Nikos_Passat_2.0T Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 Ευχαριστώ Κωσταντίνε... Πάντως χθες ρύθμισα την απόσβεση στο πιο μαλακό (θέση 1), κι έπαθα πλάκα με το αποτέλεσμα! Έγινε (ισως) πιο μαλακή και από την μαμά αλλά είναι πολύ προοδευτική και στις στροφές σφίγγει και σε παίρνει να μπεις με πολλά περισσότερα από ότι παλιά. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ καλή ανάρτηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Ευχαριστώ Κωσταντίνε... Πάντως χθες ρύθμισα την απόσβεση στο πιο μαλακό (θέση 1), κι έπαθα πλάκα με το αποτέλεσμα! Έγινε (ισως) πιο μαλακή και από την μαμά αλλά είναι πολύ προοδευτική και στις στροφές σφίγγει και σε παίρνει να μπεις με πολλά περισσότερα από ότι παλιά. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ καλή ανάρτηση... Νίκο η ρύθμισή της είναι απλή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 (edited) Νίκο η ρύθμισή της είναι απλή? Είναι "έυκολη"... Τι σημαίνει αυτό(?)... (+) Απλά περιστρέφεις ένα παξιμάδι με αρίθμηση (1 εώς 10) το οποίο είναι πολύ εύκολο και το κάνεις με το χέρι... (-) Δεν είναι εύκολη η πρόσβαση, οπότε για ευκολία θέλει σήκωμα με το γρύλο για να βλέπεις καλύτερα. Βρήκα κάποιες φώτο της PSS10 σε S3. Το Setup είναι ίδιο με το δικό μου, οπότε είναι σα να βλέπετε το Passat. Έτσι είναι ο πίσω άξονας. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να γυρίσεις τον μπλε περιστροφικό διακόπτη (αυτός το έχει στο "4" - δες την κόκκινη βουλίτσα από κάτω που δείχνει ποιά είναι η ρύθμιση). Επίσης σε αυτή τη φώτο, φαίνονται και τα 2 μαύρα δαχτυλίδια πάνω από το ελατήριο, που ρυθμίσουν το ύψος. Και κάπως έτσι είναι το μπροστά (το ίδιο σύστημα). Και μια-δυο λεπτομέρειες... Κι ένα όλο το σετ... Edited April 1, 2009 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Κατατοπιστικότατος!!! Η ρύθμιση απόσβεσης φαίνεται απλή και δεν αφήνει περιθώρια για λάθος. Δεν βλέπω να ισχύει βέβαια το ίδιο και με τα δαχτυλίδια της ρύθμισης ύψους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 (edited) Κατατοπιστικότατος!!! Η ρύθμιση απόσβεσης φαίνεται απλή και δεν αφήνει περιθώρια για λάθος. Δεν βλέπω να ισχύει βέβαια το ίδιο και με τα δαχτυλίδια της ρύθμισης ύψους. Δεν είναι καθόλου δύσκολη και η ρύθμιση του ύψους! Απλά εκεί χρειάζεται να βγάλεις τον τροχό, για να έχεις πρόσβαση με τα κλειδιά. Το μόνο επιπλέον εργαλείο που θα χρειστείς, είναι ένα παχύμετρο. Αφού βγάλεις τον τροχό, απλά βιδώνεις την ροδέλα στο ύψος που θέλεις και μετράς με ένα παχύμετρο την απόσταση από την πατούρα που έχει το εξάρτημα με τις σπείρες. Το ίδιο κάνεις και με τον απέναντι τροχό. Όταν έχεις φέρει και τα 2 στο ίδιο, επιθυμητό ύψος, βιδώνεις και την άλλη ροδέλα για να σφίξουν και να "ασφαλίσουν" την ρύθμιση. Εγώ όταν πήγα την Δευτέρα στο συνεργείο μια βόλτα (σε φίλο) στο επιτόπου το ανεβάσαμε στη ράμπα, το σηκώσαμε 7mm από πίσω, και ρύθμισα και την απόσβεση στο "1". Όλα αυτά σε 5-10 λεπτά, χωρίς να μας κηνυγάει κανένας (με χαβαλέ)... Edited April 1, 2009 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 εγώ το έχω στο +3 θέλω να είναι λίγο σκληρό, αλλά το ποιό ωραίο είναι ότι δεν κοπάνάει! Νικό, το παρατίρισες ότι δεν υπάρχει καθόλου κοπάνιμα? Ακόμα και μία φορά στο 6 που έβαλα ΕΓΙΝΕ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ ΔΕΝ ΚΑΘΕΣΕ ΜΕΣΑ αλλά και πάλυ δεν ΚΟΠΑΝΑΓΕ! μου φένετε PSS10 θα βάλω και στο Polo και για το ύψος έχω πάρει ένα γρίλο απο βουλκανιζατέρ δεν είναι τόσο δύσκολο ακόμα και μόνος σου με τα δύο κλειδιά να το ρυθμίσεις βέβεα απετεί να μετράς τις στροφές που έκανες για να είσαι σε σωστό ύψος στις υπόλιπες μεριές... Μπορείς να παίξεις και οσο σκληρό το θές μπροστά η πίσω... βέβαι αυτά δεν τα ξέρω να τα κάνω μόνος μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Πίστευα ότι είναι περισσότερο περίπλοκο. Ευτυχώς έπεσα έξω Το σκεπτικό μου για την επιλογή τέτοιας ανάρτησης ήταν το εξής: το καλοκαίρι να το χαμηλώνω και το χειμώνα (με τα χιόνια κλπ) να το επαναφέρω στο αρχικό ύψος. Και μπορεί να γίνεται κάθε φορά που θα αλλάζω τα χειμερινά ελαστικά με καλοκαιρινά (και το αντίστροφο) Αν εκτός από Bilstein έχει δοκιμάσει κανείς κι άλλη μάρκα, ας μας πεί τις εντυπώσεις του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 σε Polo είχα H&R Coilover Kit 30-60mm αλλά γαλβανιζέ υλικό μετά Weitech Hicon GT Coilover Kit και οι δύο με ρύθμιση σκληρότητας αλλά η μία είχε 3 σκάλες και η άλλη 6? εάν θυμάμαι καλά... Αλλά καμία μα καμία δεν συγκρίνετε με την PSS10... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vzefyros Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Πολύ ενδιαφέρον το θέμα με την ανάρτηση του αυτοκινήτου σου. Θέλω να μου πεις αν η απόσβεση στις λακκούβες και ειδικά στις εγκάρσιες ανωμαλίες είναι καλή ή αν περνούν όλα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ήδη η σκληρότητα της υπάρχουσας ανάρτησης μου έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στο μπροστινό σύστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 12, 2009 Author Report Share Posted May 12, 2009 Πολύ ενδιαφέρον το θέμα με την ανάρτηση του αυτοκινήτου σου. Θέλω να μου πεις αν η απόσβεση στις λακκούβες και ειδικά στις εγκάρσιες ανωμαλίες είναι καλή ή αν περνούν όλα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ήδη η σκληρότητα της υπάρχουσας ανάρτησης μου έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στο μπροστινό σύστημα. Γειά σου φίλε. Αν η υπάρχουσα ανάρτηση σου δημιούργησε πρόβλημα (όπως??) τότε σίγουρα μην το σκεφτείς να βάλεις κάποια aftermarket. Εκτός και αν μιλάμε για ήδη αλλαγμένη ανάρτηση με aftermarket. Με δυό λόγια. Εγώ έχω διάσταση ζαντολάστιχου 235/40/18 και φορούσα από την μαμά VW την "sport" ανάρτηση, αυτή που είναι 15mm χαμηλωμένη. Για εμένα (λόγω του παλιού αυτοκινήτου) μου φαινόταν σαν βάρκα. Κάποιοι άλλοι που μπαίνανε μέσα (που οδηγούν αμάξι με 60 προφίλ και μπαίνουν στις λακούβες σαν να είναι ίσιος δρόμος) τους φαινόταν κούτσουρο. Οπότε όλα είναι λίγο σχετικά. Από εκεί κι έπειτα, βάζοντας την PSS10, την ρύθμισα στο "3". Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου άλλαξε πάρα πολύ (προς το καλύτερο) όσον αφορά την οδηγική του συμπεριφορά, σίγουρα όμως έγινε πιο απότομο και ειδικά - όπως λες κι εσύ - στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Αλλάζοντας την ρύθμιση στο "1", σίγουρα η απόσβεση (όσον αφορά την άνεση) βελτιώθηκε κα πλησίασε "σχεδόν" το εργοστασιακό (όχι το απλό, αλλά το "sport" που είχα) αλλά ταυτόχρονα έφυγε και η υπέροχη αίσθηση της οδηγικής συμπεριφοράς του "3" (βέβαια και πάλι είναι ανώτερη της εργοστασιακής). Βέβαια, πάλι θα σε "κουνήσει" στις λακούβες, όπως επίσης ένα άλλο μειονέκτημα της θέσης "1", είναι ότι ειδικά σε έντονες και απότομες ανωμαλίες, μπορεί η ανάρτηση να τερματίσει! (και πονάει όταν το ακούς). Βέβαια αυτό γίνεται σε πιο ακραίες συνθήκες και συνήθως σε πολύ χάλια δρόμους μέσα στην πόλη. Σε ταξίδια όμως, είναι πολύ καλή ρύθιση η "1" (έχω πάει Αθήνα, Κοζάνη κλπ και είναι μια χαρά!). Εγώ προσωπικά περιμένω το Golf της γυναίκας μου, για να κινούμαστε με εκείνο μέσα στην πόλη (όπου είναι χάλια οι δρόμοι) και το δικό μου θα το σετάρω στο "4" ή "5", γιατί γουστάρω να μπαίνω με πολλά στις στροφές, και ας κουνάει λίγο παραπάνω! Αν μου πεις περισσότερα για το setup που έχεις τώρα (ανάρτηση, ζαντολάστιχο, δρόμοι που κινείσαι κλπ), θα μπορέσω να σε βοηθήσω περισσότερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Νίκο στο 4 που έχω την PSS10 είναι αρκετα σκλυρή δεν σου πρωτίνο το 5 το δοκίμασα μια μέρα στο 5 και ακόμα με πονάει η μέση μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vzefyros Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Σ΄ ευχαριστώ για την απάντηση.Ολα αυτα ΄που λες Νίκο είναι κατανοητά αλλα δεν μπορούν να ισχύσουν στο δικό μου αυτοκίνητο γιατί είναι επαγγελματικό καί καθημερινά διανύει 300 χικιόμετρα μέσα στην αθήνα. Τα ελαστικά που φοράω είναι 215/55/16, η ανάρτηση είναι μαμά ακόμη, και αυτο πού ψάχνω είναι μία ανάρτηση που να καταπίνει τις λακούβες. Δεν με προβληματίζει αν είναι βάρκα γυαλό εξω απο την αθήνα, το μέσα με ενδιαφέρει γιατί αν συνεχίσει έτσι σε λίγο θα το πάω για απόσυρση καινούργιο αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...