sotirisxxx Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 γεια σας παιδες!τελικα πηρα την αποφαση να φτιαξω το μοτερ για 600 αλογα αυτο που πουλαγα σε ενα αλλο τοπικ αλλα αυτην την φορα θα μπουνε καλυτερα πραγματα ωστε να αποδωσει τα μεγιστα,γιατι απλα για το μοτερ που ελεγα δεν δουλεψε ποτε λογο τρακαρισματος!θελω απλα να μου πειτε αν καποιος το εχει φτασει τοσα αλογα κ πως(αν θελει φυσικα) καταρχην η τουρμπινα ειναι η garret gt 3571r πολλαπλη ποπαυ 76 μεχρι πισω με καταλυτη κ τελικο μονο ιντερκουλερ greddy κ σωληνωσεις μπεκ 750cc k τρομπα walbro sta 4 bar το μοτερ ειναι ολο σφυρηλατο κ οχι υπερκυβισμενο(retainers τιττανιου,οχι εκκεντροφορους) κ για προγραμμα κ ηλεκτρικα θα αναλαβει ο mottis απο την κυπρο!εγλεφαλος motec! πως τα βλεπετε?ξερετε κατι καλυτερο?εχετε να προτεινετε κατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Με gt3071 600 αλογα δεν προκειται να δεις ΠΟΤΕ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Με gt3071 600 αλογα δεν προκειται να δεις ΠΟΤΕ! gt35 λεει το παιδι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat turbo gt40 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 (edited) γεια σας παιδες!τελικα πηρα την αποφαση να φτιαξω το μοτερ για 600 αλογα αυτο που πουλαγα σε ενα αλλο τοπικ αλλα αυτην την φορα θα μπουνε καλυτερα πραγματα ωστε να αποδωσει τα μεγιστα,γιατι απλα για το μοτερ που ελεγα δεν δουλεψε ποτε λογο τρακαρισματος!θελω απλα να μου πειτε αν καποιος το εχει φτασει τοσα αλογα κ πως(αν θελει φυσικα)καταρχην η τουρμπινα ειναι η garret gt 3571r πολλαπλη ποπαυ 76 μεχρι πισω με καταλυτη κ τελικο μονο ιντερκουλερ greddy κ σωληνωσεις μπεκ 750cc k τρομπα walbro sta 4 bar το μοτερ ειναι ολο σφυρηλατο κ οχι υπερκυβισμενο(retainers τιττανιου,οχι εκκεντροφορους) κ για προγραμμα κ ηλεκτρικα θα αναλαβει ο mottis απο την κυπρο!εγλεφαλος motec! πως τα βλεπετε?ξερετε κατι καλυτερο?εχετε να προτεινετε κατι? gt 3571?????? 3 εκδοχες νομιζω οτι υπαρχουν gt3563,gt3582,gt35me asso σαλιγγαρι... παντος και μονο που ειναι gt35 θα φτασεις 600αλογα απλα το 63,82,assos παιζει ρολο ποσο χαμηλα θα φουσκωνει η τουρμπινα.. οταν φορουσα gt35 με asso φουσκωνε καντα στις 5000-5500!και στροφαριζα μεχρι 9000-9200! αλλα βγαζει περισσοτερα αλογα απο τις αλλες 2(63,82) καλη επιτυχια στο project που ετοιμαζεις...και παντα απροβληματιστα. και τα μπεκ προσεξετα λιγο μηπως δεν σε φτασουν και εννοηται και την αντλια βενζινης Edited January 22, 2009 by passat turbo gt40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirisxxx Posted January 22, 2009 Author Report Share Posted January 22, 2009 gt 3571??????3 εκδοχες νομιζω οτι υπαρχουν gt3563,gt3582,gt35me asso σαλιγγαρι... παντος και μονο που ειναι gt35 θα φτασεις 600αλογα απλα το 63,82,assos παιζει ρολο ποσο χαμηλα θα φουσκωνει η τουρμπινα.. οταν φορουσα gt35 με asso φουσκωνε καντα στις 5000-5500!και στροφαριζα μεχρι 9000-9200! αλλα βγαζει περισσοτερα αλογα απο τις αλλες 2(63,82) καλη επιτυχια στο project που ετοιμαζεις...και παντα απροβληματιστα. και τα μπεκ προσεξετα λιγο μηπως δεν σε φτασουν και εννοηται και την αντλια βενζινης ναι φιλαρακι εκανα λαθος.gt3582 ειναι!ευχαριστω κ μαλλον παω για αλλα μπεκ κ τρομπα αυτα ηταν για 500 αλογα τα αρχικα πλανα!ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 (edited) γεια σας παιδες!τελικα πηρα την αποφαση να φτιαξω το μοτερ για 600 αλογα αυτο που πουλαγα σε ενα αλλο τοπικ αλλα αυτην την φορα θα μπουνε καλυτερα πραγματα ωστε να αποδωσει τα μεγιστα,γιατι απλα για το μοτερ που ελεγα δεν δουλεψε ποτε λογο τρακαρισματος!θελω απλα να μου πειτε αν καποιος το εχει φτασει τοσα αλογα κ πως(αν θελει φυσικα)καταρχην η τουρμπινα ειναι η garret gt 3571r πολλαπλη ποπαυ 76 μεχρι πισω με καταλυτη κ τελικο μονο ιντερκουλερ greddy κ σωληνωσεις μπεκ 750cc k τρομπα walbro sta 4 bar το μοτερ ειναι ολο σφυρηλατο κ οχι υπερκυβισμενο(retainers τιττανιου,οχι εκκεντροφορους) κ για προγραμμα κ ηλεκτρικα θα αναλαβει ο mottis απο την κυπρο!εγκεφαλος motec! πως τα βλεπετε?ξερετε κατι καλυτερο?εχετε να προτεινετε κατι? Για να δεις 600 ΑΛΗΘΙΝΑ αλογα (δηλαδη να πας σε ενα ΜΑΗΑ και εκει που γραφει Ρ-κινητηρα να δεις 600) απο τον 1.8 20v κινητηρα, Σωτηρη, δεν ειναι καθολου ευκολο πραγμα. Ειδια αν μεινει στα 1.8λτ. Το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστεις management (μιας και φορας τον παλιο εγκεφαλο και οχι τους ΜΕ7.5, που με δυσκολια κατι θα εκανες) και 3 σημεια που θελουν δουλεια: 1) Τροφοδοσια : 2 Walbro (μια μεσα μια εξω) και 4 1000cc/min μπεκ , με καλο ρυθμιστη πιεσης βενζινης, μπεκιερα και σωληνωσεις. 2) Πολυ ροϊκο μοτερ και περιφερειακα : Για να βγαλεις απο 1.8λτ 600ΗΡ πρεπει το μοτερ να μην "λαχανιαζει" στις 9000σαλ. Εκει εισαι τυχερος που εχεις AGU, που εχει ενισχυμενο και ροϊκο καπακι (που πρεπει να το κανεις ροϊκοτερο), σε σχεση με τα μεταγενεστερα, αλλα εκκεντροφοροι , ελατηρια , retainers κλπ πρεπει να αναβαθμιστουν. Επισης πρεπει να μπουν εννοειται μπιελες (τα πιστονια παιζει και να ειναι ΟΚ!!! Αλλα καλο ειναι να τα αλλαξεις κι αυτα) και να γινει σωστη ανακατασκευη στον κινητηρα. Επισης θες τεραστιο bar&plate IC, με σωληνωσεις τουλαχιστον 2.5", ενω πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα χρειαζονται αναβαθμιση. Απο εξατμιση, σωληνωτο χταποδι, ενω απο τουρμπο και πισω βαλε μια 85mm και τον καταλυτη δεν νομιζω οτι και να τον βαλεις θα βγαζεις καρτα... 3) Turbocharger : Αν καλυπτεις πρωτα τα (1) και (2), τοτε θα μπορεις να προχωρησεις και στο τουρμπο,οπου θα χρειαστεις τουλαχιστον GT3582R , με τουλαχιστον 0.82 A/R μαντεμι, γιατι τα 23lb/min που μπορει να αποβαλει το 0.63 δεν ειναι τιμη που αντιστοιχει σε 600ΗΡ αυτοκινητο και κανενας με τετοιο μαντεμι σε ΜΑΗΑ δεν ειδε actual 600+ΗΡ. Με τετοιο τουρμπο (GT3582R/0.82) να περιμενεις να ξεκιναει να τουρμπιζει κατα τις 5500-5800σαλ (αναλογως περιφερειακων) και στα 2.5-2.6bar θα δεις τετοια νουμερα απο 1.8lt κινητηρα. Καλη συνεχεια και καλη τυχη!!! Edited January 23, 2009 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirisxxx Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 Για να δεις 600 ΑΛΗΘΙΝΑ αλογα (δηλαδη να πας σε ενα ΜΑΗΑ και εκει που γραφει Ρ-κινητηρα να δεις 600) απο τον 1.8 20v κινητηρα, Σωτηρη, δεν ειναι καθολου ευκολο πραγμα. Ειδια αν μεινει στα 1.8λτ. Το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστεις management (μιας και φορας τον παλιο εγκεφαλο και οχι τους ΜΕ7.5, που με δυσκολια κατι θα εκανες) και 3 σημεια που θελουν δουλεια: 1) Τροφοδοσια : 2 Walbro (μια μεσα μια εξω) και 4 1000cc/min μπεκ , με καλο ρυθμιστη πιεσης βενζινης, μπεκιερα και σωληνωσεις. 2) Πολυ ροϊκο μοτερ και περιφερειακα : Για να βγαλεις απο 1.8λτ 600ΗΡ πρεπει το μοτερ να μην "λαχανιαζει" στις 9000σαλ. Εκει εισαι τυχερος που εχεις AGU, που εχει ενισχυμενο και ροϊκο καπακι (που πρεπει να το κανεις ροϊκοτερο), σε σχεση με τα μεταγενεστερα, αλλα εκκεντροφοροι , ελατηρια , retainers κλπ πρεπει να αναβαθμιστουν. Επισης πρεπει να μπουν εννοειται μπιελες (τα πιστονια παιζει και να ειναι ΟΚ!!! Αλλα καλο ειναι να τα αλλαξεις κι αυτα) και να γινει σωστη ανακατασκευη στον κινητηρα. Επισης θες τεραστιο bar&plate IC, με σωληνωσεις τουλαχιστον 2.5", ενω πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα χρειαζονται αναβαθμιση. Απο εξατμιση, σωληνωτο χταποδι, ενω απο τουρμπο και πισω βαλε μια 85mm και τον καταλυτη δεν νομιζω οτι και να τον βαλεις θα βγαζεις καρτα... 3) Turbocharger : Αν καλυπτεις πρωτα τα (1) και (2), τοτε θα μπορεις να προχωρησεις και στο τουρμπο,οπου θα χρειαστεις τουλαχιστον GT3582R , με τουλαχιστον 0.82 A/R μαντεμι, γιατι τα 23lb/min που μπορει να αποβαλει το 0.63 δεν ειναι τιμη που αντιστοιχει σε 600ΗΡ αυτοκινητο και κανενας με τετοιο μαντεμι σε ΜΑΗΑ δεν ειδε actual 600+ΗΡ. Με τετοιο τουρμπο (GT3582R/0.82) να περιμενεις να ξεκιναει να τουρμπιζει κατα τις 5500-5800σαλ (αναλογως περιφερειακων) και στα 2.5-2.6bar θα δεις τετοια νουμερα απο 1.8lt κινητηρα. Καλη συνεχεια και καλη τυχη!!! [ευχαριστω!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...