nitro2550 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Λοιπον...καλησπερα σας.....χθες συζητουσα με ενα φιλο που εχει το colt czt με προγραμμα και μου ειπε οτι εκανε ενα "κολπακι" που του ειπαν απο το club τους και το αυοκινητο βαση δυναμομετρησης ειναι κατα 25 αλογατα δυνατοτερο....λοιπον απο την ηλεκτοβαλβιδα του τουρμπο του αφαιρεσαν κατι που ανεφερε σαν "χαπι" και του ανοιξαν τρυπες στο φιλτροκουτι....τις οποιες τρυπες μπορεις να τις αποφυγεις αν απλα βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρο... την συγκεκριμενη λοιπον διαδικασια μου ειπε οτι γνωστη αντιπροσωποια mitsubushi και αλλων μαρκων το πουλουσε σαν βελτιωση εγκεφαλου και το χρεωνε 400ευρω....η ερωτηση μου λοιπον υπαρχει περιπτωση αυτο να μπορουμε να το κανουμε και εμεις στο tsi ???? συγχωρεστε με αν λεω βλακεια απλα ειμαι νεος στο tuning και προσπαθω σιγα σιγα να μαθω.... Υ.Γ. συγγνωμη για το μεγαλο ποστ........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Δεν γινετε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Μήπως έσφιξαν καμιά WG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 (edited) Δεν γινετε.... γινετε απλα ανεβαζεις στιγμαια την πιεση και κοβεις το ρευμα απο το δυναμο με αποτεσμα περισοτερο ρευμα στο μοτερ οποτε γυρω στα 25 αλογακια περιπου + απλα προσοχη !! οταν την βαλεις μην την ξεχασεις να ανοιχτη γιατι θα μεινεις απο μπαταρια. Edited April 29, 2009 by N.O.S.--> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted May 1, 2009 Author Report Share Posted May 1, 2009 αρκετα ενδιαφερον... η αφαιρεση και η επανατοποθετηση ειναι ευκολο?αξιζει τον κοπο...??? υπαρχει κινδυνος πιθανης βλαβης??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 γινετε απλα ανεβαζεις στιγμαια την πιεση και κοβεις το ρευμα απο το δυναμο με αποτεσμα περισοτερο ρευμα στο μοτερ οποτε γυρω στα 25 αλογακια περιπου + απλα προσοχη !! οταν την βαλεις μην την ξεχασεις να ανοιχτη γιατι θα μεινεις απο μπαταρια. Oκ αφου γινετε πες του ακριβως πως να το κανει...Αλλα αν κλασει το μοτερ η παθει καμια ζημια να θυμιθεις να βαλεις το χερι στην τσεπη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 (edited) Oκ αφου γινετε πες του ακριβως πως να το κανει...Αλλα αν κλασει το μοτερ η παθει καμια ζημια να θυμιθεις να βαλεις το χερι στην τσεπη.. τίποτα δεν παθαίνει το μοτέρ κλείνοντας το ρεύμα απο το δυναμό το μονο που μπορείς να πάθεις ειναι να μείνεις από μπαταριά για θέλει προσοχή να επαναφερεις τον διακόπτη . Edited May 1, 2009 by N.O.S.--> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 κοιτα αν παιρνω ομως 25 αλογα ετσι απλα νομιζω αξιζει να το κανεις...οχι συνεχεια απλα σε κανα ανοιγμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Πιστεύω θα έχεις αναταραχή στην τάση. Κοίτα να κάψεις κανένα εγκέφαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Λοιπον...καλησπερα σας.....χθες συζητουσα με ενα φιλο που εχει το colt czt με προγραμμα και μου ειπε οτι εκανε ενα "κολπακι" που του ειπαν απο το club τους και το αυοκινητο βαση δυναμομετρησης ειναι κατα 25 αλογατα δυνατοτερο....λοιπον απο την ηλεκτοβαλβιδα του τουρμπο του αφαιρεσαν κατι που ανεφερε σαν "χαπι" και του ανοιξαν τρυπες στο φιλτροκουτι....τις οποιες τρυπες μπορεις να τις αποφυγεις αν απλα βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρο... Η ηλεκτροβαλβίδα διαχείρισης της τουρμπίνας στα αυτοκίνητα του group VAG ΔΕΝ έχει χάπι (restrictor) πουθενά μεσα στο κύκλωμα γιατί βρίσκεται μέσα στην ίδια τη βαλβίδα. Όλη η διαδικασία είναι ούτως ή άλλως πολύ επικίνδυνη τόσο για τα Colt CZT, όσο και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γιατί έχει ως αποτέλεσμα την αναξέλεγκτη αύξηση της πίεσης χωρίς αντίστοιχη τροποποίηση του υπόλοιπου προγράμματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Η ηλεκτροβαλβίδα διαχείρισης της τουρμπίνας στα αυτοκίνητα του group VAG ΔΕΝ έχει χάπι (restrictor) πουθενά μεσα στο κύκλωμα γιατί βρίσκεται μέσα στην ίδια τη βαλβίδα.Όλη η διαδικασία είναι ούτως ή άλλως πολύ επικίνδυνη τόσο για τα Colt CZT, όσο και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γιατί έχει ως αποτέλεσμα την αναξέλεγκτη αύξηση της πίεσης χωρίς αντίστοιχη τροποποίηση του υπόλοιπου προγράμματος. Οταν μιλαγα εγω παραπανω καποιοι το πεζανε ξερολες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Οταν μιλαγα εγω παραπανω καποιοι το πεζανε ξερολες... +10000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...