_^ThEo^_ Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Λοιπον, ενω κανονικα στις ταχυτητες παει μεχρι 5800 στροφες, οταν εχω νεκρη παει μεχρι 5900 και στις αλλαγες ταχυτητων οταν παταω συμπλεκτη το εχω δει να πηγαινει μεχρι 6000 και αφησα το γκαζι μην γινει τπτ. Ξερει κανεις γιατι συμβαινει αυτο? Αν συνεχιζα να παταω γκαζι και ανεβαιναν κι αλλο οι στροφες, μπορουσε να καταστραφει τπτ απο τον κινητηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Μπορεί να έφευγε κανένα πιστόνι Πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι σε πολλές περιπτώσεις είτε εν κινήσει είτε με ρελαντί δεν προλαβαίνει να χτυπήσει ο κόφτης στις προκαθορισμένες στροφές και γι'αυτό πάει λίγο πιο πάνω. Εμένα πολλές φορές η 2α μου πάει 6900-7000 στροφές (ενώ κανονικά ο κόφτης είναι στις 6700) γιατί δεν προλαβαίνει να χτυπήσει. Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Προσπάθησε να χτυπήσεις κόφτη με 3η και θα δεις ότι θα χτυπήσει εκεί που πρέπει. Όταν εμείς με τα 16V χτυπάμε συχνά ψηλές στροφές - κόφτη συνήθως αυτό που καταφέρνουμε είναι να κάνουμε το μοτεράκι μας να πίνει λίγο λάδι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
idamanos Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 οντως στην 3η ο κοφτης πεφτει κανονικα αλλα στην 2α ανεβαζει ποιο πολλες στροφες και συχνα αλλαζουμε ταχυτητα πριν πεσει! τωρα για το λαδακι, ελα μωρε λαδακι δοξα το θεο βρισκουμε....σκοτωνουμε καμια ελια και στιβουμε τα κουκουτσια! χιχιχιχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_^ThEo^_ Posted July 7, 2005 Author Report Share Posted July 7, 2005 Ε, αφου δεν παθαινει τπτ, ολα καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Rutherford Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Με μόνο 5800 κόφτη, δεν πιστεύω να πάθει τίποτα αν πάει ακόμη και 300-400 στροφές παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Χωρις ταχυτητα αν πατησεις τερμα το γκαζι δεν προλαβαινει να δειξει το στροφομετρο τις πραγματικες στροφες. Δοκιμασε να πατας σταδιακα γκαζι μεχρι τον κοφτη για να δεις που πραγματικα ειναι. Στο δικο μου με τερμα γκαζι το στροφομετρο του καντραν εδειχνε 4500 ενω το εξωτερικο που εχω βαλει εδειχνε κανονικα 8000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Εσένα το εργαλείο είναι τρελά πειραγμένο. Μιλάμε για νορμάλ καταστάσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 (edited) __ Edited July 8, 2005 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 To εργοστασιακο στροφομετρο ειναι λιγο αναισθητο και δεν δειχνει ακριβως τις στροφες. Αυτο εχει γινει για να μην τρεμοπαιζει η βελονα στο ρελαντι. Γι'αυτο το λογο χωρις ταχυτητα και στις μικρες ταχυτητες που ανεβαινουν γρηγορα οι στροφες δεν δειχνει ακριβως. Το δικο μου το ανεφερα απλως σαν παραδειγμα μιας και εχω και εξωτερικο ακριβιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...