Jump to content
Icaros GR

Πρόβλημα με κινητήρα Jetta Gt 170ps

Recommended Posts

Guest Grouper_8L
Έχει καλύτερο νερό εκεί.... tongue.gif

Από ότι έχω δει και στο διαδίκτυο

What is the total amount of water used to manufacture a new car, including new tires? ->

39,090 gallons(148,000 litres) per car :rolleyes:

Οπότε ίσως και να παίζει ρόλο tongue.giftongue.giftongue.gif:(;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εγω το περιμενα μεχρι που το ειδα με τα ιδια μου τα ματια και το αγγιξα με τα ιδια μου τα χερια.

Αλλα πλαστικα τοσο σε οψη οσο και στην αφη.Γενικα πιο προσεγμενη συναρμολογιση :( παντως να ξερετε οτι ειμαστε απο τους λιγους λαου με τετοιο παθος για το αυτοκινητο tongue.gif:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

στο εξωτερικο δεν εχει ιδια τιμη, το TSi ειναι πιο ακριβο..

απλα στην ελλαδα που η φορολογια ειναι με τα κυβικα, λογω 1400 εφτασε στην ιδια τιμη...

οχι οτι εχει σημασια στην συζητηση με το προβλημα του παιδιου απλα το αναφερω..

καλη υπομονη και απο μενα και ενημερωσε μας για την εξελιξη της ιστοριας.

Τουλαχιστον για ιταλια μπορω να σου πω οτι ειναι ολα φθηνοτερα.

Το GTSport εχει 22.250

To GTI 27.000

To Tiguan 2.0 TDI 30.325

Σχεδον ολα τα αυτοκινητα εχουν φθηνοτερα απ'οτι εδω :D

Link to comment
Share on other sites

Τοτε τι σκ@@@ μας κοροιδευουν και λενε οτι η Ελλαδα εχει τα φφηνοτερα αυτοκινητα στην Ευροζωνη? fire.giffire.giffire.gif

Link to comment
Share on other sites

Τοτε τι σκ@@@ μας κοροιδευουν και λενε οτι η Ελλαδα εχει τα φφηνοτερα αυτοκινητα στην Ευροζωνη? fire.giffire.giffire.gif

Χαχααχαα

ποιος το ειπε αυτο και το πιστεψες?Κοιτα , στην ιταλια σε μαμανε κυριολεκτικα στις ασφαλειες.Σε 1 χρονο εχεις βγαλει την διαφορα ;)

Να φανταστεις οτι η κοπελα μου με σμαρτακι στην ιταλια πληρωνει 600 ευρω το χρονο ασφαλεια και δεν καλυπτει σχεδον τιποτα!!!

ΑΑΑΑΑ και η βενζινα 1.62!(τοσο την πληρωσα τωρα πριν φυγω)

Αλλα το Eastern Europe παραμενει :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε. Απλά για να φύγει η περιέργεια,

Παρέλαβα το αυτοκίνητο 14/08 έχοντας αλλάξει το intercooler, την τουρμπίνα και τον καταλύτη τελικά. Στη διαδρομή για το εξοχικό μου, ανάβει το λαμπάκι με ένδειξη σοβαρής βλάβης στη μηχανή, χωρίς να με αφήσει αυτή τη φορά. Να μη σας ζαλίζω, αυτή τη φορά στην τουρμπίνα που μόλις είχαν αλλάξει, παραδέχτηκαν ότι δεν έγινε σωστή τοποθέτηση με αποτέλεσμα να ραγίσει η βαλβίδα εισαγωγής αέρα. Το αντικαταστήσαν εντός 1 ώρας και 2 περίπου εβδομάδες τώρα πάει καλά (fingers crossed...).

Link to comment
Share on other sites

Έλεος με αυτη τη κουλαμάρα των μηχανικών... Αν επιτρέπεται σε ποιο συνεργείο πας;;;

Link to comment
Share on other sites

Στον Παζαρόπουλο στην Πειραιώς, αλλά κατα τα άλλα η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και τουλάχιστο παραδέχτηκαν ότι ήταν σφάλμα τους και δεν πήγαν να το φορτώσουν σε κακή χρήση ή σε αστοχία υλικού...

Link to comment
Share on other sites

ΕΕΕ ΠΕΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΑΣ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ...

ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΣΚΑΣΤΡΑ (GOLF GT) TO KOITANE KAI MOY ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ...

ΡΕ ΠΕΡΝΑΕΙ 1 ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΝΑΝΕ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΝΑΝΕ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΙΠΟΤΑ...

ΛΕΩ ΘΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΑΝ...

ΞΑΝΑΠΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΝ ΝΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ...

ΡΕ ΠΕΡΝΑΕΙ 1 ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΝΑΝΕ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΝΑΝΕ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΙΠΟΤΑ...

ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ... ΑΜΟΛΑΝΕ ΑΕΤΟ!

ΕΤΣΙ ΠΗΓΑ ΚΑΡΕΝΤΑ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ!

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι (& κυρίες) καλημέρα.

Είμαι καινoύργιος στο Forum και αποφάσισα να γραφτώ από την τρέλλα που έχω για τα WV-Audi, αλλά και για να μοιραστώ την απελπισία (γκαντεμιά, ατυχία?) μου σχετικά με το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Getta GT το οποίο απέκτησα πριν από 4 μήνες.

Να μη μακρυγορώ, ενώ απολάμβανα το στησιμο και τις επιδόσεις του καινούργιου μου αποκτήματος και πηγαίνωντας εκδρομή με τους κολλητούς, στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, αριστερή λωρίδα, χαλαρά με 140χλμ., airocondition αναμμένο, 8.200χλμ στο κοντέρ, 6η ταχύτητα και πάω να επιταχύνω, το αυτοκίνητο κρεμάει, οι στροφές κατεβαίνουν (ο κινητήρας δεν έσβησε ευτυχώς), προλαβαίνω κατεβάζοντας ταχύτητες να πιάσω δεξιά και να σταματήσω, όπου και το μοτέρ έσβησε και αρνήθηκε να ξαναπάρει μπροστά. Λάδια οκ, θερμοκρασία οκ, υγρά οκ, όλα οκ και ο πίνακας ελέγχου να μη δείχνει καμία ζημιά. Μετά τη μεταφορά του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πολύ γνωστό όνομα) η πρώτη διάγνωση ήταν αντλία βενζίνης η οποία μάλλον (λέει) έλιωσε λόγω καύσωνα(!!!!!!! - μήπως να το κυκλοφορώ μόνο βράδυ?!?!!?). 3 εβδομάδες μετά κύριοι, κι ενώ το αυτοκίνητο είναι ακόμη στο συνεργείο, είχα και άλλες 2 διαγνώσεις, οι οποίες ήταν αστοχία υλικού στα έμβολα και 1 εβδομάδα μετά επιπρόσθετα και απώλεια συμπίεσης του τούρμπο.... Μου εξηγήσαν ότι πρέπει να λύσουν τη μηχανή και να κάνουν μετρήσεις για να αιτιολογήσουν στη WV ότι θα ζητήσουμε νέα μηχανή. Τα σχόλια δικά σας, κι αν κάποιος έχει εμπειρία από κάτι παρόμοιο, παρακαλώ ας βοηθήσει....

Πάνος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.