Jump to content
kostakisSs

Koψίματα

Recommended Posts

γενικα πολλες φορές ειδικα στην δευτερα το αυτοκίνητο πεταει αέρα κοπανιστο (τον ακουω να βουήζει στην εξάτμιση) και μετα ξεκινάει να αρπάει και να μπαινει το turbo... ΓΙΑΤΙ? τι φταιει?

Link to comment
Share on other sites

γενικα πολλες φορές ειδικα στην δευτερα το αυτοκίνητο πεταει αέρα κοπανιστο (τον ακουω να βουήζει στην εξάτμιση) και μετα ξεκινάει να αρπάει και να μπαινει το turbo... ΓΙΑΤΙ? τι φταιει?

;) !!! Στην εξατμιση δεν υπαρχει σκετος αερας , εκτος απο τις κατηφορες που δεν πατας γκαζι!

Αν ακους, Κωστα, μια εναλλαγη στον ηχο του εισερχομενου αερα μεταξυ 2800-3500 σαλ ειναι το κλαπετο που αλλαζει τη ροη εισροης απο τον κομπρεσσορα στο τουρμπο. Το τουρμπο μπαινει σε πληρη λειτουργια μετα τις 3500σαλ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.