Jump to content
radeluna

Tourbisma Polo 6n.. Please Ta Fota Sas!

Recommended Posts

Hi paidia. Logw tou oti den vrika sxetiko topic eipa na to anoixw egw. An uparxei parakalw parapempste me ekei.

Loipon to erwthma th8etai gurw apo to tourbisma Polo 6N to 16v 1.4 '99

Apo anavahmish pou kanei filaraki perisevoun tourbaki kai to intercooler tou se kalh katastash.

To amaxi tou einai palio Iaponiko 1000cc kai tha hthela na mathw ti prepei na ginei kai ti proekupse se esas osoi apofasisate na to anevasete ligaki.

sorry gia ta Greeklish den exw Ellhnika..

Link to comment
Share on other sites

Hello radeluna,

το τουρμπισμα είναι μια ζόρικη ιστορία... :D και .... trust me την ξέρω πολύ καλά γιατί έχω τραβήξει πολλά μέχρι να δουλέψει το παιδί όπως ήθελα :lol:

Λοιπόοοον ξεκινάμε με τα βασικά:

σε τι δύναμη θες να το φτάσεις,

τι τουρμπάκι είναι αυτό που περισσεύει του φίλου σου;

πόσα χρήματα υπολογίζεις πως θες να έχεις σαν όριο;

Για να ξέρουμε που κινούμαστε και τι σου προτείνουμε ως το ιδανικότερο :D

Link to comment
Share on other sites

koita file doggy ws foithths den uparxei plhthwra refstou$$ giauto thelw na dw an axizei na epofelithw apo metatroph allou filou mou..

h tourbinoula kleisth doulevei 0,5 anoikth 1,5

twra ta erwthmata pou prokuptoun einai:

to polo mama poso andexei xwris enisxush?

ti alla periferiaka prepei na allaxtoun?(downpipe?)

kai peripou kostologio na dw an axizei...

den thelw na to kanw 300 aloga san tou Germanou an kai xerw oti veltiwtes xwris enisxush moter to ftanoun 170hp

alla an mporw na kerdisw kati to axiologo.

thnx gia ta post

Link to comment
Share on other sites

Radeluna για να κανεις σωστη δουλεια οπως εκανε και ο προεδρος θα πρεπει καταρχην να βρεις εναν κορμο απο polo 1.6 8ν και να κανεις με την μια το polaki σου 1600cc. Το block αυτο ειναι μαντεμι και κατα συνεπεια πολυ πολυ ανθεκτικο. Θα χρειαστεις καινουργια εξαγωγη απο μπροστα μεχρι πισω ολα τα περιφεριακα του τουρμπο απο οπου μπορεσεις να τα βρεις και τον εγκεφαλο μαζι με μερικα ηλεκτρικα απο Lancia. Για μια αναλυτικοτατη ενημερωση πανω στην μετατροπη μπορεις να δεις το πολυ ομορφο polaki του doggy στο garage και θα παρεις και μια ιδεα εκει για το κοστος. Επειδη και εγω ψαχνομαι για κατι παρομοιο κατω απο 6000 ευροπουλα πολυ δυσκολα θα πεσεις να το ξερεις. Με την μετατροπη σε 1600 το τουρμπισμα και ενα καλο προγραμμα θα βγαλεις γυρω στα 180-190 αλογατα χοντρικα χωρις σφυριλατα πιστονια. Αν βαλεις το χερι στην τσεπη περισσοτερο και του κουμπωσεις σφυριλατα εντοσθια τα 220 τα περνας ευκολα. Υποψιν το ελαφρυ polaki με το ντιζογκαζο και το θεοκοντο σασμαν γινεται οπλο οταν το τουρμπισεις.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

μιας και εχει ασχολειστε με το τουρμπισμα ειπα να πω και εγω τις δικιες αποριες....

αν και εχω καταληξει οτι θα το φτιαξω ατμοσφαιρικα ειδα κατι νουμερα περει 180 αλογων και γουρλωσα......

ποσο μπορει να αντεξει το πολακι με μαμα σωθηκα?

αν τουρμπιστει θα στριβει η θα θελει αιτηση?

αν φτασει τοσα αλογα η και ποιο λιγα πχ 150 δεν θα θελει ποιο ενισχυμενο δισκο πλατο???

η εξαγωγη?θα θελει και αυτη ολη αλλαγη........

δεν θα θελει και ενα καλο προγραμμα στο δυναμομετρο για να δουλεψει σωστα.....

ποσο μπορει να φτασει μια τετοια μετατροπη η ακομα κ ποιο light ας πουμε τα 135-140 αλογα?

Edited by mpoukou22
Link to comment
Share on other sites

Mpoukou αμα του φορεσεις κορμο απο 1600 χωρις σφυριλατα καπου τοσο φτανεις 180-185. Βεβεια δεδομενου οτι ολο το μαλλι για το τουρμπισμα ειναι κοντα στα 6000-7000 χιλιαρικακια τοτε αλλα 900 ευρω για σφυριλατα δεν ειναι πολλα..

Θες καλο custom προγραμμα για να δουλεψει αλλα και για να βγαλει αλογα καθως και ολη η εξαγωγη αλλαζει και μπαινει αλλη για να κουμπωσει το τουρμπο.

Αμα σου τουρμπισει επανω στην στροφη, οπως και με τα περισσοτερα τουρμπο αμαξια ειναι πολυ πιθανο να αγορασεις καποιο δεντρο μαζι με το οικοπεδακι του εκει κοντα η να δεις τα ραδικια αναποδα δεμενος ακομα στο καθισμα σου. Κατα τ αλλα στριβει σαν polo.

Δισκο πλατο θες ενυσχιμενα αλλα κοντα στα 150 αλογα ο εργοστασιακος κραταει... βεβαια θα τα φτυνει πιο συχνα.

Ο Μπουλεκος ειχε ενα kit για light τουρμπισμα το οποιο στο εφτανε το 1400cc κοντα στα 150 με 160 αλογα. Δεν ξερω καποιον που να το φοραει να ρωτησουμε πως δουλευε. Παντως αν ειναι να το κανεις καντο σωστα με 1600 κορμο... :blink: οτι σκεφτομαι και γω να κανω.

Link to comment
Share on other sites

Radeluna.

Συνέχισε το θέμα σου χρησιμοποιώντας ελληνικούς χαρακτήρες, γιατί μπορεί να το διαβάσει ο doggy ο οποίος είναι admin και λαμβάνει τους όρους χρήσης πολύ σοβαρά!

Link to comment
Share on other sites

Mpoukou αμα του φορεσεις κορμο απο 1600 χωρις σφυριλατα καπου τοσο φτανεις 180-185. Βεβεια δεδομενου οτι ολο το μαλλι για το τουρμπισμα ειναι κοντα στα 6000-7000 χιλιαρικακια τοτε αλλα 900 ευρω για σφυριλατα δεν ειναι πολλα..

Θες καλο custom προγραμμα για να δουλεψει αλλα και για να βγαλει αλογα καθως και ολη η εξαγωγη αλλαζει και μπαινει αλλη για να κουμπωσει το τουρμπο.

Αμα σου τουρμπισει επανω στην στροφη, οπως και με τα περισσοτερα τουρμπο αμαξια ειναι πολυ πιθανο να αγορασεις καποιο δεντρο μαζι με το οικοπεδακι του εκει κοντα η να δεις τα ραδικια αναποδα δεμενος ακομα στο καθισμα σου. Κατα τ αλλα στριβει σαν polo.

Δισκο πλατο θες ενυσχιμενα αλλα κοντα στα 150 αλογα ο εργοστασιακος κραταει... βεβαια θα τα φτυνει πιο συχνα.

Ο Μπουλεκος ειχε ενα kit για light τουρμπισμα το οποιο στο εφτανε το 1400cc κοντα στα 150 με 160 αλογα. Δεν ξερω καποιον που να το φοραει να ρωτησουμε πως δουλευε. Παντως αν ειναι να το κανεις καντο σωστα με 1600 κορμο... :blink: οτι σκεφτομαι και γω να κανω.

φιλε capamaru,δεν ξερω αλλα για μενα 6000 με 7000 ειναι πολλα,αλλα απο την αλλη τα αλογα ειναι παρα πολλα για το πολακι.....

δεν ξερω ρε γαμοτο αλλα ειναι πολλα τα λεφτα και ξεφευγει το ολο project....

εγω να σου πω την αληθεια θελω ενα αμαξι που να μην βγαζει προβληματα και να ειναι φιλικο στην οδηγηση μεσα στην πολη.....

παντως απο διαφορα παιδια δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για τον κ.Μπουλεκο.....

απο την αλλη μου αρεσουν οι στροφες κ συμφωνω με αυτα που λεςοποτε θελει οικονομια με το γκαζι και προσοχη.....

παντως καποιο παιδι απο εδω πουλαω ενα kit του Μπουλεκου...

αν υπηρχε κατι σε τουρμπο μεχρι 3000(οσο και αυτο που εχω αποφασισει να κανω) θα το προτιμουσα....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε mpoukou ειναι αρκετα τα χρηματα το ξερω. Τα αλογα που περνεις ειναι πολυ καλα για το polaki ομως και το ολο εγχειρημα ειναι απροβληματιστο αν γινει σωστα απο την αρχη. Ο προεδρος τραβηχτηκε αρκετα γιατι δεν εκανε καποια πραγματα εξαρχης να ξεμπερδευει (οπως ο εγκεφαλος και τα ηλεκτρικα απο Lancia) ομως την τελευταια φορα που ειχαμε πει για το τουτου μου ελεγε οτι δουλευει και ειναι ικανοποιημενος. Τωρα για φιλικοτητα δεν ξερω αλλα λογικα με την ροπη που εχει το τουρμπισιο polo μια χαρα θα εισαι και μεσα στην πολη. Ασε που οποτε θες θα μπορεις να κινηθεις σαν καννιβαλος πολυ πολυ ανετα. Για τον Μπουλεκο εγω δεν εχω ακουσει καλη κουβεντα απο κανεναν lol. Τωρα σε στροφες με γκαζι θελει προσοχη ειδικα αφου οι στροφες δεν ειναι το αγαπημενο κομματι του polο. Υποψιν τα περισσοτερα απο αυτα που ξερω για το θεμα τα εχω μαθει απο τον προεδρο (doggy) ο οποιος ειναι πραγματικα ειδικος επανω στο θεμα τουρμπισμα polo για να λυσει οποιαδηποτε απορια.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

και αφού επέστρεψα από το KOS Tuning Show ήρθα να δω και εδώ πέρα τι κουβεντιάζετε ;):huh:

@Mpoukou22:

Λοιπόοοον όπως πολύ σωστά είπε ο Capamaru εγώ τραβήχτηκα και δεν ακολούθησα κάποιες λύσεις του μηχανικού μου από την αρχή :unsure: Βέβαια... έχω να πω το εξής -και για να σας γλιτώσω από κάποια λεφτά-. Αν θέλετε περίπου στα 150+ κάτι αλόγατα τότε δεν υπάρχει λόγος για άλλα ηλεκτρικά. Αυτό γιατί ο εγκέφαλός μας χωρίς map sensor & με τα μαμά μπεκ μπορεί να "διαβάσει" μέχρι 0.5bar πίεσης χωρίς ιδιαίτερο ζόρι. Οπότε εκεί απλά θέλετε ένα σωστό προγραμματισμό στο μαμά εγκέφαλο και είστε οκ. Απλά θα χρειαστεί τα μαμά μπεκ να δουλεύουν στο φουλ.

Έτσι είχε φτιαχτεί το Polo μου στην αρχή από τον Tuning Faster και δούλευε απροβλημάτιστο. Οπότε υπολογίζετε μείον 1200-1400 ευρώπουλα περίπου που είναι τα ηλ/κα lancia.

@Radeluna:

Τώρα φίλε Radeluna τα άλογα που ανέφερα παραπάνω αφορούν την περίπτωση των 1600 κυβικών και με 28άρα ρουλεμανάτη τουρμπίνα. Δεν ξέρω τι τουρμπίνα θα σου δώσει ο φίλος σου για να υπολογίσουμε.

Αν το αφήσεις σαν 1400 και πας να τουρμπίσεις λογικά με 0.5bar (σε 28άρα τουρμπίνα) θα παίξεις κάπου στα 140 άλογα και με λιγότερη ροπή απ'ότι στο 1600.

Αλλά το κέρδος οικονομικά είναι περίπου 500 ευρώ λιγότερα (το μπλοκ).

Αν η τουρμπίνα είναι μικρότερη, θα έχεις όφελος ότι θα ανοίγει χαμηλότερα αλλά μπορεί να κρεμάει ψηλά.

Όσο για τις ανοχές του μοτέρ... πρόσφατα σήκωσα πίεση λίγο ακόμη (από 0.7 είμαι στο 0.85 περίπου) και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Λόγω ζέστης δε το κουράζω πολύ βέβαια -αυτό είναι σημαντικό μειονέκτημα στα τούρμπο-. Μόλις πιάσουν τα κρύα θα το δοκιμάσω σχεδόν στο 1 bar με τα μαμά σωθηκά, κάτι μου λέει πως θα αντέξει. Ίσως όμως να χρειαστώ διόρθωση στο πρόγραμμα.

Βέβαια ευτυχώς φοράει το "παιδί" πολύ μεγάλη αντλία βενζίνης (7bar, 220lt/hr παροχή), και ο εγκέφαλος της Lancia έχοντας τον map sensor, διορθώνει -λίγο- το μείγμα σε μεγαλύτερες πιέσεις (πλεονεκτήματα εγκεφάλων που είναι για τούρμπο κινητήρες).

Για οτιδήποτε άλλο είμαι στη διάθεσή σας ^_^

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για το ενδοιαφερον σας παιδια!

doggy μπορεισ να αναφερεις τα ελαχιστα που πρεπει να αλαχτουν στην ολη μετατροπη?

καθως και τις τιμες κατα προσεγγηση...

Link to comment
Share on other sites

ο εγκέφαλός μας χωρίς map sensor & με τα μαμά μπεκ μπορεί να "διαβάσει" μέχρι 0.5bar πίεσης χωρίς ιδιαίτερο ζόρι.

Εννοείς χωρίς αλλαγή του map έτσι;

Link to comment
Share on other sites

yup... άσε που map που να διαβάζει πίεση αντί για υποπίεση δεν μπορούν να πάρουν οι εγκέφαλοί μας (των αυτοκινήτων μας εννοώ tongue.gif )

Link to comment
Share on other sites

γεια σας μετα απο καιρο βρικα απο τρακαρισμενο πολο 6ν2 75ρη 1,4 τουρμπο αποτελιτε απο garett απο subaru 1.6 donw pipe σολινοσεις ιντερκουλερ πολλαπλη εκσαγογεις κ σκαστρα. τα ειδε ο μηχανικος (κολιτου μ ο πατερας κ στενοσ οικογενιακος φιλοσ)κ μ ειπε ειναι καλα κ τα αγορασα τςρα μ ειπε 1000 κ 8α το εχει ετοιμο να δοθλεωει 0,5 τι αλογα περιποθ 8α βγει πανς κατω

Link to comment
Share on other sites

paidia kalhspera exw kai egw ena polo gti 1600 16v tou 2001 kai thelw na to tourbisw.... einai pali ta idia lefta osa legate parapanw? 6-7 k einai polla pisteuw :S

Κοίτα για να κανεις σοβαρή δουλειά δεν ειναι πολλά. Το έχω βγάλει το κοστολόγιο πολλές φορές και κάπου εκει θα παιξει. Αν έχεις απορίες η θες ανάλυση πεσμου να στο αναλύσω.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα για να κανεις σοβαρή δουλειά δεν ειναι πολλά. Το έχω βγάλει το κοστολόγιο πολλές φορές και κάπου εκει θα παιξει. Αν έχεις απορίες η θες ανάλυση πεσμου να στο αναλύσω.

nai ean exeis tin kalosini! kai ean auto perilamvanei kai ta upoloipa periferiaka opws frena, anartiseis klp klp.!! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.