_^ThEo^_ Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 Γνωριζει κανεις αν ειναι καλες και αν ταιριαζουν οι αναρτησεις με τα ελατηρια απο fr στο 9n? Επιπλεον, ποσους ποντους χαμηλωνει? Ευχαριστω Quote
bear Posted June 11, 2005 Report Posted June 11, 2005 Δύσκολη η απάντηση και στα δύο ερωτήματα. Οι μόνοι που θα σου δώσουν σίγουρη απάντηση είναι οι μηχανικοί της seat ή κάποιος που τα έχει βάλει. Εγώ νομίζω ότι θα κάνουν. Το ότι τα αμορτισέρ από fr είναι πολύ πιο σκληρά από του polo δεν τίθεται αμφισβήτηση, αλλά δεν ξερω πόσο πιο χαμηλά είναι σε σχέση με του polo. Νομίζω ότι είναι 1,5 cm πιο κοντά από αυτά του ibiza. Τώρα τα αμορτισέρ του ibiza δεν είναι τα ίδια με του Polo άρα τρέχα γύρευε να συγκρίνεις. Πάντως εγώ θα σου προτεινα να βάλεις όλο το set του ibiza cupra και εννοώ ελατήρια, αμορτισέρ και σινεμπλόκ. Τα συνεμπλόκ κανουν 30 ευρώ (μπροστά και πίσω) τιμή αγοράς ΧΩΡΙΣ τοποθέτηση. Ψάξτο πάντως μια και το setup του cupra είναι καλό και δοκιμασμένο. Quote
Guest @ngel Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 Αντώνη, όταν έψαχνα ανάρτηση για το δικό σου, όλοι μου έλεγαν ότι το 9Ν φοράει την ίδια ανάρτηση με το ibiza 2002 και το έγραφαν και οι κατάλογοι όλων των εταιριών που είχα κοιτάξει σε καταστήματα... Με αυτή τη λογική, τα αμορτισέρ και τα ελατήρια του FR θα κάνουν στο 9N. Τα ελατήρια του είναι είναι περίπου 1,5 cm χαμηλώτερα από αυτά των άλλων εκδόσεων και είναι πιο σκληρά! Φίλε ^ThEo^, εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις την ανάρτηση του FR μαζί με σινεμπλόκ και αντιστρεπτική από Cupra... Είναι ένα SetUp πολύ φτηνό, ειδικά αν βρείς μεταχειρισμένη ανάρτηση από FR σε καλή κατάσταση, και σίγουρα αξιόπιστο... Quote
bear Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Που χάθηκες ρε θηριό?? Πάρε κανά τηλ. Μπορεί η γεωμετρία κλπ. των polo, ibiza να είναι ίδια, αλλά είναι σίγουρο ότι το ibiza έχει πιο σκληρό setup στις αναρτήσεις. Μου το έχει πει παιδί που τα έχει οδηγήσει και τα 2. Quote
Guest @ngel Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Που χάθηκες ρε θηριό?? Πάρε κανά τηλ. Θα σε πάρω να κανονήσουμε να βρεθούμε... Έχουμε καιρό να τα πούμε από κοντά... Μπορεί η γεωμετρία κλπ. των polo, ibiza να είναι ίδια, αλλά είναι σίγουρο ότι το ibiza έχει πιο σκληρό setup στις αναρτήσεις. Μου το έχει πει παιδί που τα έχει οδηγήσει και τα 2. ← Έχεις δίκιο... αλλά το ότι είναι πιο σκληρό το SetUp του Ibiza δεν είναι κακό... Ίσως να το χρειάζεται και λίγο το Polo... Quote
Guest marko_polo Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 όλο το set up του ibiza πόσο κοστίζει? Quote
Guest super sayian Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Μπορεί η γεωμετρία κλπ. των polo, ibiza να είναι ίδια, αλλά είναι σίγουρο ότι το ibiza έχει πιο σκληρό setup στις αναρτήσεις. Μου το έχει πει παιδί που τα έχει οδηγήσει και τα 2. ← μιλωντας για το απλο ιμπιζα (100αρι)τα εχω οδηγησει μαζι κ πολο κ πραγματι ειναι πιο σφιχτο σαν κινηση ογκου αμαξωματος κ οδηγησης χανεις λιγο σε ανεση αλλα πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο βαρκουλα αρμενιζει που ειναι τα μαμα πολο Quote
Guest @ngel Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 πραγματι ειναι πιο σφιχτο σαν κινηση ογκου αμαξωματος κ οδηγησης χανεις λιγο σε ανεση αλλα πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο βαρκουλα αρμενιζει που ειναι τα μαμα πολο ← Νομίζω ότι ήσουν περιγραφικότατος... Πράγματι κάνεις μια μικρή υποχώρηση στην άνεση, αλλά το κράτημα θα περάσει σε άλλα επίπεδα... Quote
DarthVader Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Ώπα @ngel...σιγά! Ποιός είσαι και τα γράφεις τόσο παθιασμένα...ο Χρονομέτρης?????? Quote
bear Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Καλά δεν νομίζω Σπύρο ότι το ibiza (το 100άρη) έχει τόσο καλύτερο κράτημα από το polo ώστε να μιλάμε για άλλου επιπέδου κράτημα. Ίσως έχει απλά καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση Quote
DarthVader Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Καλύτερο τιμόνι, ακριβέστερη συμπεριφορά και πιο σπορ αίσθηση γενικά έχει το Ιμπίθα! Quote
Guest @ngel Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 Ώπα @ngel...σιγά! Ποιός είσαι και τα γράφεις τόσο παθιασμένα...ο Χρονομέτρης?????? ← Παίδες με παρεξηγήσατε... Δεν μιλάω για το SetUp του 101... Για του FR δεν είναι το θέμα μας...;;; Δεν θεωρώ ότι γράφω παθιασμένα, αλλά επειδή παρερμηνεύτηκε το post μου από δύο μέλη, οφείλω να ζητήσω συγγνώμη... (ε, όχι και Χρονομέτρης, αυτό ήταν βαρύ... ) Καλά δεν νομίζω Σπύρο ότι το ibiza (το 100άρη) έχει τόσο καλύτερο κράτημα από το polo ώστε να μιλάμε για άλλου επιπέδου κράτημα. Ίσως έχει απλά καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση ← Αντώνη, για την ανάρτηση του FR έγραφα παραπάνω... Τουλάχιστον, όπως το σκέφτομαι για το δικό μου... Όταν βάλω την ανάρτηση του FR και τα σινεμπλόκ του Cupra (ενδεχομένως και την αντιστρεπτική) στο 1.2, του οποίου οι αναρτήσεις δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, είναι λογικό το κράτημα να είναι σε άλλα επίπεδα... Καλύτερο τιμόνι, ακριβέστερη συμπεριφορά και πιο σπορ αίσθηση γενικά έχει το Ιμπίθα! ← Αυτό που θα μπορούσα να πώ -χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ πάλι- είναι ότι το polo είναι πιο... "πολιτισμένο", με την έννοια ότι ο χαρακτήρας του δεν είναι άκρως sportif... Quote
bear Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 Ναι ρε Σπύρο δεν σε παρεξήγησε κανένας. Απλά (φαντάζομαι) ότι όπως και εγώ, έτσι και οι άλλοι, νομίζαμε ότι μιλάς για το ibiza 101 και όχι για το fr ή cupra. Εντάξει δεν συγκρίνουμε το κράτημα και το στήσιμο του polo 101 με το cupra... Για πες, εσύ που τα έχεις ψάξει, πόσο κάνει ένα σετάκι του cupra (έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένο);; Μιλάω για ελατήρια/αμορτισέρ/σινεμπλόκ/αντιστρεπτικές Quote
DarthVader Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 Σπύρο πάντως ο συγκεκριμένος τύπος εξακολουθεί και αποτελεί σύμφωνα με πληροφορίες μου διαφήμιση για τα Σέατ και ειδικά για τα Ιμπίθα με τον τρόπο που τα πάει και τα ξέρει...τέλος πάντων! Η αλήθεια βέβαια είναι, ότι πολλοί μιλούν μεν για ομοιογενή χαρακτήρατου FR αλλά η ανάρτηση είναι μαλακή! Το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον κινητήρα διαμάντι και έχω να πώ πως αν και πολύ ελαφρύ το τιμόνι, ήταν κοφτερό και άμεσο! στο θέμα της ανάρτησης όμως έγερνε! Δεν ήταν αμιγώς σπορ!Καλύτερα να προμηθευτεί κάποιος μια aftermarket σπορ ανάρτηση κατευθείαν! Quote
Guest @ngel Posted July 24, 2005 Report Posted July 24, 2005 Για τον εν λόγω "κύριο" δεν θα ήθελα να κάνω σχόλια μιας και πρόσφατα έγινε για πέμπτη φορά ban από το IbizaMania Μόλις επέστρεψα στο Ηράκλειο και αν όλα πάνε καλά, αύριο (ή μεθαύριο) θα πάω να βάλω τα αμορτισέρ-ελατήρια του FR που βρίσκονται στο πορτμπαγκαζ μου... Θα περάσω πρώτα από την Ergocar να πάρω και ένα ζευγάρι σινεμπλόκ από Cupra (κόστος περί τα 15 ευρώ)! Αντώνη, το σετ αν ψάξεις μπορείς να το βρείς και με 50 ευρώ! Εγω το πήρα 100, αλλά είναι ολοκαίνουρια! Αν θέλεις, μπορώ να το κοιτάξω Όσον αφορά aftermarket δεν θα διάθετα τόσα χρήματα για ανάρτηση στο 1.2, μιας και ήδη του FR μαζί με τα σινεμπλόκ από το cupra είναι αρκετά και μάλιστα σε πολύ σχέση τιμής-απόδοσης... Σκεφτόμουν να φορέσω και την αντιστρεπτική του cupra, (κόστος περί τα 70 ευρώ) όμως φοβάμαι ότι θα γίνει υποστροφικό, μιας και το αμάξι δεν είναι και τόσο δυνατό και ήδη φοράω μπάρα θόλων και αποστάτες 15mm μπρός-πίσω! Η διαφορά στο setup FR-Cupra είναι ότι το πρώτο έχει μαλακό αμορτισέρ με σκληρό ελατήριο (τα αμορτισέρ είναι Sachs) ενώ το δεύτερο έχει σκληρό αμορτισέρ με μαλακό ελατήριο... Quote
bear Posted July 24, 2005 Report Posted July 24, 2005 Η διαφορά στο setup FR-Cupra είναι ότι το πρώτο έχει μαλακό αμορτισέρ με σκληρό ελατήριο (τα αμορτισέρ είναι Sachs) ενώ το δεύτερο έχει σκληρό αμορτισέρ με μαλακό ελατήριο... Αυτό το έχω ακούσει και εγώ. Σπύρο που θα τα βάλεις όλα αυτά? Τιμή? Quote
Guest @ngel Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Πήγα σήμερα να πάρω τα σινεμπλόκ του Cupra και να πάω για τοποθέτηση αμορτισέρ-ελατήρια-σινεμπλόκ... Δυστυχώς όμως, τα σινεμπλόκ έρχονται μόνο μετά από παραγγελία (πήρα σε Ηράκλειο-Ρέθυμνο-Χανιά, κανείς δεν τα χε)... Για τοποθέτηση στο Ηράκλειο μου ζήτησαν 100 ευρώ! Εκεί που μου είχες πεί εσύ Αντώνη μου ζήτησαν 60! Ούτως η άλλως φεύγω για Χανιά σε λίγο όπου μου είπαν 45 ευρώ για τοποθέτηση (μαζί με ζυγοστάθμηση-ευθυγράμμηση). Όμως θα χρειαστεί να περιμένω ούτως ή άλλως για να έρθουν τα σινεμπλόκ και να πάω μια και καλή! Quote
DarthVader Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 δεν ήταν αυτός Σπύρο...άκου που σου λέω... Quote
Guest @ngel Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 δεν ήταν αυτός Σπύρο...άκου που σου λέω... ← Για να το λές κάτι θα ξέρεις... Αν θές στείλε μου κάποιο ΡΜ... Παιδιά... σκέφτομαι και την εναλλακτική λύση του να βάλω ελατήρια χαμηλώματος apex 3.5 cm στο αμορτισέρ... Πείτε μου τη γνώμη σας... Quote
bear Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 Βάζοντας ελατήρια χαμηλώματος στα εργοστασιακά αμορτισέρ δεν ξέρω αν θα καταφέρεις πολλά πέραν του ότι θα τα κάνεις να φθαρούν πολύ γρήγορα. Στο θέμα αμορτισέρ από fr τώρα, Σπύρο με προβληματίζει το ότι (δεν ξέρω αν παίζει κάτι τέτοιο) το 1.2 σου είναι ελαφρύτερο από τα fr/cupra και ίσως τα αμορτισέρ αυτών των μοντέλων είναι φτιαγμένα για την κατανομή βάρους των συγκεκριμένων μοντέλων. Μπορεί μεν να έχεις σκληρότερα αμορτισέρ, αλλά μπορεί το αμάξι να έχει υπερστροφικές τάσεις πχ. λόγω διαφορετικής φόρτισης βάρους στον κάθε άξονα. (δεν ξέρω αν παίζει κάτι τέτοιο, σαν σκέψη το αναφέρω) Quote
Guest @ngel Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 Βάζοντας ελατήρια χαμηλώματος στα εργοστασιακά αμορτισέρ δεν ξέρω αν θα καταφέρεις πολλά πέραν του ότι θα τα κάνεις να φθαρούν πολύ γρήγορα. Στο θέμα αμορτισέρ από fr τώρα, Σπύρο με προβληματίζει το ότι (δεν ξέρω αν παίζει κάτι τέτοιο) το 1.2 σου είναι ελαφρύτερο από τα fr/cupra και ίσως τα αμορτισέρ αυτών των μοντέλων είναι φτιαγμένα για την κατανομή βάρους των συγκεκριμένων μοντέλων. Μπορεί μεν να έχεις σκληρότερα αμορτισέρ, αλλά μπορεί το αμάξι να έχει υπερστροφικές τάσεις πχ. λόγω διαφορετικής φόρτισης βάρους στον κάθε άξονα. (δεν ξέρω αν παίζει κάτι τέτοιο, σαν σκέψη το αναφέρω) ← Σωστη εν μέρη η σκέψη σου Αντώνη... Checkαρα όμως τους κωδικούς της Sachs από το site της εταιρίας που έχουν πάνω τα αμορτισέρ του FR (αν δεν το έχουμε πει, ας το πούμε, το FR φοράει Sachs αμορτισέρ) και η εταιρία τα έχει στο 1.2, επομένως δεν θα έχω πρόβλημα ώς προς αυτό... Quote
bear Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 Checkαρα όμως τους κωδικούς της Sachs από το site της εταιρίας που έχουν πάνω τα αμορτισέρ του FR και η εταιρία τα έχει στο 1.2, επομένως δεν θα έχω πρόβλημα ώς προς αυτό... Δεν κατάλαβα. Τα αμορτισέρ του fr τα έχει και για το 1.2 ως βελτιωτικά? Quote
Guest @ngel Posted July 30, 2005 Report Posted July 30, 2005 Δεν κατάλαβα. Τα αμορτισέρ του fr τα έχει και για το 1.2 ως βελτιωτικά? ← Ναι... Πήγα σήμερα και πήρα τα σινεμπλόκ του Cupra από την Ergocar στα Χανιά... Quote
bear Posted July 31, 2005 Report Posted July 31, 2005 ¶ντε καλοφόρετα. Ρώτα τίποτα και για εμάς με vw. Quote