Jump to content
GraveDigger

Συνάντηση για Kart στην Λάρισα

Recommended Posts

Posted (edited)

Ήρθε η ώρα να μπούμε σε χειμερινό πρόγραμμα! Ξεκινάμε με μια δυναμική συνάντηση εναρμονισμένη με το γενικότερο πρόγραμμα συναντήσεων του vwclub. Αφού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη διοργανώνουν πρωτάθλημα kart, πρέπει και εμείς να αναδείξουμε τον πρωταθλητή Θεσσαλίας! :)

Ίσως στην Πανελλήνια να έχουμε την κόντρα των 3 πρωταθλητών tongue.gif

Εμείς θα συναντηθούμε την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου στις 17:30 στα Praktiker της Λάρισας και από εκεί θα αναχωρήσουμε στις 17:45 για να πάμε στην πίστα "Extreme kart" στο 7ο χλμ Λαρίσης-Καρδίτσης, στο Ελευθερέ.

Φυσικά θα έχουμε μπόλικα πράγματα να συζητήσουμε...

Και ο Βασίλης μας έχει και μια έκπληξη! Ελάτε και θα δείτε!

Συμμετοχές:

Vrachos

doctordim

STAVROS#MK4

R-ZOO

didymos

alexd

activious

bbp

zil

getsagal

BASILHS~GTI_V

GraveDigger

Edited by GraveDigger
Posted

¶ντε ωραία θα περάσουμε πολύ καλά. :blink:

Να δούμε και τι βελτιώσεις έχουμε κάνει στα αυτοκίνητα μας!! :ninja:

Posted

Αν έχω ξεμπερδέψει και είμαι εξοδούχος θα έρθω.

Να δούμε ποιος άλλος θα ακολουθήσει από το Βόλο που θα βρίσκομαι.

Αctivious με λαμβάνεις;Σου έρχομαι!!!

Posted

εχεις κανει κατι και δεν μας το χεις πει?????αντε να βρεθουμε γιατι εχουμε πολυ καιρο

Posted

Όντως ρε Αλέξανδρε! Έτσι όπως το λες είναι σαν να σε έχουν στις φυλακές Βόλου και περιμένεις την έξοδο! :thumbsup:

Ο activious δεν θα έρθει (όπως είπε στις προτάσεις για συναντήσεις) αλλά θα έρθει ο Θωμάς με καινούριο nickname :(

Posted

Χαλαρώστε ρε.Επίστρατος μπαίνω,όχι φυλακή!!!

Posted

λογικα και εγω μεσα.............................

εχω πολυ καιρο να ερθω!!!!!

Posted (edited)
Αν έχω ξεμπερδέψει και είμαι εξοδούχος θα έρθω.

Να δούμε ποιος άλλος θα ακολουθήσει από το Βόλο που θα βρίσκομαι.

Αctivious με λαμβάνεις;Σου έρχομαι!!!

σε περιμενω να παμε για καφεδακι.οταν μπορεσεις παρε με τηλεφωνο μιας και μαλλον θα ερθω Λαρισα.

αν δεν εχεις το κινητο μου τοτε στειλε p.m για να σου το στειλω.

μαλλοον ξερω ποια ειναι η εκπληξη. tongue.gif

Edited by activious
Posted

Κριμα... shockgun.gifrocket.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

Θα ειμαι Αθηνα ,για ενα γαμο 2 συναδελφων...

Και παντα ηθελα να κανω καρτ!!!Δεν εχω κανει ποτε!!

Posted
Εννοείται ότι είμαι μέσα... εκτός αν πάω Σαντορίνη!!! ;):cry:;)

δεν στα ειπα???δεν θα πας.θα εισαι και εσυ εκει. tongue.giftongue.giftongue.gif

Posted
δεν στα ειπα???δεν θα πας.θα εισαι και εσυ εκει. tongue.giftongue.giftongue.gif

:cry: Την παντόφλα θα την φάμε μαζί απ'την γυναίκα!; ;)

Θα παω κάποια στιγμή, όταν μπορέσω, αλλά δεν ξέρω πότε... Μάλλον θα τα πούμε από κοντά! ;)

Posted

Φάνη για το ATS θα κανονίσουμε τίποτα;

Posted

Θα έρθουν +2 φίλοι μου , ο ένας έχει EOS και ο άλλος GOLF TSi :lol:

Posted
Φάνη για το ATS θα κανονίσουμε τίποτα;

Και στο ATS θα κατεβούμε και ότι θέλετε! Σας χαλάω εγώ χατίρι; :lol:

Θα τα συζητήσουμε από κοντά αυτά... :D

Posted

Και ο πτυχιουχος μεσα παιδιααααααα !!! :o

Και μαλλον με αλλους 3-4 κατοχους vw...

Βασιλακη τι εκπληξουλα εχεις??? Δεν θα πεις σε μενα??? tongue.gif

Posted

μαλλον κι εγω μεσα παιδες, εκτος απροοπτου.. τωρα ειδα το τοπικ!!

εχω κατι χρονακια να κανω καρτ!!!!

Posted

Ωραία! Φαίνεται πως θα έχουμε απαρτία! :rolleyes:

Προβλέπεται σφαγή για την κατάκτηση της πρώτης θέσης!

Μαθαίνω πως ο FARINAS κάνει δίαιτα για να αγωνιστεί στην κατηγορία φτερού-γας (ψητού κοτόπουλου) :huh:

Μάλλον θα πέσει γερή μάσα μετά τον αγώνα... :lol:

Posted

αν καποιος εχει τα μπλουζακια μου vwclub ας τα φερει B)

Posted

θα ερθω και εγω τελικα στο meeting.Εχω και καιρο να κανω καρτ!τα λεμε παιδες. B)

Posted

οι αδυνατοι θα φανε πριν τον αγωνα για να ειναι πιο δικαιος .

Posted
upyours.gif Σε χαλάει που το καρτάκι μου θα είναι συνολικά 30 κιλά ελαφρύτερο από το δικό σου; tongue.gif
Posted
upyours.gif Σε χαλάει που το καρτάκι μου θα είναι συνολικά 30 κιλά ελαφρύτερο από το δικό σου; tongue.gif

B) B) :D :D

με καρτ συνολικου βαρους 10 κιλων(μαζι με εσενα πανω) δεν θα φτασεις στην δευτερη στροφη.στην πρωτη δεν θα παταει κατω και θα βγεις εξω.ενω εμενα με 30 κιλα πιο πανω θα εχει τετοιο πατημα που και με 200 αν μπω στην στροφη,δεν θα βγει εξω

tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

upyours.gifupyours.gifupyours.gifupyours.gifupyours.gifupyours.gif

Posted

Λογικά θα έρθω κι εγώ. Θα διεκδικήσω την κατηγορία "ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ" (εγώ κι ο Καπαμαρού) tongue.giftongue.giftongue.gif και οχι την "ΦΤΕΡΟΥΓΑ"..... Φανούκο να πάρω και την γυναίκα σου? tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.