professor Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 (edited) Μετά από έλεγχο με vagcom καταγράφτηκαν τα εξής: 012408-Throttle Control:Airflow at idle too low P3078-002-Lower limit exceeded Τι είναι ρε παιδιά αυτό? Παίζει κάτι με τον MAF? Το ωραίο είναι ότι σβήνω την βλάβη αλλά στον επόμενο έλεγχο επανεμφανίζεται. Βοήθεια δεν αντέχω πάλι τις αντιπροσωπείες. Edited May 22, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Μετά από έλεγχο με vagcom καταγράφτηκαν τα εξής:012408-Throttle Control:Airflow at idle too low P3078-002-Lower limit exceeded Τι είναι ρε παιδιά αυτό? Παίζει κάτι με τον MAF? Το ωραίο είναι ότι σβήνω την βλάβη αλλά στον επόμενο έλεγχο επανεμφανίζεται. Βοήθεια δεν αντέχω πάλι τις αντιπροσωπείες. Τι ειναι αυτο παλι ρε Γιωργο?Δες μηπως σε βοηθησει καποιος απο αυτο το λινκ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=3953! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 22, 2009 Author Report Share Posted May 22, 2009 Τι ειναι αυτο παλι ρε Γιωργο?Δες μηπως σε βοηθησει καποιος απο αυτο το λινκ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=3953! Τι να πω Δημήτρη . Ενός κακού μύρια έπονται. Ευχαριστώ για το link αλλά δεν βλέπω κάτι να ταιριάζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 (edited) Εχω την εντύπωση οτι εχει σχέση με το πρόβλημα της κολώνας εγκεφαλάκια κλπ και απο οτι λένε ειναι ενα συνηθισμένο σφάλμα στα πασσατ (δεν εχω προσωπική άποψη) και από οτι φαίνεται εχει και υψηλό κόστος. Διάβασε It is becoming a very common problem with the B6 Passat. The dealer will replace the steering Column Complete as the Lock cannot be replaced separately. He will then also replace the Ignition Switch and the Comfort Convienience module behind the glove box. I am nearly sure that the cost for this from the dealer is circa 1200 to 1500 euro. Take it Donal at K.C systems and see what he can do for you . Δες εδώ http://vagdrivers.net/forums/index.php?showtopic=27437 Νίκος Edited May 22, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pescarus Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 (edited) Βρήκα κάτι για Audi A2 1600cc Throttle control system - insuficient air flow at idle speed Throttle valve housing requires cleaning, intake leak, wiring, MAF sensor, TP sensor, throttle control unit, ECM. Το TP sensor και ECM τί είναι??? Είδες που είχα δίκιο !!! Edited May 25, 2009 by pescarus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 23, 2009 Author Report Share Posted May 23, 2009 Ευχαριστώ παιδιά αλλά τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα.Νίκο όλα αυτά που αναφέρονται στο link τα άλλαξα πριν 20 μέρες το πρόβλημα όμως ξαναπαρουσιάστηκε 2 φορές.Την Δευτέρα θα κάνω ένα επανέλεγχο με το vagcom και μετά θα δω τι θα κάνω.Γιάννη ευχαριστώ και μένα το μυαλό μου στην πεταλούδα και στον MAF πήγε.Τι να πω είδωμεν...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Ευχαριστώ παιδιά αλλά τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα.Νίκο όλα αυτά που αναφέρονται στο link τα άλλαξα πριν 20 μέρες το πρόβλημα όμως ξαναπαρουσιάστηκε 2 φορές.Την Δευτέρα θα κάνω ένα επανέλεγχο με το vagcom και μετά θα δω τι θα κάνω.Γιάννη ευχαριστώ και μένα το μυαλό μου στην πεταλούδα και στον MAF πήγε.Τι να πω είδωμεν...... Γιώργο μήπως οταν το πήγες στην αντιπροσωπεία δεν σου άλλαξαν τίποτα και γι' αυτο ξανα εμφανίστηκε??? .....λέω εγώ τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 24, 2009 Author Report Share Posted May 24, 2009 Γιώργο μήπως οταν το πήγες στην αντιπροσωπεία δεν σου άλλαξαν τίποτα και γι' αυτο ξανα εμφανίστηκε???.....λέω εγώ τώρα Νίκο από τη στιγμή που το τιμόνι μου έχασε το κέντρο του δηλ. την ισιάδα του πάει να πει ότι μπήκε χέρι. Εγώ αυτό που φοβάμαι είναι μήπως δεν είναι αυτή η βλάβη και τσάμπα αλλάχτηκαν όλα αυτά. Εν τω μεταξύ έχει να το ξαναπαρουσιάσει 15 μέρες. Πάντως μ΄αυτό το πρόβλημα γίνεται χαμός στα πλαίσια του 2006.VWvortex Forums: Steering Column Lock for 2006 Passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Νίκο από τη στιγμή που το τιμόνι μου έχασε το κέντρο του δηλ. την ισιάδα του πάει να πει ότι μπήκε χέρι. Εγώ αυτό που φοβάμαι είναι μήπως δεν είναι αυτή η βλάβη και τσάμπα αλλάχτηκαν όλα αυτά. Εν τω μεταξύ έχει να το ξαναπαρουσιάσει 15 μέρες. Πάντως μ΄αυτό το πρόβλημα γίνεται χαμός στα πλαίσια του 2006.VWvortex Forums: Steering Column Lock for 2006 Passat Ναι τα εχω δει .....τώρα τι να πω .....καλα ξεμπερδέματα ή καλύτερα να μην στο ξαναπαρουσιάσει ποτέ και να ήταν μέχρι εδω το πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 25, 2009 Author Report Share Posted May 25, 2009 Τελικά η βλάβη αφορά το σώμα πεταλούδας. Πάω για επαναπρογραμματισμό και αν δεν επιδιορθωθεί η βλάβη τότε αντικατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Τελικά η βλάβη αφορά το σώμα πεταλούδας. Πάω για επαναπρογραμματισμό και αν δεν επιδιορθωθεί η βλάβη τότε αντικατάσταση. Για μετάφρασε να το καταλάβουμε καλύτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 25, 2009 Author Report Share Posted May 25, 2009 Για μετάφρασε να το καταλάβουμε καλύτερα Throttle valve control unit: πεταλούδα κοινώς. Γνωρίζεις μήπως Νίκο όταν αποσυνδεθούν οι πόλοι της μπαταρίας αν χρειάζεται reset η θέση της πεταλούδας μέσω vagcom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 (edited) Τελικά η βλάβη αφορά το σώμα πεταλούδας. Πάω για επαναπρογραμματισμό και αν δεν επιδιορθωθεί η βλάβη τότε αντικατάσταση. Tελικα ρε Γιωργο βαλε βγαλε το καλωδιο(vagcom), του εμεινε καποιο κουσουρι? Edited May 25, 2009 by merlin aris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Γιώργο, θα σε χρεώσουν για τον επαναπρογραμματισμό? Μήπως πιο μπροστά να του κάναμε ένα self-calibration μέσω VagCom? Αυτό το έκανε πολλές φορές μόνος του ο Αντώνης, γιατί λέει έβλεπε και καλύτερη απόκριση στο γκάζι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Throttle valve control unit: πεταλούδα κοινώς. Γνωρίζεις μήπως Νίκο όταν αποσυνδεθούν οι πόλοι της μπαταρίας αν χρειάζεται reset η θέση της πεταλούδας μέσω vagcom? Νομίζω πως οχι, τουλάχιστον δεν το εχω δει στο δικό μου. Αυτό το είδες http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1116399 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 25, 2009 Author Report Share Posted May 25, 2009 Γιώργο, θα σε χρεώσουν για τον επαναπρογραμματισμό? Μήπως πιο μπροστά να του κάναμε ένα self-calibration μέσω VagCom? Αυτό το έκανε πολλές φορές μόνος του ο Αντώνης, γιατί λέει έβλεπε και καλύτερη απόκριση στο γκάζι... Σίγουρα θα χρεώσουν κάτι Νίκο για τον επαναπρογραμματισμό. Το 50άρικο το ζητάνε με το καλημέρα σας. Πρέπει οπωσδήποτε να το κάνουμε μόνοι μας και αφού σβήσουμε την βλάβη βλέπουμε. Απ΄ότι είδα στο ΕΤΚΑ το ανταλλακτικό κοστίζει τουλάχιστον 300-350 ευρώ. Να μην χρεώσουν και τοποθέτηση με επαναπρογραμματισμό άλλα 150ευρώ? Όσο για σένα Νίκο (nikoskallithea) ευχαριστώ για το λινκ είναι κατατοπιστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 25, 2009 Author Report Share Posted May 25, 2009 Tελικα ρε Γιωργο βαλε βγαλε το καλωδιο(vagcom), του εμεινε καποιο κουσουρι? Δημήτρη συγγνώμη εσένα σε ξέχασα. Χα χα πράγματι βάλε βγάλε λες να μου κόλλησαν κανένα ιό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 29, 2009 Author Report Share Posted May 29, 2009 Πριν μια ώρα έγινε ο επαναπρογραμματισμός της πεταλούδας. Φαινομενικά πολύ εύκολη δουλειά. Σβήστηκε και η βλάβη και τώρα εύχομαι να είμαι τυχερός και να μην ξαναπαρουσιαστεί.Για όσους θέλουν να το επιχειρήσουν ας συμβουλευτούν το παρακάτω λινκ με τις απαραίτητες ενέργειες:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 4, 2009 Author Report Share Posted June 4, 2009 Τελικά την παντρεύτηκα αυτή την βλάβη. Παρά τον επαναπρογραμματισμό της πεταλούδας συνεχίζει να υφίσταται και μάλιστα καταγράφεται στο ρελαντί δηλ. στις 800 στροφές ανά λεπτό. Λέτε να θέλει επαναπρογραμματισμό η μονάδα ψεκασμού? Δεν βλέπω να την γλυτώνω την αντιπροσωπεία. Καμμιά ιδέα κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Τελικά την παντρεύτηκα αυτή την βλάβη. Παρά τον επαναπρογραμματισμό της πεταλούδας συνεχίζει να υφίσταται και μάλιστα καταγράφεται στο ρελαντί δηλ. στις 800 στροφές ανά λεπτό. Λέτε να θέλει επαναπρογραμματισμό η μονάδα ψεκασμού? Δεν βλέπω να την γλυτώνω την αντιπροσωπεία. Καμμιά ιδέα κανείς? Γιωγο λεω να το πας στην αντιπροσωπεια να βρουν τι δεν παει καλα και αν δεν ειναι στην εγγυηση και ειναι κατι ακριβο,να βρουμε ενα συνεργειο εκτος που κανει καλη δουλεια να στο φτιαξει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 (edited) Σήμερα θα μάθω Δημήτρη και θα αποφασίσω αφού ακούσω και την γνώμη σας στην συνάντηση το τι θα πράξω. Edited June 5, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Σήμερα θα μάθω Δημήτρη και θα αποφασίσω αφού ακούσω και την γνώμη σας στην συνάντηση το τι θα πράξω. Αντε να δούμε γιατι ολο το φορουμ εχει αποκτήσει άγχος Μήπως αν το λίγο φτιάξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 Αντε να δούμε γιατι ολο το φορουμ εχει αποκτήσει άγχος Μήπως αν το λίγο φτιάξει Πολύ καλή και παλιά η συνταγή. Λες ρε Νίκο να την δοκιμάσω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 9, 2009 Author Report Share Posted June 9, 2009 (edited) Μετά από έλεγχο με vagcom καταγράφτηκαν τα εξής:012408-Throttle Control:Airflow at idle too low P3078-002-Lower limit exceeded Τι είναι ρε παιδιά αυτό? Παίζει κάτι με τον MAF? Το ωραίο είναι ότι σβήνω την βλάβη αλλά στον επόμενο έλεγχο επανεμφανίζεται. Βοήθεια δεν αντέχω πάλι τις αντιπροσωπείες. Τελικά παιδιά το πρόβλημα λύθηκε ελπίζω . Η πεταλούδα (έχω διανύσει 26000 χλμ) όλως παραδόξως είχε πιάσει περιμετρικά μαυρίλα από τις αναθυμιάσεις ενώ ο MAF ήταν πεντακάθαρος. Καθάρισα λοιπόν την πεταλούδα με ένα καθαρό πανάκι και έπειτα της έκανα έναν επαναπρογραμματισμό μέσω vagcom. H βλάβη σβήστηκε και για την ώρα (έχω κάνει περίπου 15 χλμ) δεν επανεμφανίσθηκε. Μεθαύριο θα κάνω έναν επανέλεγχο και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Ευχαριστώ τους Κώστα και Νίκο για τον χρόνο που μου αφιερώσανε μιας και τους πηγαινοέφερνα κάθε τόσο και λιγάκι με το Vagcom για έλεγχο. Edited June 9, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Τελικά παιδιά το πρόβλημα λύθηκε ελπίζω . Η πεταλούδα (έχω διανύσει 26000 χλμ) όλως παραδόξως είχε πιάσει περιμετρικά μαυρίλα από τις αναθυμιάσεις ενώ ο MAF ήταν πεντακάθαρος. Καθάρισα λοιπόν την πεταλούδα με ένα καθαρό πανάκι και έπειτα της έκανα έναν επαναπρογραμματισμό μέσω vagcom. H βλάβη σβήστηκε και για την ώρα (έχω κάνει περίπου 15 χλμ) δεν επανεμφανίσθηκε. Μεθαύριο θα κάνω έναν επανέλεγχο και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Ευχαριστώ τους Κώστα και Νίκο για τον χρόνο που μου αφιερώσανε μιας και τους πηγαινοέφερνα κάθε τόσο και λιγάκι με το Vagcom για έλεγχο. Γιώργο να σε ρωτήσω κάτι. Οταν λες πεταλούδα εννοείς αυτο που καθάρισε ο τύπος στο παρακάτω λινκ?? http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1116399 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...