Golf_mk1 Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Γεια σας παιδες Το γκολφακι παει για αλλαγη φλατζας σε λιγο καιρο και ελεγα με την ευκαιρια να το βελτιωσω λιγακι. Βασικα αυτο που θελω ειναι κυριως αξιοπιστια, φιλικο ως προς την οδηγηση και να μην χρειαζεται να φτασεις στις 7000 για να δεις γκαζι. Το μοτερ που φοραει ειναι ο κλασσικος 1.8 8ν με μηχανικο ψεκασμο (k jetronic) 115hp που εχουν τα μκ1 gti. Mεχρις στιγμης εχει ενα φιλτρο και ενα τελικο. Αυτα που σκεφτομαι ειναι τα εξης: 1) Αυξηση συμπιεσης απο 10.1 σε 10.5 2) Εκκεντροφορος reprofiling 276o και 10.67 βυθισμα συμμετρικος για εισαγωγη - εξαγωγη (εχει μηχανικες βαλβιδες) 3) Χταποδι 4-2-1 και μεσαιο 4)Βαλβιδα κρυας αναφλεξης απο μκ2 16v (εχει επιπλεον οπη για παραπανω καυσιμο στις υψηλες στροφες) 5) Πεταλουδα απο μκ2 16v Δεν θελω το ρελαντι του να εχει λοξιγγα σαν κανενα saxo. Τα 4,5 σαν φαινονται υπερβολικα?? Εχετε κατι αλλο να προτεινετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 1) μαζί σου, δώσε και παραπάνω θα έλεγα εγώ 2) με έκκεντρα 276o θα βλέπεις γκάζι κοντά στις 6k 3) σωστός 4) +1 5) δοκιμασέ το, ίσως με τα έκκεντρα και την εξάτμιση να κάνει δουλειά Εγώ θα σου πρότεινα να αλλάξεις διαχείριση, βάλε ηλεκτρονικό ψεκασμό από μκ2. Βέβαια όλα αυτά θα σου πάνε ένα κάρο λεφτά και πλέον μόνο αξιόπιστο δε θα είναι το αυτοκίνητο και θα είσαι πες κοντά στα άλογα ένος μαμά 16v. Δεν βάζεις το 16v καλύτερα. 2 μέρες δουλειά είναι και μια αλλαγή στην άδεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 12, 2008 Author Report Share Posted September 12, 2008 Φιλε bit βασικα δεν σκεφτομαι να του αλλαξω μοτερ απλως να βελτιωσω λιγο το δικο μου. Θα ηθελα να το φτασω περιπου στα 125-130 αλογα οσο το δυνατον πιο πολιτισμενα. Στα ερωτηματα τωρα: 1) δεν θελω παραπανω συμπειση λογο πειρακια, αξιοπιστιας και 100αρας βενζινης 2) Η Piper και η Schrick δινουν αυτο το προφιλ στους εκκεντροφορους τους ( 276o και 10.67) και φασμα δυναμης 1800-6000rpm. Εγω θελω πιο πολυ στις μεσαιες και οχι να φτανω 6000 για να δω δυναμη. Εχεις να προτεινεις εσυ καποιο προφιλ εκκεντροφορου? . . . 5) Μηπως ειναι καλυτερα και πιο οικονομικα αντι να αλλαξω την πεταλουδα μου με μια απο μκ2 16ν να την παω σε τορναδορο να την ανοιξει λιγο? Μηπως ομως ετσι χασω δυναμη στις χαμηλες στροφες?? Για μετατροπη σε ηλεκτρονικο ψεκασμο δεν το σκεφτομαι ειναι μπελας. Το Κ-Jetronic αν το ρυθμισεις σωστα δουλευει μια χαρα. Τελος τα διαφραφματα στο καρτερ κανουν τιποτα ή ειναι υπερβολη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Δεν ειναι και τοσο καλο να χαλασεις τοσα χρηματα σε ενα παλιας σχεδιασης μοτερ οπως το δικο σου, καθως οσο καλα συντηρημενο και να το εχεις εχει γραψει καποιες χιλιαδες χιλιομετρα και δεν θα νιωσει καθολου ευχαριστα αν το πιεσεις και αλλο. Για μενα πετα αυτο το μοτερ και ψαξε 1.8 20vt ή 2.8 Vr6 ή 2.9 Vr6 ή κανενα tsi. Θα εχεις την ιδια αποδοση τουλαχιστον αν θες να το διατηρησεις classic, θα μπορεις να παρεις παραπανω αποδοση με λιγα εξοδα και θα εχεις ενα πιο καλοσχεδιασμενο μοτερ με σαφως λιγοτερες καταπονησεις να βελτιωσεις. Ολα τα engine swap γινονται χωρις να κοψεις και να ραψεις τιποτα και ειναι και πολυ φθηνα τα ανταλλακτικα να βρεθουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 19, 2008 Author Report Share Posted September 19, 2008 Δεν ειναι και τοσο καλο να χαλασεις τοσα χρηματα σε ενα παλιας σχεδιασης μοτερ οπως το δικο σου, καθως οσο καλα συντηρημενο και να το εχεις εχει γραψει καποιες χιλιαδες χιλιομετρα και δεν θα νιωσει καθολου ευχαριστα αν το πιεσεις και αλλο. Για μενα πετα αυτο το μοτερ και ψαξε 1.8 20vt ή 2.8 Vr6 ή 2.9 Vr6 ή κανενα tsi. Θα εχεις την ιδια αποδοση τουλαχιστον αν θες να το διατηρησεις classic, θα μπορεις να παρεις παραπανω αποδοση με λιγα εξοδα και θα εχεις ενα πιο καλοσχεδιασμενο μοτερ με σαφως λιγοτερες καταπονησεις να βελτιωσεις. Ολα τα engine swap γινονται χωρις να κοψεις και να ραψεις τιποτα και ειναι και πολυ φθηνα τα ανταλλακτικα να βρεθουν. Φιλε Στεργιο το γκολφακι δεν εχω σκοπο να το κανω να ραβει κοσμο στα φαναρια. Απλως ηθελα περιπου 15 αλογα παραπανω. Να βαλω τους κινητηρες που μου λες εσυ θελω στη καλυτερη περιπτωση 4000Ε ενω δεν μπορω να το δηλωσω στην εφορια. Επισης το μοτερ που φοραει το δικο μου ειναι αρκετα καλοφτιαφμενο απο το εργοστασιο (εχει βαλβιδες νατριου!!!) και με την βελτιωση που θα του κανω θα ειναι αρκετα αξιοπιστο και φιλικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 (edited) Ψαξε λιγο ενα περιοδικο για να παρεις ιδεες θα σου δωσω και το site. www.thegolf.co.uk τσεκαρε το. Ενταξει ισως τα vr6 να ειναι λιγο ακραια επιλογη αλλα το 20vt δεν νομιζω ειδικα τα πρωτα τα ντιζατα με τα 150 αλογα ή ψαξε για ενα μοτερ απο 2.0 απο golf III Gti ή απο seat ibiza cupra 1ης γενιας. Με ολα αυτα τα χρηματα που θα δωσεις για την αγορα ανταλλακτικων για το δικο σου μοτερ μπορεις να κανεις το swap και να τελειωνεις απο το να παιδευεσαι. Αλλωστε αν βαλεις εκκεντροφορους, κατεβασεις καπακι, βαλεις εξατμιση κλπ δεν μιλαμε για 15 αλογα, πας για πολυ παραπανω και δεν σε συμφερει οικονομικα, γιατι ρευματα δεν θα αλλαξεις? Εισαγωγη? Πεταλουδα? Βαλβιδες? Φρενα? Στησιμο? Edited September 19, 2008 by Stergios Pisiotis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 19, 2008 Author Report Share Posted September 19, 2008 (edited) Ψαξε λιγο ενα περιοδικο για να παρεις ιδεες θα σου δωσω και το site. www.thegolf.co.uk τσεκαρε το. Ενταξει ισως τα vr6 να ειναι λιγο ακραια επιλογη αλλα το 20vt δεν νομιζω ειδικα τα πρωτα τα ντιζατα με τα 150 αλογα ή ψαξε για ενα μοτερ απο 2.0 απο golf III Gti ή απο seat ibiza cupra 1ης γενιας. Με ολα αυτα τα χρηματα που θα δωσεις για την αγορα ανταλλακτικων για το δικο σου μοτερ μπορεις να κανεις το swap και να τελειωνεις απο το να παιδευεσαι. Αλλωστε αν βαλεις εκκεντροφορους, κατεβασεις καπακι, βαλεις εξατμιση κλπ δεν μιλαμε για 15 αλογα, πας για πολυ παραπανω και δεν σε συμφερει οικονομικα, γιατι ρευματα δεν θα αλλαξεις? Εισαγωγη? Πεταλουδα? Βαλβιδες? Φρενα? Στησιμο? H βελτιωση που θελω ειναι πολυ ηπια δεν θελω κατι πολυ οριακο για το μοτερ. Υπολογιζω οτι τα ανταλακτικα + εργασια θα ειναι περιπου 500Ε χωρις το χταποδι. Ρευμα γιατι να αλλαξω? δεν εχω τοσο μεγαλες απαιτησεις σε ρευμα (δεν εχει εγκεφαλο το αμαξι) Εισαγωγη φιλτρακι πανελ (δεν περνει τιποτε αλλο). Πετελουδα δεν ξερω αν θα αλλαξω η θα μεγαλωσω την δικα μου. Βαλβιδες δεν πειραζω ειναι πολυ καλε αυτες που εχει. Φρενα εχει πισω δισκους και για μπροστα ψαχνομαι. Στησιμο εχει μπραρες παντου και ελατηρια-αμορτισερ. Μπες στο γκαραζ μου να δεις τι του εχω κανει μεχρι στιγμης. Τελος κατι αλλο πες οτι περνεις καποιο απο τα μοτερ που μου προτεινεις. Ποιος μου εγγυαται οτι το μοτερ θα ειναι καλο και δεν θα εχει φαει το σκισιμο τις ζωης του ή ποσα κμ εχει πραγματικα???? Edited September 19, 2008 by Golf_mk1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Για δισκους μπροστινους θα ελεγα απο G60 ή απο κανενα 1.8Τ τετραμπουλονο ειναι αρκετα μεγαλα και θα καλυψουν τις απαιτησεις σου. Εαν σου βγουν τοσα καν'το θα το διατηρησεις και κλασικο, το Campaign ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κ.TasakosVR6 Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 κανε οτι λες στο 1το ποστ μονο αντι για 276 εκκεντροφορο βαλε κατι απο 270 και κατω.... διαφορετικα με 276 θα εχεις λοξιγγα στο ρελαντι και θα εισαι μια χαρα! ! θα δεις μεγαλη διαφορα στο αμαξι! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 27, 2008 Author Report Share Posted September 27, 2008 Sorry gia ta greeklish alla eimai se internet cafe Για δισκους μπροστινους θα ελεγα απο G60 ή απο κανενα 1.8Τ τετραμπουλονο ειναι αρκετα μεγαλα και θα καλυψουν τις απαιτησεις σου. Εαν σου βγουν τοσα καν'το θα το διατηρησεις και κλασικο, το Campaign ειναι? Nai apo G60 skeftomai na valo i otidipote 4mpoulono me 280mm. Den einai to campain einai to cabrio κανε οτι λες στο 1το ποστ μονο αντι για 276 εκκεντροφορο βαλε κατι απο 270 και κατω.... διαφορετικα με 276 θα εχεις λοξιγγα στο ρελαντι και θα εισαι μια χαρα! ! θα δεις μεγαλη διαφορα στο αμαξι! ! Koitaga stouw katalogous tis Piper, Scrick kai Kent kai to ipio profil tous einai to 276 poy exoyn. Exeis kapoio 'politismeno' profil na protineis ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmxas Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Sorry gia ta greeklish alla eimai se internet cafeNai apo G60 skeftomai na valo i otidipote 4mpoulono me 280mm. Den einai to campain einai to cabrio Koitaga stouw katalogous tis Piper, Scrick kai Kent kai to ipio profil tous einai to 276 poy exoyn. Exeis kapoio 'politismeno' profil na protineis ?? τελικα τι εκανες με την μετατροπη?που κατεληξες? εγω σκεφτομαι να βαλω στον ασσο τον 20vt αλλα δεν ξερω ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 τελικα τι εκανες με την μετατροπη?που κατεληξες?εγω σκεφτομαι να βαλω στον ασσο τον 20vt αλλα δεν ξερω ακομα μπαινει κουτι ο 20vt στο ΜΚ1? το εχεις ψαξει? χρειαζεται καμια πατεντα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmxas Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 μπαινει κουτι ο 20vt στο ΜΚ1? το εχεις ψαξει? χρειαζεται καμια πατεντα? απο οσο εχω μιλησει με τον μηχανικο μου μπαινει αλλα νομιζω οτι πρεπει να αλλαξεις κατι με τις βασεις του μοτερ αλλα μην σου λεω βλακειες.το εχω δει σιγουρα τον 20vt σε ασσο αλλα δεν ξερω πως ακριβως τον εβαλε. κοιταγα στην αρχη να βαλω g60 αλλα δεν βρισκεις ευκολα τον κομπρεσορα σε καλη κατασταση.επισης μια καλη λυση ειναι να βαλεις το kr το μοτερ το 16v η το 2.0 που εβγαζε το golf 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted November 1, 2008 Author Report Share Posted November 1, 2008 τελικα τι εκανες με την μετατροπη?που κατεληξες?εγω σκεφτομαι να βαλω στον ασσο τον 20vt αλλα δεν ξερω ακομα Τελικα φιλε τρελαρα προχωρησα σε ρεκτιφιε. Αλλαξα κεφαλη και βαλβιδες απο υδραυλικες σε μηχανικες (ευτυχως που εχω και δευτερο μοτερ καβατζα ) πλαναρισμα, αλλαγη φλατζας, ελατηρια μπιελων και πιστονιων και γυαλισμα χιτωνιων. Τωρα ειμαι σε φαση στρωσιματος . Μετα απο 5000ΚΜ μαλλον θα παει ο εκκεντροφορος (περιπου 270 ή 267) στο μπουμπη και μεσαιο καζανακι. Για χταποδι βλεπουμε. Και μετα φρενα 280mm.... Οσο για τον 20VT μπαινει αλλα θελεις +4000Ε για ενα καλο ντιζατο. Το προβλημα ειναι με το intercooler καθως δεν μπαινει το εργοστασιακο και θα πας αναγκαστικα σε aftermarket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmxas Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 εγω "εχασα" ενα μοτερ 16v kr 1800 το οποιο ηταν πενα!!!γυαλιζαν μεχρι και τα πιστονια μεσα!!!!και ολα αυτα γιατι στουκαρα και επρεπε να το φτιαξω το αμαξι!καποια εποχη σκεφτομουν να φτιαξω και εγω το δικο μ το μοτερ αλλα δεν αξιζει γιατι ειναι παλιο και δν θα αντεξει τα αλογα που θελω να βγαλω.πως παει τωρα το δικο σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted December 22, 2008 Author Report Share Posted December 22, 2008 εγω "εχασα" ενα μοτερ 16v kr 1800 το οποιο ηταν πενα!!!γυαλιζαν μεχρι και τα πιστονια μεσα!!!!και ολα αυτα γιατι στουκαρα και επρεπε να το φτιαξω το αμαξι!καποια εποχη σκεφτομουν να φτιαξω και εγω το δικο μ το μοτερ αλλα δεν αξιζει γιατι ειναι παλιο και δν θα αντεξει τα αλογα που θελω να βγαλω.πως παει τωρα το δικο σου? Ακομα ειμαι στο στρωσιμο εχει ακομα 500ΚΜ να γραψει. Το δικο σου εχει πολλα χιλιομετρα? Ποσα αλογα θες να φτασεις περιπου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmxas Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Ακομα ειμαι στο στρωσιμο εχει ακομα 500ΚΜ να γραψει.Το δικο σου εχει πολλα χιλιομετρα? Ποσα αλογα θες να φτασεις περιπου??? εμενα εχει τωρα επανω γυρω στα 187000 χλμ! :D θελω να βγαλω πανω κατω 280 αλογα τροχο!ειναι και ελαφρυ σαν αμαξι θα πεταει!! :D παντως οταν τελειωσεις το στρωσιμο πες μ πως παει!!!!!! :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted January 5, 2009 Author Report Share Posted January 5, 2009 εμενα εχει τωρα επανω γυρω στα 187000 χλμ! ;) :D θελω να βγαλω πανω κατω 280 αλογα τροχο!ειναι και ελαφρυ σαν αμαξι θα πεταει!! :D παντως οταν τελειωσεις το στρωσιμο πες μ πως παει!!!!!! :wub: Mε 280 αλογα φιλε τρελαρα ανεβενεις σε αλλο επιπεδο. Θα χτυπας evo και impreza για πλακα. Ομως τοσο μεγαλη ιπποδυναμη χρειαζεσαι μεγαλη ενισχυση στο πλαισιο, αναρτηση και κυριως φρενα!!! Τι μοτερ θα βαλεις? Με το kr δυσκολα θα φτασεις εκει Δοκιμασε ενα ντιζατο 1,8Τ AGU και εισαι μια χαρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmxas Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Mε 280 αλογα φιλε τρελαρα ανεβενεις σε αλλο επιπεδο. Θα χτυπας evo και impreza για πλακα. Ομως τοσο μεγαλη ιπποδυναμη χρειαζεσαι μεγαλη ενισχυση στο πλαισιο, αναρτηση και κυριως φρενα!!! Τι μοτερ θα βαλεις? Με το kr δυσκολα θα φτασεις εκει Δοκιμασε ενα ντιζατο 1,8Τ AGU και εισαι μια χαρα!!! το ξερω οτι παω σε αλλο επιπεδο αλλα ειναι πολυ κ...λα το επιπεδο αυτο! κοιτα να δεις ειμαι ακομα στο ψαξιμο!δλδ σκεφτομαι το 2.0l το abf και να το αφησω σχετικα μαμα αν δν μου φτανει η δυναμη λεω να το turbiso και να το φτασω οσο παει σε λογικα πλαισια!τωρα για το 1,8Τ agu ναι μεν ειναι καλο αλλα επισης ειναι και δυσευρετο + οτι κοστιζει και πολυ η αγορα του.το kr ειναι ευκολο να το βρεις ειναι σχετικα φτηνο αλλα ναι δυσκολα θα βγαλω τα αλογα που θελω(γιαυτο σου ειπα 280 πανω κατω )φρενα ΕΝΝΟΕΙΤΕ πως θα αλλαξω αμορτισερ εχω βαλει ειδη αλλα μου φαινεται οτι θα πρεπει να αλλαξω και αυτα!αλλα με τετοια δυναμη θα ειναι τα τελευταια που θα αλλαχτουν γιατι πρεπει να δεσω και το σασι απο κατω γιατι μπορει να μην αντεξει τοση δυναμη και να κοπει! off topic:θα ερθεις σε καμια συναντηση η στην πανελληνια για να το δω και το δικο σου απο κοντα? το στρωσιμο πως παει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted January 15, 2009 Author Report Share Posted January 15, 2009 το ξερω οτι παω σε αλλο επιπεδο αλλα ειναι πολυ κ...λα το επιπεδο αυτο! κοιτα να δεις ειμαι ακομα στο ψαξιμο!δλδ σκεφτομαι το 2.0l το abf και να το αφησω σχετικα μαμα αν δν μου φτανει η δυναμη λεω να το turbiso και να το φτασω οσο παει σε λογικα πλαισια!τωρα για το 1,8Τ agu ναι μεν ειναι καλο αλλα επισης ειναι και δυσευρετο + οτι κοστιζει και πολυ η αγορα του.το kr ειναι ευκολο να το βρεις ειναι σχετικα φτηνο αλλα ναι δυσκολα θα βγαλω τα αλογα που θελω(γιαυτο σου ειπα 280 πανω κατω )φρενα ΕΝΝΟΕΙΤΕ πως θα αλλαξω αμορτισερ εχω βαλει ειδη αλλα μου φαινεται οτι θα πρεπει να αλλαξω και αυτα!αλλα με τετοια δυναμη θα ειναι τα τελευταια που θα αλλαχτουν γιατι πρεπει να δεσω και το σασι απο κατω γιατι μπορει να μην αντεξει τοση δυναμη και να κοπει! off topic:θα ερθεις σε καμια συναντηση η στην πανελληνια για να το δω και το δικο σου απο κοντα? το στρωσιμο πως παει? Το στρωσιμο δεν προχωραει ειμαι εκτος Αθηνων για μαθηματα και η μπαταρια τα εφτυσε οποτε θελει καιρο ακομα... Για συναντηση πρεπει να ερθω μολις βρω χρονο και ειναι λιγο κοντα. Μπορει να ερθω σε καμια συναντιση στο σεφ την πεμπτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted August 30, 2009 Author Report Share Posted August 30, 2009 (edited) Ξεθαβω το τοπικ για δυο τρεις γρηγορες ερωτησεις: 1. Η αντλια λαδιου και νερου απο μκ2 16ν μπαινουν στο δικο μου (1.8 8ν)? Μηπως μπαινει απο 2.0 8ν? 2. To mk1 φορεαει 2 αντλιες βενζινης, μια μεσα στο ντεποζιτο και μια εξωτερικη διπλα απο τον πισω τροχο. Σε περιπτωση που χρειαστω περισσοτερο καυσιμο απο πιο μοντελο ως μπορω να παρω την αντλια? (Ξεχασα να αναφερω οτι δουλευει στα 5bar) 3. Επειδη ο Schrick ζηταει πολλα (500E+ απο Ελλαδα και 350E Γερμανια), βρηκα στην Αμερικη δυο πολυ καλες εταιριες συμφωνα με το vwvortex: i) Techtronics Tuning ή TT ii) Autotech Eχει δοκιμασει κανεις καποιον απο τους παραπανω εκκεντροφορους? Edited August 30, 2009 by Golf_mk1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Ξεθαβω το τοπικ για δυο τρεις γρηγορες ερωτησεις:1. Η αντλια λαδιου και νερου απο μκ2 16ν μπαινουν στο δικο μου (1.8 8ν)? Μηπως μπαινει απο 2.0 8ν? 2. To mk1 φορεαει 2 αντλιες βενζινης, μια μεσα στο ντεποζιτο και μια εξωτερικη διπλα απο τον πισω τροχο. Σε περιπτωση που χρειαστω περισσοτερο καυσιμο απο πιο μοντελο ως μπορω να παρω την αντλια? (Ξεχασα να αναφερω οτι δουλευει στα 5bar) 3. Επειδη ο Schrick ζηταει πολλα (500E+ απο Ελλαδα και 350E Γερμανια), βρηκα στην Αμερικη δυο πολυ καλες εταιριες συμφωνα με το vwvortex: i) Techtronics Tuning ή TT ii) Autotech Eχει δοκιμασει κανεις καποιον απο τους παραπανω εκκεντροφορους? ==== 2) Αντλία Κ-jet έχει παροχή για 400+ άλογα Δεν θα χρειαστείς αντλία 3) Εγώ για τον παππού (1.6,8v,T25) πήρα απο ebay ένα dbilas 282 μοίρες με περίπου 200ευρώ. Σρίκ ίδια τιμή παίζανε, αντε κανα 10άρι ευρώ παραπάνω... Εμένα μου βγήκε καλό, τι να πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 ====2) Αντλία Κ-jet έχει παροχή για 400+ άλογα Δεν θα χρειαστείς αντλία 3) Εγώ για τον παππού (1.6,8v,T25) πήρα απο ebay ένα dbilas 282 μοίρες με περίπου 200ευρώ. Σρίκ ίδια τιμή παίζανε, αντε κανα 10άρι ευρώ παραπάνω... Εμένα μου βγήκε καλό, τι να πω... H εργοστασιακη αντλια φτανει μεχρι τα 400 αλογα?????? Ο dblias δεν ειναι για Opel????? O Schrick αρχιζει απο τα 250Ε ebay.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Έχω βάλει εκκεντροφόρο good man , στο ιστορικό golfaki που έχει ένας φίλος , με μηδαμινή προ-ποριά , η πίεση ήτανε 1.9 bar στο ρελαντί με μαμά τρόμπα , και η ροή σε όλο το φάσμα των στροφών περίπου στο 0.5-0.9 .. όταν κατέβασα την πίεση , στο 1,4 ήτανε πολύ πιο γρήγορο και παρατήρησα ότι έστρωσε και η πίεση λαδιού?? Από 8.5 κρύο και 6.6 ζεστό . έπεσε στο 6 κρύο και 4.4 ζεστό Ο εκκεντροφόρος ήτανε μάλλον 265 , 11,5 βύθισμα , διάρκεια δεν θυμάμαι Εάν βάλεις αντλία από 8v 2000 μάλλον θα αλλάξεις και Κάρτερ πρέπει να είναι πιο μακριά??? Η άλλαξε το τσουτσούνι τις τρόμπας εάν μπλέξεις με το Κάρτερ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 Kανενας αλλος να μας διαφωτησει?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...