Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

gio72

Συμβουλες για την σωστη λειτουργεια του 1.8t

Recommended Posts

Γεια σας παιδια με λένε Γιωργο και ειμαι ευτυχης κατοχος ενος Beetle 1.8T. Tο εχω στην κατοχη μου 3 μηνες και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την συνολικη εικονα του αυτοκινητου. Θα ηθελα να μου δωσετε συμβουλες για την καλη λειτουργια του κινητηρα (αλλαγες λαδιων, χρονος που πρεπει να αφηνω το αυτοκινητο στο ρελαντι μετα την λειτουργια του και διαφορα αλλα που εσεις ξερετε) γιατι ειναι πρωτη φορα που εχω αυτοκινητο turbo και οσο να ναι θελω καθοδηγηση απο τους ειδικους :)

Eυχαριστω εκ το προτερων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Γιώργο. Αν θέλεις γράψε μας λίγα λόγια για εσένα εδώ. Όπως σου είπε και ο Δημήτρης ακολούθα της οδηγίες της μαμάς VW και δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eυχαριστω φιλε μου για το ενδιαφερον σου να ρωτησω και κατι αλλο;

Mε την βενζινη τι γινεται;

Πρεπει να βαζω 100 οκτανιων ή απλη 95;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eυχαριστω φιλε μου για το ενδιαφερον σου να ρωτησω και κατι αλλο;

Mε την βενζινη τι γινεται;

Πρεπει να βαζω 100 οκτανιων ή απλη 95;

Εγω θα εβαζα 98 οκτανίων και μια στα 5 γεμίσματα 100άρα για να καθαρίζει τα πάντα μέσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγη λαδιων (με φουλ συνθετικο παντα και προδιαγραφες 503 ή 503 01) το πολυ στις 10.000 χμ.

Αν κινεισαι πολυ μεσα στην πολη (σταματα-σβησε-ξεκινα...) σε λιγοτερο.

Η VW αναφερει αλλαγες με long life λαδι στις 15.000 χμ - ουτε να το σκεφτεις με turbo

Edited by P18T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσεχε τα λαδια κυριως οπως σου ειπαν τα παιδια παραπανω,τα σβησε αναψε και μην το σκιζεις οταν ειναι κρυο.

Απο βενζινα βαζω μονο 100αρα.Θα σε συμβουλευα να κανεις το ιδιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λίγα λεπτά ζέσταμα πρίν ξεκινήσεις, λίγα λεπτά κρύωμα πρίν σταματήσεις, δηλαδή άφηνε κανα δυό λεπτά το αμάξι πρίν το τουρμπίσεις να ζεστάνουν λίγο την τουρμπίνα τα καυσαέρια, και άφηνέ το κανα-δυό λεπτά ρελαντί να έρθει στα ίσα της πρίν το σβήσεις. Είναι μάλλον το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την μακρο- και καλο- ζωία του τούρμπο σου. Και μήν του τουρμπίζεις για πάνω απο 15-20 δευτερόλεπτα συνεχόμενα με ανεβο-κατεβάσματα γιατι παίζει να πυρώσει. (κανονικά σε αυτό το χρόνο πρέπει να έχεις πιάσει σχεδόν τελική, αλλά με άσε-πάτα-άσε μπορεί να του πιείς το αίμα). Βέβαια επειδή το τούρμπο είναι μαμά, μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη ανοχή, αλλά δεν το ξέρω σίγουρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ετσι οπως ειναι πλεον οι βενζινες καλο θα ηταν να βαζεις 100 σταρα..

με V-power ο αδερφος μου ειχει μεσα στο σερβισ καταλοιπα. οποτε βγαλτε τα συμπερασματα σασ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλλαγη λαδιων (με φουλ συνθετικο παντα και προδιαγραφες 502 ή 502 01) το πολυ στις 10.000 χμ.

Αν κινεισαι πολυ μεσα στην πολη (σταματα-σβησε-ξεκινα...) σε λιγοτερο.

Η VW αναφερει αλλαγες με long life λαδι στις 15.000 χμ - ουτε να το σκεφτεις με turbo

η vw ξερεο τι ΄λεει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η volkswagen ξέρει όντως πολύ καλά τί λέει. Το πρόβλημα είναι ποιός την ακούει. Οι οδηγίες της δέν είναι μόνο αυτό που σου λένε στην αντιπροσωπία. Λέει και άλλα, πολλά άλλα που όλα είναι ή στο βιβλιαράκι ή σε ειδικές οδηγίες, και τα ξεχνάμε.

Όταν οι βενζίνες έχουν θείο μέσα (Ελλαδάρα!), αλλαγή στα μισά περίπου χιλιόμετρα. (περίπου 5.000 για τα κανονικά, 7.500 για τα longlife)

Όλα τα λάδια έχουν max διάρκεια ζωής 6 μήνες απο την πρώτη χρήση τους, και τα longlife 2 χρόνια.

Όταν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο κυρίως μέσα στην πόλη, και σε κίνηση, αλλαγή σε λιγότερα χιλιόμετρα (γύρω στα 10000-12000 για τα longlife)

¶μα τα προσθέσεις όλα αυτά μαζί, τα 5.000 χλμ. ίσως και να μήν είναι πολύ παράλογα ακόμα και για longlife, για ένα αυτοκίνητο πόλης με ξέσκισμα πού και πού, σταμάτα-ξεκίνα κυρίως, καλοκαιρινή θερμοκρασία με "χειμωνιάτικο" λάδι (0W-30), και θειούχες βενζίνες.

Edited by Quasar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψαξε και το ενδεχομενο να ειναι ''καλο'' το βενζιναδικο σου,γιατι εχω ηδη καει απο βενζινα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν ο πελατης πηγαινει στα συνεργεια της VW και του λενε να αλλαζει λαδια καθε 15 ή 20 χιλ. χμ. χωρις να του αναφερουν τιποτε αλλο πως ξερει τι λεει;

Φυσικα και τα βιβλια κατασκευαστη αναφέρουν τα παραπανω αλλα ο ανυποψιαστος πελατης ακουει το μηχανικο που στο κατω κατω "του κανει και οικονομια"

Οταν καποτε πηγα στην opel για να αλλαξω λαδια στα 10.000 χμ. κοντεψαν να με βγαλουν τρελο γιατι η εταιρεια τους λεει 30.000 χμ. (Προφανως εχουν τους ΤΕΛΕΙΟΥΣ κινητηρες και τα ΤΕΛΕΙΑ λαδια)

Το συμπερασμα λοιπον ειναι ενα: Συχνες αλλαγες λαδιων με ποιοτικα παντα λαδια ειδικα σε κινητηρες τουρμπο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειξατε. θα τα ψαξω οσο καλυτερα μπορω το μονο πραγμα που φοβαμαι ειναι οτι δεν θα βγαλω ακρη στην ποιοτητα της βενζινης γιατι οπως ολοι ξερουμε γινεται της π......ς στην νοθεια των καυσιμων, υπαρχει ενα πρατηριο το οποιο παρεχει καλη βενζινη ειναι στα ορια Χολαργου - Αγ. Παρασκευης μπροστα απο τον Δημοκριτο αλλα ειναι πολυ μακρια για μενα οποιος αδερφος ξερει καποιο καλο πρατηριο στα νοτια (Γλυφαδα-Ηλιουπολη-Ελληνικο-Αλιμο) ας το προτεινει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως δεν μίλησα για νοθεία. Το θέιο στην βενζίνη έρχετι απο το διυλιστήριο. Οι θειούχες βενζίνες ήταν στάνταρ στην Ελλάδα (δεν ξέρω πλέον τί γίνεται, μυρίζω πλέον πολύ σπανιότερα τη μυρωδιά "κλούβιου αβγο'υ" σήμα κατατεθέν του θείου...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδες 2 ερωτησεις/απορειες κι απο μενα για τον 1,8Τ.

το intercooler ειναι τοποθετημενο οπως και στα υπολοιπα 1,8 του γρουπ κατω απο το δεξι φαναρι????και αν ναι,πως περνει αερα???

κι η 2η,ποια τουρμπινα φοραει??

Κ03 η Κ03S???

Share this post


Link to post
Share on other sites
το 150ρι Κ03 και το 180ρι Κ03s

Επισης απο το 2002 και μετα τα 150αρια φοραγανε Κ03s. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι ειναι στανταρ αυτο.

Το καλο ειναι οτι παιρνει καλυτερο φτιαξιμο απο την Κ03...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σορρυ για το φτιαρισμα του τοπικ αλλα ηθελα να ρωτησω το εξης: Εφτασα σχεδον 7000 και λεω να αλλαξω λαδια εφοσον δεν μπορουσα πιο πριν.Να βαλω castrol 5w-30 συνθετικα?Η προτεινετε καποια αλλη μαρκα?Να θυμισω οτι εχω προγραμμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω στο δικο μου βαζω Aral 5-30 φουλ συνθετικα εννοειται και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Και τα castrol ειναι πολυ καλα επισης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικα θα ηθελα να μην το παω αντιπροσωπεια μονο για αλλαγη λαδιων.Εχετε καποιον να συστησετε?Να ειναι εμπιστοσυνης να μην παθουμε και καμμια ζημια χωρις λογο κ να μην ειναι και πιασεκωλος tongue.gif

PS Long life η απλα ειναι αυτα που βαζεις κωνσταντινε?

Edited by icy20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...