Guest SiD Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 (edited) εδω και πολυ καιρο ψαχνω να βρω πως ξεκινα καλυτερα το Golf V μου. εχω δοκιμασει διαφορα αλλα ακομα δεν εχω καταφερει να κανω το καλυτερο 0-100. θα ηθελα την γνωμη σας... αναφερεται μονο σε ιδιοκτητες golf 1.4 1.6 kai polo 1.4 1.6. η γνωμη σας θα με ικανοποιησει πολυ .ευχαριστω... :D :D Edited January 20, 2007 by SiD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Εγώ που το μετρούσα με κινητό με έναν φίλο μου έκανα σχεδόν ίδιους χρόνους με ASR ON / OFF .. Εγώ προσωπικά κρατάω γκάζι στις 5.000σαλ και κάνω απότομα αποσύμπλεξη (νομίζω λίγο πολύ όλοι αυτό κάνουμε περίπου ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 πες μας πρωτα πως το ξεκινας για να δουμε αν και τι ειναι αυτο που κανεις λαθος! τι 0-100 περιμενεις να κανεις και πως το μετρας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Περιμενω λιγο κατω απο τα 11``. εγω προσωπικα στηνομαι στο φαναρι.βγαζω ASR σηκωνω χειροφρενο φορτωνω 2000στροφες.καθως αν φορτωσω και αλλες θα σπινιαρει μεχρι και η τριτη μου και αφηνω αποτομα τον συμπλεκτη. ως τωρα εχω πατησει αρκετους ετσι.αλλα πιστευω πως το νοημα ειναι να ξεκινας αλλιως.ενα τροπο τον οποιο εγω δεν μπορω να το συνηθισω. εχω δει να γινεται σε groυp vag αμαξια απο καλους οδηγους αγωνων.φορτωνουν στροφες εχουν βγαλει ηδη ASR και ελεγχουν το σπινιαρισμα αφηνοντας και πατωντας αντιστοιχα το πενταλ του γκαζιου οταν πρεπει.δεν ξερω αν με καταλαβαινετε... :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 καλο ειναι να εισαι στις 3,500 rpm οταν αποσυμπλεκεις και να κανεις αυτο που ειπες με το γκαζι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Εγώ προσωπικά κρατάω γκάζι στις 5.000σαλ και κάνω απότομα αποσύμπλεξη (νομίζω λίγο πολύ όλοι αυτό κάνουμε περίπου )Σωστός! Κι εγώ μια απ'τα ίδια... Θα έλεγα ότι ανάμεσα σε 4000 και 5000 στροφές είναι το καλύτερο σημείο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 ποσο 0-100 κανετε???? 1.6 μονο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 golf iv 10.4 εχω κανει το δικο μου (με φιλτο στον παπα και τελικο!στην ουσια μαμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Εγώ που είχα κάνει 4-5 μετρήσεις με χρονόμετρο με τον κολλητό μου μέσα έκανα 10.5 Το αυτοκίνητο τελείως μαμά (1.6fsi) και με πολύ λίγα χμ (5.000χμ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 παντως παιδες με αυτα τα 0-100 δεν νομιζω οτι παμε και ασχημα. 1.5 τονο ειναι περιπου το αμαξι μας και ομως πηγαινει μια χαρα...!!!!!!! ειμαι μονο με βαρελακι μεγαλο και νιωθω πως εχει κοψει.πως πιεζεται τα αμαξι.... ολοι μου λενε το ιδιο ή 500 και καλο προγραμμα ή 250 και ενα καλο τελικο... ψηνομαι να το βαλω.. τεσπα... φιλε alestr0s δεν κρατιωσουν απο οτι καταλαβα.στα 5000κμ βρεεεε.... παντως το μοτερ μας νομιζω οτι ανοιγει και θα ανοιξει καλυτερα μετα τα 45000-50000κμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 (edited) Μπα..μετα τα 15.000 ανοιγει αν κρινω απο προσωπικη εμπειρια.. παρεπιπτοντως εισαι ο μονος που εχει βαρελακι και πιστευεις οτι ισως σου εχει κοψει. δεν εισαι κ θεσσαλονικη να δοκιμαζαμε. δε μπορεις να βρεις ενα μαμα να ανοιξεις..? Edited January 20, 2007 by dubbeR_OuNkaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 χρόνη το πολάκι τι 0-100 το είχες κάνει στον περιφεριακό θυμάσαι?? γιατί εγώ δεν θυμάμαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 τα εχουμε ξαναπει δυστυχως....δεν εχω βρει μεταξυ μας στην χαλκιδα δεν υπαρχουν golfakia που να θελουν φιλικα ανοιγματα οσο για το βαρελακι ειναι το μεγαλο..πιστευω πως θα το λυσω με 1ο σταδιο και θα αποδωσει καλυτερα απο ενα μικρο... παντως απο ηχο τι να πω... οποιος θελει ας στειλει ενα πμ να συναντηθουμε αυριο που ειμαι αθηνα.μενω ανω πατησια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 κάπου έχω διαβάσει πως όταν ξεκινάς το αμάξι σε κόντρα (ή για 0-100 που συζητάμε εδω)καλό είναι να έχεις περίπου 500 στροφές πάνω απο αυτές στις οποιες αποδιδει το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπή του (δηλ 4000+500=4500 στα γκολφακια μας) ώστε με το άφημα του συμπλέκτη να πέσουν οι στροφες σε αυτές της μέγιστης ροπής. αλλάζουμε πριν τον κόφτη (όταν καταλάβουμε οτι κάποια ταχύτητα δεν έχει κάτι άλλο να μας δώσει ή ανοίγει πιο αργά απο κάποιο σημείο κ μέτα) με απότομες αλλαγές. απο δοκιμές που έχω κάνει με φιλαράκι είδα πως προσωπικά καθυστερώ με δεμένο χειρόφρενο στην αρχή ή χαμηλές στροφές ωστε να μη σπινάρει πολύ το αμάξι.. το αμάξι πιάνει καλά στην άσφαλτο απο την αρχή κ φεύγει,αρκει να μην έχεις φθαρμένα ελαστικά ή μεγάλη πίεση σ'αύτα! 0-100 δεν έχω μετρήσει ακόμα. παρεπιμπτόντως,πολύ ωραίο το αμάξι σου φιλε sid, ευγε!! παρόμοιες αλλαγές έχω σκοπο να κάνω κι εγώ στο μέλλον!! έχουμε κ το ίδιο χρώμα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 (edited) κάπου έχω διαβάσει πως όταν ξεκινάς το αμάξι σε κόντρα (ή για 0-100 που συζητάμε εδω)καλό είναι να έχεις περίπου 500 στροφές πάνω απο αυτές στις οποιες αποδιδει το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπή του (δηλ 4000+500=4500 στα γκολφακια μας) ώστε με το άφημα του συμπλέκτη να πέσουν οι στροφες σε αυτές της μέγιστης ροπής. αλλάζουμε πριν τον κόφτη (όταν καταλάβουμε οτι κάποια ταχύτητα δεν έχει κάτι άλλο να μας δώσει ή ανοίγει πιο αργά απο κάποιο σημείο κ μέτα) με απότομες αλλαγές.απο δοκιμές που έχω κάνει με φιλαράκι είδα πως προσωπικά καθυστερώ με δεμένο χειρόφρενο στην αρχή ή χαμηλές στροφές ωστε να μη σπινάρει πολύ το αμάξι.. το αμάξι πιάνει καλά στην άσφαλτο απο την αρχή κ φεύγει,αρκει να μην έχεις φθαρμένα ελαστικά ή μεγάλη πίεση σ'αύτα! 0-100 δεν έχω μετρήσει ακόμα. παρεπιμπτόντως,πολύ ωραίο το αμάξι σου φιλε sid, ευγε!! παρόμοιες αλλαγές έχω σκοπο να κάνω κι εγώ στο μέλλον!! έχουμε κ το ίδιο χρώμα!! εχει μια λογικη αυτο που αναφερεις.μια δοκιμη μονο θα μας πεισει. ααα δεν μπορω να μπω στο garage.φταιει το οτι ειναι υπο κατασκευη... :thumbsup: σε ευχαριστω πολυ doctordim :D με παιδεψε αρκετα να ξερεις αλλα αξιζε...σιγουρα αξιζε...δεν εχω μετανιωσει για οτι εχω βαλει πανω... :rolleyes: Edited January 20, 2007 by SiD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 1.6FSI με semi slick λάστιχα και μετρημένο με τηλεμετρία 11,89sec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 κάπου έχω διαβάσει πως όταν ξεκινάς το αμάξι σε κόντρα (ή για 0-100 που συζητάμε εδω)καλό είναι να έχεις περίπου 500 στροφές πάνω απο αυτές στις οποιες αποδιδει το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπή του (δηλ 4000+500=4500 στα γκολφακια μας) ώστε με το άφημα του συμπλέκτη να πέσουν οι στροφες σε αυτές της μέγιστης ροπής. αλλάζουμε πριν τον κόφτη (όταν καταλάβουμε οτι κάποια ταχύτητα δεν έχει κάτι άλλο να μας δώσει ή ανοίγει πιο αργά απο κάποιο σημείο κ μέτα) με απότομες αλλαγές. φιλε πιστευω πως εδω εισαι λαθος!και εξηγω! στο δικο μου αυτο/το οι στροφες μεγιστης ροπης ειναι οι 4.500 αν θυμαμαι καλα! αν ξεκινησω στις 5.000rpm οπως λες (500 πανω) τοτε θα αφησω ΟΛΗ την πρωτη κατω γιατι θα ειναι ηδη κοντα στον κοφτη... με αποτελεσμα μια κακιστη εκκινηση! αν ομως ξεκινισω στις 3.500rpm οπως σου ειπα και τη στιγμη της αποσυμπλεξης πατισω λιγααααααααακι ακομα τοτε θα σπινιαρω λιγακι στην αρχη (παιζοντας παραλληλα με το γκαζι)αλλα θα πιασει πιο γρηγορα κατω το λαστιχο με τα γνωστα αποτελεσματα! ετσι κανω πλεον μετα απο αρκετες δοκιμες στις εκκινησεις και πιστευω πως για το δικο μου αυτ/το δουλευει πολυ καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 φιλε πιστευω πως εδω εισαι λαθος!και εξηγω!στο δικο μου αυτο/το οι στροφες μεγιστης ροπης ειναι οι 4.500 αν θυμαμαι καλα! αν ξεκινησω στις 5.000rpm οπως λες (500 πανω) τοτε θα αφησω ΟΛΗ την πρωτη κατω γιατι θα ειναι ηδη κοντα στον κοφτη... με αποτελεσμα μια κακιστη εκκινηση! αν ομως ξεκινισω στις 3.500rpm οπως σου ειπα και τη στιγμη της αποσυμπλεξης πατισω λιγααααααααακι ακομα τοτε θα σπινιαρω λιγακι στην αρχη (παιζοντας παραλληλα με το γκαζι)αλλα θα πιασει πιο γρηγορα κατω το λαστιχο με τα γνωστα αποτελεσματα! ετσι κανω πλεον μετα απο αρκετες δοκιμες στις εκκινησεις και πιστευω πως για το δικο μου αυτ/το δουλευει πολυ καλα! ok χρονη, δεκτό! γι αυτό είμαστε εδώ άλλωστε, για να συζητάμε κ απο τις εμπειρίες μας να βελτιώνουμε τις γνώσεις κ τις πρακτικές μας! εγώ συνήθως έτσι ξεκινάω ,γιατί οι πολλές στροφές σου δίνουν την ψευδαίσθηση οτι το αμάξι ακόμα κ αν σπινάρει αρκετά στην αρχή, μόλις πιάσει κάτω θα φύγει δυνατά! θα δοκιμάσω κι αυτό που λες και θα δω ποιά μέθοδος είναι καλύτερη! δεν είμαι κ ο κατεξοχήν κοντράκιας, για το χαβαλέ ανοίγω μια στο τόσο με κανα φιλαράκι, οπότε δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ το θέμα.. τώρα που το σκέφτομαι ίσως κ να έχεις δίκιο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 μηπως ομως αν το κανουμε αυτο με ASR ΟΝ γινει κατι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 (edited) Περιμενω λιγο κατω απο τα 11``.εγω προσωπικα στηνομαι στο φαναρι.βγαζω ASR σηκωνω χειροφρενο φορτωνω 2000στροφες.καθως αν φορτωσω και αλλες θα σπινιαρει μεχρι και η τριτη μου και αφηνω αποτομα τον συμπλεκτη. εισαι ~120αλογα κ σπινιαρεις μεχρι 3η? υποθετω σε ανηφορα ή σε νερο... Edited January 21, 2007 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 1.6FSI με semi slick λάστιχα και μετρημένο με τηλεμετρία 11,89sec Πολλα...Παρα πολλα...Για 120 αλογα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 - κυκλοφορουν φθηνα ψηφιακα χρονομετρα ταμπλο και με κουμπακι για μετρησεις οχι μονο 0-100 αλλα και ρεπριζ 2ας-3ης ετσι ωστε να φανει τυχον καποια βελτιωση απο περιφερειακο εξαρτημα Π.χ βαλαμε χοανη και μετα απο μερικα χιλιομετρα κανουμε το τεστ να δουμε σε σχεση με το μαμα φιλτροκουτι πως τα παει απο χρονους - αν και σε κατι τετοιο ενας μετρητης επιδοσεων θα ηταν καλυτερη λυση <αν και μετραει και αλλα πραγματα> αλλα θελει 300 Ε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 εισαι ~120αλογα κ σπινιαρεις μεχρι 3η? υποθετω σε ανηφορα ή σε νερο... φορτωσε μια φορα 5500 στροφες και ξεκινα χωρις τα ηλεκτρονικα..... :thumbsup: :D :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 (edited) - κυκλοφορουν φθηνα ψηφιακα χρονομετρα ταμπλο και με κουμπακι για μετρησεις οχι μονο 0-100 αλλα και ρεπριζ 2ας-3ης ετσι ωστε να φανει τυχον καποια βελτιωση απο περιφερειακο εξαρτημα Π.χ βαλαμε χοανη και μετα απο μερικα χιλιομετρα κανουμε το τεστ να δουμε σε σχεση με το μαμα φιλτροκουτι πως τα παει απο χρονους - αν και σε κατι τετοιο ενας μετρητης επιδοσεων θα ηταν καλυτερη λυση <αν και μετραει και αλλα πραγματα> αλλα θελει 300 Ε ποσο κανει ενας φθηνος μετρητης.????..που μπορω να τον βρω εκτος απο ebay???? Edited January 21, 2007 by SiD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 εισαι ~120αλογα κ σπινιαρεις μεχρι 3η? υποθετω σε ανηφορα ή σε νερο... Εισαι λαθος φιλε..Αν το επιδιωξεις σπινιαρεις μεχρι να πεις εσυ stop...!! και τι λεει 120 αλογα...δωσε moy ενα seicento me 55 αλογα και θα δεις τι θα πει σπινιαρισμα... Αν ειναι και ο δρομος χαλια (οπως οι περισσοτεροι στην αττικη) ευκολα σπινιαρεις μεχρι και την τριτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...