kostakisSs Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Πρίν 2 χρόνια και 50.000 km (σχεδόν μόλις πήρα το tsi μου) άλλαξα δίκσο πλατώ και κυβώτιο ταχυτήτων... ΑΠΟ την πρώτη στιγμή που το άλλαξα ο συμπλέκτης έγινε πολύ πιο σκληρός. Οποτε το ανέφερα στην αντιπροσωπια (ΦΙΛΛΙΠΑΙΟΣ) παντα έπαιρνα την απάντηση ##Βελτιωμένο πλατό## χωρίς να το αναγράφουν ποτέ ως πρόβλημα στις εντολές εργασίας. παρα μόνον σε μια που είχα 44.000Km.. Σήμερα που πήγα απο την αντιπροσωπία του κ ΛΑΤΣΗ στην πάτρα μου είπε οτι σε καμία περίπτωση δεν είναι φυσιολογικό να είναι τοσο σκληρός και το αυτοκίνητο "σκορτσάρει" (δεν ξερω ακριβώς τι είναι αυτό) αλλα σίγουρα δεν είπε πατηνάρει (δεν μου ανέφερε τπτ για φθορα) Πηρα αμέσως τον Φιλλιπαίο και μίλησα με τον υπέυθυνο και η απάντηση του ήταν "Το θυμιθήκατε τωρα? είναι λογο φθοράς..." Του είπα οτι του το έλεγα καααθε φορά αλλα @@ δεν μπορούσα να το αποδείξω παρα μόνον σε μια σημείωση στα 44.000κμ Φυσικα δεν ισχυεί κάτι τέτοιο μιας και απο την αρχή ήταν έτσι... Τι πρέπει να κανω? εχω 55.000km και είμαι σε επέκταση εγγύησης.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Δυστυχως κατ'αρχην ειναι αναλωσιμο υλικο οποτε η επεκταση δεν το καλυπτει (ουτε η κανονικη εκτος και αν αποδειξεις οτι ειναι ελαττωματικο, λιγο δυσκολο) και δευτερον εχει περασει αρκετος χρονος, οποτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Δυστυχως κατ'αρχην ειναι αναλωσιμο υλικο οποτε η επεκταση δεν το καλυπτει (ουτε η κανονικη εκτος και αν αποδειξεις οτι ειναι ελαττωματικο, λιγο δυσκολο) και δευτερον εχει περασει αρκετος χρονος, οποτε... επρεπε να ειχες παει απο πριν καπου εξω να το checkaris.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Εχω 28.000 ΚΜ και μου έχει μπεί η ιδέα ότι έχει σκληρήνει ο συμπλέκτης..Που να πάω να το κοιτάξω..? Αν όντως εχει προβλημα πόσο λέτε να μου κοστίσει και τι ειναι αυτό που αλλάζουμε στην προκειμένη περίπτωση..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 παντως ρε παιδια σε μενα που εχω gt απο τοτε που το πειρα ηταν σκληρος...και αν υπαρχει κιτ της sachs performance η καποιο αλλο οταν αλλαξω πλατο κτλ θα γινει πιο σκληρος μαλλον... δεν ειναι μειονεκτημα να ειναι ο συμπλεκτης σκληρος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 παντως ρε παιδια σε μενα που εχω gt απο τοτε που το πειρα ηταν σκληρος...και αν υπαρχει κιτ της sachs performance η καποιο αλλο οταν αλλαξω πλατο κτλ θα γινει πιο σκληρος μαλλον...δεν ειναι μειονεκτημα να ειναι ο συμπλεκτης σκληρος... Σε καθημερινη οδηγηση ειναι μειονεκτημα. Εγω γενικα εχω υποφερει απο σκληρους συμπλεκτες, ειδικα με το Corrado, λογω του οτι εβαζα και αρκετα χιλιομετρα μεσα στην Αθηνα, και ετσι μολις σκληρυνε ο δισκος στο προηγουμενο tsi (140) στα 30000 χλμ παρηγγειλα ενα ιδιο με dsg και ησυχασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted July 3, 2009 Author Report Share Posted July 3, 2009 Γενικα το Golf δεν το χρεισημοποιω μέσα σε πολη.. να ναι καλα το Smartaki!! Γενικά οι αλλαγές μου νομίζω οτι είναι καλύτερες με τον πιο σκληρο αλλα ρε γμτ αφου ο αλλος δεν ήταν ετσι.. τι παιζει?? 8α παω στον gratsia να το κοιταξω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Εγω να πω την μαυρη αλήθεια μου αρέσει έτσι σε σχέση με το οτι αρχικα δεν το αισθανόσουν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...