, δηλαδή σε ευθεία ανάβεις την μηχανή στρίβεις το τιμόνι όλο αριστερά και στην συνέχεια όλο δεξιά και μετά το φέρνεις στην ευθεία και ξεκινάς με χαμηλή ταχύτητα κάτω από 20 ΚΜ να κινείσαι ευθεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Έχει αρκετό καιρό,άλλαξα και την μπαταρία μπας και αλλα πάλι τίποτα.Έκανα τις δοκιμές αυτές και θα τις ξανακάνω.Αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα ηλεκτρολογικό.Αυτές οι δοκιμές τι βοηθάνε ακριβώς,μήπως για το καλιμπράρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Ακριβώς για αυτό, συνήθως αυτήν την διαδικασία την κάνουνε αν έχουμε βγάλει το τιμόνι αλλά πιθανόν να σου ανάψει το λαμπάκι και αν αλλάξεις μπαταρία. Ρίξε και εδώ μια ματιά http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%281K%29_Steering_Assist#Adaptation Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Σε ευχαριστώ πολύ,είδα αυτό που μου έστειλες μπορείς να μου δώσεις ακριβείς οδηγίες για το καλιμπράρισμα?Γιατί μάλλον κάτι μου διαφεύγει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 όταν μου είχε ανοίξει εμένα το λαμπάκι μετά από αλλαγή μπαταρίας αυτό που έκανα για να φύγει στρίψιμο τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά και εξαφανίστηκε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Σε ρώτησα αρχικά πότε στο παρουσίασε για να καταλάβω τι το προκάλεσε. Στις περισσότερες περιπτώσεις όπως αλλαγή μπαταρίας και εξαγωγή τιμονιού αρκεί αυτό που σου έγραψα ποιο πάνω (τέρμα αριστερά, τέρμα δεξιά κτλ). Το adaptation το κάνουμε όταν έχουμε αλλάξει εγκέφαλο τιμονιού (για τοποθέτηση cruise control n πολυλειτουργικού τιμονιού). Τι από όλα αυτά έχεις κάνει στο αυτοκίνητο σου ? Η υποβοήθηση του τιμονιού σου δουλεύει κανονικά ? μετά από στροφή το τιμόνι επαναφέρει σωστά ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Το μόνο που έχω κάνει είναι αλλαγή μπαταρίας,δεν έχω βάλει ούτε cruise control,ούτε άνοιξα το τιμόνι,ούτε εγκέφαλο. Επίσης η υποβοήθηση δουλεύει σωστά,το έχω δοκιμάσει να μπω σε στροφή με πολλά χιλιόμετρα και είναι μια χαρά,όταν ανάβει η ένδειξη απλά το τιμόνι γίνεται ποιο ελαφρύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 όταν ανάβει η ένδειξη απλά το τιμόνι γίνεται ποιο ελαφρύ Αυτό που λες δεν μου αρέσει πολύ (χωρίς να έχω προσωπική άποψη) αλλά έτσι που το περιγράφεις μοιάζει να είναι από το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης, εύχομαι να είμαι λάθος και να είναι κάτι ποιο απλό. Δηλαδή άλλες φορές βάζεις μπρος και δεν ανάβει τίποτα και άλλες όχι η σου ανάβει στην πορεία ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Τυχαίνει μερικές φορές,το πριώ που πάω στην δουλειά και το έχω αφήσει στον ήλιο(δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο) ανάβει και μετά απο μερικά μέτρα φεύγει.άλλες φορές στην πορεία,άλλες φορές είναι όλα καλά.Και εγώ εύχομαι να είναι κάτι απλό.Αλλά αναρωτιέμαι άμα είχε πρόβλημα δεν θα έβγαζε βλάβη στον υπολογιστή?.Πιστεύω ότι είναι ηλεκτρολογικό γιατί ο εγκέφαλος του τιμονιού είναι πολύ ευαίσθητος και με την παραμικρή πτώση τάσης ανάβει το λαμπάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Μάλλον κάτι δεν κάνει καλή επαφή. Αν δεν σου είναι πολύ ενοχλητικό άστο έτσι και στην πορεία θα δείξει, μπορεί να επιδεινωθεί αλλά μπορεί και να σταματήσει να το παρουσιάζει έτσι ξαφνικά όπως άρχισε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Σε ευχαριστώ παρα μα παρα πολύ για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 αμα νοιωθεις οτι γινεται πιο ελαφρη οταν αναβει το λαμπακι........τοτε μην το αφησεις ετσι.....και κοιτα να πας να στο φτιαξουν....δεν παιζουν με αυτα............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Το έχω πάει και δεν βγάζει τίποτα ο εγκέφαλος και ο ηλεκτρολόγος δεν είναι σίγουρος,μου λέει περίμενε να επιδεινωθεί.Δεν θέλω να πληρώσω κάτι για το οποίο δεν ξέρω εάν φτιαχτεί ή όχι.Άμα βάλω υποβοήθηση και εγκέφαλο θέλω τουλάχιστον 2000 ευρώ,δεν τα δίνεις έτσι απλά τόσα λεφτά εάν δεν είσαι σίγουρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Σου δίνει και εγγύηση ο ηλεκτρολόγος σου ότι δεν θα σταματήσει να λειτουργεί σωστά το σύστημα διεύθυνσης την ώρα που οδηγάς ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godfather Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Αυτό ειλικρινά δεν το έχω σκεφτεί,το θεωρώ λίγο τραβηγμένο αλλά όχι απίθανο.Ας είμαστε αισιόδοξοι.Δεν είναι τόσο δραματική η κατάσταση με το τιμόνι μου,δεν έτυχε να κοκκινίσει το τιμόνι και ελπίζω να μην τύχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Εσύ έχεις το καρπούζι , εσύ και το μαχαίρι. Αποφάσισε τι θα κάνεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...