nik gt Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Κόκκινο για να σταματάνε στο αυτοκίνητο αν όχι στο φανάρι.Κόκκινο γιατί είναι πάντα στη μόδα. Κόκκινο γιατί δεν είναι μεταλλικό. Κόκκινο γιατί είναι πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα. κόκκινο γιατί είμαι off topic Παρε λευκο περλε !! Ειναι Κ@βλ@ !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohania Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 2000 χλμ και ΔΕΝ εχει καψει λαδι. Να ανησυχω?? Πριν ενα μηνα εκανα το πρωτο σερβις (15000 χλμ) και δεν ειχε καψει καθολου λαδι!!! TSi ειναι ΟΧΙ FSI!!!! Ο κινητηρας μια χαρα ειναι, με τα υπολοιπα ομως να δουμε τι γινεται!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aresius1983 Posted July 31, 2007 Author Report Share Posted July 31, 2007 TSi ειναι ΟΧΙ FSI!!!! FSI ειναι και ο TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 (edited) FSI ειναι και ο TSI ναι ακριβως τα ιδια... Edited July 31, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 FSI ειναι και ο TSI Ούτε ίδιες βίδες δεν έχουνε Καμία απολύτος σχέση δεν έχει ο ένας κινητήρας με τον άλλο. το μόνο κοινό είναι το σύστημα εισαγωγής FSI αλλά αρκετά βελτιωμένο και με μπέκ μεγαλύτερης πίεσης. Αν ξεκινήσεις απο το μπλόκ μέχρη το παραμικρό εξάρτημα δεν θα βρείς τίποτα ίδιο Έτσι και βάλεις κομπρέσορα και τούρμπο με τις πιέσεις του TSI και GT σε έναν 1,4 FSI το πολύ μέσα σε 10 λεπτά το έχεις πάρει στο χέρι σε πολύ πολύ μικρά κοματάκια Και παρεπιπτώντος ο TSI δικαιολογήται να τσιμπάει και λίγο λαδάκι λόγο του ότι κάπως πρέπει να λυπανθεί και αυτή η κακόμοιρη η τουρμπίνα,αλλά ο FSI δεν έχει καμία απολύτως δικαιολογία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Ούτε ίδιες βίδες δεν έχουνεΚαμία απολύτος σχέση δεν έχει ο ένας κινητήρας με τον άλλο. το μόνο κοινό είναι το σύστημα εισαγωγής FSI αλλά αρκετά βελτιωμένο και με μπέκ μεγαλύτερης πίεσης. Αν ξεκινήσεις απο το μπλόκ μέχρη το παραμικρό εξάρτημα δεν θα βρείς τίποτα ίδιο Έτσι και βάλεις κομπρέσορα και τούρμπο με τις πιέσεις του TSI και GT σε έναν 1,4 FSI το πολύ μέσα σε 10 λεπτά το έχεις πάρει στο χέρι σε πολύ πολύ μικρά κοματάκια Και παρεπιπτώντος ο TSI δικαιολογήται να τσιμπάει και λίγο λαδάκι λόγο του ότι κάπως πρέπει να λυπανθεί και αυτή η κακόμοιρη η τουρμπίνα,αλλά ο FSI δεν έχει καμία απολύτως δικαιολογία Απολυτως σωστος.Το εχω ψαξει.Καμια σχεση ο ενας κινητηρας με τον αλλον.Κι απ'οτι φαινεται εχουν διορθωσει το προβλημα με την καταναλωση λαδιου που ειχαν οι fsi απο τα πρωτα κιολας χιλιομετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohania Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 (edited) FSI ειναι και ο TSI το μονο κοινό που έχουν είναι τα 1.4 κυβικά!!!!!! Ασχετο!!!θέλω καινούργιο σασμάν και από τα κεντρικά στην αθηνα απάντησαν επισκευη και όχι αντικατάσταση του. Τι μπορώ να κάνω??? Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum. Edited August 2, 2007 by konstantinos passat @Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Λοιπόν αν δεν κάνω λάθος, ο FSI είναι υποσύνολο του TSI. To ίδιο ισχύει και για τον TFSI αν έχω καταλάβει καλά. Εκτός από τα διαφορετικά κράματα και τις ενισχύσεις, ο TSI βασίζεται πάνω στον FSI αφού πρόκειται για την ίδια τεχνολογία εξελιγμένη, ώστε να συνδυάζει turbo (TFSI) και kompressor (TSI). Το παιχνίδι με τα αρχικά μπερδεύει λίγο αλλά όλοι οι νέοι κινητήρες της VW (σε αυτά τα κυβικά τουλάχιστον- 1.4, 1.6, 2.0) βασίζονται στην αρχική φιλοσοφία του FSI και έχουν εξελιχθεί για να αποδίδουν περισσότερο, διατηρώντας όμως λίγο-πολύ τις ιδιότητες και καινοτομίες του αρχικού κινητήρα. Σίγουρα δεν πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα, ούτε καν τον ίδιο κινητήρα συν μία τουρμπίνα, αλλά υπάρχουν κοινά σημεία. Από εκεί και πέρα, όπως το πάρει κανείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aresius1983 Posted August 1, 2007 Author Report Share Posted August 1, 2007 Θα με τρελλανεται μου φαινεται.αμεσου ψεκασμου ειναι και ο tsi.Το οτι παιζει με τις λεξεις η vw δεν λεει τιποτα. Τωρα για το θεμα λαδια ειναι μεγαλη κουβεντα..και δεν αρκει μονο το ''tsi ειναι δεν ειναι fsi'' οπως λες!!! Και επισης φανταζομαι θα υπαρχουν ατομα εδω αρκετα με 1.4 1.6 και 2.0 FSI και δεν ειναι σωστο να τους βαζεις ολους σε ενα καλουπι..Σε αλλους μπορει να καιει σε αλλους οχι.Επειδη πηρες Tsi δχεν σημαινει οτι επιασες τον γαιδαρο απο τα @@ Προσεχουμε τι λεμε γιατι ακομα δεν ξερουμε πολλα για τον tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Θα με τρελλανεται μου φαινεται.αμεσου ψεκασμου ειναι και ο tsi.Το οτι παιζει με τις λεξεις η vw δεν λεει τιποτα.Τωρα για το θεμα λαδια ειναι μεγαλη κουβεντα..και δεν αρκει μονο το ''tsi ειναι δεν ειναι fsi'' οπως λες!!! Και επισης φανταζομαι θα υπαρχουν ατομα εδω αρκετα με 1.4 1.6 και 2.0 FSI και δεν ειναι σωστο να τους βαζεις ολους σε ενα καλουπι..Σε αλλους μπορει να καιει σε αλλους οχι.Επειδη πηρες Tsi δχεν σημαινει οτι επιασες τον γαιδαρο απο τα @@ Προσεχουμε τι λεμε γιατι ακομα δεν ξερουμε πολλα για τον tsi. Ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Ε; +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Καταρχήν ας μην ξεχνάμε ότι αν δεν υπήρχε FSI δεν θα υπήρχε ούτε TSI ούτε TFSI. Αυτά τα μοτέρ εισήγαγαν μια νέα τεχνολογία που αποτέλεσε και θα αποτελέσει βάσει για ακόμα καλύτερα μοτέρ. Τώρα κατά πόσο μοιάζουν, αυτό δεν το ξέρω και ούτε με απασχολεί. Το σημαντικό είναι ότι η τεχνολογία είναι η ίδια. Οι απλοί 1,4 και 1,6, άσχετο αν τους καταργήσανε από το εργοστάσιο, θα παραμείνουν στο προσκήνιο ως βάσεις εξέλιξεις νέων κινητήρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Το θεμα μας ΔΕΝ αναφερεται στις διαφορες του FSI και του TSI.\ Αν δεν υπαρχει ανοιχτο καποιο θεμα σχετικο μπορειτε να ανοιξετε ενα και να λυσετε ολες σας τις αποριες. Φιλε μου Geohania αν θελεις ανοιξε ενα νεο θεμα στα προβληματα για το κιβωτιο σου,αν δεν υπαρχει ηδη ανοιχτο,να μας εξηγησεις τι εχει συμβει και να δουμε αν μπορουμε να σε βοηθησουμε με γνωμεις και ιδεες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...