Jump to content
aresius1983

Tsi Μύθος ή Πραγματικοτητα?

Recommended Posts

Κόκκινο για να σταματάνε στο αυτοκίνητο αν όχι στο φανάρι.

Κόκκινο γιατί είναι πάντα στη μόδα.

Κόκκινο γιατί δεν είναι μεταλλικό.

Κόκκινο γιατί είναι πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα.

:huh:

κόκκινο γιατί είμαι off topic

Παρε λευκο περλε !! Ειναι Κ@βλ@ !!!

Link to comment
Share on other sites

2000 χλμ και ΔΕΝ εχει καψει λαδι. Να ανησυχω?? tongue.gif

Πριν ενα μηνα εκανα το πρωτο σερβις (15000 χλμ) και δεν ειχε καψει καθολου λαδι!!!

TSi ειναι ΟΧΙ FSI!!!!

Ο κινητηρας μια χαρα ειναι, με τα υπολοιπα ομως να δουμε τι γινεται!!!

Link to comment
Share on other sites

FSI ειναι και ο TSI :baby:

Ούτε ίδιες βίδες δεν έχουνε

Καμία απολύτος σχέση δεν έχει ο ένας κινητήρας με τον άλλο. το μόνο κοινό είναι το σύστημα εισαγωγής FSI αλλά αρκετά βελτιωμένο και με μπέκ μεγαλύτερης πίεσης.

Αν ξεκινήσεις απο το μπλόκ μέχρη το παραμικρό εξάρτημα δεν θα βρείς τίποτα ίδιο

Έτσι και βάλεις κομπρέσορα και τούρμπο με τις πιέσεις του TSI και GT σε έναν 1,4 FSI το πολύ μέσα σε 10 λεπτά το έχεις πάρει στο χέρι σε πολύ πολύ μικρά κοματάκια

Και παρεπιπτώντος ο TSI δικαιολογήται να τσιμπάει και λίγο λαδάκι λόγο του ότι κάπως πρέπει να λυπανθεί και αυτή η κακόμοιρη η τουρμπίνα,αλλά ο FSI δεν έχει καμία απολύτως δικαιολογία

Link to comment
Share on other sites

Ούτε ίδιες βίδες δεν έχουνε

Καμία απολύτος σχέση δεν έχει ο ένας κινητήρας με τον άλλο. το μόνο κοινό είναι το σύστημα εισαγωγής FSI αλλά αρκετά βελτιωμένο και με μπέκ μεγαλύτερης πίεσης.

Αν ξεκινήσεις απο το μπλόκ μέχρη το παραμικρό εξάρτημα δεν θα βρείς τίποτα ίδιο

Έτσι και βάλεις κομπρέσορα και τούρμπο με τις πιέσεις του TSI και GT σε έναν 1,4 FSI το πολύ μέσα σε 10 λεπτά το έχεις πάρει στο χέρι σε πολύ πολύ μικρά κοματάκια

Και παρεπιπτώντος ο TSI δικαιολογήται να τσιμπάει και λίγο λαδάκι λόγο του ότι κάπως πρέπει να λυπανθεί και αυτή η κακόμοιρη η τουρμπίνα,αλλά ο FSI δεν έχει καμία απολύτως δικαιολογία

Απολυτως σωστος.Το εχω ψαξει.Καμια σχεση ο ενας κινητηρας με τον αλλον.Κι απ'οτι φαινεται εχουν διορθωσει το προβλημα με την καταναλωση λαδιου που ειχαν οι fsi απο τα πρωτα κιολας χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

FSI ειναι και ο TSI ^_^

το μονο κοινό που έχουν είναι τα 1.4 κυβικά!!!!!!

Ασχετο!!!θέλω καινούργιο σασμάν και από τα κεντρικά στην αθηνα απάντησαν επισκευη και όχι αντικατάσταση του.

Τι μπορώ να κάνω???

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

Edited by konstantinos passat
@Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αν δεν κάνω λάθος, ο FSI είναι υποσύνολο του TSI. To ίδιο ισχύει και για τον TFSI αν έχω καταλάβει καλά. Εκτός από τα διαφορετικά κράματα και τις ενισχύσεις, ο TSI βασίζεται πάνω στον FSI αφού πρόκειται για την ίδια τεχνολογία εξελιγμένη, ώστε να συνδυάζει turbo (TFSI) και kompressor (TSI). Το παιχνίδι με τα αρχικά μπερδεύει λίγο αλλά όλοι οι νέοι κινητήρες της VW (σε αυτά τα κυβικά τουλάχιστον- 1.4, 1.6, 2.0) βασίζονται στην αρχική φιλοσοφία του FSI και έχουν εξελιχθεί για να αποδίδουν περισσότερο, διατηρώντας όμως λίγο-πολύ τις ιδιότητες και καινοτομίες του αρχικού κινητήρα. Σίγουρα δεν πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα, ούτε καν τον ίδιο κινητήρα συν μία τουρμπίνα, αλλά υπάρχουν κοινά σημεία. Από εκεί και πέρα, όπως το πάρει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Θα με τρελλανεται μου φαινεται.αμεσου ψεκασμου ειναι και ο tsi.Το οτι παιζει με τις λεξεις η vw δεν λεει τιποτα.

Τωρα για το θεμα λαδια ειναι μεγαλη κουβεντα..και δεν αρκει μονο το ''tsi ειναι δεν ειναι fsi'' οπως λες!!!

Και επισης φανταζομαι θα υπαρχουν ατομα εδω αρκετα με 1.4 1.6 και 2.0 FSI και δεν ειναι σωστο να τους βαζεις ολους σε ενα καλουπι..Σε αλλους μπορει να καιει σε αλλους οχι.Επειδη πηρες Tsi δχεν σημαινει οτι επιασες τον γαιδαρο απο τα @@

Προσεχουμε τι λεμε γιατι ακομα δεν ξερουμε πολλα για τον tsi.

Link to comment
Share on other sites

Θα με τρελλανεται μου φαινεται.αμεσου ψεκασμου ειναι και ο tsi.Το οτι παιζει με τις λεξεις η vw δεν λεει τιποτα.

Τωρα για το θεμα λαδια ειναι μεγαλη κουβεντα..και δεν αρκει μονο το ''tsi ειναι δεν ειναι fsi'' οπως λες!!!

Και επισης φανταζομαι θα υπαρχουν ατομα εδω αρκετα με 1.4 1.6 και 2.0 FSI και δεν ειναι σωστο να τους βαζεις ολους σε ενα καλουπι..Σε αλλους μπορει να καιει σε αλλους οχι.Επειδη πηρες Tsi δχεν σημαινει οτι επιασες τον γαιδαρο απο τα @@

Προσεχουμε τι λεμε γιατι ακομα δεν ξερουμε πολλα για τον tsi.

Ε;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ας μην ξεχνάμε ότι αν δεν υπήρχε FSI δεν θα υπήρχε ούτε TSI ούτε TFSI. Αυτά τα μοτέρ εισήγαγαν μια νέα τεχνολογία που αποτέλεσε και θα αποτελέσει βάσει για ακόμα καλύτερα μοτέρ. Τώρα κατά πόσο μοιάζουν, αυτό δεν το ξέρω και ούτε με απασχολεί. Το σημαντικό είναι ότι η τεχνολογία είναι η ίδια. Οι απλοί 1,4 και 1,6, άσχετο αν τους καταργήσανε από το εργοστάσιο, θα παραμείνουν στο προσκήνιο ως βάσεις εξέλιξεις νέων κινητήρων.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα μας ΔΕΝ αναφερεται στις διαφορες του FSI και του TSI.\

Αν δεν υπαρχει ανοιχτο καποιο θεμα σχετικο μπορειτε να ανοιξετε ενα και να λυσετε ολες σας τις αποριες.

Φιλε μου Geohania αν θελεις ανοιξε ενα νεο θεμα στα προβληματα για το κιβωτιο σου,αν δεν υπαρχει ηδη ανοιχτο,να μας εξηγησεις τι εχει συμβει και να δουμε αν μπορουμε να σε βοηθησουμε με γνωμεις και ιδεες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.