Jump to content
GolfRS

Βελτίωση Polo Gti 125 Hp (stage 2)

Recommended Posts

Guest Drago

Για τα χταποδια εχω ακουσει και εχω δει πολλα.

Πχ. Σε φτιαγμενο ντραγκστεραδικο ΑΧ με 180 αλογα τροχο που εχουν ψαχτει οσο δεν φανταζεσαι πες μου ενα λογο που δεν εβαλαν χταποδι. Ολοι οι υποτιθεται βελτιωτες λενε πως με χταποδι ο κινητηρας του VTS αποδιδει περισσοτερο. Λες αυτοι που εριξαν 3 εκατ. σε αυτο το μοτερ να μην εβαζαν ενα χταποδι??

Τα καυσαερια μην ξεχνας οτι βγαινουν απο μια διατομη πολυ μικρη σχετικα με το μεγεθος του χταποδιου. Απο τις βαλβιδες. Οποτε καταλαβαινεις οτι το χταποδι φτιαχνεται παντα σε σχεση με το μεγεθος της βαλβιδας και η κινηση των καυσαεριων δεν επηρρεαζονται τοσο πολυ απο το χταποδι. Τωρα αν αλλαξει καποιος βαλβιδες με μεγαλυτερες ή θελει να αποδωσει σε διαφορετικο φασμα στροφων το μοτερ του (4-1) τοτε θα χρειαστει ενα χταποδι. Τελως παντων τα περισσοτερα εργοστασιακα χταποδια ειναι καλα και μονο σε ορισμενα μοτερ χρειαζονται αλλαγη. Εκτος και αν θεωρεις οτι πρεπει να δωσεις 500 Ε για 2 αλογα +-

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα...

Ο ρόλος ενός χταποδιού, δέν είναι μόνο να αποβάλλει τα καυσαέρια..

Έχει και κάποιους άλλους ρόλους, όπως α)να δρά σαν σκούπα, χρησιμοποιόντας τους κιλύνδους εναλάξ για να "ρουφήξει" τα καυσαέρια και β)δίνει άλλα χαρακτηριστικά στην καμπύλη ροπής-ισχύος.

Σε εκκεντροφοράτο αμάξι είναι γνωστό πως η καμπύλη μετατοπίζεται προς τα πάνω.Η χρήση ενός ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ και ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΥ χταποδιού είναι λοιπόν βασική για καλύτερη διαχείρηση της δύναμης.Και βέβαια δέν μιλάμε για Labeled χταπόδια αλλά για custom made για τον δικό σου χαρακτήρα με τα ΝΕΑ χαρακτηρηστικά....

Link to comment
Share on other sites

Να το κάνεις ΤΙ ρε Montoya το ποιό κοντό κορρωνοπήνιο;;;

Το δικό σου είναι 3.8...Τί ακριβώς ψάχνεις και γιατί;;;

Θέλεις δηλαδή τελική 150;;;

Αυτός είναι ο σκοπός σου;;;

Δέν καταλαβαίνω....

Ρε polo RS ψαχνω να κοντινο οσο ποιο πολυ το σασμαν γιατι ενω εχς κοντινει καποιες σχεσεις αυτη η τριτη ειναι πολυ μακρια ρε και κανει το αμαξι λιγο να κρεμαει!!!!δωστε μου πληροφοριες και τηλ/να και θα το ψαξω μονος μου!!!!το ειχα πει και στο Drago που φοραει κορονωπιο της vw motorsport aλλα μερικοι ανθρωποι κρατανε και πραγματα για την παρτι τους(συγνωμη δεν λεω για κανενα συγκριμενα)απλα εγω προσπαθω να κανω τους αλλους να φτιαξουν και αυτοι τα αμαξιας τους σωστα!!καταλαβατε????

Dr.Montoya(polo tuner).

Link to comment
Share on other sites

Guest Drago

Για το δικο μου κωρονοπηνιο δεν μπορω να βοηθησω παραπανω γιατι δεν εχει λυθει το σασμαν για να δω τι παιζει ακριβως. Ειπαμε ο Γκικας ξερει περισσοτερα . Για σχεσεις παντως αν υπαρχει ακρη θα ηθελα να μακρυνω την πεμπτη λιγουλακι γιατι τελικη 195 στις 8000 στρ ειναι φρικη.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για όσους ενδιαφέρονται χτές έκανα την πρώτη μέτρηση μέτρηση block 120 με VAG-COM.

Δέν έχω ιδιαίτερη πείρα ακόμα με τον συγκεκριμένο τρόπο και μέχρι να "ετοιμάσω" κάτι προγραμματάκια που μετράνε direct την ιπποδύναμμη είπα να δοκιμάσω αυτό...

Τα αποτελέσματα πάντως ήταν εντυπωσιακά, άν και δέν έκανα όλον τον υπολογισμό για ιπποδύναμη, το αμάξι έδειξε με 3η 178 Nm ή αλλιώς 18.1 κιλά ροπής στον στρόφαλο..

Πιστεύω ΠΟΛΥ καλό νούμερο, άν και, ακόμα μετά την δυναμομέτρηση, πάλι δέν είμαι σίγουρος για την τιμή στον στρόφαλο.

Επόμενη κίνηση ίσως θα ήταν μέτρηση στο Dynojet για τιμές σύγκρισης.....

Και οι δοκιμές συνεχίζονται....

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου rs παρακολουθησα ολη τη συζητηση και ηθελα να προσθεσω μερικα πραγματακια...

για μενα μη ψαχνεσαι με 200 αλλαγες που σου λενε οι καθε βελτιωτες , σε λιγο θα σου πουν οτι φταιει το καμενο αριστερο φλας που δεν παει το αμαξι σου

αν ειναι να βαλεις 2 εκκεντροφορους και μετα να αλλαξεις αολο το μοτερ τοτε δωρο αδωρο

για μενα ψαξε την καμπυλη

πρεπει να την στρωσεις με καθε τροπο

αμα δεν φερεις την καμπυλη σωστα τσαμπα θα πας και για χταποδι και για οτιδηποτε αλλο

και αν δεν μπορουν να στην φερουν , τοτε φραφοτυς ολους και κανε custon προγραμμα μονος σου

ναι μονος σου , το εννοω και το πιστευω

εχεις διαβασει παρα πολυ και εχεις μεγαλη εξοικειωση στο θεμα internet search &forums

θα σε βοηθησει πολυ αυτο

βρες εναν ανθρωπο με ορεξη και δυναμομετρο ελευθερο και αρχισε να παλευεις το προγραμμα

θεωρω λαθος που εκανες συγκριση την διπλη καμπυλη οτυ VTEC με το δικο σου. ειναι αλλα συστηματα

για μενα εσυ πρεπει να εχεις οσο πιο ευθεια καμπυλη ροπης , ασε την καμπυλη ιπποδυναμης , αυτη θα ερθει μονη της

επιπλεον λες οτι το αμαξι δεν τραβαει χαμηλα , αυτο κανει μπαμ οτι ειναι θεμα ροπης

εκτος φυσικα και αν θες να το δουλευεις μονιμα ψηλα το αμαξι οποτε τοτε μην ψαχνεις αποκριση σε χαμηλες στροφες .δεν νομιζω να εχεις δει πολλα πολυστροφα μοττερ να ακουνε στισ 1500 ή 2500...

ειπες οτι εχεις το vag-com (τυχερε και εγω το θελω)

αυτο ειναι γ@μω τα εργαλεια να διαβασεις το μιγμα σου

κανε βολτες ολη μερα και κοιτα τι σου δειχνει , κανε σημειωσεις , καπου θα μενεις απο αερα , καπου απο αβανς , καπου απο καυσιμο ,δεν μπορει θα βρεις τι φταιει

οσο για το χταποδι να σου πω οτι ΝΑΙ ειναι πολυ καλη λυση

αλλα οχι ΠΡΙΝ στρωσεις το αμαξι απο πλευρας χαρτογραφησης

ασε τις εξατμισεις και τα χταποδια , στρωσε τη χαρτογραφηση και μετα αν δεις οτι χρειαζεται τοτε ΝΑΙ καντο

χταποδι για μενα μονο απο επισημο βελτιωτη , οχι γκομενους της ολιβ , αυτοι κανουν για απο κει και κατω και ειναι και παρα πολυ καλοι μαλιστα

ελευθερο καταλυτη δεν θυμαμαι εχεις? αν οχι τοτε το θεωρω πιο κρισιμο απο το χταποδι

κριμα που δεν ειχα δει το συζητηση απο την αρχη , τωρα τι να πρωτοπω , τα μισα τα εχω ξεχασει

να σου πω συγχαρητηρια για τη δουλεια που εχεις κανει

εχεις πολυ μερακι και πιστευω θα ανταμηφθεις εν καιρω

ελπιζω να το δω και μια μερα απο κοντα

καλη συνεχεια φιλε και ενημερωνε μας για τα τεκτενομενα

καλυ τυχη ειλικρινα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε BeetleJuice χάρηκα για την γνωριμία, και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Και γώ λυπάμαι πού δέν είχες δεί το topic απο την αρχή γιατί δείχνεις άτομο που ξέρει τί λέει και έχει βέβαια και τις κατάλληλες γνώσεις.Και τουλάχιστον εγώ ψάχνω και γι'αυτό σε ένα φόρουμ και όχι μόνο για την παρέα.

Δέν θα κάνω πάλι αναφορά στην δυσκολία της βελτίωσης του εν λόγω κινητήρα, η οποία εκτός της σπανιότητας του, οφείλεται και στην έλλειψη γνώσεων απο τους βελτιωτές στην Ελλάδα για το εν λόγω αυτοκίνητο.Πιστεψέ με 4 χρόνια τώρα βαδίζω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, αλλά όπως είπες και σύ (και τώρα πλέον βλέπω) τα αποτελέσματα εχουν αρχίσει να φαίνονται.....

Εχουμε και λέμε λοιπόν.

1) ΠΟΤΕ εώς τώρα δέν άκουσα την συμβουλή ΚΑΝΕΝΟΣ βελτιωτή.Γνώμες είναι καλοδεχούμενες (ειδικά απο γνώστες του χώρου) αλλά αυτός που αποφασίζει και αποφάσιζε είμαι εγώ.Και αυτό όχι γιατί θεωρώ τους "βελτιωτές" άσχετους, αλλά γιατί πιστεύω οι γνωσεις τους είναι είτε "γενικές" για όλους τους κινητήρες είτε ειδικές για αμάξια του τύπου "Saxo" ή "20VT" και δυστυχώς ή ευτυχώς το Gti δέν είναι ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.Μετά λοιπόν απο 4 χρόνια ψαξίματος και διαβάσματος "γενικά" αλλά και ειδικά για το συγκεκριμένο αμάξι εφτασα εδώ που έφτασα...(και μπορώ να πώ πλέον και με υποδιπλάσιο κόστος)

2) Δυστυχώς, αυτό που αναφέρεις για το να αλλάξεις όλο το μοτέρ δέν ισχύει για τον συγκεκριμένο κινητήρα.Και σου εξηγώ γιατί.Όντας ο κινητήρας "σπάνιος" έχει και ΠΟΛΥ περιορισμένες επιλογές "βελτιωτικών".Τι σημαίνει αυτό;Σημαίνει ότι π.χ. υπάρχει ΜΟΝΟ ΕΝΑ είδος εκκεντροφόρων για το συγκεκριμένο αμάξι.Τώρα θα μου πείς εσύ...Καλά...δέν μπορόυσες να φτιάξεις custom;;Ναί ίσως και να μπορούσα.Όταν όμως έχεις έναν τόσο άγνωστο κινητήρα με FIX εκκεντροφόρους, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;Τους φοράς και απο κει και πέρα ευχεσαι να κάνουν την δουλειά τους...όχι για τίποτα άλλο, αλλά γιατί τους έχει βγάλει μιά εταιρία ΤΕΡΑΣ στους εκκεντροφόρους και απλά ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΥΦΛΑ.Όπως κάπου αναφέρεις και σύ (και εν μέρη συμφωνώ) δέν είχα σκοπό να φτιάξω κάτι στην Ελλάδα (ΕΛΕΟΣ) αλλά ουτε και να πληρώσω εγώ το καλούπι στον Schrick για να μου φτιάξει ένα ζευγάρι με ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ;;;

Όταν λοιπόν φοράς τους εκκεντροφόρους και διαπιστώνεις ότι το αμάξι κάπου "κρεμάει" και έχει άλλη αίσθηση απο μαμά, τα συμπεράσματα ΑΜΕΣΩΣ είναι τα εξής

α)Οι εκκεντροφόροι δέν μπήκαν σωστά

β)Οι εκκεντροφόροι μπήκαν σωστά αλλά θέλουν ρύθμιση

γ)Οι εκκεντροφόροι είναι απλά ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΙ για τον κινητήρα αυτόν.

δ)Οι εκκεντροφόροι χρειάζονται καινούργιο πρόγραμμα για να λειτουργήσουν σωστά.

Ξεκινάς λοιπόν και ελεγχεις τα παραπάνω.Καταλήγεις μετά απο έλεγχο-ερώτηση στην εταιρια ότι δέν ισχύουν τα 2 πρώτα.Κάνεις λοιπόν μια μέτρηση στο dyno.Και τότε είναι που βλέπεις ότι το αμάξι χτυπάει πυράκια σαν τρελλό με το παλιο πρόγραμμα.Ομορφα λές..και φτιάχνεις ένα custom πρόγραμμα (όπως και έγινε).Βλέπεις λοιπόν ότι το αμάξι σου πλέον λειτουργεί σωστα, αλλά πάλι χαμηλά κρεμάει.Τι μένει λοιπόν....(Έχεις μία ευκαιρία να το βρείς....)

Όσον αφορά το θέμα της καμπύλης που λές.Είχα εκτενέστατη συζήτηση με τον προγραμματιστή του εγκεφαλόυ, και η απάντησή του ήταν ότι η τρύπα (άν αναφερεσαι σ'αυτό) στην ροπή, είναι θέμα sizing του graph και όχι ελλάτωμα στον προγραμματισμό.Και πλέον εδώ που έχω φτάσει, (το ΠΟΥ είναι αυτό θα στο πώ απο κοντά)... τείνω να συμφωνήσω μαζι του.Για την περίπτωση του VTEC θα διαφωνίσω μαζί σου, γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς ΔΕΝ είναι άλλα συστήματα, αλλά όντως μεταβλητός χρονισμός, και πιό καλά το γνωστό VVT της TOYOTA.

Για το VAG COM που αναφέρεις όντως έχω αρχισει να ψάχνομαι αλλά για πειραματικούς λόγους και όχι για αλλαγή πλέον του προγράμματος.Αυτό το κεφάλαιο έκλεισε.Απλά έχει φάση να βλέπεις π.χ την ροπή σου, ή να παίζεις με το ρελαντι μέσω εγκεφάλου, ή ακόμα και να μετράς την ιπποδύναμη στον δρόμο.Τίποτα παραπάνω...Πάντως είσαι ευπρόσδεκτος να το δείς αν σε ενδιαφέρει.

Για το χταπόδι που αναφέρεις, ναι ήταν και είναι ακόμα μιά σκέψη μου όπως και ένα ελευθερο μεσαίο.Και αυτό γιατί

1)Το αμάξι έβγαλε τα άλογα που έβγαλε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ.Έχει βέβαια τελικό, αλλά δέν νομίζω κανείς που έχει στοιχειώδεις γνώσεις να πιστεύει ότι δίνει κάτι....

2) Με την αλλαγή εκκεντροφόρων αλλάζει άμεσα και η ανάγκη του κινητήρα για εισπνοή αλλά και για ΕΚΠΝΟΗ.Επείσης (κάτι που δέν έχει περάσει στον πολύ κόσμο) το χταπόδι δρά σαν "σκούπα" και με τα χαρακτηριστηκά του "ρουφάει" τα καυσαέρια απο τον θάλαμο, έχει δλδ κατα τρόπο και "ενεργή" συμμετοχή στην όλη διαδικασία της καυσης.Το πώς γίνεται αυτό είναι θέμα για άλλο post.

Ο ελευθερος καταλύτης είναι επείσης μια έξοχη ιδέα (και αυτή στα προσεχώς), αλλά όπως καταλαβαίνεις πλέον ο λόγος κόστους/απόδοσης είναι στα οριά του.Τι σημαίναι αυτό;;Ότι με ένα ΚΑΛΟ χταπόδι θα πάρεις (επιεικως) 5 άλογα (μπορεί και να χάσεις..)με ~500 Ευρώ και με άλλα 300 Ευρώ, άλλα (ΕΠΙΕΙΚΕΣΤΑΤΑ) 5 άλογα απο καταλύτη (στρόφαλο πάντα).Έχεις δώσει λοιπόν 800 Ευρώ για ΑΝΤΕ 10 άλογα...Χμμμμμ....

Όπως είδη προείπα, τα "βελτιωτικά" είναι δυσέυρετα.Δές π.χ το ΜΟΝΟ επώνυμο χταπόδι για το Gti απο την Supersprint.Απο ότι πήρα το αυτί μου...έχει σταματήσει η παραγωγή του........Πόσα λές να δείνει αυτό;;;Για 500 Ευρώ..;;;¶σε που είναι 4-1 οπότε bye bye ροπή...

887501.jpg

Τέλος, να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια, να σε ενημερώσω ότι απο τα τελευταία που διάβασες ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ, και να σου κάνω μιά πρόταση,άν φυσικά το επιθημείς, να το δείς το αμάξι απο κοντά, για να δείς ότι τελικά..... ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΛΥΣΗ............. :):D:thumbsup:

Να'σαι καλά φίλε μου.

Τα λέμε..

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα...

Όσοι απο το club έχετε πρόβλημα "διαγνωστικής" φύσεως ή θέλετε να σβήσετε το check engine χωρίς να τρέχετε στις αντιπροσωπείες, απλά στείλτε ένα pm να το κάνουμε μαζί, με το VAG COM.Είναι πολύ απλή διαδικασία.Αυτό βέβαια δέν σημαίνει ότι δέν πρέπει να ψαχτεί η βλάβη, όμως check light λόγω καυσίμου π.χ. είνα αρκετά ενοχλητικό.

Αυτά..

Link to comment
Share on other sites

εισαι τρελοκομειο και σε παω με χιλια

μου θυμιζεις εμενα πιτσιρικα που παλευα σα μουρλος να ζιγκλερωσω το σκαθαρι (πριν το σπασω)

εκει να δεις πικρες να τερματιζει το μηχανημα απο υδρογονανθρακες 999 !!!

παντως επιμενω στην καμπυλη και θα επιμενω μεχρι να πεθανω

ξαναλεω να μην βαλεις χταποδι και αλλα τσουμπλεκια μεχρι το αμαξι να ερθει σε σημειο να πεις "ετοιμο"

αμα φτασεις στο σημειο να πεις οτι απο καμπυλη εισαι οκ , τοτε παρε και τα αλογακια που περισσευουν απο τα γυρω-γυρω...

τα καταφερες με την καπυλη λες ε? δεν αμφισβητω , το πιστευω οτι θα τα καταφερες !!!

βρε συ επιμενεις να συγκρινεις την καμπυλη σου με το vtec? επιμενω οτι ειναι ασκοπο, καλιτερα να το συγκρινεις με ενα αμαξι με παρομοια χαρακτηριστικα και οχι συστημα μεταβολης του χρονισμου και του βυθισματος

μια μικρη παρατηρηση

για ο,τι ειπες για χταποδι συμφωνω με χιλια

μονο που η υπερβολικη ελευθερια απο την πισω μερια , δηλαδη προς εξατμιση καμια φορα αντι να δινει κοβει

ας πουμε ξερεις τι γινεται αμα ελευθερωσεις τα παντα απο βαλβιδα εξαγωγης και πισω? Θα καψεις βαλδιδα , θα αδειαζει το αμαξι και θα κανει σαν τενεκες

φυσικα μη πιαστεις απο αυτο , δεν ειπα οτι αυτο εννουσες , απλα εξηγω τι γινεται απο τα πολλα "ελευθερα"

ο ελευθερος καταλυτης για μενα ειναι η επομενη κινηση σου με κλειστα ματια

για το 4-1 εχεις δικιο , χαμηλα θα πεθανεις και εσυ ο ιδιος οχι μονο το αμαξι..χαχα

θες 1-4-2 και οσο το σκεφτομαι τοσο πορωνομαι τι θα γινοταν με ενα 1-4-2

η μονη "βλακεια" που εχεις κανει ειναι εκεινα τα μπουζι , απορω πως επεσες στη λουμπα

εργοστασιακα φιλε μου και ξερο ψωμι (to vtec του κολητου με μπουζι ιριδιου νεκρωθηκε και κυριολεκτω...)

οταν λες να το δω το αμαξι τι εννοεις? να παμε βολτα? εχεις χρονο ρε μουρλε?

κοιτα αμα αρχισουμε ολοι να σου λεμε για βολτες τοτε ολη μερα αυτο θα κανεις

αμα κατσει γιατι οχι

οσο για το vag-com ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ

ειμαι στα μισα να το κατασκευασω μονος μου αλλα περιμενω να μιλησω με το daffy ή με stoila

εγω εχω λαμπακι καθε βδομαδα και πλεον σταματισα να πηγαινω καρεντα γιατι δεν κανουν τιποτα .κατι βλεπει στον εγκεφαλο αλλα λεει θελει ψαξιμο , λες να μεινω στο δρομο...

αμα γινει κανενα μιτινγκ θα εχουμε πολλα να δουμε , αντε μακαρι

καλη συνεχεια και σορρυ που ειμαι φλιαρος

(στειλε μαιλ αν εχεις msn να τα λεμε)

ΣΚΙΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΦΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΜΕ !!! WELL DONE !!!

(σε ζηλευω γιατι επεμενα να παρω μεταχειρισμενο ενα πολο σαν το δικο σου αλλα λυσαξαν να παρω το καινουριο το αχρηστο,τι ωραιο το δικο σου , φτου φτου)

Edited by BeetleJuice
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.

Αρχικά να σου πώ ότι όσον αφορά το VAG COM, είμαι πλέον κάτι γενιές πιο μπροστά.Όταν συναντηθούμε θα καταλάβεις το γιατί και μόνος σου...

Και φυσικά δέν υπάρχει λόγος να τρέχεις σε αντιπροσωπείες, για αυτό είμαστε club φίλε μουυυ

Και συνεχίζω...

Το χταπόδι όπως αναφέρεις με έχει προβληματίσει και μένα, κυρίως ΟΧΙ για την διευκόληνση στα καυσαέρια, αλλά γιατί έχει αλλάξει τελείως ο χαρακτήρας του κινητήρα.Το σκεπτικό λοιπόν είναι ΜΗΠΩΣ χρειάζεται εκεί προσαρμογή.Δυστυχώς όπως σου είπα δέν βρίσκονται ευκολα parts και γι'αυτο και το 4-1 της Supersprint φαντάζει η μόνη λύση.Και πάντα βασιζόμενος στο όνομα μιάς μεγάλης εταιρίας έτσι;;;Που τουλάχιστον έχει κάνει κάποιες δοκιμές ότι ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ....

Επείσης ψήνομαι και για τον προκαταλύτη, ΕΙΔΙΚΑ βλέποντας ότι το χταπόδι της SP τον ΚΑΤΑΡΓΕΙ....

Γενικά με τις γνώσεις που έχω αποκτείσει με τον καιρό, πιστεύω άλλα 10 αλογάκια στρόφαλο κάπου είναι κρυμένα......

Την καμπύλη δέν την διόρθωσα όπως νομίζεις, (άλλωστε σου εξήγησα γιατί φαίνεται έτσι), διόρθωσα, ή μάλλον βρηκα πώς να διορθώνω το κρέμασμα χαμηλα (λεπτομέρεις απο κοντά).Η λύση δέν ήταν μπροστά στα μάτια μου, αλλά το αποτέλεσμα μετράει.Τώρα μπορώ να πώ ότι το αμαξι πάει καλύτερα απο ποτέ, γι αυτό άλλωστε και δέν έχω πρόβλημα να το δείξω προς τα έξω.

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως η ευτυχως τωρα παρακολουθησα το ποστ και εχω να πω οτι στον μαλλιωρα δεν φτιαχνει ο ιδιος προγραμμα αλλα ο Γιαννης Ανδριανακης ο οποιος μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις απο τα προγραμματα που εχει φτιαξει.Τον συνιστω ανεπιφυλακτα παροτι δυσκολα προτεινω ανθρωπους.Χωρις να θελω να θιξω τον Δημητριαδη αλλα....

Καλως η κακως το προγραμμα ειναι η βαση για την βελτιωση που εχεις κανει και μετα ολα τα αλλα (ρυθμισεις εκκεντροφορων κλπ) και απο εκει πρεπει να ξεκινησεις

Εσυ τωρα εχεις καποια προβληματα με την καμπυλη η τα εχεις λυσει ;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως η ευτυχως τωρα παρακολουθησα το ποστ και εχω να πω οτι στον μαλλιωρα δεν φτιαχνει ο ιδιος προγραμμα αλλα ο Γιαννης Ανδριανακης ο οποιος μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις απο τα προγραμματα που εχει φτιαξει.Τον συνιστω ανεπιφυλακτα παροτι δυσκολα προτεινω ανθρωπους.Χωρις να θελω να θιξω τον Δημητριαδη αλλα....

Καλως η κακως το προγραμμα ειναι η βαση για την βελτιωση που εχεις κανει και μετα ολα τα αλλα (ρυθμισεις εκκεντροφορων κλπ) και απο εκει πρεπει να ξεκινησεις

Εσυ τωρα εχεις καποια προβληματα με την καμπυλη η τα εχεις λυσει ;

Θα διαβασω και πιο προσεχτικα καποια σημεια στα ποστ σου και οτι θες το συζηταμε

:D

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ή ευτυχώς, το κεφάλαιο προγραμματισμός έχει κλείσει για το αυτοκίνητο.Η τρύπα στην ροπή που "φαίνεται"στην δυναμομέτρηση, δέν είναι πλέον αισθητή μετά απο κάποιες περαιτέρω "τροποποιήσεις"...

Όσον αφορά τον Μαλιώρα, ή τον προγραμματιστή τους, δέν μπορώ να εκφράσω γνώμη, απλά θα πώ ότι ήταν η αρχική μου επιλογή, όμως όταν τον βρήκα στην Exelixis και ρώτησα για custom, μου είπε:

"Θα το μετρήσουμε και θα δούμε..Μπορεί να θέλει λίγο advans απο δώ, λίγο καύσιμο απο κεί..."...

Πές το ιδιοτροπεία, αλλά με τις κάποιες γνώσεις που έχω αποκτήσει μπορώ να κρίνω το τί υπηρεσίες θα μου προσφαίρει κάποιος και το τί γνώσεις έχει..

Για τον Δημητριάδη απο την άλλη δέν είχα προηγούμενη επαφή, απλά γνώριζα την δουλειά του, και αυτά που άλλοι έχουν πεί γι'αυτήν.Γνωρίζοντας τον όμως είδα 2 πράγματα.

1)Ότι αγαπάει την δουλειά του, και είναι ανοιχτός σε συζήτηση, όποια κι αν είναι αυτή (ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ)

και

2)Ότι έχει ΠΟΛΛΕΣ γνώσεις πάνω στο ζήτημα, όχι μόνο στον προγραμματισμό αλλά και στην μηχανική.Και πάνω απ'όλα είναι επαγγελματίας (με ότι συνεπάγεται αυτό..χρηματικώς..).

Πάντως μήν κολάτε στα προγράμματα.Είναι όντως το Α και το Ω του κινητήρα.Απλά άν το αμάξι πάει καλά,δηλαδή δέν χτυπάει πυράκια (όπως έκανε το Genesis, δέν θα δεί κανεις διαφορά με 1-2 άλογα...

Το αμάξι λοιπόν πάει πολύ καλά πλέον, και η βελτίωση πάει προς την μεριά του συστήματος εξαγωγής...Το μόνο εμπόδιο είναι το χρηματικό.

Link to comment
Share on other sites

Eεε ρε φιλε κυπριακο ζητημα αυτη η εξελιξη για Gti!!!A γερμανια που εισαι????Λοιπον φιλε μου ακουσε με προσπαθησε να φερεις οσο ποιο σωστα γινεται την καμπυλη,τσεκαρε με το vag.com με ποιες μετρησεις πηγαινει καλυτερα το αυτοκινητο και μετα μαζεψε λεφτα να παρεις αυτο το χταποδι μαζι με προκαταλυτη απο την supersprint και παρε και ενα μεσαιο αγωνιστικο ελευθερας απο popay που εχω βαλει και εγω και το αυτοκινητο δεν εχασε καθολου την συμπιεση του!!!!!!

Αντε κουραγιο ρε φιλε!!!!Ελπιζω να τα πουμε!!!

Μοntoya.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν χτές, με την βοήθεια του αξιότιμου μέλους Mayh3m που μου παρέδωσε τον κατάλληλο εξοπλισμό...(και που παρεπιπτόντως δοκίμασε και το αμάξι :whistling::whistling: ) έκανα μια απο τις καλύτερες βελτιώσεις ώς τώρα.....

ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ CLUB :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Είμαι σίγουρος ότι τώρα θα υπάρξουν περισσότερες "προκλήσεις"....

Let them come.... closedeyes.gif

P.S.Είναι η ιδέα μου ή μήπως το αυτοκίνητο είαι ελαφρύτερο τώρα;;; ;):):blink:tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ρε συ

πες μας περισσοτερα

τι εξοπλισμος ηταν αυτος που εκανε θαυματα ?

και τι βελτιωση εκανες

ρε ποτε θα το δουμε , ελα να κανουμε μια συναντηση κανα βραδακι σε κανα παρκιν να το δουμε

οπου βολευει εσενα

να δουμε και το vag-com...

Link to comment
Share on other sites

ρε συ

πες μας περισσοτερα

τι εξοπλισμος ηταν αυτος που εκανε θαυματα ?

και τι βελτιωση εκανες

ρε ποτε θα το δουμε , ελα να κανουμε μια συναντηση κανα βραδακι σε κανα παρκιν να το δουμε

οπου βολευει εσενα

να δουμε και το vag-com...

Ρε σύ...

Ο εξοπλισμός...είναι το αυτοκόλλητο ρεεεε !!! :blink::thumbsup:

Όσον αφορά την πρόσκληση, είναι ανοιχτή σε όλους.

Και εσύ έχεις p ;) .m. :)

Link to comment
Share on other sites

Εεεππ, ωραίος κ. Δημήτρη άντε τώρα για τα υπόλοιπα που λέγαμε και φωτογραφία για το signature ;)

Δυναμομέτρηση μετά το σήμα έκανες ?  :)

επίσης να πω ότι το συγκεκριμένο polo θα το περιέγραφα ως "κολασμένο"  :thumbsup:  :whistling:

Όπως τα είδα εγώ τα πράγματα ωραία, γραμμική απόδοση και χωρίς peaks

:blink::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

ολοι θα πατε βολτα εγω να μη παω?να βαλεις 3 αυτοκολλητα γιατι ως γνωστον το καθε αυτοκολλητο ειναι 10 αλογα!αν βαλεις φασα ειναι 15 αλογα,πισω μεγαλο αυτοκολλητο 30 αλογα κ αν παραγγειλεις σημαια ειναι 100!!!χαχα

εμενα ηταν 10 ατμοσφαιρα κ πηρα κ μια σημαια!

Link to comment
Share on other sites

Guest f1pilot
QUOTE(NforN @ Jan 15 2005, 08:25 PM)

ΦΙΛΕ POLORS ΚΑΠΟΤΕ ΟΔΗΓΗΣΑ ΕΝΑ POLO GTi (ΑΣΗΜΙ 4ΠΟΡΤΟ) ΕΔΩ ΣΑΛΟΝΙΚΑ

ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Η f1pilot ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ) ΕΒΑΛΕ ΚΟΡΩΝΟΠΟΙΝΕΙΟ ΑΠΟ 1.4 ΑΦΕΡΕΣΕ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΤΗ

ΤΟ ΠΕΡΗΦΗΜΟ BARELAKI ΒΜC ΡΥΘΜΗΣΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ RACING ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΑΝΤΑ KAI TO POLAKI TOY ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΥΡΑΥΛΑΚΙ.....

ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΕΠΕΡΝΕ ΠΟΛΥΥΥΥ ΧΑΛΑΡΑ ΡΑΛΑΚΙΑ 1ΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ.

ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΡΕ C NA TO ΠAΣ? ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ?

ΣΥΜΕΙΩΣΕ ΠΩΣ Α6 ΜΕ 180 ΑΛΟΓΑ ΗΤΑΝ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 140-150.

ΤΥΧΑΙΑ ΚΟΝΤΡΙΤΣΑ...

*

Ναι ναι....Τον θυμάμαι τον Παναγιώτη.Είχε δώσει πολλά το παληκάρι στο αμάξι του.Ειδικά στην ρυθμιζόμενη ανάρτηση....Και είχε και πολλές γνώσεις ο άτιμος.....

Απο ότι θυμάμαι επείσης...Το πούλησε και πήρε Rallye......

Bad move.......

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΗΚΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΩΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ...

ΦΙΛΕ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΗΖΟΜΕΝΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΡΕ....

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ... ΨΑΞΕ ΒΡΕΣ.....3cm ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΞΩ Ο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΑΞΟΝΑΣ...

ΗΞΕΡΕ ΩΝΤΟΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΔΩ ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕΛΛΟΣ....

ΛΕΣ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗ ΓΥΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΩ????

Θυμάμαι η μεγαλύτερη πίκρα του ήταν που δέ μπορούσε να το κάνει τετραπετάλουδο...Είχε μιλήσει και με τον Schrick όπως και γώ, αλλά τον είχε απογοητεύσει καθώς του είπε ότι θα έβγαζε πρόβλημα το EPC.

Πάντως με βοήθησε τότε στα πρώτα βήματα μου, όταν ήμουν άχετος με το θέμα.Είμαι περίργος τί θα έλεγε για το Πολάκι τώρα....όπως και άν έχει μετανιώσει που το έδωσε.Σημειοτέον πως το αμάξι είχε πάνω του τρελλά πράγμαατα...Πολύ χρήμα....

ΤΟ ΠΗΡΕ 5.5 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΗΞΕ ΑΛΛΑ 3 ΜΙΝΙΜΟΥΜ.....

ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΩΚΕΙΤΕ)

ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ....

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 20 ΚΜ....

ΡΕ C ΣΤΡΙΨΑΜΕ ΠΕΤΑΛΟ ΜΕ 110 ΚΜ....

ΑΠΛΑ Τ Ρ Ε Ν Ο ΤΟ ΠΟΛΟ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΚΑΡΤ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ..

Χαιρετισμούς σε παλιούς μου φίλους που με θυμούνται ακόμα! :o

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετισμούς σε παλιούς μου φίλους που με θυμούνται ακόμα! :thumbsup:

B):D:D

Πού'σαι ρε Παναγιώτη !!

Πόσος καιρός πέρασε ε;

Αλλά ερωτευτηκες Γαλλίδα...Αααα καλά να πάθεις...

P.S. Πάνω που έλεγα να σχολάσω και τον προκαταλύτη....είδα και το quote του Χρόνη...και ψήνομαι περισσότερο :baby::baby:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.