Jump to content
gsolidak

εικονίδιο τιμονιού

Recommended Posts

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

την παραμονή του νέου έτους αμέσως μετά που φεύγω από το σπίτι μου ανάβει με χρώμα κίτρινο το λαμπάκι του ηλεκτρομηχανικού σύστηματος διεύθυνσης (όπως λέγεται) ... πέρνοντας μια απότομη στροφή αμέσως έξω από το σπίτι. αυτό είχε συμβεί και πριν από μια εβδομάδα και είχε διορθωθει με επανεκκίνηση του αυτοκινήτου.Αυτή τη φορά άναβα έσβηνα τίποτα δε γινόταν... τίποτα δεν άλλαζε... σήμερα το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δε βρίσκουν τίποτα αρχικά αλλά για να συνεχίσουν το ψάξιμο θα πρέπει να αλλάξω την μπαταρία του 2 ετών αυτοκινήτου μου η οποία φαίνεται να είναι πεσμένη... μου λένε επίσης ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση... μου λένε ότι δεν μπορούν να ελέγξουν το αμάξι αν δεν αλλάξω την μπαταρία πληρώνοντας το αντίστοιχο αντίτιμο...

και διερωτόμαι.

Είναι δυνατό αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα να είναι τόσο προβληματικά που να βγάζουν μυνήματα λάθους απλά επειδή πέφτει η τάση της μπαταρίας?

Είναι δυνατό να χαλάσει η μπαταρία σε δύο χρόνια... ?

Πόσο κάνιε μια καινούρια μπαταρία???

Γιατί δεν την καλύπτει η εγγύηση?

παρεπιπτόντως έκαναν το σέρβις των 30.000 ... και μου άλλαξαν τα μπουζί ενώ δεν το γράφει το βιβλίο. αντιθώτως δεν άλλαξαν τα υγρά των φρένων... κάπου σε ένα topic με τα σέρβις διάβασα ότι συνηθίζεται αυτο..

Για ποιο λόγο?

ευχαριστώ και συγνώμη για το ζάλισμα

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Τσέκαρε τα υγρά του υδραυλικού σου και άσε τη μπαταρία.

Επίσης αν θέλουν να σε κάνουν να πληρώσεις καινούρια μπαταρία βάλτους να υπογράψουν ότι αν δεν φταίει αυτό θα σου επιστρέψουν τα χρήματα.

Επίσης άλλαξε συνεργείο :angry:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

την παραμονή του νέου έτους αμέσως μετά που φεύγω από το σπίτι μου ανάβει με χρώμα κίτρινο το λαμπάκι του ηλεκτρομηχανικού σύστηματος διεύθυνσης (όπως λέγεται) ... πέρνοντας μια απότομη στροφή αμέσως έξω από το σπίτι. αυτό είχε συμβεί και πριν από μια εβδομάδα και είχε διορθωθει με επανεκκίνηση του αυτοκινήτου.Αυτή τη φορά άναβα έσβηνα τίποτα δε γινόταν... τίποτα δεν άλλαζε... σήμερα το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δε βρίσκουν τίποτα αρχικά αλλά για να συνεχίσουν το ψάξιμο θα πρέπει να αλλάξω την μπαταρία του 2 ετών αυτοκινήτου μου η οποία φαίνεται να είναι πεσμένη... μου λένε επίσης ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση... μου λένε ότι δεν μπορούν να ελέγξουν το αμάξι αν δεν αλλάξω την μπαταρία πληρώνοντας το αντίστοιχο αντίτιμο...

και διερωτόμαι.

Είναι δυνατό αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα να είναι τόσο προβληματικά που να βγάζουν μυνήματα λάθους απλά επειδή πέφτει η τάση της μπαταρίας?

Είναι δυνατό να χαλάσει η μπαταρία σε δύο χρόνια... ?

Πόσο κάνιε μια καινούρια μπαταρία???

Γιατί δεν την καλύπτει η εγγύηση?

παρεπιπτόντως έκαναν το σέρβις των 30.000 ... και μου άλλαξαν τα μπουζί ενώ δεν το γράφει το βιβλίο. αντιθώτως δεν άλλαξαν τα υγρά των φρένων... κάπου σε ένα topic με τα σέρβις διάβασα ότι συνηθίζεται αυτο..

Για ποιο λόγο?

ευχαριστώ και συγνώμη για το ζάλισμα

Ναι δυστυχως ολα τα GOLF5,A3,LEON2,OCTAVIA5 και ολα τα αυτοκίνητα με can-bus έχουν πολυ ευαίσθητο σύστημα ηλεκτρονικών ,οσο αφορα το ρεύμα της μπαταριας...Δυστυχως....Κοιτα καλό θα ήταν να πας σε άλλον αντιπρόσωπο , με καλό ηλεκτρολόγο!

Μου φαίνεται πάντως οτι η μπαταρία είναι σαν τα τακακια, δηλαδη αναλώσιμο...αλλα δεν ξέρω και ακριβώς...

Link to comment
Share on other sites

ειδικα ομος για το θεμα μπαταριας πιστευω οτι το τιμονι θα ηταν απο τα τελευταια εσφαλμενα αλαρμ που θα μπορουσαν να προκυψουν,παρατηρησες εαν το τιμονι καποιες φορες ειναι ιδιαιτερα ελαφρυ?

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ,

Από ότι μου είπαν η μπαταρία κατά την εκκίνηση έριχνε ελάχιστη τάση 8.1Volt ενώ το ελάχιστο επιτρεπτό είναι 9.5... στη συνέχεια την φόρτισαν ένα πρωι και η ελάχιστη τάση είναι 9.1 κάτω από το όριο αλλά πιο ανεκτή... επίσης μετά τη φόρτιση σταμάτησε να βγαίνει μύνημα λάθους...

πιθανώς δηλαδή η θεωρία τους είναι σωστή... δηλαδή ότι έφταιγε η μπαταρία για το μύνημα λάθους...

επίσης δεν πρόσεξα κάποιο άλλο λάθος δηλαδή στον εθνικό το τιμόνι βαραίνει κανονικά και σε επιτόπιες στροφές είναι ελάφρύ όπως συνήθως. από όσο μπορώ να αντιληφθώ εγώ... επίσης τον τελευταίο καιρό έκανα όλο μικρές διαδρομές των 3-4 χλμ 4-5 φορές την ημέρα... οπότε μπορεί να ξεφόρτισε... και για αυτό το λόγο...

από την άλλη ακόμα και αν δεν φταίει το τιμόνι είναι τραγικο... να λήγει μια μπαταρία μετά από ενα μιση χρόνο (η οποία θεωρείται ίσως αναλώσιμο και δεν καλύπτεται από εγγύηση) παρόλο που θυμάμαι ότι αν αγοράσεις μπαταρία σκέτη έχει εγγύηση... επίσης είναι τραγικό ενώ η μίζα λειτουργεί κανονικά και το αμάξι παίρνει εμπρός αμέσως τα ηλεκτρονικά να τρελαίνονται και να μην υπάρχει κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα που να εξασφαλίζει σταθερή τάση για το 1 δευτερόλεπτο που ανάβει η μηχανή.... Δηλαδή με όλα αυτά θα φτάσω να θεωρώ σωστό τον πατέρα μου που έχει ένα audi 80 20ετίας και δεν το αλλάζει και λέει τι μπούρδες είναι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά... Ίσως από την άλλη η τεχνολογία είναι ανώριμη ή δεν ασχολούνται τόσο με το ηλεκτρονικό σύστημα του αμαξιού θεωρόντας το δευτερεύων...

το κακό είναι ότι σε 3 μήνες λήγει η εγγύηση οπότε αν έχει όντως πρόβλημα το τιμόνι τον πίνω λιγάκι...

Link to comment
Share on other sites

ειχα και εγω καποια στιγμη αυτο το προβλημα και ηταν οντως απο την μπαταρια.Οταν δεν εχει αρκετη δυναμη η μπαταρια να κανει τους ελεγχους πριν την εκκινηση αφηνει τα σφαλματα αναμενα.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές διορθώσεις/παρατηρήσεις:

1) Το Golf 5 που έχει ο φίλος έχει αμιγώς ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού (και οχι ηλεκτρουδραυλική). Οπότε υγρά τιμονιού δεν παίζουν. Η μονάδα βρίσκεται εντός της καμπίνας, πίσω απο το τιμόνι, επάνω στην κολώνα του τιμονιού.

2) Λογικά αν ψάξεις το manual θα δείς να γίνεται αναφορά στο θέμα της χαμηλής τάσης και των επιπτώσεων αυτής (ουσιαστικά κάποια ηλεκτρικά υπολειτουργούν για να μείνουν σε λειτουργία τα πιο ζωτικά συστήματα του αυτοκινήτου)

3) Οι μπαταρίες που βάζουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές απο το εργοστάσιο ειναι απλά απαράδεκτες, συνήθως μίζερες 40άρες - προτείνω αλλαγή με 55άρα μίνιμουμ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με τις μπαταρίες ειναι μέγαλο πρόβλημα.... Πεταει σφάλματα αν πέσει η ταση της...ετσι επειδή το Can-bus λογο χαμηλής τάσης στελνει λάθος εντολή!Μου το είπε ηλεκτρολόγος ψαγμένος σε αυτά!

Link to comment
Share on other sites

εγω την αλλαξα με 72ρα αν θυμαμαι καλα παντως εντος εγγυησης..

αλλα θελει να τους τριξεις και λιγο τα δοντια..

Οταν την αλλαξες χρειαστηκε να σου κανουν τιποτα ρυθμισεις?

Link to comment
Share on other sites

βασικα εχει περασει ενας χρονος και δε θυμαμαι καλα να σου πω.

απο οσο θυμαμαι παντως οχι δεν καναν κατι για ρυθμιση απλα την αλλαξαν κ μετρησαμε μετα για να δουμε απο που ειχα διαρροη(γιατι ειχα διαρροη κ θελαν να την εντοπισουν).

Link to comment
Share on other sites

παντως μου φενεται λιγο περιεργο με χαμηλη μπατρια να βαραει αλαρμ στο τιμονι και να μην εχει αρρυθμια η μηχανη στο ρελαντι..διοτι με τετοια ταση εχεις μεταβολες στη γωνια πυροδοτησης του πολλαπλασιαστη(ignition angle) anyway τελος καλο ολα καλα.

Μη βαλεις πιο μεγαλη μπαταρια απο 5% απο αυτη που εχεις.

Link to comment
Share on other sites

παντως μου φενεται λιγο περιεργο με χαμηλη μπατρια να βαραει αλαρμ στο τιμονι και να μην εχει αρρυθμια η μηχανη στο ρελαντι..διοτι με τετοια ταση εχεις μεταβολες στη γωνια πυροδοτησης του πολλαπλασιαστη(ignition angle) anyway τελος καλο ολα καλα.

Μη βαλεις πιο μεγαλη μπαταρια απο 5% απο αυτη που εχεις.

Υπαρχει προβλήμα αν βαλεις μεγαλυτέρη απο 5% μπαταρια????

Link to comment
Share on other sites

εδω και ενα χρονο δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα παντως..

Εξαρταται απο το δυναμο.Για παραδειγμα αν εχεις 40ΑΗ δυναμο και βαλεις 80ΑΗ μπαταρια θα στιλεις αδιαβαστο το δυναμο σε καποια στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν εχω καμια εμπιστοσυνη σε αντιπροσωπειες αλλα επειδη η 72ρα ειναι η μεγαλυτερη δυνατη που μπορεις να βαλεις σε 5ρι μιας και το κουτι που εχει χωραει ακριβως για 72ρα θελω να πιστευω οτι δε το καναν εν αγνοια.ειτε απο το εργοστασιο οταν βγηκε,ειτε απο την αντιπροσωπεια που μου την αλλαξαν.

Link to comment
Share on other sites

οι μπαταριες απο οτι ξερω κρατουν το πολυ 2 χρονια και πλεον δεν προοιδοπειουν(πχ προβλημα στα φλας η δυσκολια στην εκκινηση),εγω το καλοκαιρι που αλλαξα κυριακη ειχα γυρισει απο σ/κ χαλκιδικη και δευτερα πρωι το αμαξι δεν επαιρνε μπρος.

οσον αγορα την εγγυηση δεν νομιζω να ισχυει γιατι η μπαταρια ειναι αναλωσιμη οπως τα τακακια για παραδειγμα εκτος αν υπαρχει προβλημα οπως η διαροη που ανεφερε ο ounkas.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως από την άλλη η τεχνολογία είναι ανώριμη ή δεν ασχολούνται τόσο με το ηλεκτρονικό σύστημα του αμαξιού θεωρόντας το δευτερεύων...

το κακό είναι ότι σε 3 μήνες λήγει η εγγύηση οπότε αν έχει όντως πρόβλημα το τιμόνι τον πίνω λιγάκι...

Φιλε μου κλεφτες θα γινουν οι αντιπροσωποι!!!

Link to comment
Share on other sites

Μου εχουν αλλαξει και εμενα μπαταρια στην εγγυηση!!!

Και ετσι επρεπε γιατι η μπαταρια να θεωρητε αναλωσιμο

δεν το καταλαβαινω ???

Στα τακακια να το δεχτω γιατι παιζει ρολο η οδηγηση στην

μπαταρια γιατι>>>????

Link to comment
Share on other sites

οταν μου την αλλαζε ο ηλεκτρολογος ο διπλα υπαλληλος με πηρε πιο διπλα κ μου λεει ασε να λενε ψοφανε να βαζουν πραγματα σε εγγυηση αφου παιρνουν καλη προμηθεια απο αυτα..απλα κανουν οτι δε γινεται κλπ....για τα ματια του κοσμου.

και οχι να σου πουν αν υψωσεις τονο φωνης κλπ θα την αλλαξουν.

δε μπορει να εισαι σε εγγυηση δλδ 2χρονια- και ξαφνικα η μπαταρια καπουτ.

αλλα ξερουν οτι για λογους μειωσης κοστους βαλαν μικρη μπαταρια για τα τοσα ηλεκτρονικα στο 5ρι οποτε τωρα πηγαινουν αρκετα με προβλημα..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τελικά πήρα τηλέφωνο τα κεντρικά στην Αθήνα και μου είπαν ότι η μπαταρία καλύπτεται από την εγγύηση... οπότε στη συνέχεια πήρα και την αντιπροσωπεία εδώ τηλέφωνο και είπαν ότι θα μου την αλλάξουν... και ελπίζω να εξαφανιστεί αυτό το σήμα του σφάλματος στο τιμόνι...

Δε θέλω να γίνω κακοήθης αλλά πώς να μη γίνω...

Όταν ήταν σίγουροι ότι δεν είναι στην εγγύηση ενώ ήταν και ταυτόχρονα μου είπαν ότι θα μου έβαζαν μια καινούρια που για αυτούς κοστίζει 150Ε και θα μου έκαναν καλύτερη τιμή... (ενώ στην κανονική αγορά μπαταρίες σαν αυτή που έχει και πιθανώς σαν αυτή που θα μου έβαζαν άντε να κοστίζουν 50Ε ?

Πάντως είναι τραγικό να πρέπει να βρίσκεις το δίκιο σου με αυτό τον τρόπο... και αν το βρείς...

Edited by gsolidak
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.