solaris2k7 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 (edited) Ένας από τους λόγους που έχει δαιμονισμένα κρατήματα* το Scirocco είναι και τα μετατρόχια (ειδικά πίσω) Μία μικρή σύγκριση αρκεί για να καταλάβει κανείς για τι πλάτος μιλάμε ------------------------------------------Εμπρός----------------------Πίσω Golf V Gti-----------------------------1534mm-------------------1516mm Subaru Impreza WRX Sti---------1530mm-------------------1540mm Mitsubishi EVO X-------------------1545mm--------------------1545mm BMW M3 Coupe--------------------1538mm--------------------1539mm VW Scirocco Tsi 160/200--------1569mm---------------------1575mm Ακόμα και σε σύγκριση με: PORCHE 911 Turbo--------------1490mm--------------------1548mm *Προς θεού δεν λέω ότι το Scirocco έχει καλύτερα κρατήματα... από όλα τα παραπάνω...μιας και τα περισσότερα είναι 4-κίνητα Edited February 28, 2009 by solaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 σκέψου να βάλεις και καμία βελτιοτική ανάρτηση πάνω στο Scirocco τι πάτημα θα εχεί μετα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konas Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Εχεις απολυτο δικιο. Ως κατοχος και γνωστης των BMW θα παραθεσω ακομη δυο για να δουμε σε ποια ειμαστε κοντα!!! BMW Z4-----------------------------1473mm ----------------- 1523mm BMW M6 -------------------------- 1567mm ------------------ 1584mm VW Scirocco Tsi 160/200-------- 1569mm------------------- 1575mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archery Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 (edited) Εχεις απολυτο δικιο.Ως κατοχος και γνωστης των BMW θα παραθεσω ακομη δυο για να δουμε σε ποια ειμαστε κοντα!!! BMW Z4-----------------------------1473mm ----------------- 1523mm BMW M6 -------------------------- 1567mm ------------------ 1584mm VW Scirocco Tsi 160/200-------- 1569mm------------------- 1575mm Πράγματι είναι τεράστια! Και γι αυτό το λόγο, όλα τα έντυπα και μη περιοδικά, έχουν αναφερθεί εκτενέστερα!!! Edited February 28, 2009 by archery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted33 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Πράγματι είναι τεράστια! Και γι αυτό το λόγο, όλα τα έντυπα και μη περιοδικά, έχουν αναφερθεί εκτενέστερα!!! Εννοειται παιδια γι αυτο κραταει σαν τρελλο.Να σας πω ενα μυστικο που δεν σας εχω πει?Το scirocco δεν το επαιρνα αν δεν το ειχα δοκιμασει σε πιστα κανονικη.Μη μου πειτε πως και τι απλα οπως σας εχω πει ετρεχα σε αγωνες ολο και καποιο κονε θα εχω... .Απλα στριβει σαν τετρακινητο οχι μονο στα ορια του αλλα κα στις αντιδρασεις του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archery Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Εννοειται παιδια γι αυτο κραταει σαν τρελλο.Να σας πω ενα μυστικο που δεν σας εχω πει?Το scirocco δεν το επαιρνα αν δεν το ειχα δοκιμασει σε πιστα κανονικη.Μη μου πειτε πως και τι απλα οπως σας εχω πει ετρεχα σε αγωνες ολο και καποιο κονε θα εχω... .Απλα στριβει σαν τετρακινητο οχι μονο στα ορια του αλλα κα στις αντιδρασεις του. Μη φωνάζεις ακούνε πολλοί! Κρύβε λόγια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 για φαναταστίτε πως θα στρίβει το Scirocco R20T... που από ότι λένε ήσως να είναι και τετρακίνητο... και επιπλέων με διαφορετικό Setup αναρτίσεων και διαστάσεις ελαστικών... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...