ggeo Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Γεια χαρά σε όλους. Είμαι νέος στο Club και έχω ένα POLO 16v μοντ. 98 101Hp (νομίζω είναι 6N, αλλά δεν είμαι σίγουρος). Εδώ και 1-2 μήνες περίπου παρουσιάζεται το εξής πρόβλημα: Όταν εν κινήσει με 2α ή 3η και 2000 σαλ αλλά χωρίς γκάζι πατήσω συμπλέκτη πέφτουν απότομα οι στροφές. Μερικές φορές μετά τις 600 σαλ ο κινητήρας ανεβάζει μόνος του στροφές μέχρι 1ις 1300 ενώ άλλες φορές σβήνει εντελώς. Σε κάθε περίπτωση όταν είμαι σταματημένος το ρελαντί είναι σταθερό στις 900 + στροφές. Από το συνεργείο μετά από τηλεφωνική επαφή μου είπαν για καθαρισμό πεταλούδας αλλά δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό, αλλά λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσα ακόμη να επισκεφτώ το συνεργείο. Καμία ιδέα κανείς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Καθαρισμό πεταλούδας και πέρασμα τις βασικές ρυθμίσεις ρίξε και καλού-κακού και μια ματιά στον αισθητήρα λ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 (edited) Το προβλημα στο ρελαντι μπορει να ειναι πολλα πραγματα και ενα απο αυτα ειναι και η πεταλουδα. Εμενα εκανε ακριβως το ιδιο αλλα με καθαρισμα τις πεταλουδας δεν σωθηκα, την ειχα αλλαξει τοτε. Ειναι πολυ πιθανον να ειναι και καποιο απο τα παρακατω οπως σωληνακια υποπιεσης, βουλωμενα μπεκακια, αισθητηρας Λ, βαλβιδα ψυχρης, μοτερακι ρεαλαντι, εγκεφαλος καιιιι πεταλουδα (παιζουν και αλλα, αλλα τωρα δεν μου ερχονται ). Εμενα μου κατεβαζε στροφες και οσο ακομα ηταν κρυο εσβηνε για πλακα καθε φορα που πατουσα συμπλεκτη, μετα που ζεστενοταν κατεβαζε στροφές αλλα δεν εσβηνε ευκολα. Το διαγνωστικο εβγαλε προβλημα στην πεταλουδα, εγινε αντικατασταση με καινουργια καθως και αντικατασταση σε μια βαλδιδα ψυχρης και απο τοτε δεν ξαναεκανε κιχ. Το κοστουμι ηταν 310 ευρωπουλα. Edited October 17, 2008 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 οπότε θές ψάξιμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggeo Posted October 17, 2008 Author Report Share Posted October 17, 2008 Ευχαριστώ όλους τους συνοδοιπόρους για τις απαντήσεις τους. Μήπως το πρόβλημά μου είναι το ίδιο με αυτό που αναφέρεται στο Post "Πρόβλημα ρελαντί"; Το ρωτάω γιατί εκεί τα παιδιά δεν ανέφεραν σβήσιμο κινητήρα αλλά παίξιμο ρελαντί με το αυτοκίνητο σταματημένο, Σε εμένα όταν το αυτοκίνητο σταματά (π.χ. σε φανάρι) το ρελαντί είναι βράχος στις 900 (+ κάτι ψιλά) σαλ. Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν εν κινήσει πατήσω συμπλέκτη, οπότε είτε σβήνει είτε πάει να σβήσει αλλά μόνο του ανεβάζει από 600 σε 1300 και σταθεροποιείται και πάλι στις 900 (+). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Το προβλημα στο ρελαντι μπορει να ειναι πολλα πραγματα και ενα απο αυτα ειναι και η πεταλουδα. Εμενα εκανε ακριβως το ιδιο αλλα με καθαρισμα τις πεταλουδας δεν σωθηκα, την ειχα αλλαξει τοτε. Ειναι πολυ πιθανον να ειναι και καποιο απο τα παρακατω οπως σωληνακια υποπιεσης, βουλωμενα μπεκακια, αισθητηρας Λ, βαλβιδα ψυχρης, μοτερακι ρεαλαντι, εγκεφαλος καιιιι πεταλουδα (παιζουν και αλλα, αλλα τωρα δεν μου ερχονται ). Εμενα μου κατεβαζε στροφες και οσο ακομα ηταν κρυο εσβηνε για πλακα καθε φορα που πατουσα συμπλεκτη, μετα που ζεστενοταν κατεβαζε στροφές αλλα δεν εσβηνε ευκολα. Το διαγνωστικο εβγαλε προβλημα στην πεταλουδα, εγινε αντικατασταση με καινουργια καθως και αντικατασταση σε μια βαλδιδα ψυχρης και απο τοτε δεν ξαναεκανε κιχ. Το κοστουμι ηταν 310 ευρωπουλα. Κατα 99,9% ειναι πεταλουδα. Το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα πολλες φορες οταν ειχα το πολο. Καθαρισμα ξανακαθαρισμα και φτου απο την αρχη. Μεχρι που την τελευταια φορα που το ξαναπηγα και μου το καθαρισαν, μου ειπαν οτι αν το ξανακανε θα πηγαινα για καινουργια πεταλουδα , μπεκ , αισθητηρας Λ, και......προκαταλυτη . Αστα να πανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggeo Posted October 17, 2008 Author Report Share Posted October 17, 2008 ¶ρα πάω για καθάρισμα πεταλούδας και πέρασμα τις βασικές ρυθμίσεις. Να τονίσω στο συνεργείο ότι το πέρασμα πρέπει να γίνει με τον κινητήρα "ζεστό" (75 C) ή το ξέρουν όλοι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 ¶ρα πάω για καθάρισμα πεταλούδας και πέρασμα τις βασικές ρυθμίσεις. Να τονίσω στο συνεργείο ότι το πέρασμα πρέπει να γίνει με τον κινητήρα "ζεστό" (75 C) ή το ξέρουν όλοι; Λογικα δεν πας για καθάρισμα πεταλούδας αλλά για αλλαγή οποτε εχε κατα νου οτι θα χρειαστείς καμια 300ρια ευρα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 300άρα πάει η πεταλούδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TassosK Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 εχω polo 6n αυτοματο παρακαλω του 99 και ειχα το ιδιο ακριβως προβλημα. το πηγα για σερβις μου καθαρισαν την πεταλουδα τα ιδια αλλαξα σημερα την πεταλουδα (300 ευρω) και ειναι λες και οδηγαω αλλο αυτοκινητο σταθερο στο ρελαντι πιο μαζεμενο. επισης τσεκαρε αν εχει κανα προβλημα η πολλαπλη εξαγωγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 300άρα πάει η πεταλούδα? Κανει 260-270 και μαζι με τα γυρω γυρω και την δουλεια καπου τοσο βγαινει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggeo Posted October 23, 2008 Author Report Share Posted October 23, 2008 εχω polo 6n αυτοματο παρακαλω του 99 και ειχα το ιδιο ακριβως προβλημα.το πηγα για σερβις μου καθαρισαν την πεταλουδα τα ιδια αλλαξα σημερα την πεταλουδα (300 ευρω) και ειναι λες και οδηγαω αλλο αυτοκινητο σταθερο στο ρελαντι πιο μαζεμενο. επισης τσεκαρε αν εχει κανα προβλημα η πολλαπλη εξαγωγη TassosK σε ποιο συνεργείο πηγαίνεις στη Θεσσαλονίκη; Εγώ πηγαίνω στο Λάμπρη (Μαρίνου Αντύπα) αλλά μου φαίνεται αρκετά ακριβός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 (edited) να πω και εγω τον πονο μου το τελευταιο καιρο μου κανει και εμενα κατι μικροβλακειες.δλδ 5-6 φορες απο την προηγουμενη Κυριακη οταν πατω συμπλεκτη σβυνει.... η πεταλουδα εχει μπει εδω και καμια 30000χλμ αλλα δεν εχει καθαριστει απο τοτε,οποτε μπορει να ειναι απο εκει. να σου πω ρε Κωστα αν λεω αν ειναι απο τον εγκεφαλο σου το βγαζει στο διαγνωστικο? ξαναγυρισαμε στις γνωστες μ@λ@κιουλες του ρελαντι.ειχαμε στρωσει για 30000χλμ και τσουπ παλι τα ιδια Edited October 28, 2008 by mpoukou22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TassosK Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 TassosK σε ποιο συνεργείο πηγαίνεις στη Θεσσαλονίκη; Εγώ πηγαίνω στο Λάμπρη (Μαρίνου Αντύπα) αλλά μου φαίνεται αρκετά ακριβός... στο θεοχαρη τελος παπαφη αρχη μιστακιδου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 να πω οτι καποιες μικροβλακειες στο ρελαντι συνεχιζονται ενω εχω καθαρισει την πεταλουδα. με αποκορυφωμα χθες που πατωντας συμπλεκτη,εσβυσε. συνεχιζει να κανει τα δικα του λοιπον........................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 ρε παιδια αυτο το αμαξι θα του βαλω φωτια και θα το καψω με εχει νευριασει δεν παει αλλο. 4 συνεχομενες μερες μου σβημει απο μια φορα στα καλα καθουμενα οταν παταω συμπλεκτη..... δεν μπορω αλλο θα το βαψω μπλε και στην θαλασσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 (edited) ρε παιδια αυτο το αμαξι θα του βαλω φωτια και θα το καψω με εχει νευριασει δεν παει αλλο.4 συνεχομενες μερες μου σβημει απο μια φορα στα καλα καθουμενα οταν παταω συμπλεκτη..... δεν μπορω αλλο θα το βαψω μπλε και στην θαλασσα το θέλω εγώ μην το κάνεις Μάλλων πάς για πεταλούδα new... και υσιχάζεις... Edited January 14, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 (edited) το θέλω εγώ μην το κάνεις Μάλλων πάς για πεταλούδα new... και υσιχάζεις... Εχει αλλάξει πεταλουδα Λευτέρη, πριν 30000 χλμ . Αμα καταντησει καθε αλλαγή μπουζι να αλλαζει και την πεταλουδα αστα, μπλε καλυτερα και στην θαλλασα. Γιωργο εγω ειμαι πιο τυχερος απο εσενα... το δικο μου ειναι ηδη μπλε... Edited January 14, 2009 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 μπέκ καθάρισε? τι άλλο μετά? (αλλά μπέκ δεν νομίζω να είναι) μήπως κανένα σωληνάκι υποπίεσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Εχει αλλάξει πεταλουδα Λευτέρη, πριν 30000 χλμ . Αμα καταντησει καθε αλλαγή μπουζι να αλλαζει και την πεταλουδα αστα, μπλε καλυτερα και στην θαλλασα.Γιωργο εγω ειμαι πιο τυχερος απο εσενα... το δικο μου ειναι ηδη μπλε... αυτο βλεπω ρε Κωστα δεν γινετε αλλο. θα το παω αυριο να δω τι θα μου πουνε. μπέκ καθάρισε? τι άλλο μετά? (αλλά μπέκ δεν νομίζω να είναι) μήπως κανένα σωληνάκι υποπίεσεις? τα μπεκ τα εχω καθαρισει πριν καμια 5000 χλμ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...