Jump to content
Mk2SP

ΛΥΣΗ-ΦΡΕΝΑ ΜΚ2

Recommended Posts

Χρειαζομαι βοηθεια. Στο 2αρι μου εχω αλλαξει τα φρενα από 256 σε 280 με Corrado G60 δαγκανα. Εχω αλλαξει επισης και την αντλια (Master Cylinder) με 22αρα. Ομως τα φρενα μου ειναι χαλια. Δεν ειναι δυνατα και νομιζω οτι δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα με τα μαμα 256 και τη μαμα 19αρα αντλια. ;) Εξαερωσεις ατελειωτες κ τιποτα παλι. Τα υγρα ειναι DΟΤ 4.5. Ρε παιδια εξηγηστε μου επιτελους τι γινετε με αυτο το περιφημο G60 Brake Conversion! Λεω να αλλαξω το σεβρο. Από GTi 16v που εχει τωρα (μου ειπαν πως ειναι 7ιντσο), να βαλω από Transporter που ειναι 9ιντσο. Θα πετυχει? Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη.

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζομαι βοηθεια. Στο 2αρι μου εχω αλλαξει τα φρενα από 256 σε 280 με Corrado G60 δαγκανα. Εχω αλλαξει επισης και την αντλια (Master Cylinder) με 22αρα. Ομως τα φρενα μου ειναι χαλια. Δεν ειναι δυνατα και νομιζω οτι δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα με τα μαμα 256 και τη μαμα 19αρα αντλια. ^_^ Εξαερωσεις ατελειωτες κ τιποτα παλι. Τα υγρα ειναι DΟΤ 4.5. Ρε παιδια εξηγηστε μου επιτελους τι γινετε με αυτο το περιφημο G60 Brake Conversion! Λεω να αλλαξω το σεβρο. Από GTi 16v που εχει τωρα (μου ειπαν πως ειναι 7ιντσο), να βαλω από Transporter που ειναι 9ιντσο. Θα πετυχει? Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη.

Αν φορας ηδη το 16ν μην το αλλαξεις το σεβρο.

Οταν εβαλες τα ακρα ειδες αν ειναι σε καλη κατασταση οι δισκοι?Αν οχι αλλαξε τους.

Σωληνακια εχεις αλλαξει ποτε?Κοιταξε τα κι αυτα.

Κατα ενα 60% μπορει να οφειλεται στις πισω δαγκανες.Ολοι ξερουμε ποσο γ....νες ηταν αυτες που φοραγαν τα 2αρια κολλανε και δεν εχεις καθολου φρενα μετα.Ελπιζω να σε βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

α) Δισκοι μπρος πισω καινουργιοι. Τακακια μπρος πισω καινουργια.

β) Σωληνακια αεροπορικου τυπου Goodridge.

γ) Μετα απο πολλους οπτικους ελεγχους των πισω δισκων και δαγκανων δουλευουν ολα κανονικοτατα.

Υπονοια 1) Λες να φταινε τα υγρα?

Υπονοια 2) Λες να χρειαζεται καλυτερο τακακι τυπου DS2500?

Υπονοια 3) Λες να να φταιει ο κατανεμητης?

?

Ερωτηση: Τι κερδιζω με ενα πιο μεγαλο σεβρο? Τι χανω αντιστοιχα? Γιατι οχι σε ενα σεβρο?

Link to comment
Share on other sites

οταν εκανες εξαερωση ηταν ο κατανεμητης πατημενος σαν να ειχε πληρες φορτιο;

γυρισες τις πισω δαγκανες με τον εξαερωτηρα προς τα επανω και να κανεις εξαερωση ετσι;

Οχι και στα δυο.

Link to comment
Share on other sites

Από αλλαγή 256 σε 280 δεν χρειάζεται αλλαγή στο σέρβο

γιατί οι δαγκάνες είναι ίδιες, 54mm και στα δύο.

Αν βάλεις μεγαλύτερο σέρβο, θα χάσεις σε αίσθηση, καθώς με το παραμικρό πάτημα

θα φρενάρεις σανα έχεις τσαρουχώση.

Τώρα για το χάλια φρενάρισμα κοίτα και για καμιά διαρροή στο κύκλωμα του σέρβο,

δηλαδή κάποιο σωληνάκι που ενώνει την εισαγωγή με το σέρβο

να έχει ραγίσει ή να μην πατάει καλά και να μην έχεις αρκετή υποβοήθηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

λοιπον πετας τα 280 και εφοσων δουλεουν κατανεμητες κτλ

περνεις τα 288 απο 4αρι gti τα οποια μπαινουν με δυο πατεντουλες και μετα δεν εχεις φρενα ....

εχεις ΑΓΚΥΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

λοιπον πετας τα 280 και εφοσων δουλεουν κατανεμητες κτλ

περνεις τα 288 απο 4αρι gti τα οποια μπαινουν με δυο πατεντουλες και μετα δεν εχεις φρενα ....

εχεις ΑΓΚΥΡΕΣ

Εχω κομπλε συστημα φρενων απο 4αρι GTi. Moυ ειπαν οτι δεν αλλαζει κατι τοσο πολυ.Εσυ τα φορας και ειδες διαφορα? Αν ναι, να τα βαλω κ γω. Χρειαζομαι κ το σεβρο απο το 4αρι? Το εχω.

Link to comment
Share on other sites

ασε τι σου ειπανε ρε στελιο πλακα κανεις?και γω σου λεω οτι θα σταματας καλυτερα και απο 4πιστονα!θα με πιστεψεις?

βαλτα πανω μπας και κοψεις μισο sec στην 1 στην 5 στη 10 tongue.gif:blink:

Link to comment
Share on other sites

ασε τι σου ειπανε ρε στελιο πλακα κανεις?και γω σου λεω οτι θα σταματας καλυτερα και απο 4πιστονα!θα με πιστεψεις?

βαλτα πανω μπας και κοψεις μισο sec στην 1 στην 5 στη 10 tongue.gif:D

Καλημερα αγορι...

Να με συμπαθας που δεν μπορεσα να σε δω χθες. Με κρατησε το αφεντικο μου παραπανω. Θα τα βαλω αν ειναι ρε φιλε να δω τι θα γινει. Παινουν τα 288mm σε 15αρες? Χρειαζομαι κ το σεβρο απο το 4αρι?

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

δεν χρειαζεσαι το αλλο σεβρο

απλα στις βασεις τησ δαγκανας τρως τις δυο προεξοχες που ειναι σαν ροδελα απο την μεσα μερια για να κεντραρει η δαγκανα και να ερθει πιο εξω

επεισης τρυπας τις δυσκοπλακες σε καρε 4/100

και μπηκανε...

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεσαι το αλλο σεβρο

απλα στις βασεις τησ δαγκανας τρως τις δυο προεξοχες που ειναι σαν ροδελα απο την μεσα μερια για να κεντραρει η δαγκανα και να ερθει πιο εξω

επεισης τρυπας τις δυσκοπλακες σε καρε 4/100

και μπηκανε...

Φιλε μου θα το δοκιμασω τοτε κ θα δω τι θα προκυψει. Σε ευχαριστω. Θα επανελθω.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας φίλοι μου.

επιτρέψτε μου και μένα να πω την άποψή μου ύστερα από τοσα χρονια στο κουρμπέτι

η μεγάλη διαφορά του 256 με το 280 είναι η αντοχή στην χρήση. μιλάμε πάντα για την καρότσα του GOLF II.

όταν όλα είναι κορυφαίας ποιότητας (δισκοι, τακάκια, σωληνάκια, υγρά, τρόμπες 22, κτλ) και δουλεύουν κανονικά δεν έχουν την τρελλή διαφορά στην δυναμη και στην αίσθηση στο φρενάρισμα. τονίζω οτι μιλάμε πάντα για GOLF II. η διαφορά τους έγκειται στην διάρκεια απόδοσης. όταν κατεβαίνεις "αντρικά" το βουνό τα 256 είναι τελειωμένα ενώ τα 280 συνεχίζουν να φρενάρουν...

αν θέλεις πραγματική διαφορά στο φρενάρισμα πρέπει να πας στα 312 από GOLF 4 ή ΤΤ ή να ψαχτείς αλλού (βάσεις μοτερ, συνεμπλοκ ψαλιδιών, λάστιχα, ανάρτηση, κτλ). σε δουλειά να βρισκόμαστε με άλλα λόγια

αυτη ειναι η ταπεινή μου άποψη υστερα από τόσα και τόσα που έχω δοκιμάσει

σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

η μεγαλη διαφορα στα 288 ειναι στην δαγκανα και στο μεγεθος που εχει το τακακι ειναι απλα ΜΕΓΑΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς! Εκεί κρύβεται η διαφορά!!!

το τακάκι στα 288 ή 312 είναι σχεδόν 50% + από των 256 - 280 (που ειναι ακριβως τα ιδια σε επιφάνεια). επίσης και το εμβολο ειναι αισθητα μαγαλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Το παρατηρησα κι εγω για το τακακι απο το 4αρι. Πραγματικα...μεγαλο! Νομιζω πως εχεις δικιο φιλε Ste-lth, θα ναι αγκυρες ^_^ Αυριο παω Σερρες για Track Day και δυστυχως δεν προλαβα να βαλω τα φρενα απο το 4αρι. Την επομενη εβδομαδα ομως θα τα περασω και θα βγαλω το αχτι μου! Θα τα λιωσω :rolleyes: Το καλο? Μου εκατσαν και οι πισω δαγκανες (μαζι με τις ντιζες κ τα σωληνακια) απο το 4αρι. Σωστα και ολοκληρωμενα πραματα B)

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω αλλο τοπικ ξεθαψα αυτο και θελω λιγη βοηθεια μην πανε τσαμπα τα λευτα!Θελω να βαλω καλυτερα φρενα...Σημερα καθως χαζευα Ebay ειδα αυτα τα φρενα... http://cgi.ebay.co.uk/WILWOOD-BRAKE-CALIPE...id=p3286.c0.m14

Ειναι δαγκανες για δισκους μεχρι 285 τετραπιστονες της Wilwood!Eγω εχω φρενα G60 τωρα..δλδ 280mm!

Αν αλλαξω τις δαγκανες μονο και βαλω σωληνακια υψηλης θα δω διαφορα η τσαβα 250+ ευρω θα πανε και να κοιταξω για πιο μεγαλα φρενα?

Link to comment
Share on other sites

Το ξεθάβω κι εγώ απο μέρους μου για να ακούσω γνώμες..

Τι φρένο αξίζει να βάλω?

Golf4 έχω μπριζωθεί αρκετά και θέλω και το 5χ100 καρέ.

Πως μπορεί να κουμπώσει?

Τελικά ο MK2SP τα έβαλε?

Link to comment
Share on other sites

Κανείς????

Bαλε απο S3 η Golf 4 Gti που ειναι ιδια και μονο η δισκοπλακα αλλαζει...Αν θες και μαστορα να σου τα βαλει γτ κανενας αλλος δν ξερει ή δεν θελει στειλε μου πμ να σου πω απο δω Αθηνα!

Link to comment
Share on other sites

Το ξεθάβω κι εγώ απο μέρους μου για να ακούσω γνώμες..

Τι φρένο αξίζει να βάλω?

Golf4 έχω μπριζωθεί αρκετά και θέλω και το 5χ100 καρέ.

Πως μπορεί να κουμπώσει?

Τελικά ο MK2SP τα έβαλε?

Γεια σου φιλε. Λιγο αργοπορημενος κι εγω αλλα δεν πειραζει...

Τα Μκ4 τα φρενα τα εβαλα. 288 δισκοι με δαγκανα-τακακια Μκ4, σωληνακια υψηλης, σεβρο μαμα GTI 16V και αντλια 22αρα.

Τα φρενα ειναι λιγακι καλυτερα απο τα G60 με τους 280 δισκους-τακακια. Σε αισθηση μου αρεσαν περισσοτερο τα G60.

Εχω δοκιμασει 312 και μου αρεσαν περισσοτερο απο τα 288. Κ αντεχουν πολυ περισσοτερο εαν ζητηθουν πιο motorsport-track καταστασεις...

Εαν σε παιρνει οικονομικα παντως πηγαινε για 4-πιστονες. Αλλιως 312 απο S3.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.