Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
cram

Πρόβλημα μετα από Service Golf V 1.6 Fsi

Recommended Posts

Καλησπέρα,

θα ήθελα τη γνώμη σας.

Προχθές πήγα για service το GOLF μου ( V 1.6 FSI ) σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, μπουζί και κάρτα καυσαερίων.

Χθες το πρωί άναψε κανονικά αλλά το μεσημέρι που το πήρα με τα τη δουλειά μου, δεν έπερνε καλά. Τι εννοώ: Ενώ είχε κανονικά τον ήχο της ανάφλεξης της μηχανής φαινόταν σα να μην είχε ανάψει, το ρελαντί δεν ήταν σταθερό (σαν να αγκομαχούσε), και στο ταμπλό ήταν αναμένο το σηματάκι της μπαταρίας.

Μόλις πάτησα ελαφρώς το γκάζι ήρθε στα κανονικά του.

Μετά το άφησα για 5 περίπου ώρες και πήγα να το ξανανάψω πάλι τα ίδια. Με λίγο γκάζι επανήλθε.

Χάνω την μπαταρία ή μπορεί να οφείλετε σε ελλατωματικό μπουζί;

Για το service των παραπάνω μου πήρε 285 ευρώ, που το θεώρησα σαν κλεψιά! Αναρωτιέμαι μήπως εγώ είμαι υπερβολικός αλλά μήπως τέτοια τιμή πετύχαινα και σε αντιπροσωπεία;

Επίσης μια που το γράφω στα προβλήματα, ξαφνικά δε μου δουλεύει ο πίσω πιτσιλιστήρας για το τζάμι, γνωρίζει κανείς που να κοιτάξω;

Ευχαριστώ,

Χ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα,

θα ήθελα τη γνώμη σας.

Προχθές πήγα για service το GOLF μου ( V 1.6 FSI ) σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, μπουζί και κάρτα καυσαερίων.

Χθες το πρωί άναψε κανονικά αλλά το μεσημέρι που το πήρα με τα τη δουλειά μου, δεν έπερνε καλά. Τι εννοώ: Ενώ είχε κανονικά τον ήχο της ανάφλεξης της μηχανής φαινόταν σα να μην είχε ανάψει, το ρελαντί δεν ήταν σταθερό (σαν να αγκομαχούσε), και στο ταμπλό ήταν αναμένο το σηματάκι της μπαταρίας.

Μόλις πάτησα ελαφρώς το γκάζι ήρθε στα κανονικά του.

Μετά το άφησα για 5 περίπου ώρες και πήγα να το ξανανάψω πάλι τα ίδια. Με λίγο γκάζι επανήλθε.

Χάνω την μπαταρία ή μπορεί να οφείλετε σε ελλατωματικό μπουζί;

Για το service των παραπάνω μου πήρε 285 ευρώ, που το θεώρησα σαν κλεψιά! Αναρωτιέμαι μήπως εγώ είμαι υπερβολικός αλλά μήπως τέτοια τιμή πετύχαινα και σε αντιπροσωπεία;

Επίσης μια που το γράφω στα προβλήματα, ξαφνικά δε μου δουλεύει ο πίσω πιτσιλιστήρας για το τζάμι, γνωρίζει κανείς που να κοιτάξω;

Ευχαριστώ,

Χ

φιλε καλησπερα.καταρχας μαλον πληρωσες πολλα.

εγω με λαδια castrol edge 5-30(ειναι ακριβουτσικα) φιλτρο λαδιου

βενζινης καμπινας αερος τακακια πισω bosch και αγορασα και 1 μπουκαλι extra

castrol edge πληρωσα 250..με καφε στο χερι και διπλα στο αυτοκινητο...

(ολλα τα ανταλακτικα οτι προτεινει ο κατασκευαστης)

για το ενδεχομενο προβλημα σου δεν μπορω να σου πω...

ταλαιπωρηθηκα να βρω καλο συνεργειο ..το οποιο το βρηκα μεσα απο εδω..

παλιοτερα οταν βγηκα απο την εγγυηση υστερα απο κακο συνεργειο βγηκα αμεσως μετα

απο service με καψιμο μοτερ κλιματισμου(ζημια περιπου στα 400 ευρω) και ενω πληρωσα

αρκετα αποδειχτηκε οτι δεν μου ειχε αλαξει φιλτρο καμπινας(το ειδα με τα ματια μου ηταν σε αθλια κατασταση)

δεν εκανε κανεναν ελεχο στο συστημα κλιματισμου-μαλιστα το κομπρεσερ δεν ειχε λαδια και παραλιγο να παθω ζημια

πολυ μεγαλου κοστους!!!(ενω ειχαμε συμφωνησει για ΓΕΝΙΚΟ SERVICE)

ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ ΕΠΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ (AUTOPAINT-ΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ CLUB)

ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΟ TEAM ΤΟΥ (ΦΑΝΟΠΕΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΗΛΕΚΤΟΛΟΓΕΙΟ)

ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛ..ΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ..ΣΚΙΣΤΗΚΑΝ ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ

ΣΤΟ 1 ΤΡΙΤΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..

ΚΑΙ ΠΡΙΝ AΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

ΑΦΟΥ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΓΕΛΕΙΟ..ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΚΙΟΛΛΑΣ ΜΟΥ ΓΥΑΛΙΣΕ ΟΛΛΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ

ΤΗΣ ΓΚΟΛΦΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΑΤ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΒΑΦΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ

ΒΑΦΕΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ..

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ TO TEAM ΤΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ

ΩΣΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ!!!!!

ΠΗΓΑΙΝΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΣΟΥ.... ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ!!!

Edited by panosss

Share this post


Link to post
Share on other sites
φιλε καλησπερα.καταρχας μαλον πληρωσες πολλα.

εγω με λαδια castrol edge 5-30(ειναι ακριβουτσικα) φιλτρο λαδιου

βενζινης καμπινας αερος τακακια πισω bosch και αγορασα και 1 μπουκαλι extra

castrol edge πληρωσα 250..με καφε στο χερι και διπλα στο αυτοκινητο...

(ολλα τα ανταλακτικα οτι προτεινει ο κατασκευαστης)

για το ενδεχομενο προβλημα σου δεν μπορω να σου πω...

ταλαιπωρηθηκα να βρω καλο συνεργειο ..το οποιο το βρηκα μεσα απο εδω..

παλιοτερα οταν βγηκα απο την εγγυηση υστερα απο κακο συνεργειο βγηκα αμεσως μετα

απο service με καψιμο μοτερ κλιματισμου(ζημια περιπου στα 400 ευρω) και ενω πληρωσα

αρκετα αποδειχτηκε οτι δεν μου ειχε αλαξει φιλτρο καμπινας(το ειδα με τα ματια μου ηταν σε αθλια κατασταση)

δεν εκανε κανεναν ελεχο στο συστημα κλιματισμου-μαλιστα το κομπρεσερ δεν ειχε λαδια και παραλιγο να παθω ζημια

πολυ μεγαλου κοστους!!!(ενω ειχαμε συμφωνησει για ΓΕΝΙΚΟ SERVICE)

ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ ΕΠΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ (AUTOPAINT-ΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ CLUB)

ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΟ TEAM ΤΟΥ (ΦΑΝΟΠΕΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΗΛΕΚΤΟΛΟΓΕΙΟ)

ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛ..ΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ..ΣΚΙΣΤΗΚΑΝ ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ

ΣΤΟ 1 ΤΡΙΤΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..

ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

ΑΦΟΥ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΓΕΛΕΙΟ..ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΚΙΟΛΛΑΣ ΜΟΥ ΓΥΑΛΙΣΕ ΟΛΛΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ

ΤΗΣ ΓΚΟΛΦΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΑΤ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΒΑΦΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ

ΒΑΦΕΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ..

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ TO TEAM ΤΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ

ΩΣΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ!!!!!

ΠΗΓΑΙΝΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΣΟΥ.... ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ!!!

Δεν ανοίγει και ένα υποκατάστημα στην Θεσ/νίκη να μας εξυπηρετεί και μας!!! :D Τέτοιους επαγγελματίες θέλουμε για τα αυτοκίνητά μας. :rolleyes: Να σέβονται και εμάς και τις περιουσίες μας. :heart: Μπράβο σου Δήμο,μόνο καλά λόγια έχω ακούσει για σένα.Κρίμα που είσαι μακριά μας. :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν ανοίγει και ένα υποκατάστημα στην Θεσ/νίκη να μας εξυπηρετεί και μας!!! :D Τέτοιους επαγγελματίες θέλουμε για τα αυτοκίνητά μας. ;) Να σέβονται και εμάς και τις περιουσίες μας. :D Μπράβο σου Δήμο,μόνο καλά λόγια έχω ακούσει για σένα.Κρίμα που είσαι μακριά μας. :o

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ακόμα δε βρήκα άκρη. Πήγα το αυτοκίνητο πάλι σε εκείνο το συνεργείο, αλλά τίποτα. Το έβαλε σε διαγνωστικό, είδε αν έχει τίποτα γενικά αλλά τίποτα.

Το πρωί που το αμάξι είναι κρύο παίρνει κανονικά. Το απογευματάκι βλέπω αυτό το πρόβλημα. Μερικές φορές δεν παίρνει με την πρώτη. Η μπαταρία είναι σχετικά καινούργια (2008) και δεν είχα ποτέ ξανά παρόμοιο πρόβλημα. Εμένα μου έχει κολλήσει ότι φταέι το μπουζί.

Αυτός μου είπε ότι άλλαξε 2 μπουζί. Ένα το κανονικό και το άλλο είναι για ζέστη-κρύο. Γνώμη μου είναι ότι από αυτά που άλλαξα στο service, μόνο αυτό παίρνει μέρος όταν ανάβω το αυτοκίνητο(τα άλλα που άλλαξα είναι λάδι-φίλτρο αέρος-φίλτρο καμπίνας-φίλτρο λαδιού).

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν η σκέψη μου έχει βάση;

Thanks guys..

Share this post


Link to post
Share on other sites

πηγαινε τσεκαρε τα μπουζι σου σε αλλο συνεργειο..

τι αλαξε μονο τα μισα μπουζι?

πλακα μας κανει?

πηγαινε τσεκαρετα εαν ειναι τα σωστα τα μαμα

αρκετοι εδω μεσα ειχαν προβληματα με τα μπουζι...

μπορει να παθεις μεγαλη ζημια απο τα μπουζι τοσο μεγαλη

που θα πονεσει το κωλα..σου tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
πηγαινε τσεκαρε τα μπουζι σου σε αλλο συνεργειο..

τι αλαξε μονο τα μισα μπουζι?

πλακα μας κανει?

πηγαινε τσεκαρετα εαν ειναι τα σωστα τα μαμα

αρκετοι εδω μεσα ειχαν προβληματα με τα μπουζι...

μπορει να παθεις μεγαλη ζημια απο τα μπουζι τοσο μεγαλη

που θα πονεσει το κωλα..σου tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Πόσα μπουζί έχει τελικά ο διάολος;

Ισχύει ένα μπουζί/κύλινδρο; (Η' έχουμε κ άλλα:lol:

Edited by cram

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πόσα μπουζί έχει τελικά ο διάολος;

Ισχύει ένα μπουζί/κύλινδρο; (Η' έχουμε κ άλλα:D

4 εχει και τα γνησια ειναι τα bosch..

αλαξε μαστορα φιλαρακο και γρηγορααααααααααααα

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 μπουζι ρε παιδια εννοειται...τι twin spark αλφα ρομεο εχουμε...

αυτο φαινεται κλασσικο προβλημα για μπουζι...

να ρωτησω και γω κατι...? καποιος ειπε για λαδια στο κομπρεσερ του κλιματιστικου? τι ειναι αυτο?

το βιβλιο δεν λεει τιποτα τετοιο.... και μην μου πειτε οτι στο ΓΕΝΙΚΟ SERVICE αντιπροσωπειας ελεγχουν το κλιματιστικο για τι θα βαλω τα γελια...

αρκετα αποδειχτηκε οτι δεν μου ειχε αλαξει φιλτρο καμπινας(το ειδα με τα ματια μου ηταν σε αθλια κατασταση)

ασχετο αλλα και ποτε να μην αλλαξεις φιλτρο δεν νομιζω να εχει σχεση με το καψιμο του μοτερ του κλιματιστικου..μαλλον για συμπτωση το βλεπω....

Edited by tyxodioktis100

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 μπουζι ρε παιδια εννοειται...τι twin spark αλφα ρομεο εχουμε...

αυτο φαινεται κλασσικο προβλημα για μπουζι...

να ρωτησω και γω κατι...? καποιος ειπε για λαδια στο κομπρεσερ του κλιματιστικου? τι ειναι αυτο?

το βιβλιο δεν λεει τιποτα τετοιο.... και μην μου πειτε οτι στο ΓΕΝΙΚΟ SERVICE αντιπροσωπειας ελεγχουν το κλιματιστικο για τι θα βαλω τα γελια...

ασχετο αλλα και ποτε να μην αλλαξεις φιλτρο δεν νομιζω να εχει σχεση με το καψιμο του μοτερ του κλιματιστικου..μαλλον για συμπτωση το βλεπω....

το κομπρεσερ του κλιματισμου εχει λαδι μεσα το οποιο αλαζετε σε καθε service κλιματισμου!!!

και κομπρεσερ χωρις λαδι η λαθος τυπου λαδιου bye bye....

μαλον συμπτωση ηταν που μου εκαψε το μοτερακι κλιματισμου

αλλα το φιλτρο καμπινας δεν το αλαξε..συμφωνησαμε για ΓΕΝΙΚΟ SERVICE μαζι με του κλιματισμου

και μολις βγηκα απο το συνεργειο δεν δουλευε το μοτερακι του κλιματισμου(γυρισα πισω εκανε τον κινεζο)

και μετα απο ψαξιμο σε αλλο συνεργειο διαπιστωθηκε --καμια συντηρηση συστηματος κλιματισμου-ελειπε φρεον

και το κομπρεσερ ηταν ετοιμο για μπουμ-δεν ειχε καθολου λαδι μεσα!!!!

Χρηση νεου τυπου λαδιου κομπρεσερ

Το λαδι του κομπρεσερ λιπαινει το κομπρεσερ διαλυομενο με το ψυκτικο υγρο και κυκλοφορει σε ολο τον κυκλο ψυξεως. Ετσι απο τοτε το λαδι του κομπρεσερ χρησιμοποιειται με R12 το οποιο ομως δεν διαλυεται με το R134a.Εαν αυτο συνεβαινε, το λαδι δεν θα μπορουσε να κυκλοφορησει στον ψυκτικο κυκλο με συνεπεια να μην μπορει να επιστρεψει στο κομπρεσερ και να του δημιουργησει προβλημα.

Ενα λαδι επωνομαζομενο πολυαλκιλενικη γλυκολη διαλυεται σωστα με το R134a και χρησιμοποιειται αποκλειστικα για τα συστηματα κλιματισμου R134a.Το λαδι αυτο εχει χαρακτηριστικα :ND-OIL8

πηγη=http://www.soldatos.eu/html/accar.html

Edited by panosss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...