Jump to content
terlegas

Golf2 1.8 16v ή 8v?

Recommended Posts

Εχω KR και οπως πολλοι ξερουν ειχα και 8V παραλληλα.

Συγκριση δεν υφισταται.

Το 16V σε συνθηκες δρομου ειναι παντου πολυ πιο γρηγορο.

Αν θελει καποιος να εκμεταλευτει τις δυνατοτητες αυτου του μοτερ ας παιξει λιγο και με το λεβιε ταχυτητων.

Εκει που νομιζουμε οτι παει το 8V , το 16V απλα ξυριζει.

Τωρα , αν καποιος βαριεται να κατεβασει ταχυτητα ή την ειδε οτι εχει TSI ας παρει 8V. Αλλα οταν θα τον περνανε παντου και παντα απο πανω τα KR μην αρχισει να γκρινιαζει.

Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος να περασει με "μαμα" 8V καποιο αντιστοιχο 16V.

ΑΑΑ , και κατι αλλο , το 8V ο,τι κι αν του κανεις το πολυ να στροφαρει αποδοτικα μεχρι τις 6200-6300.

Το KR στροφαρει ανετα 7αρες!!!

Τελος , εχω κανει πανω απο 220.000km με το KR και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα (και του πινω το αιμα) , με εξαιρεση κατι σαζμαν.

Το 8V που ειχα ηταν κατι σαν διχρονο στη σχεση του με το λαδι (το ιδιο και αλλα 8V).

Και επαναλαμβανω , τα 8V ηταν παντα πισω!

Υ.Γ.: και κατι που ξεχασα: αν εισαι με 50 km/h και θες να πας γρηγορα δεν θα εισαι με 3η σχεση στο κιβωτιο αλλα με 2η , αρα φιλε turborabbit δεν ισχυει αυτο που λες γιατι οσο ανεβαινουν οι στροφες του κινητηρα τοσο καλυτερα αποδιδει το 16V.

Παρατηρειστε σε ποιες ρεπριζ ειναι πιο γρηγορο το 8V απο το 16V και σκεφτειτε τη σχεση θα ειχατε επιλεξει αν θα θελατε να κινηθειτε γρηγορα - μηπως μια σχεση κατω?

Edited by chrismk2
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω 8v σε mk1 ομως και δν εχω παραπονο το αμαξι παει πολυ καλα αλλα σαν 16v δεν ειναι!

παντως chris αυτο που λες : "Το 8V που ειχα ηταν κατι σαν διχρονο στη σχεση του με το λαδι (το ιδιο και αλλα 8V). " δν το εχω παρατηρησει σε εμενα.δλδ παρολο που οταν πηρα το αμαξι ηταν σε ΑΘΛΙΑ κατασταση το μοτερ(2 χρονια ειχε να αλλαξει λαδι) δν ειχα και εχω καψει καθολου λαδι.στο μοτερ εχω ανεβασει συμπιεση και γενικα πηγαινει σφαιρα αλλα εχει ηδη και εμενα 200.000kmh τωρα και λογο της κακης συντηρησης του προηγουμενου δν μπορω να κανω αυτα που θελω.τωρα εγω θα παω για να βαλω τον kr λογικα οποτε θα εχω και εγω μετρο συγκρισης αναμεσα στους 2 κινητηρες.

Link to comment
Share on other sites

====

Πάρτο.

Έχει καταλύτη που κόβει - αυτή είναι η διαφορά :)

Δηλαδή αν αφαιρέσω καταλύτη πήγα στα 112?

Αν είναι μόνο αυτή η διαφορά δεν το συζητάω καν.

εγω επιμένω να πάρει έναν 8βάλβιδο το παιδί με ηλεκτρικό ιντζέκσιον, να τελειώνει, με κατσαβίδωμα θα πάει άνετα 120 αλογάκια και με έναν εκκεντροφόρο από ebay (200eur) θα έχει και ζωή μετά τις 6000...

Το μοτέρ θα μπει σε caddy.

Και το θέλω για καθημερινή χρήση.

Έχω ήδη ακόμα μια μετατροπή 2.0 tdi που έχει ξεφύγει κιόλας οικονομικά αρκετά.γι'αυτό δεν θέλω να ξανανοιχτώ,αλλιώς πήγαινα σε vr6 καρφί!!

Θέλω ένα αξιόπιστο,και ευέλικτο μοτέρ όχι να βλαζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά να κινείται αξιοπρεπέστατα,γιατί θα βάλω και a/c ώστε να μην το γονατίσει μελλοντικά.

Υπόψην ότι το caddy είναι 1000 κιλά!!

Turborabbit,καπάκι απο g60 με εκκντροφόρο κουμπώνει στον pf?

Θα δώ διαφορά?

Link to comment
Share on other sites

Καλά, δεν θα κάνουμε και flame 8v vs 16v :) Τόοοσα έχουν γίνει στα τιρνέτια ως τώρα :)

Εγώ KR είχα 6 χρόνια, από μαμα ως τούρμπο με Κ26... πήγαινα διαδρομή Αντίριο - Αγ.Δημήτριος (~70χλμ συνεχόμενες φουρκέτες) κάθε ΣΚ... και τελικά γύρισα στις 8βαλβίδες και 1600 κυβικά για κοντή διαδρομή εμβόλου και στροφάρισμα...

Ναι, βαρέθηκα να έχω μόνιμα το δεξί χέρι στον λεβιέ, να αλλάζω μπέκ-πιατέλλα-ρυθμιστες-σασμάν-συμπλέκτες-βάσεις καθε τρεις και λίγο.

Και αν πεί κανείς ΟΚ, θα μηνάρει μόνιμα τον λεβιέ, τα προβλήματα και το κόστος συντήρησης του K-jetronic τέτοιας ηλικίας είναι απαράδεκτα. Περισσότεροι δεν θέλουμε(-αμε) να το παραδεχτούμε, ή βολευόμασταν με μερικές δυσλειτουργίες λέγοντας "όλα είναι ρολοϊ", αλλά τελικά δεν είναι έτσι. Σήμερα αν πάει κάποιος για μετατροπή πρέπει να φροντίσει να έχει το μοτέρ ηλεκτρονικό ψεκασμό. Εκτός και αν κάποιος συλλέκτης επενδύσει και αγοράσει ΟΛΟ το σύστημα K-Jetronic ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και ΓΝΗΣΙΟ...

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ θα μπει σε caddy.

Και το θέλω για καθημερινή χρήση.

Έχω ήδη ακόμα μια μετατροπή 2.0 tdi που έχει ξεφύγει κιόλας οικονομικά αρκετά.γι'αυτό δεν θέλω να ξανανοιχτώ,αλλιώς πήγαινα σε vr6 καρφί!!

Θέλω ένα αξιόπιστο,και ευέλικτο μοτέρ όχι να βλαζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά να κινείται αξιοπρεπέστατα,γιατί θα βάλω και a/c ώστε να μην το γονατίσει μελλοντικά.

Υπόψην ότι το caddy είναι 1000 κιλά!!

====

Ειδικά για Caddy θες ροπή χαμηλά...

Turborabbit,καπάκι απο g60 με εκκντροφόρο κουμπώνει στον pf?

Θα δώ διαφορά?

=====

Τι να το κάνεις ; Καπάκι crossflow μόνο αξίζει, αλλά θες και τις πολλαπλές κλπ.

Μόνο έναν εκκεντροφόρο πάρε από e-bay, τίποτε άλλο. 200ευρουδάκια και το μοτέρ παίρνει ανάσα...

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

Εγώ dbilas έχω πάρει και έκατσε μια χαρά:

http://cgi.ebay.de/Nockenwelle-dBilas-1-6-...id=p3286.c0.m14

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6
Καλά, δεν θα κάνουμε και flame 8v vs 16v :)

οχι-οχι να κανουμε! να κανουμε! μην μου το χαλας τωρα! tongue.gif

να αλλάζω μπέκ-πιατέλλα-ρυθμιστες-σασμάν-συμπλέκτες-βάσεις καθε τρεις και λίγο.

Και αν πεί κανείς ΟΚ, θα μηνάρει μόνιμα τον λεβιέ, τα προβλήματα και το κόστος συντήρησης του K-jetronic τέτοιας ηλικίας είναι απαράδεκτα. Περισσότεροι δεν θέλουμε(-αμε) να το παραδεχτούμε, ή βολευόμασταν με μερικές δυσλειτουργίες λέγοντας "όλα είναι ρολοϊ", αλλά τελικά δεν είναι έτσι

αν και οσο καιρο ειχα το 16v δεν ειχα τετοια προβληματα (222.000κμ ειχε κανει το μοτερ)τουλαχιστον οι 3 μας (της παρεας) που ειχαμε 16v KR δεν ειχαμε προβληματα... ...η δεν θα σου βγαλει προβλημα ή που θα αρχισει...και με τον καιρο θα τα αλλαξεις ολα....αρκετο κοσμο ειχα ακουσει που ειχε προβληματα...και αν αρχισεις να αλλαζεις...την εβαψες! οπως ειπες θελεις μια περιουσια!

με το 16v μια ζωη ειμουν αριθμιστος! ειχα εκκεντρα και τρελαινοταν το "λουφτ" απο την ευξημενη ροη αερα λογο

εκκεντρου...και ετσι ....ρυθμιζα Δευτερα ....την πεμπτη δουλεβε χαλια ....ειχα γινει expert! ειχα μονιμα ενα "αλεν" στην πορτα του

οδηγου! και ρυθμιζα μονος μου το λουφτ...αστα! την μια δουλεβε πλουσιο σε βενζινες....την μια δεν ειχε βενζνες! ....

με το VR6 βρηκα την υγεια μου! ηλεκτρικα ολα....οποτε no more αριθμιστο μοτερ....

στο θεμα μας τωρα !

για το caddy ! βαλε το 8v θα εισαι μια χαρα...ετσι οπως τα λες αφου δεν σε νοιαζουν οι απολυτες επιδωσεις...βαλε 8v

το εχεις βρει...ειναι και τσαμπα...ακομα εδω εισαι? ? ? ?

Link to comment
Share on other sites

====

Ειδικά για Caddy θες ροπή χαμηλά...

Turborabbit,καπάκι απο g60 με εκκντροφόρο κουμπώνει στον pf?

Θα δώ διαφορά?

=====

Τι να το κάνεις ; Καπάκι crossflow μόνο αξίζει, αλλά θες και τις πολλαπλές κλπ.

Μόνο έναν εκκεντροφόρο πάρε από e-bay, τίποτε άλλο. 200ευρουδάκια και το μοτέρ παίρνει ανάσα...

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

Το G60 δεν έχει άλλο εκκετροφόρο απο το 8v?

Δεν θα δω καμία διαφορά?

Καπάκι crossflow που βρίσκω?

Εγώ dbilas έχω πάρει και έκατσε μια χαρά:

http://cgi.ebay.de/Nockenwelle-dBilas-1-6-...id=p3286.c0.m14

Link to comment
Share on other sites

====

Turborabbit,καπάκι απο g60 με εκκντροφόρο κουμπώνει στον pf?

Θα δώ διαφορά?

=====

Τι να το κάνεις ; Καπάκι crossflow μόνο αξίζει, αλλά θες και τις πολλαπλές κλπ.

Μόνο έναν εκκεντροφόρο πάρε από e-bay, τίποτε άλλο. 200ευρουδάκια και το μοτέρ παίρνει ανάσα...

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

Το G60 δεν έχει άλλο εκκεντροφόρο απο το 8v?

Δεν θα δω καμία διαφορά?

Καπάκι crossflow που βρίσκω?

Edited by terlegas
Link to comment
Share on other sites

Το G60 δεν έχει άλλο εκκεντροφόρο απο το 8v?

Δεν θα δω καμία διαφορά?

====

Ακόμα και τα ατμοσφαιρικά 8β μεταξύ τους έχουν διαφορετικούς εκκεντροφόρους.

Πρέπει να σηκώσω την παλιά έλσα για να βρω ακριβώς μοίρες.

Διαφορές όμως σε σχέση με έναν καλό 282άρη αφτερμάρκετ είναι γελοίες.

Καπάκι crossflow που βρίσκω?

====

Εγώ το βρήκα ξηλώνοντας από μια κροσφλόου μηχανή... Αλλά πας αλλού και από κόστος και από πολυπλοκότητα.

Βάλτο όπως είναι και ΜΕΤΑ ψάχνεσε και για αναβαθμίσεις....

Link to comment
Share on other sites

====

Ακόμα και τα ατμοσφαιρικά 8β μεταξύ τους έχουν διαφορετικούς εκκεντροφόρους.

Πρέπει να σηκώσω την παλιά έλσα για να βρω ακριβώς μοίρες.

Διαφορές όμως σε σχέση με έναν καλό 282άρη αφτερμάρκετ είναι γελοίες.

Καπάκι crossflow που βρίσκω?

====

Εγώ το βρήκα ξηλώνοντας από μια κροσφλόου μηχανή... Αλλά πας αλλού και από κόστος και από πολυπλοκότητα.

Βάλτο όπως είναι και ΜΕΤΑ ψάχνεσε και για αναβαθμίσεις....

Καπάκι θα ανοίξω ούτως ή άλλως,για να δούμε σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ,κι σν χρειαστει να προχωρήσουμε σε τίποτα αλλαγές.

Οπότε 2-3 επεμβάσεις-αναβαθμίσεις μπορώ να τις κάνω απο την αρχή.

Το θέμα είναι τι να κάνω,τι συμβουλευετε..?

Link to comment
Share on other sites

Καπάκι θα ανοίξω ούτως ή άλλως,για να δούμε σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ,κι σν χρειαστει να προχωρήσουμε σε τίποτα αλλαγές.

Οπότε 2-3 επεμβάσεις-αναβαθμίσεις μπορώ να τις κάνω απο την αρχή.

Το θέμα είναι τι να κάνω,τι συμβουλευετε..?

το σιγουρο ειναι οτι αφου θα λυσεις καπακι να κανεις ενα πλανισμα ωστε να εισαι σιγουρος οτι το καπακι ειναι ισιο.

τωρα εγω θα προτεινα να το κατεβασεις 0.40mm εως 0.60mm να ανεβει λιγο η συμπιεση....

οι τιμες ειναι θεωριτικες δεν ξερω ποσο συμπιεση θα εχεις μετα.... αλλα σιγουρα δεν θα ειναι πανω απο 11/1 .

για σιγουρια αμα αποφασισεις να το βαλεις πανω το ψαχνουμε για ακριβιες .

Link to comment
Share on other sites

το σιγουρο ειναι οτι αφου θα λυσεις καπακι να κανεις ενα πλανισμα ωστε να εισαι σιγουρος οτι το καπακι ειναι ισιο.

τωρα εγω θα προτεινα να το κατεβασεις 0.40mm εως 0.60mm να ανεβει λιγο η συμπιεση....

οι τιμες ειναι θεωριτικες δεν ξερω ποσο συμπιεση θα εχεις μετα.... αλλα σιγουρα δεν θα ειναι πανω απο 11/1 .

για σιγουρια αμα αποφασισεις να το βαλεις πανω το ψαχνουμε για ακριβιες .

Εργοστασιακά έχει 10:1 συμπίεση,και σίγουρα πέρνει για παραπάνω.Γιατί κι απο ροπή ψόφιο είναι,11,8 κιλάκια κι εγώ πίστευα

πως θα έχει τουλάχιστον 15.Αυτα τα νούμερα θέλω να τα τσιμπήσω λίγο να ανέβουνε...ακούω προτάσεις!!

Link to comment
Share on other sites

πολυ χρησιμα τα links φιλε mk2 KR :lol:

δεν ηξερα οτι ειναι ιδια τα 8v και 16v σασμαν στο 2αρι...

νομιζα οτι ειναι ποιο κοντο το 8v μιας και "εβγαζε" λιγοτερα

κμ η καθε σχεση! .....αλλα τωρα που το ξανασκευτομαι δεν στροφαρει

7200rpm το 8v αρα δειχνει να ειναι ποιο κοντο αφου δεν απλωνει

οπως το 16v

οσο ζεις μαθαινεις! :lol:

Δεν ειναι ιδια τα 8v και 16v σασμαν στο 2αρι !!!!

Το 16v 2Υ (μαμά) είναι πιο κοντό από του 8v, κοιτάξτε ενδεικτικά τα mph-3500rpm και θα καταλάβετε τις διαφορές.

post-12041-1252155675_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φοβερο τοπικ!Αν υπηρχε internet το 89-90 θα συζηταγαμε τα ιδια!Ρετρο συγκριση μοτερ απο τα κορυφαια αυτοκινητα κατα τη γνωμη μου που βγηκε ποτε.Και οδηση -σχολειο.

Εχοντας ''δουλεψει'' το 8βαλβιδο νορμαλ,με εκκεντροφορο,με 40ρια,45ρια και χταποδια και ροικες,για 100.000 περιπου χιλιομετρα,δεν με προβληματισε ποτε, ηταν αξιοπρεπεστατο και με τα σημερινα δεδομενα και πανω απο ολα αξιοπιστο.

Αλλα το 16v σου δινει ΑΛΛΗ αισθηση και οσοι το εχουν, ξερουν π.χ οτι η αλλαγη 2ρας-3της των 500 στροφων δεν υπαρχει πουθενα...Εχει προσωπικοτητα και του εχει μεινει και το ΟΝΟΜΑ:ΤΟ 16βαλβιδο

Link to comment
Share on other sites

Να προτείνω κάτι και εγώ? Βρες ένα μοτέρ 2,0 16v με 9A κωδικό (είναι φτηνά σχετικά) βάζεις κεφάλι από το KR και όχι από PL (πιο άγριοι εκκεντροφόροι και με καλύτερη ροή από μαμά) βάζεις ψεκασμό K-jetronic και πολλαπλή εισαγωγής από το KR το χοντρομπουκο (50mm) και έλα να μου πεις πώς πάει, όλο αυτό το πακέτο μπορείς να το βρεις πολύ φτηνά λιγότερο και από 1000ευρω και θα έχεις και πολύ πάνω από 150hp, ότι και να πάθεις από ζημίες βρίσκεις τόνους ανταλλακτικά και φτηνά και άσε τους άλλους να λένε, το δικό μου έτσι ακριβώς είναι και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε με τον ψεκασμό ούτε με το μοτέρ γενικά και παίζω με πολύ πιο καινούρια αλλά και δυνατότερα αμάξια (tfsi 200hp) ^_^ . Αν θες να δεις πως πάει έλα να σε κεράσω καφεδάκι και να το πας μια βόλτα για να έχεις και ο ίδιος άποψη για το τι και πως. ;)

Υ.γ: και τα πάντα θα είναι μαμά VW από ότι χρησιμοποιήσεις! worthy.gif

Υ.γ2: Είχα δεν είχα την είπα και εγώ την εξυπνάδα μου :excl::whistling:new_lol.gif

Edited by golfgti9a
Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6
Υ.γ2: Είχα δεν είχα την είπα και εγώ την εξυπνάδα μου ^_^;)new_lol.gif

ελα!...για κανε μας την χαρη! αντε! ξερεις και εσυ απο 16v..... tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ιδια τα 8v και 16v σασμαν στο 2αρι !!!!

Το 16v 2Υ (μαμά) είναι πιο κοντό από του 8v, κοιτάξτε ενδεικτικά τα mph-3500rpm και θα καταλάβετε τις διαφορές.

κωδικος σασμαν για το 8v? νομιζω εχω ενσταση...

Link to comment
Share on other sites

κωδικος σασμαν για το 8v? νομιζω εχω ενσταση...

8V εως το τελος 89 ειναι ACN-AON-ASF-ACL

90-93 AUG-DGF-DGT

Στον πίνακα που σας έχω φαίνεται διαφορά 14ρων μιλίων (22,4χλμ/ω) από κιβώτιο σε κιβώτιο δουλεύοντας ο κινητήρας στις ίδιες στροφές (3500rpm).

Να υπενθυμίσω πως το gti8v έπρεπε να βγάζει κατά προσέγγιση τα ίδια χλμ με το gti16v αλλά με 1000rpm λιγότερες από το 16v, άρα ναι είναι πιο μακρυ .-

Edited by golfgti9a
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω Golf 2 GTi 89 Μοντέλο 8v μετατροπή σε 2λιτρο 8v από Golf 3 GTi κωδικός κινητήρα 2Ε για τον ενδιαφερόμενο μια βόλτα θα του λύση πολλές απορίες. Το αμάξι βρίσκεται στην Τρίπολη - Αρκαδίας.

Όσο για το σασμάν είναι πλέον και αυτό από GOLF 3 GTi πολύ γρήγορα μετά την αλλαγή δεν άντεξε...!

Το πρόβλημά του είναι ότι δεν έχει πάει ποτέ σε σωστό ΜΑΣΤΟΡΑ.... και θέλει να ρυθμιστεί σωστά!!! Κατά τα άλλα από το 2001 μέχρι σήμερα δεν του έχω ρίξει ούτε σεντς!.

Το μόνο θέμα όπως έχουν αναφέρει κάποιοι είναι το θέμα με το λάδι....αν το σχίζεις θα τρώει και λαδάκια. Ένας μηχανικός δεν λέω ονόματα πολύ γνωστός μου είχε αναφέρει ότι ο κατασκευαστείς στα 8βάλβιδα δίνει 1 λίτρο τα 5.000χιλ. Το πρόβλημα λύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με ARAL 10-40 τα καλύτερα!!!!.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω Golf 2 GTi 89 Μοντέλο 8v μετατροπή σε 2λιτρο 8v από Golf 3 GTi κωδικός κινητήρα 2Ε για τον ενδιαφερόμενο μια βόλτα θα του λύση πολλές απορίες. Το αμάξι βρίσκεται στην Τρίπολη - Αρκαδίας.

Όσο για το σασμάν είναι πλέον και αυτό από GOLF 3 GTi πολύ γρήγορα μετά την αλλαγή δεν άντεξε...!

Το πρόβλημά του είναι ότι δεν έχει πάει ποτέ σε σωστό ΜΑΣΤΟΡΑ.... και θέλει να ρυθμιστεί σωστά!!! Κατά τα άλλα από το 2001 μέχρι σήμερα δεν του έχω ρίξει ούτε σεντς!.

Το μόνο θέμα όπως έχουν αναφέρει κάποιοι είναι το θέμα με το λάδι....αν το σχίζεις θα τρώει και λαδάκια. Ένας μηχανικός δεν λέω ονόματα πολύ γνωστός μου είχε αναφέρει ότι ο κατασκευαστείς στα 8βάλβιδα δίνει 1 λίτρο τα 5.000χιλ. Το πρόβλημα λύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με ARAL 10-40 τα καλύτερα!!!!.

Το 2Ε είναι με μηχανικό injection?

Τα 8βάλβιδα γενικά δεν τσιμπάνε λάδι.γιατί ο μηχανικός σου είπε τόσο..?

Link to comment
Share on other sites

ως ενας απο τους ελαχιστους κατοχους GTI II 16v μαμα ,και οχι μετατροπη απο απλο golf, καταλυτικο (αλλα ειχα διαλυσει τον καταλυτη και εβαζα σουπερ λογω μη υπαρξης αμολυβδης στη ρουμανια που σπουδαζα) εχω να πω πως

απο το 1993 αρχες μεχρι νοεμβριο 1997 που το πουλησα, δεν εβγαλε προβληματα, η χρηση ηταν οχι και η καλυτερη καθως το ζοριζα αρκετα.

σιγουρα παρε 16v

αξιζει.

129-136 αλογα αλλα δεν ειανι βαρυ το αμαξι οποτε τραβαει πολυ.

λαδι δε συμπληρωσα ποτε

Link to comment
Share on other sites

ωραιο ποστ.........

αμα εχεις συμπληρωσει και 13 χρονια με ΚΡ !!!!!!!!!!!

golfgti9a θα ηθελα να δω το car σου...δεν ετυχε να ακουσω ποτε για τετοια μετατροπη..........

ρε παιδια δεν αναφερατε πουθενα οτι μπορεις να παιξεις με το ντισιμπιτερ !...

ειχα παντα διπλα ενα αλλεν για το ιντζεκτιον -διανομεας ΚΡ... και ενα για το ντισιμπιτερ...

ετσι τα 139 γινονταν 150 και βαλε πολυ ευκολα...

χωρια που μπορεις να δωσεις και λιγο απο το 5 μπεκ (προθερμανσης) αλλα μετα ηθελε περισσοτερο αερα να μην μπουκωνει και γοναταει...

με φιλτρο ελευθερας και χειροποιητο χταποδι και αγωνιστικη εξατμιση εφτανες 180 ps για πλακα...

τα 4 καζανακια τα ειχα κανει 3....

το καλυτερο θα το αφησω για αλλη φορα... -_-

το νικ μου ειναι vwkr !!!! ελπιζω να καταλαβενεται γιατι.... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

φιλε μου καλως ηρθες στο vwclub!

πριν βαλω το vr6 ειχα KR μιας και το

αμαξι μου ειναι γνησιο Gti 16v (μαλον ηταν)

εαν δεν βαλεις εκκεντροφορους....δεν περνας τα 150-155 ps

με χταποδια εξατμ,φιλτρο κτλ κτλ το πολυ να πας 150-155ps (ισως λεω και πολλα)

Link to comment
Share on other sites

εαν δεν βαλεις εκκεντροφορους....δεν περνας τα 150-155 ps

(ισως λεω και πολλα)

σαν παλιος κατοχος και εγω kr εχω να πω οτι ισως το αμαξι(πειραγμενο) να μην ητανε πανω απο 155 αλογα (σε δυναμομετρο) αλλα οι επιδοσεις του σε συγκριση(κοντρα) με αλλα αυτοκινητα και παρομοια σε βαρος μαλιστα, ητανε οτι ειχες 180 αλογα +.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.