Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 (edited) έκανα έαν τσεκ στις βάσεις σήμερα ΟΛΑ ΟΚ υσίχασα είχα ανχώθει τρομερά με τα λεγόμενα σου Δημήτρη ότι δεν κατάλαβες τπτ...! Edited May 28, 2008 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 συμπτωματικά το 2005 Polo μου μετά απο δύο μέρες κανονικής λειτουργίας άρχισε να χάνει στροφές και στισ 1500-2000 έτρεμε σεισμό 8 ρίχτερ.. Και επίσης άρχισε να βγάζει καπνό από το κάτω μέρος της μηχανής. Μπουκομένη βαλβίδα μάλλον αλλά το πάω για διαγνωστικό έλεγχο. Ελπίζω να μην μου πουν κανα τραγικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 (edited) τελικά τι έγινε με το αυτοκινητο σου φίλε MadBrainiac???? Edited June 2, 2008 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 3) αυτό που είπατε για τισ βάσεις οτι μπορεί να κοπούν απο απότομα κατεβάσματα... πόσο σοβαρό μπορει να είναι?? :lol: ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 (edited) Το ραντεβού είναι την Τετάρτη και θα έρθει γερανός το πρωί να το πάω... Θα πάρει κανα δυο μέρες μέχρι να βρεθεί τι έχει πάντως. Η άποψη μου είναι ότι έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά με αποτέλεσμα οι βαλβίδες εξαγωγής να μην λειτουργούσαν σωστά στην δεύτερη βαλβίδα και να υπερθερμάνθηκε ο θάλαμος. Γενικά νομίζω οτι είναι χοντρή ζημιά αλλά θα δούμε. Μέχρι τότε πήρα απο το Obdspy.gr μια bluetooth διάγνωση και αγόρασα επίσης Dyno-scan για να δώ τι έχει γράψει ο εγκέφαλος. Edited June 2, 2008 by MadBrainiac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Μάληστα καλό κουράγιο φίλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 ????? Ειναι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Ειναι.... Been there.. done that... ?? οκ λοιπον... easy tiger.. απο εδώ κ πέρα.. θα προσπαθήσω να το δαμάσω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Τα νέα απο το συνεργείο είναι ως εξής: 1) καθάρισμα πεταλούδας (κλασσικό) 2) αλλαγή βαλβίδας καυσαερίων 3) καθάρισμα μπέκ, μπούκωσε απο την άκαυτη βενζίνα 4) επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου Δεν θα πώ κόστος αλλά ήταν λίγο αουτς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Μάλιστα... άντε με της υγιές σου... να γίνει καλα το αυτοκίνητο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 παίδες πάει για πουλημα, έφαγα τρομερή φλασιά σήμερα και δεν αντέχω άλλο. Ωραίο. άγιο το αμάξι, ανετότατο και με έβγαλε ασπροπρόσωπο σε τρομερά σκηνικά στο δρόμο αλλά ήρθε η ώρα μου φαίνεται για αλλαγή. Δεν αντέχω το κόστος για αυτό το αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 έλα ρε φίλε... τόσο ζημιά? πόσο το μαλί εαν επιτρέπετε? έαν μπορεις να το δώσεις σε κάποια τιμή... που να επιφέρει... δώστο... αλλά αλλά αλλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Κοίτα το αμάξι είναι σε μαμά συνεργείο και θα φτιαχτεί πλήρως για αυτό το λόγο το πήγα μαμά για να είναι καθαρό και τσεκαρησμένο. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που κόβει απο δω και απο κεί. 500αρα μου πήγε το κόστος. Πίστεψε με το αμάξι θα φύγει αρκετά φτηνά γιατί δεν θέλω να μείνει στα χέρια μου παραπάνω απο δύο εβδομάδες. Ειλικρινά όσο το αγάπησα στα τρία χρόνια που το είχα, τόσο το μίσησα κάθε φορά που με ταλαιπωρούσε. Και για πρώτο μου αμάξι περίμενα καλύτερα απο καινούριο αμάξι με εγγυηση. Και του έχω βάλει bluetoothaki Parrot, iPod kit, καλή πηγούλα, οβαλάκια πίσω. Στα ταξίδια και στην δουλειά μου παρόλο που δεν είναι γκαζιάρικο αμαξάκι για τα αλογάκια του ήταν τέλειο και ενώ έχω και ενα Focus τo δεύτερο είναι στο γκαράζ και βγαίνει μια φορά την εββδομάδα. Το Polo κάθε μέρα . Τέσπα, περιμένω τηλέφωνο τώρα να πάω να δώ τι γίνεται εάν είναι οκ να πάω να το πάρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 κρίμα τι να πώ... δωστο μετα... θα πάρεις άλο μικρο η θα επισπευσεις το Φορντ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Μικρό θα πάρω και μάλλον κανά Suzuki Splash. Το Focus μια χαρά είναι αλλά πολύ μεγάλο και καίει τρελά σε σχέση με το Splash. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 μάλιστα τι να πω... εύχομαι το καλύτερο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 (edited) Τα νέα απο την επισκευή... το αμάξι είναι 100% πάλι στα νορμάλ και κάνανε πολύ καλή δουλειά η μαμά service. Το καινούριο πρόργραμμα μόνο με τσάντισε λίγο γιατί πειράξανε το σημείο σύμπλεξης και το γκάζι είναι πιο σκληρό απο παλιά. Δεν ξέρω γιατι η αναβάθμιση το κάνει αυτό αλλά πάντως η πρώτη είναι πιο αργή αλλά με δευτερά ο μαι γκοντ που λένε το ρεμπρίζ του αμαξιού είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό. γενικά το κιβώτιο είναι ότι πιο γλυκό έχω οδηγήσει στην ζωή μου ως τώρα. Το άλλαγμα των ταχυτήτων είναι απαλό σαν μετάξι και γενικά δεν νομίζω οτι θα βρώ αυτην την αίσθηση κάπου αλλού και αυτό μου φέρνει λίγο δυσαρέσκεια.. Πάντως σαν συμβουλή, κάθε έξι μήνες ένα STP για καθαρισμό μπέκ μάλλον δεν θα κάνει κακό. Με το κατσαβίδι σπάγανε κομάτια κάρβουνο απο τα σωληνάκια για να καθαριστεί απο οτι μου έιπανε. Edited June 9, 2008 by MadBrainiac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 τελικά δεν σε βλέπω να το δίνει το polo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos_100ps Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Τα νέα απο την επισκευή... το αμάξι είναι 100% πάλι στα νορμάλ και κάνανε πολύ καλή δουλειά η μαμά service. Το καινούριο πρόργραμμα μόνο με τσάντισε λίγο γιατί πειράξανε το σημείο σύμπλεξης και το γκάζι είναι πιο σκληρό απο παλιά. Δεν ξέρω γιατι η αναβάθμιση το κάνει αυτό αλλά πάντως η πρώτη είναι πιο αργή αλλά με δευτερά ο μαι γκοντ που λένε το ρεμπρίζ του αμαξιού είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό. γενικά το κιβώτιο είναι ότι πιο γλυκό έχω οδηγήσει στην ζωή μου ως τώρα. Το άλλαγμα των ταχυτήτων είναι απαλό σαν μετάξι και γενικά δεν νομίζω οτι θα βρώ αυτην την αίσθηση κάπου αλλού και αυτό μου φέρνει λίγο δυσαρέσκεια.. Πάντως σαν συμβουλή, κάθε έξι μήνες ένα STP για καθαρισμό μπέκ μάλλον δεν θα κάνει κακό. Με το κατσαβίδι σπάγανε κομάτια κάρβουνο απο τα σωληνάκια για να καθαριστεί απο οτι μου έιπανε. είχα και εγω αυτό το τρέμουλο στο ρελαντί την προηγούμενη εβδομαδα, μου το εφτιαξαν αλλαζοντας βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, καθαρισμό πεταλούδας και αναβάθμιση εγκεφάλου.(235 ευρώ) Μερικές μέρες αργότερα και ενώ ήμουν εκτός Αθήνας αναψε το ίδιο λαμπάκι της μηχανής, το οποίο όμως εσβησε το επόμενο πρωί!! Όταν εφτασα Αθηνα(ευτυχώς δεν σταμάτησα πουθενά!!!) εσβησα και μετά από 2 ώρες δεν έπαιρνε μπρος το αυτοκινητάκι... Μπαταρία δεν νομίζω να είναι αφού το αυτοκίνητο αντιδρά όταν γυρίζω το κλειδί. Φίλε madBrainiac πόσο σου πήγε ο καθαρισμός μπεκ???Αν μπορείς εξήγησέ μου τι ακριβώς εκαναν στο αυτοκίνητο... Ευχαριστώ προκαταβολικά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 (edited) Γειά σου Νίκο, λεπόν μη γελάσεις αλλά έμεινα ΠΑΛΙ και εγώ και άναψε το λαμπάκι της μηχανης. Αυτή τη φορά έβαλα τη διάγνωση που αγόρασα και μου έδειξε κωδικό P0402 Exhaust Gas Recirculation Flow (EGR) Excessive Detected και P0107 MAP Sensor voltage too low. Κάτι άλλο παίζει Νίκο, στο λέω με σιγουριά. Γιατί δεν είναι δυνατόν μετά απο τρείς μέρες δουλειά, καθάρισμα πεταλούδας, καθάρισμα EGR, αλλάγη βαλβίδας καυσαερίων (ακριβώς την ίδια δουλειά κάνανε και σε μένα) να μένουμε και οι δύο μας. Να μπουκώσει το αμάξι μετά απο καθάρισμα και 100κμ μέσα σε μια βδομάδα είναι όχι απλά τραγικό αλλα πολύ απίθανο. Πολύ καλή πιθανότητα είναι ο MAP sensor να έχει κακές επαφές ή να θέλει αλλαγή γιατί αυτός δίνει πληροφορίες για το μίγμα καυσίμου στην είσοδο οπότε και ο εγκέφαλος για αυτόν το λόγο θέλει επαναπρογραμματισμό γιατι όταν ο MAP sensor δεν δουλεύει σωστά δεν χρονίζουν και οι βαλβίδες σωστά. Εάν θές να ανάψεις το αμάξι, δώσε γκάζι με την μίζα και θα σου ανάψει απλά είναι μπουκωμένο... Πίστεψε με χτές στην εθνική είχα χεστεί πάνω μου για να μπορέσω να το γυρίσω πίσω το αμάξι στο σπίτι. Η΄ είναι Voodoo κατάρα ή δεν κάνανε την δουλειά τους σωστά. Μόλις πήρα τηλέφωνο το γερανό για να έρθει μα πάει το αμάξι πάλι στο συνεργείο και τι έχει να γίνει έτσι και μου πούνε λεφτά έξτρα για να το φτιάξουν. Edited June 17, 2008 by MadBrainiac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Παίδες βγάζω αφρούς απο το στόμα. Μου βγάλανε τωρα οτι είναι ο προκαταλύτης και μην σας πώ το πόσο πάει γιατι έχω τραβήξει δύο reset ο εγκέφαλος απο τα νεύρα μου..... Εάν ο προκαταλύτης έχει πρόβλημα τότε μπαίνουν ρινήσματα στην βαλβίδα AΓΡ που ρίχνει πάλι τα καυσαέρια πάλι στην μηχανή με άμεσο αποτέλεσμα να μην δουλεύει η εξαγωγή καυσαερίων σωστά. Επίσης, η βαλβίδα ΑΓΡ δίνει στον εγκέφαλο δεδομένα και γενικά τα κάνει αλλαλούμ στο μοτέρ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Όλα αυτά πώς ξεκίνησαν; τι τα προκάλεσε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Μακάρι να ήξερα αλλά από ότι φαίνεται ο προκαταλύτης είναι η αρχή του τέλους για το αμάξι. Εάν χαλάσει ρίχνει λάθος μίγμα στο μοτέρ, τα καυσαέρια δημιουργούν λανθασμένη συμπίεση και γενικά το μοτέρ αρχίζει να διαλύεται εσωτερικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Παίδες βγάζω αφρούς απο το στόμα. Μου βγάλανε τωρα οτι είναι ο προκαταλύτης και μην σας πώ το πόσο πάει γιατι έχω τραβήξει δύο reset ο εγκέφαλος απο τα νεύρα μου.....Εάν ο προκαταλύτης έχει πρόβλημα τότε μπαίνουν ρινήσματα στην βαλβίδα AΓΡ που ρίχνει πάλι τα καυσαέρια πάλι στην μηχανή με άμεσο αποτέλεσμα να μην δουλεύει η εξαγωγή καυσαερίων σωστά. Επίσης, η βαλβίδα ΑΓΡ δίνει στον εγκέφαλο δεδομένα και γενικά τα κάνει αλλαλούμ στο μοτέρ.... +1000000000000000000000000000000000000 Το είχα και εγω αυτό το τρέμουλο στο ρελαντί και μαλιστα μου εσβηνε!!!!!! το μοτερ. Απορω πως δεν μου εσβησε σε καμμια εθνικη να σκοτωθω και να παω στο δι@ολ@. Αυτο το προβλημα μου ειχε τυχει με το πολακι το 9Ν το 100αρι 3 φορες!!!!!!! Τις 2 πρωτες μου ειχαν κανει καθαρισμό πεταλούδας,μπεκ, απο 50-100 ευρω, την τριτη το ιδιο, αλλα τζαμπα και αν μου το ξανακανε πηγαινα για αλλαγη προκαταλυτη, μπεκ, πεταλουδα κ.τ.λ. κ.τ.λ. κοινως κανα 1500 για την πλακα. Και μαλιστα μου ειχαν τονισει οτι επιβαλλετο να γινει για να μην παρω το μοτερ στα χερια!!!! Στο τελος αγανακτησα το πουλησα και ησυχασα!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos_100ps Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Παίδες βγάζω αφρούς απο το στόμα. Μου βγάλανε τωρα οτι είναι ο προκαταλύτης και μην σας πώ το πόσο πάει γιατι έχω τραβήξει δύο reset ο εγκέφαλος απο τα νεύρα μου.....Εάν ο προκαταλύτης έχει πρόβλημα τότε μπαίνουν ρινήσματα στην βαλβίδα AΓΡ που ρίχνει πάλι τα καυσαέρια πάλι στην μηχανή με άμεσο αποτέλεσμα να μην δουλεύει η εξαγωγή καυσαερίων σωστά. Επίσης, η βαλβίδα ΑΓΡ δίνει στον εγκέφαλο δεδομένα και γενικά τα κάνει αλλαλούμ στο μοτέρ.... Πω πω αν ειναι δυνατον!!! Και τώρα τι γίνεται?? Το φτιάχνεις και το πουλάς?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...