GraveDigger Posted September 6, 2008 Report Posted September 6, 2008 (edited) Ήρθε η ώρα να μπούμε σε χειμερινό πρόγραμμα! Ξεκινάμε με μια δυναμική συνάντηση εναρμονισμένη με το γενικότερο πρόγραμμα συναντήσεων του vwclub. Αφού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη διοργανώνουν πρωτάθλημα kart, πρέπει και εμείς να αναδείξουμε τον πρωταθλητή Θεσσαλίας! Ίσως στην Πανελλήνια να έχουμε την κόντρα των 3 πρωταθλητών Εμείς θα συναντηθούμε την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου στις 17:30 στα Praktiker της Λάρισας και από εκεί θα αναχωρήσουμε στις 17:45 για να πάμε στην πίστα "Extreme kart" στο 7ο χλμ Λαρίσης-Καρδίτσης, στο Ελευθερέ. Φυσικά θα έχουμε μπόλικα πράγματα να συζητήσουμε... Και ο Βασίλης μας έχει και μια έκπληξη! Ελάτε και θα δείτε! Συμμετοχές: Vrachos doctordim STAVROS#MK4 R-ZOO didymos alexd activious bbp zil getsagal BASILHS~GTI_V GraveDigger Edited September 12, 2008 by GraveDigger
Basilhs~ Posted September 7, 2008 Report Posted September 7, 2008 ¶ντε ωραία θα περάσουμε πολύ καλά. Να δούμε και τι βελτιώσεις έχουμε κάνει στα αυτοκίνητα μας!!
adimitrakis Posted September 7, 2008 Report Posted September 7, 2008 Αν έχω ξεμπερδέψει και είμαι εξοδούχος θα έρθω. Να δούμε ποιος άλλος θα ακολουθήσει από το Βόλο που θα βρίσκομαι. Αctivious με λαμβάνεις;Σου έρχομαι!!!
zil Posted September 7, 2008 Report Posted September 7, 2008 εχεις κανει κατι και δεν μας το χεις πει?????αντε να βρεθουμε γιατι εχουμε πολυ καιρο
GraveDigger Posted September 7, 2008 Author Report Posted September 7, 2008 Όντως ρε Αλέξανδρε! Έτσι όπως το λες είναι σαν να σε έχουν στις φυλακές Βόλου και περιμένεις την έξοδο! Ο activious δεν θα έρθει (όπως είπε στις προτάσεις για συναντήσεις) αλλά θα έρθει ο Θωμάς με καινούριο nickname
adimitrakis Posted September 7, 2008 Report Posted September 7, 2008 Χαλαρώστε ρε.Επίστρατος μπαίνω,όχι φυλακή!!!
didymos Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 λογικα και εγω μεσα............................. εχω πολυ καιρο να ερθω!!!!!
activious Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 (edited) Αν έχω ξεμπερδέψει και είμαι εξοδούχος θα έρθω.Να δούμε ποιος άλλος θα ακολουθήσει από το Βόλο που θα βρίσκομαι. Αctivious με λαμβάνεις;Σου έρχομαι!!! σε περιμενω να παμε για καφεδακι.οταν μπορεσεις παρε με τηλεφωνο μιας και μαλλον θα ερθω Λαρισα. αν δεν εχεις το κινητο μου τοτε στειλε p.m για να σου το στειλω. μαλλοον ξερω ποια ειναι η εκπληξη. Edited September 8, 2008 by activious
GOLF GTI16V Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 Κριμα... Θα ειμαι Αθηνα ,για ενα γαμο 2 συναδελφων... Και παντα ηθελα να κανω καρτ!!!Δεν εχω κανει ποτε!!
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 Εννοείται ότι είμαι μέσα... εκτός αν πάω Σαντορίνη!!!
activious Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 Εννοείται ότι είμαι μέσα... εκτός αν πάω Σαντορίνη!!! δεν στα ειπα???δεν θα πας.θα εισαι και εσυ εκει.
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 δεν στα ειπα???δεν θα πας.θα εισαι και εσυ εκει. Την παντόφλα θα την φάμε μαζί απ'την γυναίκα!; Θα παω κάποια στιγμή, όταν μπορέσω, αλλά δεν ξέρω πότε... Μάλλον θα τα πούμε από κοντά!
adimitrakis Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 Φάνη για το ATS θα κανονίσουμε τίποτα;
Basilhs~ Posted September 8, 2008 Report Posted September 8, 2008 Θα έρθουν +2 φίλοι μου , ο ένας έχει EOS και ο άλλος GOLF TSi
GraveDigger Posted September 8, 2008 Author Report Posted September 8, 2008 Φάνη για το ATS θα κανονίσουμε τίποτα; Και στο ATS θα κατεβούμε και ότι θέλετε! Σας χαλάω εγώ χατίρι; Θα τα συζητήσουμε από κοντά αυτά...
getsagal Posted September 10, 2008 Report Posted September 10, 2008 Και ο πτυχιουχος μεσα παιδιααααααα !!! Και μαλλον με αλλους 3-4 κατοχους vw... Βασιλακη τι εκπληξουλα εχεις??? Δεν θα πεις σε μενα???
doctordim Posted September 10, 2008 Report Posted September 10, 2008 μαλλον κι εγω μεσα παιδες, εκτος απροοπτου.. τωρα ειδα το τοπικ!! εχω κατι χρονακια να κανω καρτ!!!!
GraveDigger Posted September 12, 2008 Author Report Posted September 12, 2008 Ωραία! Φαίνεται πως θα έχουμε απαρτία! Προβλέπεται σφαγή για την κατάκτηση της πρώτης θέσης! Μαθαίνω πως ο FARINAS κάνει δίαιτα για να αγωνιστεί στην κατηγορία φτερού-γας (ψητού κοτόπουλου) Μάλλον θα πέσει γερή μάσα μετά τον αγώνα...
zil Posted September 13, 2008 Report Posted September 13, 2008 αν καποιος εχει τα μπλουζακια μου vwclub ας τα φερει
badjesgt Posted September 13, 2008 Report Posted September 13, 2008 θα ερθω και εγω τελικα στο meeting.Εχω και καιρο να κανω καρτ!τα λεμε παιδες.
activious Posted September 13, 2008 Report Posted September 13, 2008 οι αδυνατοι θα φανε πριν τον αγωνα για να ειναι πιο δικαιος .
GraveDigger Posted September 13, 2008 Author Report Posted September 13, 2008 Σε χαλάει που το καρτάκι μου θα είναι συνολικά 30 κιλά ελαφρύτερο από το δικό σου;
activious Posted September 13, 2008 Report Posted September 13, 2008 Σε χαλάει που το καρτάκι μου θα είναι συνολικά 30 κιλά ελαφρύτερο από το δικό σου; B) :D με καρτ συνολικου βαρους 10 κιλων(μαζι με εσενα πανω) δεν θα φτασεις στην δευτερη στροφη.στην πρωτη δεν θα παταει κατω και θα βγεις εξω.ενω εμενα με 30 κιλα πιο πανω θα εχει τετοιο πατημα που και με 200 αν μπω στην στροφη,δεν θα βγει εξω
kostaslamia Posted September 13, 2008 Report Posted September 13, 2008 Λογικά θα έρθω κι εγώ. Θα διεκδικήσω την κατηγορία "ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ" (εγώ κι ο Καπαμαρού) και οχι την "ΦΤΕΡΟΥΓΑ"..... Φανούκο να πάρω και την γυναίκα σου?