Jump to content
DarthVader

Scoda Octavia Rs!

Recommended Posts

Έχω αρχίσει να γίνομαι κουραστικός με τις ερωτήσεις μου και τις απορίες μου. Το κάνω όμως με σκοπό την κοινωνικότητα που σε αυτό το αυτοκινητιστικό φόρουμ είναι πιο φανερή από ποτέ! ¶λλωστε ο ένας μας οφείλει να συμβουλεύι τον συνVWίστα του στις δύσκολες στιγμές της επιλογής.

Ρώτησα για το δίλιτρο νέο Γκολφ 5 και πήρα αρκετές απαντήσεις.

Από εκεί και πέρα και επειδή με ενδιαφέρει η ταχύτητα και μάλιστα όσες φορές έτυχε να οδηγήσω τον 1.8 Τ του ομίλου μας με ξετρέλλανε η απόκριση , δύναμη και ευστροφία του και εξαιτίας της πολύ τσιμπημένης τιμής του 2.0 Γκόλφ 5 με διακανονισμό, έχω αρχίσει να σκέφτομαι την τελευταία εβδομάδα για αγορά αυτοκινήτου με 4-5 πόρτες πάντα αλλά με αυτόν τον κινητήρα.

Είδα λοιπόν λίγα από τα τελευταία μοντέλα του Γκρουπ με αυτόν τον κινητήρα και αξιόλογη αξία στην αγορά. Το νέο Λεόν FR και το Οκτάβια RS, ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με πολύ καλούς χώρους , ειδικά αυτόν των αποσκευών, και όμορφο εσωτερικό! φρένα , πλαίσιο και κινητήρας αυτούσια από τη μαμά VW. Το θέμα είναι το εξής: παρατηρώ, ότι ενώ πχ το Οκτάβια έχει πίσω 256''παρακαλώ αεριζόμενα φρένα, τα οποία οι περισσότεροι από εμάς τα έχουμε...μπροστά στο δικό μας VW, και 312 μπροστά, φρενάρει χειρότερα από ότι ένα Λεόν, με 232''και δίσκους πίσω και μάλιστα με συμβατικούς και όχι αεριζόμενους. Μη βιαστείτε να μου πείτε για ενδεχόμενα 50 κιλά παραπάνω βάρος! Είναι δυνατόν με τέτοιο φρένο πίσω το Σκόντα και ίδιο με ΤΤ 225 ίππων μπροστά να έχει απόσταση ακινητοποίησης κοντά στα 42+ μέτρααπό τα 100χλμ?Τα στοιχεία τα παίρνω από τον ειδικό αυτοκινητιστικό τύπο!

εντάξει, όσον αφορά την σχετικά πρόωρη υπερθέρμανση των φρένων, αυτό μπορεί να οφείλεται στον τύπο των υλικών τριβής. Αλλά ένα αμάξι με κρύα φρένα και μάλιστα τόσο θηριώδη, πώς είναι δυνατόν να φρενάρει με σχεδόν 2 μέτρα περισσότερη απόσταση από το Λεόν με τα ταπεινά πίσω δισκάκια?

Ρωτάω κάποια πράγματα, επειδή με ενδιαφέρει το φρένο πολύ, παίζω σε επαρχιακό δρόμο με "τέρμα γκάζι, αφήνω γκάζι, πέφτω στα φρένα και πάλι γκάζι" και τα φρένα του ΤΤ με 312 μπροστά και 232 ή στην καλύτερη 256 πίσω τα ονειρευόμουνα μιά ζωή! Πώς είναι δυνατόν λοιπόν με ίδια φρένα με το ΤΤ 225 (τουλάχιστον αναφορικά με τη διάσταση ) να αναφέρεται από πολλούς η αμφίβολη σπορ αποτελεσματικότητά τους στο όριο?

Ακριβώς επειδή μερικές από τις άμεσες επιλογές μου είναι είτε ένα Λεον 180 είτε το Οκτάβια, ρωτάω, για να ξέρω αν έχει ακούσει κανείς!

Τί ανάρτηση μπορεί να φοράει το Οκτάβια RS σε σχέση με το αντίστοιχο Λεόν?

Υπάρχει ιστοσελίδα, φόρουμ με Οκτάβια να ρωτήσω?

Είχε κανείς οδηγική εμπειρία από αυτό το αυτοκίνητο ποτέ ή να έχει ακούσει σχόλια?

Πάντως είναι πολύ καλοφτιαγμένο και όμορφο μέσα, ακόμα και σε σχέση με το νεοφερμένο Λεον Τ 180 FR!

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι, ότι τελικά αν τοποθετούσε κανείς 17άρια, 6άρι κιβώτιο και κάνα δυό άλλα εξοπλιστικά καλούδια για να το κάνει το Οκτάβια ίδιο με το συγκεκριμένο Λεόν, τότε θα ξεπερνούσε την τιμή αυτού, τη στιγμή που τώρα κοστίζει σχεδόν 1000Ε λιγότερα από το λεόν!

Και λέω, αξίζει τον κόπο η προτίμηση του Λεόν, με καλύτερο σπορ εξοπλισμό αλλά μικρότερα φρένα πίσω?

Ας μη ξεχνάμε, το Auto Motor und Sport είχε γράψει διθυραμβικά σχόλια για το RS 3 χρόνια πριν , το εκθείαζε ως το απόλυτο σπορ σενταν! Ειδικά στην οδική συμπεριφορά!

Αυτό που διαβάζω από την άλλη όμως σε πολλά περιοδικά άλλα, είναι η αδυναμία ελκτικής πρόσφυσης ίσως λόγω 16άρας ζάντας αλλά και τα πολλά μούτρα σε κλειστές στροφές με τέρμα γκάζι!Αντίθετα από το παραπάνω περιοδικό λοιπόν. Δε ξέρεις τι να πιστέψεις! Ζήτησα και μπήκα σε λίστα αναμονής για να οδηγήσω το Οκτάβια αλλά σίγουρα δε θα με αφήσουν να το πάω πχ μέχρι το Διόνυσο και να το στρίψω...

Τελικά το RS είναι ένα μεγάλο Λεόν πρώτης γενιάς?

Τί από τα 2 θα προτιμούσατε?

Η αλήθεια είναι, το συγκεκριμένο Οκτάβια βρίσκεται πολύ κοντινότερα στα σχεδιαστικά και οδηγικά πλαίσια ενός VW.

Ευχαριστώ

Edited by DarthVader
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

αποψη μου φιλε αν οντως πρεπει να διαλεξεις αναμεσα σε αυτα ειναι οτι σε συμφερει να παρεις το οκταβια εχει πολυ καλες προδιαγραφες για αυτοκινητο το μονο μειονεκτημα για μενα ειναι οτι ειναι λιγο παλιο στη τεχνολογια σχετικα με τα καινουργια

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς, ότι είναι Γκολφ 4?

Κοίταξε οι προδιαγραφές και οι νόρμες εκπομπών ρύπων κτλ είναι Euro 4. Από εκεί και πέρα με τα ίδια λεφτά και στην ιπποδύναμή του δε νομίζω να είναι αποτελεσματικότερος ο FSI 2.0 τεχνολογικά πιο μπροστά σίγουρα. Αλλά όχι δυνατότερος. Εκτός και αν μιλάγαμε για τον 150άρι Τούρμπο, ο οποίος σε δυναμικά χαρακτηριστικά αλλά και γενικότερα υστερεί στα βαριά σεντάν σε σχέση με τον 2.0 FSI.

Γιατί όχι το Λεον? Το Οκτάβια με απασχολεί που είναι 3 χρόνια απαράλλαχτο στην αγορά και θα συνεχίσει έτσι μέχρι το 2008 απ'ότι μου είπανε.Ενώ το Λεόν FR βγήκε ως έκδοση 2 μήνες τώρα... Βέβαια στα βασικά παραμένει ίδιο αλλά αν δείς τα 17άρια του συγκεκριμένου λεόν...θα πάθεις! ¶σε που σε συμπεριφορά το Λεόν είναι ισάξιο με το Γκόλφ 5 2.0 ενώ το Οκτάβια στο όριο υστερεί...

Edited by DarthVader
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

κοιτα εγω θα επαιρνα το λεον γιατι μ αρεσει κ πιο πολυ αλλα απο οτι σε κοβω θελεις κατι σαν το οκταβια,η επιλογη δικη σου ειναι

Link to comment
Share on other sites

Απλά γνώμες φιλτράρω!

Είχα ακούσει σε γνωστό με το Λεον Τ4 πρώτης γενιάς, το εκπληκτικό κατά τα άλλα εκείνο αμάξι, ότι σε κάποια νεροποντή έπεσε σε κάποια λακούβα με νερά κι έσπασε το τούρμπο, ράγισεκάτι τέτοιο. Τί εννοούσε αγαπητοί μου και κατά πόσο ισχύει κάτι τέτοιο? Καλύπτουν οι εγγυήσεις ανάλογες περιπτώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Θα προσπαθήσω ναφήσω στην άκρη το οτι είμαι κάτοχος Λεον όπως επίσης και το ναφήσω στην άκρη τις βλακείες περί λάκκου με νερά κλπ. Η εγγύηση είναι 2 χρόνια και καλύπτει τα πάντα και η Σεατ ειδικά είναι πολύ άνετη στο θέμα εγγύησης. Η τουρμπίνα μπορέι να σπάσει όπως κάθε υλικό όπως μπορούν να ραγίσουν τα φρένα μας αν είναι πυρακτωμένα και πέσεις σε νερό οπότε η απότομη μεταβολή θερμοκρασίας θα προκαλέσει συστολές-διαστολές κλπ. Τα ίδια θα πάθαινε κάθε αυτοκίνητο.

Κατα τη γνώμη μου αξίζει να πάρεις το Λεον γιατι

1ον έχει 6άρι κιβώτιο που λέει και στις επιδόσεις και στην κατανάλωση

2ον έχει cruise control std

3on έχει συνολικά πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και αποτελει πολύ πιο Σπορ έκδοση δε λέω πολύ καλό το Octavia στην ουσία το ίδιο αμάξι είναι αλλά είναι skoda χωρις να σημαίνει τπτ στην ουσία το ξαναλέω.

Το OCtavia έχει πίσω τα φρένα του 4x4 Λεον επομένως έιναι καλύτερα αν και με το μπροστιοκίνητο Λεον το όφελος στην ουσία αντισταθμίζεται απο το μειομένο βάρος. όσον αφορά τις μετρήσεις περιοδικών απλά μη δίνεις σημασία το ίδιο περιοδικό έδινε στο ίσο τεστ καλύτερο φρένο στο punto sporting απο το HGT ποπυ έιχε δίσκους πίσω και μεαλύτερα φρένα μπροστα..... απλά παίζει ρόλο το έδαφος και το πόσο έχουν ζεσταθεί τα φρένα όσο πιο καλά φρένα έχεις τόσο πιο πολύ ζέσταμα χρειάζεται...'ασε που οι μετρήσεις δεν έιναι προτυποποιημένες και πιστοποιημένες...

Το OCtavia όντως υπολοίπεται στο θέμα των αναρτήσεων τουλάχιστον απο τα γραφόμενα στα test αφού όπως και να το κάνεις έχει πιο οικογενειακό προσανατολισμό. Αν λοιπόν η διαφορά του χώρου αποσκευών δεν είναι τόσο καταλυτική για σένα πάρε το Λεον... πάντως ότι και να επιλέξεις προτίμησέ το με esp αξίζει τα χρήματά του και στο λέω εγώ που παίζω με το αμάξι το βγα΄ζω συχνά εκτός αλλά όταν λειτουργέι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και υπόψιν εγώ έχω το 4χ4 δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με σπιναρίσματα κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου arci_20VT4.

Από εκεί και πέρα θέλω να μου πείς αν γνωρίζεις την αποτελεσματικότητα του cruise control και το πως λειτουργεί,αν αποτελεί δηλαδή πραγματικά χρήσιμο εξοπλιστικό στοιχείο για την Ελλάδα! Ίσως για τον Μαρίνο... tongue.gif αλλά για εμάς εδώ...

Το σκέφτομαι κι εγώ αν πάρωαμάξι να κοιτάξω να έχει ESP για την αποφυγή κακοτοπιάς! Λειτουργεί υπερωρίες σε εσένα και πώς?

Είχες προβλήματα αξιοπιστίας ?

Πόσο καιρό το έχεις?

Έχεις το πρώτης γενιάς?

Φυσιολογικά πρέπει να στρίβει υποδειγματικά με καλά λάστιχα, αν και έχω οδηγήσει ένα 1ης γενιάς με 200 άλογα και 3 άτομα σε στενές στο όριο και δεν αισθανόταν στο στοιχείο του στις κλειστές , όπου με τέρμα γκάζι και με τα απαράδεκτα 1ης τοποθέτησης ελαστικά P6000 ψάρευε...

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

To Leon το έχω 2 μήνες σχεδόν οπότε είναι τελευταίας γενιάς. το Esp δεν δουλέύει υπερωρίες αλλα 1-2 φορές πραγματικά το χρειάστηκα και στο ξαναλέω είναι το τετρακίνητο... τα δικίνητα ειδικά με πρόγραμμα δλδ 200+ άλογα απότι λένε τα παιδιά δεν κρατιεται στο δρόμο εύκολα ειδικά στην καλή ελληνική άσφαλτο πόσο μάλλον όταν βρέχει. απλά οδηγείς και έχεις το κεφάλι σου ήρεμο και όταν θες να παίξεις το βγάζεις.... και 1 φορά να χρειαστεί έβγαλε τα χρήματά του και με το παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχω διαβάσει για τοδικό σου αυτοκίνητο πολύ καλά σχόλια για το κράτημά τυο ελέω τετρακίνησης και ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων και όχι ημιάκαμπτου πίσω. Από κατευθυντηκότητα και φρένα πώς τα πάς? Σκεφτόμουν κι εγώ το Τ4 αλλά...πολλά τα λεφτά! Πάντως τόσο το FR όσο και το Τ4 πρέπει να έχουν τρελή πλευρική κι ελκτική πρόσφυση αλλά και κατευθυντηκότητα με τα στάνταρ 225/45/17 :cry:

Link to comment
Share on other sites

3on έχει συνολικά πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και αποτελει πολύ πιο Σπορ έκδοση δε λέω πολύ καλό το Octavia στην ουσία το ίδιο αμάξι είναι αλλά είναι skoda χωρις να σημαίνει τπτ στην ουσία το ξαναλέω.

αφού αυτό δεν σημαίνει τίποτα στην ουσία τότε γιατί το αναφέρεις? και στην τελική και το leon στην ίδια μοίρα είναι αφού ούτε και εκείνο είναι vw αν το πάς έτσι. (μην γράψω ποιά εταιρία έχει μεγαλύτερη ιστορία (seat-skoda)).

μπορείς να πάς στην γερμανία να πάρεις ένα audi a8 και όταν πάς να το πουλήσεις, ακούσεις αξία μεταπώλησης και σου πέσουν τα μαλλιά να πείς μα είναι audi. να κάνεις τους ανθρώπους να γελάσουν και λιγάκι! το θέμα αξία μεταπώλησης είναι νοοτροπία! και η νοοτροπία του έλληνα είναι ακόμα εκατοντάδες χρόνια πίσω! αν θέλεις μπορείς να πάρεις ένα σηματάκι skoda να το γυρίσεις απο πίσω και να δείς ένα μεγάλο vw. αυτά για μάρκες είναι για νεοέλληνες που πήραν τη μερκέντα και την μπέμπα και όταν πιούν το τσαγάκι απο skoda "αλλά και πάλι δεν σημαίνει τίποτα το ξαναλέω" κάνουν σαν αφηνιασμένοι που τους ρεζίλεψε στην γκόμενα ένα αυτοκίνητο με 30000 ευρά διαφορά!

φίλε DarthVader όποτε θέλεις έλα μία βόλτα απο το www.skodaclub.gr/forum και μπορείς να διαβάσεις να ρωτήσεις να δείς και να καταλήξεις. (έλα και απο μία συναντησούλα και θα καταλάβεις!)

υ.γ: ναί το fr έβγαλε νέα έκδοση για να σπρώξει το τελευταίο stock και να προχωρήσει στο επόμενο ενώ το octavia είναι τόσο πετυχημένο μοντέλο που ναί μεν έβγαλε το καινούργιο αλλά συνεχίζει και παράγει ακόμα το παλιό γιατί απλά ΕΚΑΝΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ! .-

Link to comment
Share on other sites

Η νοοτροπια καποιων απο μας (και του εαυτου μου μεσα μεχρι πριν λιγο καιρο) οτι το ονομα Skoda ειναι λιγο μακρυα απο τον ομιλο VAG ειναι λανθασμενη και αυτο το διαπιστωσα οταν οδηγησα ενα 1.8Τ Station vagon και αλλαξα γνωμη. Τωρα μπορω να πω πως εκτος απο την πιο λιτη διακοσμηση του εσωτερικου σε ορισμενα μοντελα η Skoda ειναι ισαξιο μελος του VAG. Tιμια αμαξια σε λογικες τιμες για ανθρωπους χωρις τα κομπλεξ του περασμενου καιρου.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά αυτοκίνητο είναι, προχθές τσέκαρα ένα μαυριδερό RS πολύ όμορφο με την αεροτομούλα του, τις πράσινες δαγκάνες του, το μόνο που με χάλασε ήταν το ζαντικό το οποίο μου φάνηκε πολύ λίγο για το συγκεκριμένο, μια 17άρα ή 18άρα θα του ήτανε τζάμι.

Η skoda είναι ισάξιο μέλος του ομίλου, θυμηθείτε μόνο σε τι επίπεδο βρισκόταν πριν την αναλάβει ο όμιλος VAG και θα καταλάβετε την τεράστια διαφορά.

Μόνο το ότι ανήκει στον όμιλο την έχει εδραιώσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

γιατι όπως και να το κάνεις άλλο το ένα και άλλο το άλλο...kai to Leon είναι Γκολφ στην ουσία αλλά επειδή έχω και τα 2 είναι ένα κλικ πιο κάτω απο ποιότητα, όπως άλλο ένα κλικ είναι και το octavia,όπως ένα κλικ πιο πάνω είναι το Α3. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. έγραψα οτι στην ουσία καμία διαφορά οπότε δεν υπάρχει λόγος να μυγιάζεται κανείς....Στο τέλος τέλος αυτή είναι η γνώμη μου πώς εσύ αγόρασες octavia εγώ διάλεξα Λεον κλπ. Και τα octavia που μένουν υπόλοιπα είναι... το εσωτερικό του octavia για μένα είναι χειρότερο ποιοτικά και λιγότερο όμορφο για μένα το ξαναλέω. Όσον αφορά τις πωλήσεις δε νομίζω να έχει πουλήσει περισσότερο απο το Λεον χωρίς να λέω΄οτι δεν έχει πουλήσει καλά. Κακά τα ψέμματα Η φίρμα μετράει και πάντα θα μετράει, πες με όπως θες αλλα με την ίδια λογική όσοι πήρατε Πόλο κάνατε κουταμάρα που δεν πήρατε fabia!(παρεπιπτώντος το θεωρώ καλύτερο απο το ίμπιζα που είχα) και όταν δίνεις ένα ποσό σεβαστό το κοιτάς και αυτό και αν σε ρωτίσουν τι αμάξι έχεις θα καταλάβεις to saxo θα είναι πάντα saxo κ ας είναι vts και η BMW BMW και ας έιναι 316...... Και για να μη λέτε σας λέω οτι κ μένα πολλά μου φάνηκαν τα 28000 που έσκασα για Σεατ.

τα φρένα είναι άψογα όπως και η ανάρτηση είναι κάτι που και να τα άλλαζα πάλι τα ίδια θα έβαζα. Η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου είναι αλλού.... τα μείον του οτι τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν με τρελαίνει απο Γκάζια (6000 χμ) και οτι το πράγμα Καιει....καίει πολύ....

Link to comment
Share on other sites

Scoda Octavia Rs!to ολοκληρωμένο Golf Gti του φτωχ, Geile!

Δεν μου αρεσε ο τιτλος σου.

μαλλον αν εβαζες 'του εξυπνου' θα ητανε πιο σωστο..

το RS εχει βελτιωσεις στα σημεια που θα δωσεις καποια χιλιαρικα για να κανεις το golf iv gti ετσι.

το golf 5 gti εχει νεο πλαισιο, νεο κινητηρα, νεες λυσεις.

αντιστοιχα μοντελα σε seat και skoda θα αργησουνε, οποτε παρε εκεινο

αλλιως, το rs παραμενει μια απο τις καλυτερες προτασεις στην αγορα αυτοκινητου συνυπολογιζοντας ολους τους παραγοντες

οσο για τις μετρησεις στα φρενα που σε προβληματιζουνε, ακομα και αν το test ειναι συγκριτικο, δεν παει να παει οτι οι μετρησεις στα αυτοκινητα γινανε την ιδια μερα στις ιδιες συνθηκες. :)

Link to comment
Share on other sites

ο όμιλος vag αποτελείται από skoda seat vw audi!!! όλοι ξέρουμε ότι ότι πληρώσεις παίρνεις είναι δεδομένο!!!!!!

στην κοινωνία και γενικά στην φιλοσοφία της εταιρίας πρώτη έρχεται η audi μετά η vw ,seat και τέλος η skoda

προσοχή να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κανέναν ενδοιασμό με την skoda η την seat!!!!

αλλα όπως άκουσα και πιο πάνω το ένα είναι ένα κλικ πιο πάνω από το άλλο!!!!

φτηνό γκάζι υπάρχει παντού βλέπε γάλλους ιάπωνες κλπ αλλα

αυτό είναι που μετράει!!!! δηλαδή ενα leon με πάτο golf και άλογα που θα κατασπαράξουν ένα 320 bmw (αν και είμαι fun bmw 325 for ever 192ps atm.)

αλλα και ένα skoda rs που θα καταπλήξει γιατί......................

άρα όλα είναι θέμα πολιτικής της εταιρίας.......

το ίδιο car με λίγο πιο φτηνά υλικά και πιο φτηνό εξοπλισμό η το ίδιο car με πολύ φινέτσα άπαιχτο φινίρισμα κλπ........

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

a!! xexasa den paizei rolo h diametros sta diskofrena alla kai to paxos

mporei na einai 283 px alla polu paxia!!!!!!!!!!!!!!

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

...εγω παλι απλα θα σου προτεινω να πας να δεις απο κοντα σε καμια εκθεση το elegance superb και μετα να το συγκρινεις με το full extra passat :unsure:

επισης κανε το ιδιο με το golf 5 και το octavia 2 :angry:

Edited by -=Yoda=-
Link to comment
Share on other sites

Guest johnny_alex22

Εδώ το καλό octavia λεμεεεε.....

Για όσους δεν με ξέρουν με λένε Γιάννη και είμαι ένας ευτηχησμένος κάτοχος octavia rs abt.

Τί να πώ? ότι κοίταγα πριν 6-7 μήνες που το πήρα το Α3 το 2λιτρο με τα 150ps , έ ξεφτίλα ρε παιδιά, εντελώς άδειο το αμάξι, να χέσω και το σήμα της audi και όλα αν εκτώς από τα 29000 χρειάζεται να δώσω και άλλα 3 για να το κάνω ανθρώπινο 2λιτρο με τάσια????? Μετά έντάξει κοιτούσα το leon αλλά το cupra r το οποίο εντάξει δεν παίζεται, αλλά θα έπρεπε να δώσω και 7-8 χιλιάρικα παραπάνω, οπότε κατέληξα στο rs, και έχω και τα γκάζια μου και τους χώρους μου και την χλίδα μου........ Και βλέπω και μερικές φάτσες λυπημένες από τους καθρέπτες μου που τους πέρασε ο θερμοσίφωνας :unsure::angry:B)

Link to comment
Share on other sites

Guest johnny_alex22
...εγω παλι απλα θα σου προτεινω να πας να δεις απο κοντα σε καμια εκθεση το elegance superb και μετα να το συγκρινεις με το full extra passat ;)

επισης κανε το ιδιο με το golf 5 και το octavia 2 ;)

πρότεινε να δούν το δικό σου, αλλά όχι να ανοίξετε, μην είσαι ζαβολιάρης :unsure::angry:B)

Link to comment
Share on other sites

Yoda αν και είσαι γεροδιδάσκαλος και αν κι εμένα με έχει κερδίσει η σκοτεινή πλευρά, εν τούτοις μάλλον υπερβάλλεις στην άμεση σύγκριση των 2... Απλά τα πιο φωτεινά υλικά δεν σημαίνουν αυτόματα και καλύτερο δέσιμο της καμπίνας. Φυσικά βέβαια και είναι πολύ καλό ποιοτικά ένα Οκτάβια ΙΙ but "you don't know the power of the VW-side"[/b rocket.gif ]

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Γιατί συγκρίνεις το cupra r με το octavia rs????? το αντίσοιχο μοντέλο του είναι το Fr.... to R έχει πολλά πράγματα παραπάνω...

Κ04 2 intercooler δλδ προοπτικές για 300 άλογα α σταδιο

bucket

Brembo

18άρες ζάντες

6άρι κιβώτιο

και πολλά πολλά άλλα....

Link to comment
Share on other sites

Guest johnny_alex22
Γιατί συγκρίνεις το cupra r με το octavia rs????? το αντίσοιχο μοντέλο του είναι το Fr.... to R έχει πολλά πράγματα παραπάνω...

Κ04 2 intercooler δλδ προοπτικές για 300 άλογα α σταδιο

bucket

Brembo

18άρες ζάντες

6άρι κιβώτιο

και πολλά πολλά άλλα....

όταν είχα πάει να πάρω αμάξι δεν υπήρχε fr

στην skoda υπήρχε το rs abt και στην seat το cupra r στα άλογα που ζητούσα.... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Υπήρχε το top sport με τα 180 άλογα και τρελό εξοπλισμό...

το αβτ που λες είναι βελτιωμένο, με την ίδια λογική βάλε άλλα 1000ε στο Σεατ για Ρεβο και 225 άλογα...

Link to comment
Share on other sites

το rs παραμενει μια απο τις καλυτερες προτασεις στην αγορα αυτοκινητου συνυπολογιζοντας ολους τους παραγοντες

:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

...εγω παλι απλα θα σου προτεινω να πας να δεις απο κοντα σε καμια εκθεση το elegance superb και μετα να το συγκρινεις με το full extra passat :unsure:

επισης κανε το ιδιο με το golf 5 και το octavia 2 ;)

ΤΟ PASSAT ΘΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ OCTAVIA, ΤΟ SUPERB ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ.....ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕ ΤΟ OCTAVIA2 ME TO PASSAT ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.......

Η SCODA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ GOLF!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.