Guest Scorpio Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 Μπράβο ρε φίλε! Αυτά είναι ευχάριστα! Να σου πώ την αλήθεια κάπου εκεί έχω ακούσει και εγώ 600+ για αμορτισέρ και ελατήρια. Anyway καλορίζικα Δημήτρη και καλά στροφιλίκια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted July 1, 2005 Author Report Share Posted July 1, 2005 Λοιπον παιδια σημερα εκανα και την ευθηγραμμιση και μπορω περιφανα να πω οτι το Golf εγινε πλεον Intercity. Μπαινει με τα ολα!!! Αφου δεν εχω γκαζια για τις ευθειες χαιρομαι με τις στροφες!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Αντε καλοριζικα!! Και να θυμασαι,μετα την ευθεια αρχιζει η ευτυχια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Καλορίζικα Δημήτρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted July 2, 2005 Author Report Share Posted July 2, 2005 Ευχαριστω παιδια, μαντεψτε που πηγα βολτα εχθες! Καλα θα σας πω, ΣΟΥΝΙΟ!!! πολυ στροφη και ομολογω οτι εμεινα *μη επιτρεπόμενη λέξη* με το κρατημα, τελειο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANOS GOLF Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 Φίλε dimitrisk την ανάρτηση αυτή την φοράω 3 χρόνια , BILSTEIN αμορτισέρ και VIDEN ελατήρια και έχω πάθει και εγώ πλάκα , ειδικά μετά από κάμποσα χιλιόμετρα θα είναι ακόμα καλύτερα . ¶ντε καλορίζικα και καλά στροφιλίκια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Μπράβο ρε φίλε! Πότε θα βρεθούμε να πάμε βόλτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 .Τα αμορτισερ ειναι τα χοντρομπουκαλα. ← Πληροφοριακα δεν χρειαζοταν να βαλεις φιλε Δημητρη χοντρομπλουκαλα γιατι δεν ειναι μεγαλο το βαρος του αυτοκινητου. ειναι περιττο εξοδο. Χοντρομπουκαλα βαζουν συνηθως στα GTI τα S3 κ.τ.λ. Ειναι ποιο σκληρα απο τα λεπτομπλουκαλα για να μην μασανε απο το βαρος. Ολα αυτα στα λεω απο ιδιαν πειρα γιατι πρην τα βαλω εψαξα και ρωτησα πολυ. Εφοσον ομως τα εβαλες,,,"""""ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ"""" αν και εχω H&R,,, καλα ταξιδια καλα στριψιματα. Πληροφοριακα τα BILSTEIN τεσταρονται πια σε Η&R ελατηρια. Τελος η συνεργασια με την Eibach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted July 4, 2005 Author Report Share Posted July 4, 2005 Παιδια σας ευχαριστω για τις ευχες και τις πληροφοριες, η αληθεια ειναι οτι οσοι ακουσαν για τα ελατηρια που φοραω ξινιζανε τα μουτρα τους. Ενταξει τι να κανουμε τωρα αυτα εχω αυτα θα χρησημοποιω παντως το αποτελεσμα με εχει δικαιωσει και κριμα που οι μαστοροι-επιστημονες δεν καταφεραν να μου πουλησουν HR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATRIX GOLFIV Posted July 10, 2005 Report Share Posted July 10, 2005 ΕΛΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟ ΚΛΗΡΟΥ ΠΟΥ ΞΙΝΙΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΙΤΙΝΚ ΘΑ ΤΑ ΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΜΑΛΛΟΝ Κ ΕΓΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ...........................ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΚΑΛΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΟΥΛΕΣ(Α ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ) ΚΟΥΦΑΛΑ ΗΝ ΔΒ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted July 11, 2005 Author Report Share Posted July 11, 2005 Βρε σεις ο Θανασης γυρισε ρε, τι καθεστε ρε βγειτε ολοι στους δρομους να τον υποδεχθειτε Ασε φιλε τρελλο κρατημα αλλα υπαρχει και ενα μειονεκτημα, η βενζινη!!! Τι σχεση εχει θα μου πεις η βενζινη με την αναρτηση? Ε αμα βαλεις αναρτηση και εισαι 3 φορες την εβδομαδα λιμανακια πανω κατω σαν τρελος θα καταλαβεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mythos Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Μετα απο πολυ καιρο ψαξιματος, πριν λιγο εβαλα Bilstein Sprint με H&R (35mm) και ειδα το φως το αληθινο Η αληθεια ειναι οτι τα μαμισια που ειχα πανω τα ειχανε φτυσει οποτε τωρα ειναι σαν να οδηγαω αλλο αμαξι! Παντω απο μια μικρη βολτα που εκανα και λιγες... στροφες που συναντησα τις απολαυσα Περισσοτερα τις επομενες μερες και ειδικα το weekend Να πω επισης οτι ολο το κοστος (εκτος των βασεων +50) βγηκε στα...... ¤600 !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted July 14, 2005 Report Share Posted July 14, 2005 Καλοφόρετα! Δεν ξέρω ποιά Σπριντ έβαλες,να ξέρεις, αν είναι τα απλά και όχι τα χοντρομπούκαλα(upside down), τότε είναι μεν άνετα και δεν γλιτώνεις τις κλίσεις, αλλά τελειώνουν εύκολα σε διάρκεια ζωής από τις ανωμαλίες! Οπότε μην το σκίζεις άνω από σαμαράκια!και μην ζεσταίνεις υπερβολικά την άνάρτηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 Ουπς, αρα ωκαλα εκανα και εβαλα τα χοντρομπουκαλα. Η αληθεια ειναι οτι το σκεφτομουν λιγο στην αρχη αλλα μολις τα πηρα και τα δυο στα χερια μου η διαφορα εβγαζε ματι, αξιζει τα λιγα παραπανω λεφτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted July 18, 2005 Report Share Posted July 18, 2005 παντως στα golf IV προσεξτε τα top mount της εμπρος αναρτησης. Φθειρονται ευκολα και ΕΠΗΡΡΕΑΖΟΥΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ κρατημα-τιμονι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 18, 2005 Report Share Posted July 18, 2005 (edited) Γενικά καί στα παλιότερα Golf το πρώτο πράγμα (το τελευταίο που θα σου πούν τα περισσότερα συνεργεία) για να φρεσκάρεις μια κουρασμένη ανάρτηση είναι τα top mounts. Πιθανόν να σου δώσουν μια ασάφεια που να νομίζεις οτι φταίνε τα αμορτισέρ, και να πάς να σκάσεις μια 500άρα ενώ στην πραγματικότητα σου έφταιγε ένα ανταλλακτικό των 2x20 ευρώ...΄ Καί μια ερώτηση/παρατήρηση για τα χοντροκάλαμο/λεπτοκάλαμο... Τα χοντροκάλαμα αμορτισέρ είναι ανεστραμμένα, δηλαδή είναι το καλάμι προς τα κάτω μέσα στο "κίτρινο" σωλήνα, και αυτό που βλέπεις για καλάμι είναι στην πραγματικότητα το σώμα του αμορτισέρ (για αυτό είναι και τόσο χοντρό, δεν φανταστήκατε βέβαια στα αλήθεια οτι ήταν 4 πόντοι διάμετρος το καλάμι???). Έχει γενικά το νόημα οτι κρατάει βαρύτερο τμήμα (το σώμα) σταθερό πάνω στο αμάξωμα και το ελαφρύ τμήμα (καλάμι) να κινείται με τη ρόδα (για να μειώνει το βάρος που κινείται με τη ρόδα). Επικρατεί η άποψη γενικά οτι το "χοντροκάλαμο" είναι για βαρύτερα αυτοκίνητα, είναι σκληρότερο κ.λπ. αλλά έχω την εντύπωση οτι δέν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα... Μπορεί κάποιος άν γνωρίζει να μας πεί ΘΕΤΙΚΑ τις διαφορές τους? Edited July 18, 2005 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...