Guest TonyD Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Καλημέρα αδέλφια! Έχω το POLO 75HP '01 και οι POLακηδες θα ξέρετε οτι η 'μαμα' τους φοράει σε όλα (εκτός GTI) ελαστικά 185/55 σε 14''. Στο εξάμηνο απο την αγορά του έβαλα Exalto 195/50 σε 15'' αλουμινίου και όλα πήγαν καλά εκτός απο το οτι σε πλήρη περιστροφή του τιμονιού έβρισκα λίγο στους εμπρός θόλους! Σήμερα αλλάζω αμορτισέρ (MONROE Reflex) & ελάτηρια -3,5cm (κομπλέ 450Ε). Θα ήθελα τη συμβουλή σας για το αν πρέπει, λόγω χαμηλώματος, να αλλάξω και ελαστικά και αν ναι ποια είναι η ιδανική διάσταση για να μη βρίσκει ούτε στο θόλο αλλά ουτε και να 'σέρνεταί' κάτω. Φωτίστε με αδέλφια γιατί έχω μπερδευτεί άσχημα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Καλησπέρα. Θεωρώ, η διάσταση αυτή είναι η ενδεδειγμένη, απορώ γιατί έβρισκε το ελαστικό σε θόλους!Είσαι σίγουρος?Και μάλιστα χωρίς χαμήλωμα , όπου όλα τα Πόλο είναι σαν βάρκες? Τέσπα... Να διατηρήσεις την ίδια διάσταση! Το ελαστικό σου είναι καλό μεν αλλά δεν ξέρω αν τώρα βρίσκεται μετά από καιρό σε καλή κατάσταση! Δες τα πλαϊνά , ψάξε για ρίγες και κατσαρώματα στο πέλμα και πές μου πως οδηγείς! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Τα Michelin ανεκαθεν ηταν μαλακα οποταν προσεξε τα πλαινα σου,ειναι επιφοβα καπως αν & δεν ξεραινονται οπως τα Bridgestone (σε αυτη την διασταση μιλαω) Η πιεση που λενε τα μαστορια να βαζεις 29-29 δεν ισχυει για γρηγορη οδηγηση. Δοκιμασε 32-30 η' 33-31 αν & ειναι θεμα στυλ οδηγησης & μεθοδου φρεναρισματος (αν θες η ουρα να σου κλεινει την τροχια πιο γρηγορα η' ακολουθεις πιο ανοιχτη γραμμη) Μην ξεχασεις να ζητησεις σου ''ντυσουν'' τα ελατηρια & να σου βαλουν bump-stop. Δεν συμφωνω παντως με την μαρκα που θα βαλεις-φιλικα ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Tα συγκεκριμένα Μονρόε είναι πολύ καλά αμορτισερ, τα είχα φορέσει κι εγώ κάποτε! Όμως παρ'όλα τα λεγόμενα των αντιπροσώπων, δεν κάνουν για χαμήλωμα και τελειώνει η ζωή τους εύκολα ενώ ζεσταίνονται στην απαιτητική οδήγηση εξίσου εύκολα! Αλλά για εργοστασιακά ελατήρια είναι πολύ καλά!Πάντα στα πλαίσια της βέλτιστης εργοστασιακής συντήρησης! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marko_polo Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 ¶στο ως έχει αλλά το περίεργο είναι το ότι έβρισκε. Είσαι σίγουρος γι’ αυτό η απλά έτυχε να ακούσεις κάτι κάποια φορά και απλά το συνδύασες ότι βρίσκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TonyD Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Καλησπέρα.Θεωρώ, η διάσταση αυτή είναι η ενδεδειγμένη, απορώ γιατί έβρισκε το ελαστικό σε θόλους!Είσαι σίγουρος?Και μάλιστα χωρίς χαμήλωμα , όπου όλα τα Πόλο είναι σαν βάρκες? Τέσπα... Να διατηρήσεις την ίδια διάσταση! Το ελαστικό σου είναι καλό μεν αλλά δεν ξέρω αν τώρα βρίσκεται μετά από καιρό σε καλή κατάσταση! Δες τα πλαϊνά , ψάξε για ρίγες και κατσαρώματα στο πέλμα και πές μου πως οδηγείς! ← Βασικά μου έβρισκε μονο στο παρκάρισμα επάνω στη μανούβρα στην πλήρη αριστερή περιστροφή και όχι ευτυχώς στην οδήγηση. Όσο για τη διάσταση θεωρώ κι εγώ οτι ειναι, αν και οριακά, η ιδανική διασταση για όλα τα POLO (εκτός GTI). Πάντως απο οταν τα πρωτοέβαλα, πριν 3.5 χρόνια, έχω αλλάξει μόνο τα εμπρος (έπειτα απο 40000km) ενώ τα πίσω έχουν διανύσει περίπου 50000km και έχει φαγωθεί μονο το μισό πέλμα!!! Τα πλαινά βέβαια δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση οπότε με βλέπω σύντομα για αλλαγή. Δεν θέλω να το ρισκάρω! Γενικά όμως πατάω πολύ καλά! Michelin Pilot Exalto FOR EVER!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmo17 Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 (edited) Και εμένα μου κάνει μεγάλη εντύπωση που έβρισκε, είσαι σίγουρος; Εγώ φοράω 16άρες και με 3,5 πόντους χαμήλωμα και δεν έχει βρεί ποτέ. Edited July 1, 2005 by Kosmo17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMON4141 Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Μήπως θα έπρεπε αφού από μαμά φοράει 185/55 ανεβαίνοντας ένα νούμερο σε 195 να πάει και προφίλ 45? Νομίζω οτι πάιζει διαφορά από 50 ---> 45! Αν κάνω λάθος διορθώστε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 50 θα πρέπει να πάει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Οντως η διασταση η κανονικη θα πρεπει να ειναι 195-45/15 το 50αρι ειναι λαθος, και εγω βρισκω αν και με το χαμηλωμα μου ηρθε κουτι!! δεν βρισκω πια!!! Αναρτηση που φορεσα ειναι blinstein με h&r !!! Σημειωση : το πολο 6Ν2 φοραει 195-45/15 ενω το πολο 9Ν 195-50/15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Moi με 195/50/15 ειμαι μια χαρα και εχω και μποοοοοολικο χωρο για χαμηλωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marko_polo Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Εμένα πάντως με Bridgestone Potenza RE720 195/50/15 μια χαρά είναι και έχει και άφθονο χώρο. Και με τον φίλο λαστιχά που μιλάγαμε όταν τα έβαλα μου έλεγε πως στο polo 9n μπαίνει άνετα και 17αρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 Δοκιμασε 32-30 η' 33-31 αν & ειναι θεμα στυλ οδηγησης & μεθοδου φρεναρισματος (αν θες η ουρα να σου κλεινει την τροχια πιο γρηγορα η' ακολουθεις πιο ανοιχτη γραμμη) ← Με διφορα 2psi τα μπροστα απο τα πισω δεν θα υπερστρεφει ταμαξι? σορρυ για το οφ-τοπικ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted August 13, 2005 Report Share Posted August 13, 2005 31/30, 33/31 κτλ είναι μεγάλο λάθος! Αν θέλετε ρυθμίσιμη συμπεριφορά μεταβάλλετε τις πιέσεις προς τα επάνω ανάλογα με την περίσταση και ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ για αρχή... Αν ο κατασκευαστής με το 29 πίσω έχει μούτρα στο όριο, ανεβάστε 2-5 (σε καταστάσεις "πίστας") τις λίμπρες ! Φυσικά μιλάμε για οριακή οδήγηση μόνοι μας και όχι ταξίδι φορτωμένοι με άλλους 3 μέσα και αποσκευές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 31/30, 33/31 κτλ είναι μεγάλο λάθος! Αν θέλετε ρυθμίσιμη συμπεριφορά μεταβάλλετε τις πιέσεις προς τα επάνω ανάλογα με την περίσταση και ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ για αρχή... Αν ο κατασκευαστής με το 29 πίσω έχει μούτρα στο όριο, ανεβάστε 2-5 (σε καταστάσεις "πίστας") τις λίμπρες ! Φυσικά μιλάμε για οριακή οδήγηση μόνοι μας και όχι ταξίδι φορτωμένοι με άλλους 3 μέσα και αποσκευές... ← Η στανταρ λιμπρες του κατασκευαστη για τα πισω ελαστικα ποιες ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 29, 2005 Report Share Posted August 29, 2005 Με διφορα 2psi τα μπροστα απο τα πισω δεν θα υπερστρεφει ταμαξι? ΟΧΙ φιλαρακο θα υπο-στρεφει ΔΕΝ ειπα πουθενα για πιστα μιλησα για καθημερινη γρηγορη οδηγηση σε στροφιλικι ειτε μονοι μας ειτε με συνοδηγο η' λιγες αποσκευες (στις δυο τελευταιες περιπτωσεις πολλοι-ες "ξεχνουν" να οδηγουν γρηγορα) Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα 2-3 psi τα εμπρος απο τα πισω στην οδηγηση ! Τα παντα ειναι με βαση ΤΙ λεει ο κατασκευαστης ελαστικων σου και ο ΤΡΟΠΟΣ που οδηγεις εσυ,δεν υπαρχει δογμα. Εγω πχ φοραω Michelin Pilot Exalto που σκοπιμα τα εχω γιατι ειναι μαλακα. Ο κατασκευαστης λεει 29-29 οταν ειμαι μονος,ομως δεν το τηρω ποτε. Χιλιαδες χιλιομετρα σε βουνησιες στροφες μου διδαξαν (ενιοτε με πικρο τροπο) οτι αναλογα το τι φορτιο εχω μα με ΔΕΔΟΜΕΝΟ στυλ οδηγησης βαζω: 31-29...32-30 Εχω δοκιμασει 33-30 η' 31..34-32 ομως τα αποτελεσματα ηταν καταστροφικα για εμενα,οποτε αυξανα την πιεση ΠΙΣΩ πολυ εχανα την μουρη στα φρενα κατα την εισοδο και την ουρα στην κορυφη της στροφης. Εχω κινδυνεψει να πεσω σε χαντακια και εχω χασει και σε κοντρες ετσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 29, 2005 Report Share Posted August 29, 2005 thanx για τισ συμβουλεσ mate Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 (edited) __ VW group...στις υπηρεσιες του...καθηκον ! Edited August 30, 2005 by TSAKHS-EYBOIA Link to comment Share on other sites More sharing options...