vg1912 Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Αγαπητοι φιλοι του VWclub, Αντιμετωπιζω ενα προβλημα απο την πρωτη στιγμη που αγορασα το Passat CC 1,8 TSI (τελος Ιανουαριου 2009 απο επισημο εμπορο της Θεσ/κης αν και ζω στην Καβαλα). Αυτο εχει να κανει με μια ενδειξη στον πινακα των οργανων και συγκεκριμενα με το κιτρινο τιμονακι που εμφανιζεται κατα την εκκινηση (μαζι με την κιτρινη ενδειξη του ESP και το κιτρινο λαμπακι του ελεγχου της πιεσης των ελαστικων). Οταν βαζω το "κλειδι" στην θεση που πρεπει να βρισκεται πριν να το πατησω για εκκινηση του κινητηρα κανει τον ελεγχο (τερματιζει τα κοντερ και αναβει ολα τα λαμπακια) και μετα παραμενουν εκτος αλλων και τρεις ενδειξεις με κιτρινο χρωμα, αυτες που ανεφερα πριν. Εκκινω τον κινητηρα και μεχρι να ξεκινησω παραμενουν οι τρεις κιτρινες ενδειξεις που προανεφερα αναμενες αλλα αναλογα με τον τροπο που θα ξεκινησω να φυγω παραμενει καποιες φορες αναμενο το κιτρινο λαμπακι με το τιμονακι. Τι εννοω οταν λεω αναλογα με τον τροπο που θα ξεκινησω; Να εξηγησω λοιπον οτι αν ξεκινησω πολυ σιγα (τα πρωτα 10-15 μετρα με μικρη επιταχυνση και μεχρι τα 20 περιπου Χλμ/ω) τα τρια κιτρινα λαμπακια σβηνουν και ολα ειναι καλα. Αν ομως ξεκινησω καπως ποιο αποτομα δηλ. με αρκετη επιταχυνση (οχι ομως για 0-100 σε 8,6 δλ οπως λεει η VW - απλα καπως πιο γρηγορα) τοτε ή μου δειχνει στιγμιαια την φραση "ESP fault" και σβηνουν ολα τα λαμπακια ή παραμενει αναμενο το κιτρινο τιμονακι και δεν σβηνει μεχρι να σβησω τη μηχανη. Τι εκανα λοιπον γι'αυτο; Διαβασα το βιβλιο του αυτοκινητου και ειδα οτι λεει πως η ενδειξη του κιτρινου τιμονιου μπορει να παραμεινει αναμενη για τα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου (δεν λεει περιπου ποσα) επειδη βγαζουν τη μπαταρια κατα την μεταφορα (το ιδιο μου ειπε και ο πωλητης οταν μου παρεδωσε το αυτοκινητο και του ρωτησα γιατι μενει το κιτρινο τιμονι αναμενο). Ομως απο τα τελη Ιανουαριου που το παρελαβα εκανα αρκετα χλμ καθε μηνα (1000-1500) οποτε στα 3000 περιπου (μεσα στον Απριλιο 2009) το πηγα στον επισημο αντιπροσωπο στην Καβαλα για να το δουν. Μετα απο διαγνωστικο ελεγχο που εκαναν ειπαν τους βγαζει βλαβη στον αισθητηρα θεσης του τιμονιου και μετα στην κρεμαγιερα. ΣΟΚ! Αλλαξαν πρωτα τον αισθητηρα αυτο αλλα τιποτε, οποτε αλλαξαν και την κρεμαγιερα. Δευτερο ΣΟΚ, δεν διορθωθηκε το προβλημα οποτε λεω ας παω στον εμπορο απο οπου το αγορασα (εναν απο τους τρεις μεγαλους της Θεσ/κης) που εχει και αυτος εξουσιοδοτημενο service και εχει αντιμετωπισει ποιο πολλα απο τον αλλο στην Καβαλα για να δωσει λυση. Η επισκεψη εγινε πριν απο 2 εβδομαδες περιπου και η διαγνωση (μετα απο 2 μερες μεσα στο συνεργειο) ηταν ΠΑΛΙ κρεμαγιερα. Μα την αλλαξαμε ηδη μια φορα τους λεω και μου απαντησαν οτι αυτο τους δειχνει η διαγνωση. Αντε καλα, ας την ξανα-αλλαξουμε λοιπον την κρεμαγιερα (τι στο καλο - ολο χαλασμενες βγαζει η VW;). Σημερα λοιπον αλλαχτηκε ξανα η κρεμαγιερα αλλα μετα απο δυο εκκινησεις νατο και παλι το προβλημα! ΕΛΕΟΣ, παλι τα ιδια! Οποτε τωρα σας ρωτω ΤΙ (να κανω; ). Να στειλω email στην Kosmocar μηπως και συγκινηθουν και κανουν κατι και αν οχι τοτε email προς τα κεντρικα στη Γερμανια; Αν οχι τι αλλο; Σε ποιον καλο ανθρωπο (συνεργειο εννοω) να το παω μηπως και το λυσουν; Να διευκρινησω οτι το προβλημα αυτο δεν επηρεαζει την οδηγηση (δεν σφιγγει το τιμονι ή οτιδηποτε αλλο) αλλα ειναι ενοχλητικο να υπαρχει σε νεο αυτοκινητο και δεν ξερω αν θα γινει ποτε κατι και πχ "χασω" το τιμονι ή το ESP ή οτιδηποτε αλλο. Ετσι κι αλλιως ειναι απαραδεκτο να υπαρχει σε ενα νεο αυτοκινητο και μαλιστα VW που υποτιθεται ειναι αξιοπιστα και δεν βγαζουν βλαβες κλπ. Αν σκεφτει κανεις οτι εδωσα 30 χιλιαρικα (λογω extra και ολοκληρου τελους ταξινομ.) τοτε καταλαβαινει οτι οσο και να κραταω την ψυχραιμια μου καποια στιγμη θα τους παρει ολους ο διαολος με το "Γερμανικης τεχνολογιας και Ποιοτητας" αυτοκινητο που μου πουλησαν. Δε λεω καλα τα γκαζια οι ρεπριζ και το καλο στριψιμο και το στιβαρο σασι αλλα διαολε τους Γιαπωνεζους δεν τους φτανουν σε αξιοπιστια (αν ποτε ειχατε σχιστοματικο το γνωριζετε οπως κι εγω). Τελος παντων αγαπητοι φιλοι ζητω τη βοηθεια σας για να λυσω το προβλημα κι ελπιζω να την εχω. Συγγνωμη για το μακροσκελες του post μου αλλα δεν γινοταν να περιγραψω την κατασταση με λιγοτερα λογια. Φιλικα Βασιλης ΥΓ Οταν ειναι αναμενο το κιτρινο λαμπακι του τιμονιου και σβησω τον κινητηρα και ξαναπατησω για να ξαναεκκινησω χωρις να βγαλω το κλειδι τοτε δεν σβηνει το λαμπακι αυτο. Αν ομως σβησω, βγαλω το κλειδι, το ξαναβαλω και βαλω εμπρος αμεσως, τοτε δεν αναβει κανενα απο τα τρια κιτρινα λαμπακια που αναφερω αρχικα. Ρε, λες να φταιει ο μηχανισμος του κλειδωματος του τιμονιου; (λεω εγω ο ασχετος!) Please HELP! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Φιλε Βασιλη σου ευχομαι να τελειωσεις οσο ποιο γρηγορα γινεται και ολα να ειναι μια κακη εμπειρια!Θελω να σου πω οτι και γω τον 1μηνα που το πηρα αλλαξα πολλαπλη εισαγωγης(γεναρη και γω) και καταλαβαινεις οτι πολλα συμβαινουν και δεν εισαι ο μονος που αντιμετωπιζει προβλημα!Τωρα η αποψη μου ειναι να το πας εκει που το πηρες και να προσπαθησεις να βγαλεις ακρη με αυτους(κανενα μπινελικι δεν βλαπτει )θα ταλαιπωρηθεις λιγο αλλα πιστευω οτι ειναι οι μονοι που μπορουν να λυσουν το προβλημα σου!τωρα για τα λαμπακια τη στιγμη που το αυτοκινητο παρει μπρος δεν πρεπει κανενα λαμπακι να εμφανιζεται.Το ξενερωμα αυτο το εφαγα και γω και ξερω πως νιωθεις.Μπολικη υπομονη και ολα θα γινουν !Καλως ηρθες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted June 24, 2009 Author Report Share Posted June 24, 2009 Αγαπητοι φιλοι του VWclub,Αντιμετωπιζω ενα προβλημα απο την πρωτη στιγμη που αγορασα το Passat CC 1,8 TSI (τελος Ιανουαριου 2009 απο επισημο εμπορο της Θεσ/κης αν και ζω στην Καβαλα). Αυτο εχει να κανει με μια ενδειξη στον πινακα των οργανων και συγκεκριμενα με το κιτρινο τιμονακι που εμφανιζεται κατα την εκκινηση (μαζι με την κιτρινη ενδειξη του ESP και το κιτρινο λαμπακι του ελεγχου της πιεσης των ελαστικων). Οταν βαζω το "κλειδι" στην θεση που πρεπει να βρισκεται πριν να το πατησω για εκκινηση του κινητηρα κανει τον ελεγχο (τερματιζει τα κοντερ και αναβει ολα τα λαμπακια) και μετα παραμενουν εκτος αλλων και τρεις ενδειξεις με κιτρινο χρωμα, αυτες που ανεφερα πριν. Εκκινω τον κινητηρα και μεχρι να ξεκινησω παραμενουν οι τρεις κιτρινες ενδειξεις που προανεφερα αναμενες αλλα αναλογα με τον τροπο που θα ξεκινησω να φυγω παραμενει καποιες φορες αναμενο το κιτρινο λαμπακι με το τιμονακι. Τι εννοω οταν λεω αναλογα με τον τροπο που θα ξεκινησω; Να εξηγησω λοιπον οτι αν ξεκινησω πολυ σιγα (τα πρωτα 10-15 μετρα με μικρη επιταχυνση και μεχρι τα 20 περιπου Χλμ/ω) τα τρια κιτρινα λαμπακια σβηνουν και ολα ειναι καλα. Αν ομως ξεκινησω καπως ποιο αποτομα δηλ. με αρκετη επιταχυνση (οχι ομως για 0-100 σε 8,6 δλ οπως λεει η VW - απλα καπως πιο γρηγορα) τοτε ή μου δειχνει στιγμιαια την φραση "ESP fault" και σβηνουν ολα τα λαμπακια ή παραμενει αναμενο το κιτρινο τιμονακι και δεν σβηνει μεχρι να σβησω τη μηχανη. Τι εκανα λοιπον γι'αυτο; Διαβασα το βιβλιο του αυτοκινητου και ειδα οτι λεει πως η ενδειξη του κιτρινου τιμονιου μπορει να παραμεινει αναμενη για τα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου (δεν λεει περιπου ποσα) επειδη βγαζουν τη μπαταρια κατα την μεταφορα (το ιδιο μου ειπε και ο πωλητης οταν μου παρεδωσε το αυτοκινητο και του ρωτησα γιατι μενει το κιτρινο τιμονι αναμενο). Ομως απο τα τελη Ιανουαριου που το παρελαβα εκανα αρκετα χλμ καθε μηνα (1000-1500) οποτε στα 3000 περιπου (μεσα στον Απριλιο 2009) το πηγα στον επισημο αντιπροσωπο στην Καβαλα για να το δουν. Μετα απο διαγνωστικο ελεγχο που εκαναν ειπαν τους βγαζει βλαβη στον αισθητηρα θεσης του τιμονιου και μετα στην κρεμαγιερα. ΣΟΚ! Αλλαξαν πρωτα τον αισθητηρα αυτο αλλα τιποτε, οποτε αλλαξαν και την κρεμαγιερα. Δευτερο ΣΟΚ, δεν διορθωθηκε το προβλημα οποτε λεω ας παω στον εμπορο απο οπου το αγορασα (εναν απο τους τρεις μεγαλους της Θεσ/κης) που εχει και αυτος εξουσιοδοτημενο service και εχει αντιμετωπισει ποιο πολλα απο τον αλλο στην Καβαλα για να δωσει λυση. Η επισκεψη εγινε πριν απο 2 εβδομαδες περιπου και η διαγνωση (μετα απο 2 μερες μεσα στο συνεργειο) ηταν ΠΑΛΙ κρεμαγιερα. Μα την αλλαξαμε ηδη μια φορα τους λεω και μου απαντησαν οτι αυτο τους δειχνει η διαγνωση. Αντε καλα, ας την ξανα-αλλαξουμε λοιπον την κρεμαγιερα (τι στο καλο - ολο χαλασμενες βγαζει η VW;). Σημερα λοιπον αλλαχτηκε ξανα η κρεμαγιερα αλλα μετα απο δυο εκκινησεις νατο και παλι το προβλημα! ΕΛΕΟΣ, παλι τα ιδια! Οποτε τωρα σας ρωτω ΤΙ (να κανω; ). Να στειλω email στην Kosmocar μηπως και συγκινηθουν και κανουν κατι και αν οχι τοτε email προς τα κεντρικα στη Γερμανια; Αν οχι τι αλλο; Σε ποιον καλο ανθρωπο (συνεργειο εννοω) να το παω μηπως και το λυσουν; Να διευκρινησω οτι το προβλημα αυτο δεν επηρεαζει την οδηγηση (δεν σφιγγει το τιμονι ή οτιδηποτε αλλο) αλλα ειναι ενοχλητικο να υπαρχει σε νεο αυτοκινητο και δεν ξερω αν θα γινει ποτε κατι και πχ "χασω" το τιμονι ή το ESP ή οτιδηποτε αλλο. Ετσι κι αλλιως ειναι απαραδεκτο να υπαρχει σε ενα νεο αυτοκινητο και μαλιστα VW που υποτιθεται ειναι αξιοπιστα και δεν βγαζουν βλαβες κλπ. Αν σκεφτει κανεις οτι εδωσα 30 χιλιαρικα (λογω extra και ολοκληρου τελους ταξινομ.) τοτε καταλαβαινει οτι οσο και να κραταω την ψυχραιμια μου καποια στιγμη θα τους παρει ολους ο διαολος με το "Γερμανικης τεχνολογιας και Ποιοτητας" αυτοκινητο που μου πουλησαν. Δε λεω καλα τα γκαζια οι ρεπριζ και το καλο στριψιμο και το στιβαρο σασι αλλα διαολε τους Γιαπωνεζους δεν τους φτανουν σε αξιοπιστια (αν ποτε ειχατε σχιστοματικο το γνωριζετε οπως κι εγω). Τελος παντων αγαπητοι φιλοι ζητω τη βοηθεια σας για να λυσω το προβλημα κι ελπιζω να την εχω. Συγγνωμη για το μακροσκελες του post μου αλλα δεν γινοταν να περιγραψω την κατασταση με λιγοτερα λογια. Φιλικα Βασιλης ΥΓ Οταν ειναι αναμενο το κιτρινο λαμπακι του τιμονιου και σβησω τον κινητηρα και ξαναπατησω για να ξαναεκκινησω χωρις να βγαλω το κλειδι τοτε δεν σβηνει το λαμπακι αυτο. Αν ομως σβησω, βγαλω το κλειδι, το ξαναβαλω και βαλω εμπρος αμεσως, τοτε δεν αναβει κανενα απο τα τρια κιτρινα λαμπακια που αναφερω αρχικα. Ρε, λες να φταιει ο μηχανισμος του κλειδωματος του τιμονιου; (λεω εγω ο ασχετος!) Please HELP! Λοιπον ειχα δικιο! Μετα απο 7 μερες στο συνεργειο (ευτυχως μου εδωσαν ενα Α3 1,4 TSI απο την αντιπροσωπια της Θεσ/κης απο οπου το αγορασα για να κυκλοφορω στην Καβαλα οπου μενω) και σε συνεργασια με την Kosmocar οπου απευθυνθηκα για παραπονα, αλλαξαν τον εγκεφαλο της κολωνας τιμονιου και επιτελους το προβλημα λυθηκε. Δυστυχως ομως απ'οτι φαινεται δεν γινονται πολλα αν δεν γκρινιαξεις στην κεντρικη αντιπροσωπια. Τελος καλο ολα καλα λοιπον κι'ευχομαι να μην υπαρξει αλλο προβλημα στο μελλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Είναι αυτο που λέμε, "τέλος καλό, όλα καλά"... Βέβαια θα μου πεις καινούργιο αμάξι και να πάθεις τέτοια ζημιά? Ε, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 (edited) Λοιπον ειχα δικιο! Μετα απο 7 μερες στο συνεργειο (ευτυχως μου εδωσαν ενα Α3 1,4 TSI απο την αντιπροσωπια της Θεσ/κης απο οπου το αγορασα για να κυκλοφορω στην Καβαλα οπου μενω) και σε συνεργασια με την Kosmocar οπου απευθυνθηκα για παραπονα, αλλαξαν τον εγκεφαλο της κολωνας τιμονιου και επιτελους το προβλημα λυθηκε. Δυστυχως ομως απ'οτι φαινεται δεν γινονται πολλα αν δεν γκρινιαξεις στην κεντρικη αντιπροσωπια. Τελος καλο ολα καλα λοιπον κι'ευχομαι να μην υπαρξει αλλο προβλημα στο μελλον. Φίλε @vg1912 αυτό πρέπει να είναι το πρόβλημα σου, πήγαινε να σου αλλάξουν το εγκεφαλάκι και θα είσαι ΟΚ Edit Υπάρχει μια περίπτωση να είναι απενεργοποιημένα τα "Basic Setings" του εγκεφάλου, με ένα διαγνωστικό μπορείς να το δεις και να μην χρειάζεται τίποτα πάρα μόνο μια ενεργοποίηση. Edited June 24, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panostok Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Τελικα οπως είχε μου είχε πει κάποτε ένας αντιπρόσωπος,το αυτοκίνητο είναι λαχείο.¶ντε και τίποτε άλλο να μη σου ξανατύχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Τελικα οπως είχε μου είχε πει κάποτε ένας αντιπρόσωπος,το αυτοκίνητο είναι λαχείο.¶ντε και τίποτε άλλο να μη σου ξανατύχει. Τι φταίει το αυτοκίνητο Πάνο όταν οι ανήδεοι για ένα μικροπρόβλημα άλλαξαν 2 φορές την κρεμαργιέρα στο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο του φίλου? Αναρωτιέμαι μήπως ήταν γνώστες για την ύπαρξη του προβλήματος και άλλαξαν εκ του πονηρού την κρεμαργιέρα για να εισπράξουν απ΄ την Κοσμοκάρ τα ανταλλακτικά και τις εργατοώρες??? Πολύ πιθανή εκδοχή..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Αστροπελεκια ειναι ορισμενοι στις αντιπροσωποιες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panostok Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Τι φταίει το αυτοκίνητο Πάνο όταν οι ανήδεοι για ένα μικροπρόβλημα άλλαξαν 2 φορές την κρεμαργιέρα στο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο του φίλου? Αναρωτιέμαι μήπως ήταν γνώστες για την ύπαρξη του προβλήματος και άλλαξαν εκ του πονηρού την κρεμαργιέρα για να εισπράξουν απ΄ την Κοσμοκάρ τα ανταλλακτικά και τις εργατοώρες??? Πολύ πιθανή εκδοχή..... Να σου πω δεν εχεις και αδικο,2 φορες κρεμαργιερα οντως παει πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...