Jump to content
giannispolo

Τακακια, το τσαρουχωνετε?

???? ???? ???. ???????? ??????? ??? ?? ????? ???????  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ρε παιδιά έλα ντε! τι τιμές είναι αυτές που λέτε! μου έχει σηκωθεί η τρίχα.

από τον σαββέλο πήρα τακάκια ATE για 239mm δισκόπλακα με 20ε και για 280μμ ξέρω δε πάνε πάνω από 45-50ε.

τα προηγούμενα textar μου βγάλαν 28k. Σχετικά λίγα χιλιόμετρα σε σχέση με τα ATE, αλλά έχω την εντύπωση είχαν πολύ καλύτερο φρενάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Πώς τα λενε το κορυφαια της Ferodo...?

DS 500...?

Ξερεις κανεις τιμη σε διασταση 312...?

H Ferodo βγάζει τα παρακάτω:

4003

DS 2500

DS 3000

DS 1.11

DS 2.11

Υπό μία έννοια τα 2.11 είναι τα κορυφαία, αλλά όχι με την έννοια που το εννοείς.

Γιατί για να επιλέξουμε τακάκι το οποίο ταιριάζει στις ανάγκες μας πρέπει να σταθμίσουμε παραμέτρους όπως:

Πόσο σκληρή χρήση κάνουμε στην πραγματικότητα

Τι θερμοκρασίες ανεβάζουν τα φρένα

Μήπως συνήθως είναι κρύα και πατάμε ένα φρένο από τα 200 και περιμένουμε να πιάσει ή κάνουμε πολλά φρεναρίσματα σε μια διαδρομή

Αντέχουν οι δίσκοι μας αυτό το τακάκι ή θα θέλουμε δίσκους κάθε 5.000km κτλ κτλ κτλ

Πρέπει να πάρεις την ELTREKKA τηλέφωνο και να μάθεις αν βγάζει για τις δαγκάνες σου, δεν έχει να κάνει με το δίσκο.

Αλλά για να τους βοηθήσεις μπορείς να μάθεις από την αντιπροσωπεία αν το τακάκι σου ταιριάζει σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο, αν έχεις δηλαδή κοινό κωδικό με κάποιο άλλο μοντέλο που κυκλοφορεί περισσότερο καιρό στην αγορά.

Η καλύτερη επιλογή πάντως σαν σπορ τακάκι που πιάνει γενικώς είναι το DS 2500.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι ξεχασα να γραψω το 2 οποτε ειδες, συνεννοηθηκαμε, το ιδιο λεμε...:D

Τα φρενα μου, οπως και του GTI που εχει τα ιδια, ενω πιανουν παρα πολυ δυνατα, σε μια δυαντη καταβαση απο βουνο, κουραζονται και γινονται σπογγωδη....Τακακια υγρα, και σωληνακια...θα παρουν ποδι αργα η γρηγορα....

Οποτε μια ερευνα αγορας ειναι ο,τι πρεπει....

Link to comment
Share on other sites

:D - επισης Premium και DS Performance αντικαταστατης των DS-2000 - η αντιπροσωπεια ορισμενων χωρων δεν φερνει παντοτε οτι προιον βγαζει η εταιρια,τιθεται θεμα κλιματολογικων συνθηκων,προδιαγραφων και εμπορικοτητας - το λεω να μην μπερδευτειτε απο ξενα site που μπορει να δειτε κατι που οι εδω δηλωνουν ανιξεροι
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά,πήγα σημερα σε ένα συνεργειο για να κοιτάξω φρένα, αμορτισέρ κλπ και μου είπαν ότι εκτός από τα τακάκια που θέλουν αλλαγή, ότι χρειάζεται να αλλάξω και δισκόπλακες, επειδή οι μπροστινές έχουν κάνει δόντι και οι πίσω είναι όλο αυλακώσεις. έχω κάνει 40,000km με πολάκι 1,4 9v. μήπως είναι λίγο υπερβολικό για τις δισκόπλακες???? να αλλάξω μόνο τακάκια????

Link to comment
Share on other sites

οταν ειχα αλλαξει τακακια και εμενα μου ειχαν πει οτι θελουν αλλαγη οι δισκοπλακες αλλα εννοειτε οτι δεν τις αλλαξα....εδω με το ζορι εβαλα τα τακακια....αν ειναι καθε 40.000 να θελω και δισκοπλακες καλυτερα να αγορασω κανενα ποδηλτο να κανω την δουλεια!! μου rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στα 32000 χλμ και στην αντιπροσωπεια με το σέρβις μου ειπανε επειγόντως τακάκια λαστιχα.τα 1α γυρω στο 150 ολα μαζι, μπροστα πισω κ original οχι κινέζικο.

Edited by theos_larissa
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά,πήγα σημερα σε ένα συνεργειο για να κοιτάξω φρένα, αμορτισέρ κλπ και μου είπαν ότι εκτός από τα τακάκια που θέλουν αλλαγή, ότι χρειάζεται να αλλάξω και δισκόπλακες, επειδή οι μπροστινές έχουν κάνει δόντι και οι πίσω είναι όλο αυλακώσεις. έχω κάνει 40,000km με πολάκι 1,4 9v. μήπως είναι λίγο υπερβολικό για τις δισκόπλακες???? να αλλάξω μόνο τακάκια????

δεν παίζουμε με τα φρένα, αμα πατάς πολύ φρένο που συνήθως το κάνουμε στην Αθήνα, λογικό είναι.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 27000 χιλιόμετρα και μου άναψε η ένδειξη φθοράς τακακιών.Σκέφτομαι να πάω στήν αντιπροσωπεία να τα αλλάξω με τα ίδια.

Μήπως έχετε να μου κάνετε πρόταση για άλλα τακάκια καλύτερα,για να φρενάρει το αμάξι καλύτερα?

¶ν αλλαχτούν τα τακάκια με άλλα χωρίς να αλλαχτούν τα φρένα υπάρχει περίπτωση να φρενάρει καλύτερα το αμάξι η πρέπει να αλλάξω φρένα?

Link to comment
Share on other sites

¶ν αλλαχτούν τα τακάκια με άλλα χωρίς να αλλαχτούν τα φρένα υπάρχει περίπτωση να φρενάρει καλύτερα το αμάξι

:excl: - φυσικα και θα φρεναρει καλυτερα ντε (!) αν μπορεις βαλε και μεταλλικα σωληνακια για προστασια αλλα και καλυτερη αισθηση στο πατημα συν καλυτερο υγρο να μην βραζει ευκολα - κοιτα σε FERODO premier/performance,OMP street,EBC black

Link to comment
Share on other sites

;) - φυσικα και θα φρεναρει καλυτερα ντε (!) αν μπορεις βαλε και μεταλλικα σωληνακια για προστασια αλλα και καλυτερη αισθηση στο πατημα συν καλυτερο υγρο να μην βραζει ευκολα - κοιτα σε FERODO premier/performance,OMP street,EBC black

περίμενε, εξαρτάται τι εννοείς θα φρενάρει καλύτερα, αν εννοείς την απόσταση φρεναρίσματος δεν θα δεις διαφορά, μόνο με μεγαλύτερους δίσκους-δαγκάνες-τακάκια θα δεις διαφορά, ούτε στο brake fade δε θα δεις διαφορά(δεν ξέρω πως λέγεται ελληνικά) το μόνο που θα δεις είναι να τελείώνεις την πάστα πολύ γρηγορότερα ανάλογα την μαλακότητα της και φυσικά να διατηρείς το δίσκο για περισσότερο χλμ, έτσι έχει λογική αλλά δε ξέρω αν συμφέρει να αλλάζεις πάστα κάθε 10Κ με 15Κ, συνήθως της αντιπροσωπείας τα τακάκια TEXTAR κρατάνε από 15Κ με 25Κ χλμ.

Link to comment
Share on other sites

* δισκοι ταψια,οκταπιστονες και αγωνιστικα υγρα φρενων σε Πολιτικο αμαξι με κινηση πολης και λιγο σπορ οδηγηση= τρελο κοστος,δεν θα ζεσταινονται με τιποτα στην πολη αρα το κρυο φερνο θα ειναι τραγικο,σε τσαρουχωμα στα τελευταια μετρα χανουν σε αποδοση

* καλυτερης ποιοτητας δισκοι,μαλακοτερο τακακι,καλυτερο υγρο φρενων σε Πολιτικο αμαξι με κινηση πολης και λιγο σπορ οδηγηση= λογικοτατο κοστος,ζεσταινονται ευκολα,κρυο φρενο παντα αμεσα διαθεσιμο,στα τελευταια μετρα ειναι πολυ αποδοτικο

;) - αν το "μεγαλυτερο ειναι παντα καλυτερο σε αποδοση" θα ειχαμε ξεχασει οι των 1400-600cc την Τ 20-25 και θα κυκλοφορουσαν ολοι με Τ 7 για νταλικες ,απο τα λιγα που ξερω το φαινομενο Fading <παγιδευση αερα αναμεσα σε τακακι και δισκο> λυνεται απο καλυτερης συστασης ρητινης τακακι και χαρακτο δισκο οχι απο δισκο ταψι και 12 πιστονη δαγκανα

οι με Φ.Π.Ε πιστευω καλυπτονται μια χαρα με την 1η λυση,διαβαστε σε σοβαρα τεστ αυτοκινητων με "τεραστια" φρενα να δειτε οτι εχουν μειονεκτηματα,για πιστα μπορει να ειναι Οκ για εμας ομως δεν το βλεπω (!)

Link to comment
Share on other sites

Γενικα δεν βρισκω το λογο να βαλει καποιος κατι σε αφτερμαρκετ για φρενα.

Αλλαγη υγρα, δισκοι-τακακια μαμα, αντε και κανα σωληνακι αεροπορικου τυπου και τελος.

Γενικα μην τρελενεστε για αλλα τακακια και δισκους.Για τις ιπποδυναμεις μας και τις συνθηκες κινησης (βλ.Αθηνα), δεν υπαρχει λογος πιστευω να ψαχνομαστε τοοοσο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Απλά μερικοί λένε δεν πάει που δεν πάει γρήγορα το ρημάδι τουλάχιστον να του βάλω φρενούκλες μπάς και ψαρώσω κανέναν στον δρόμο

Και μερικοί άλλοι λένε δεν πάει που δεν πάει βήμα τουλάχειστων να το κάνω να σταματάει γρήγορα μπάς και κερδίσω κανένα μέτρο πρίν πλακωθώ στα φρένα πρίν την στροφή

Link to comment
Share on other sites

;) - οσο πιο αποτομα σταματησει το αμαξι <μιλαμε για ενα απλο ΦΠΕ> τοσο πιο δυσκολα θα ειναι να επιταχυνει διοτι απλα του κοπηκε ολη η φορα - για μαλακο γλυκο φρενο μεχρι ακριβως πριν το apex δεν θελεις Φρενουκλες γιατι αυτες κανουν "δαγκωμα" αλλα τον συνδιασμο που ειπαμε πιο πανω ωστε να εχεις "αισθηση" ως ποτε θα φτασεις το σημειο να πατας το πεταλ και οχι μπλοκαρισμα που θα στα χαλασει ολα (!)
Link to comment
Share on other sites

Και μερικοί άλλοι λένε δεν πάει που δεν πάει βήμα τουλάχειστων να το κάνω να σταματάει γρήγορα μπάς και κερδίσω κανένα μέτρο πρίν πλακωθώ στα φρένα πρίν την στροφή

Σωστοοοοοοςςςςς!!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα φοράει την μάνας του. Στο service των 40.000 θα τα αλλάξω τα τακάκια, μπρός και πίσω.

Θέλω μαλακό τακάκι λογικά, γιατί απ'ότι μου είπαν έχει κάνει πατούρα η δισκόπλακα, επειδή το τακάκι έχει σκληρήνει με τον καιρό και την έτρωγε λίγο - λίγο. Επομένως θα βάλω μαλακό να φαγωθεί γρήγορα και την επόμενη αλλαγή θα είναι και πλάκες μαζί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.