Guest TASOS HN Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 PASSAT TSI Tiptronic Αν είναι όμως να θεωρήσεις ότι κλέβεις εκκλησία να αποχωρήσω και να πιω ένα Lipton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Ποσα αλογα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 (edited) Δεν με απασχόλησε ποτέ και δεν ξέρω. Edited August 9, 2013 by HN1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Περιπου,αν ειναι μεχρι 140—150 θα εχει νοημα διαφορετικα θα φαω πολυ,anyway παταμε χαβαλε κανουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Με λένε Τάσο. Ρε Χρήστο, μαμώ το κέρατο μου. Σου γράφω TSI με δυο κόκκινα γράμματα και μου γράφεις για 140—150 ΗΡ. Έλεος ενημερώσου πρώτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Μπορει να ειναι 122 με προγραμμα μαμα ποσο βγαινει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Για να σε προφυλάξω και να μαθαίνεις μην τύχει και εκτεθείς σε κάποιον άλλο.Με μια ματιά η διαφορά του 1400 από το 1800 είναι ότι το 1400 γράφει TSI με ένα κόκκινο γράμμα και μια μπούκα και το 1800 γράφει TSI με δυο κόκκινα γράμματα και δυο μπούκες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Πατημα σημερα το βραδυ κατω στο ηρακλειο κρητης οπως παμε για μοιρες με audi a3 1,4 tsi δηλωνε 147 αλογα δυκαβαλος εγω μαζι με την γυναικα δυκαβαλος και αυτος. Αρχιζοθμε πρωτο πατημα απο εκκινηση πεταγομαι δυο αυτοκινητα μπροστα κραταω την διαφορα μεχρι τα 140 χιλιομετρα σταθερα.. Δευτερο πατημα απο ρολλ δευτερες στα 40 χιλιομετρα ξεκιναμε μαζι παλι καλαπου ξεκινησε με τπ πατημα της 3 της κορνας μεχρι τα 140 ημουνα μισο αμαξο μπροστα και μετα εκανε μεχρι τα 170 χιλ μισο αμαξι το παιδι διαφορα..μετα ακολουθησε φαγητο σε σουβλατζιδικο και τα λεγαμε πολυ δυνατο το Α3 καλα περασαμε με δικαιωσε το πολακι μετα το προβλημα που ειχα με την σκαστρα. μπραβο μπεκ! ωραιο πατημα.σφαγη! σε περιμενω τον Σεπτεμβρη να κανουμε κανα ανοιγματακι. με δισκοπλατο να πατηναρει και με προβλημα στο σασμαν.να χαλασει να παω να το φτιαξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Για να σε προφυλάξω και να μαθαίνεις μην τύχει και εκτεθείς σε κάποιον άλλο. Με μια ματιά η διαφορά του 1400 από το 1800 είναι ότι το 1400 γράφει TSI με ένα κόκκινο γράμμα και μια μπούκα και το 1800 γράφει TSI με δυο κόκκινα γράμματα και δυο μπούκες. Θαρρώ οτι δεν εχει νοημα,αλλα εννοειται οτι παταμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Eπειδή πολύς λόγος περί DSG... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Eπειδή πολύς λόγος περί DSG... τι μας δειχνεις το 6αρι που φρεναρε για να περασει το κοραντο.........χαχαχα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 (edited) τι μας δειχνεις το 6αρι που φρεναρε για να περασει το κοραντο.........χαχαχα Όχι, το 6αρι που δεν πέρασε το κοράντο...(20 + χρόνια παλιότερο). Έστω να βλέπαμε τις ταχύτερες αλλαγές... Για όσους δεν κατάλαβαν η κάνουν πως δεν κατάλαβαν, το 6αρι είναι με DSG ενώ το κοράντο με ένα από τα καλά και καταξιωμένα χειροκίνητα κιβώτια της VAG, το 02. (Σύμφωνα πάντα με την δήλωση αυτού που δημοσιεύει το βίντεο). Επίσης, το κοράντο είναι στο αντίθετο ρεύμα, γιατί δεν κινδυνεύει να μείνει ξαφνικά από μετάδοση κατά την διαδικασία της προσπέρασης... "έχω ένα πρόβλημα με το σασμάν το αυτοκίνητο είναι scirocco 1.4 dsg ενώ πήγαινα κανονικά και έκανα προσπέραση το σασμάν βγήκε εκτός λειτουργίας....!!! (Έντονα δικά μου, Η.V). ποιος είδε τον θεό και δεν φοβήθηκε !!! στη συνεχεία ακινητοποιηθηκε εντελώς (Έντονα δικά μου, Η.V). η διάγνωση ήταν πρόβλημα στον εγκέφαλο στο σασμάν (dsg) τη δικαιώματα έχω σαν ιδιοκτήτης το αυτοκίνητο είναι 4 ετών με 45.000 χιλ όσο για τα προβλήματα που έχει παρουσίαση στο παρελθόν είναι αμέτρητα παρακαλώ οποίος μπορεί να με βοηθήσει" http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57228#entry542007 Edited August 11, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Όχι, το 6αρι που δεν πέρασε το κοράντο...(20 + χρόνια παλιότερο). Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο δεν έχει laounts control και το κοραντο ξεκινάει τάπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 (edited) Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο δεν έχει laounts control και το κοραντο ξεκινάει τάπα. 1)Πως το συμπεραίνεις; 2)Τι ρόλο θα έπαιζε αν είχε; 3)Προφανώς εννοείς "launch control". Edited August 11, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 To gti εχει launch control. Αν δεν έφυγε όμως με launch και το είχε απλά στο s ή manual και πάτησε γκάζι δεν είχε καμια ελπίδα, το dsg απλά δεν ξεκινάει χωρίς launch... Βέβαια το dsg δεν το παίρνεις πιστεύω για να παίζεις στα φανάρια! Σε στροφές προσωπικά το βρίσκω πιο ωραίο απο manual, ειδικά αν μιλάμε για manual της vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 (edited) Ένα HONDA TYPE-R: στην Αττική οδό... Επιτάχυνε με δευτέρα, ακολουθούσα με τρίτη, και ήταν σαφώς ταχύτερο. Από το Κ.Δ.Μ.Β., (κανείς δεν μας την βγαίνει), δόθηκε αμέσως το σήμα του ερυθρού συναγερμού για την λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων: 1)σβήσιμο φώτων ημέρας, για εξοικονόμηση, έστω, κάποιων δεκάτων του ίππου. 2)κλείσιμο των τζαμιών, για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Και ενώ τα πάντα ήταν έτοιμα για μία, ε, χμ, σοβαρή αναμέτρηση, ο "type r" έβγαλε φλας εκτός πορείας, προς αεροδρόμιο! Tέλος πάντων, αυτοί οι HONDAκηδες πρόκειται να σοβαρευτούν; (Βλέπε και άλλο περιστατικό που αναφέρω στα προηγούμενα, OPEL KADETT vs ΗΟΝDA CIVIC). Edited August 11, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 (edited) Όχι, το 6αρι που δεν πέρασε το κοράντο...(20 + χρόνια παλιότερο). Έστω να βλέπαμε τις ταχύτερες αλλαγές... Για όσους δεν κατάλαβαν η κάνουν πως δεν κατάλαβαν, το 6αρι είναι με DSG ενώ το κοράντο με ένα από τα καλά και καταξιωμένα χειροκίνητα κιβώτια της VAG, το 02. (Σύμφωνα πάντα με την δήλωση αυτού που δημοσιεύει το βίντεο). Επίσης, το κοράντο είναι στο αντίθετο ρεύμα, γιατί δεν κινδυνεύει να μείνει ξαφνικά από μετάδοση κατά την διαδικασία της προσπέρασης... "έχω ένα πρόβλημα με το σασμάν το αυτοκίνητο είναι scirocco 1.4 dsg ενώ πήγαινα κανονικά και έκανα προσπέραση το σασμάν βγήκε εκτός λειτουργίας....!!! (Έντονα δικά μου, Η.V). ποιος είδε τον θεό και δεν φοβήθηκε !!! στη συνεχεία ακινητοποιηθηκε εντελώς (Έντονα δικά μου, Η.V). η διάγνωση ήταν πρόβλημα στον εγκέφαλο στο σασμάν (dsg) τη δικαιώματα έχω σαν ιδιοκτήτης το αυτοκίνητο είναι 4 ετών με 45.000 χιλ όσο για τα προβλήματα που έχει παρουσίαση στο παρελθόν είναι αμέτρητα παρακαλώ οποίος μπορεί να με βοηθήσει" http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57228#entry542007 και πως το δικαιολογεις οτι πριν περασει το κοραντο μπροστα αναβουν τα φωτα φρεναρησματος απο το 6αρι...??????? επειδη η γωνια ληψης δεν δινει φανερα συμπερασματα, μαλλον ηταν διπλα διπλα και τα δυο, οπως φενετε οτι ηταν οταν περασαν μπροστα απο την καμερα, και προφανως επειδη απο το αντιθετο ρευμα στο οποιο ειναι το κοραντο ερχετε αυτοκινητο, ο οδηγος απο το 6αρι αφησε γκαζι και φρεναρε, φενετε απο τα στοπ του που αναβουν στιγμιαια, οποτε περασε το κοραντο μπροστα... Edited August 11, 2013 by chilli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 και πως το δικαιολογεις οτι πριν περασει το κοραντο μπροστα αναβουν τα φωτα φρεναρησματος απο το 6αρι...??????? επειδη η γωνια ληψης δεν δινει φανερα συμπερασματα, μαλλον ηταν διπλα διπλα και τα δυο, οπως φενετε οτι ηταν οταν περασαν μπροστα απο την καμερα, και προφανως επειδη απο το αντιθετο ρευμα στο οποιο ειναι το κοραντο ερχετε αυτοκινητο, ο οδηγος απο το 6αρι αφησε γκαζι και φρεναρε, φενετε απο τα στοπ του που αναβουν στιγμιαια, οποτε περασε το κοραντο μπροστα... Ναι, εντάξει, κάποια στιγμή το 6αρι φρενάρει για να μην σκοτωθεί το φιλαράκι του. Μέχρι εκεί όμως δεν υπερείχε! Αυτό είναι το θέμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 εδω ειναι η στιγμη που το 6αρι φρεναρει, δεν μπορεις να καταλαβεις ποιο ειναι μπροστα, οποτε το βιντεακι μας δειχνει οτι πανε ισως στα ισα...και παλι αυτο ειναι υπερ του κοραντο, μιας και ειναι 20 χρονια τεχνολογικα πισω, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Φρεναρει δν φρεναρει το κοραντο γ@μαει!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Πάντως παιδιά στην Γερμανία είναι ωραία. Ρίχνω τάπες σε ανυποψίαστα bmw 3.000cc και χτυπιέμαι άσχημα με διαφορά porsche. Γενικά εδώ παίζουν πολλά άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 Ξεχνάς να μας αναφέρεις εάν στο γδύσιμο(ελάφρωμα) περιλαμβάνεται τουαλέτα για χοντρό—ψιλό, δίαιτα και ασιτία επί διήμερο, οδήγηση ξυπόλυτος, κουρεμένος, κομμένα νύχια σε πόδια και χέρια, αν καπνίζεις από τσιγάρα τα απολύτως απαραίτητα, ρολόγια—αλυσίδες—κομποσκοίνια κλπ χαϊμαλιά, το κλειδί χωρίς μπρελόκ, το αμάξι πλυμένο γιατί η σκόνη κόβει ταχύτητα κλπ ανώφελα βάρη. Λοιπόν είμαι χωρίς οδηγό 1541 κιλά τουλάχιστον (αναλόγως το ρεζερβουάρ), λέγε είσαι από Σεπτέμβριο; Θεός ξέχασες το γεγονός το αμάξι να είναι κερωμένο!Γλιστράει καλύτερα Ένα HONDA TYPE-R: στην Αττική οδό... Επιτάχυνε με δευτέρα, ακολουθούσα με τρίτη, και ήταν σαφώς ταχύτερο. Από το Κ.Δ.Μ.Β., (κανείς δεν μας την βγαίνει), δόθηκε αμέσως το σήμα του ερυθρού συναγερμού για την λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων: 1)σβήσιμο φώτων ημέρας, για εξοικονόμηση, έστω, κάποιων δεκάτων του ίππου. 2)κλείσιμο των τζαμιών, για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Και ενώ τα πάντα ήταν έτοιμα για μία, ε, χμ, σοβαρή αναμέτρηση, ο "type r" έβγαλε φλας εκτός πορείας, προς αεροδρόμιο! Tέλος πάντων, αυτοί οι HONDAκηδες πρόκειται να σοβαρευτούν; (Βλέπε και άλλο περιστατικό που αναφέρω στα προηγούμενα, OPEL KADETT vs ΗΟΝDA CIVIC). Αν εξαιρέσουμε το συγκεκριμένο Type R ,το EP3 της προηγούμενης γενιάς είναι αυτοκίνητο που τα κάνει όλα και συμφέρει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Αν εξαιρέσουμε το συγκεκριμένο Type R ,το EP3 της προηγούμενης γενιάς είναι αυτοκίνητο που τα κάνει όλα και συμφέρει Παραγνωρίζεις την έλλειψη τετρακίνησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Χθες το βραδυ πατησα με ενα passat 1.6 8ν σαν το δικο μου αλλα μανισιο η διαφορα στα 400 μετρα 5 αυτοκινητα μου λυθηκε και η απορια αν τα εκκεντρα επιασαν τοπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Παραγνωρίζεις την έλλειψη τετρακίνησης... Δεν μου λέει κάτι ότι δεν είναι τετρακίνητο.Είναι αυτοκίνητο για σεμινάριο.Θες κιβώτιο,θές κινητήρας,θες στήσιμο,θες εμφάνιση,θες ήχο?Για μένα αν είχα τα λέφτά θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...