batsisbees Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Στο δικό μου golf 5 Gt που εχω βάλει τον εν λόγω αντάπτορα παρατηρώ το εξής¨ Κάπου στις 3000στροφές περίπου εκτονώνεται ο συμπιεστής κοβοντας το τράβηγμα του κινητήρα. Το βλέπω και στο στροφόμετρο αλλά και στο δεικτη υπερπλήρωσης του τούρμο που έχει στο καντράν. (ο εν λόγω δείκτης ενω ειναι στο τέρμα μολις πιάσει περίπου τις 3000χιλ. στροφές ο κινητήρας πέφτει ξαφνικά στη αρχή(0)Αλλά και το αισθάνομαι ότι μετά το κόψιμο ειναι σαν να ανεβάζει στροφές χωρίς το συμπιεστή. Ειναι νορμάλ ? η λειτουργία του αντάπτορα. ? Σε εσας που εχετε τον ιδιο ανταπτορα της forge τι κάνει? Ειναι αποκλειστικά αυτό που φταίει? ή κατι άλλο? Ανάμενα καποια μειωση ιποδύναμης αλλά να κόβει από τοσο νωρίς? Τι λέτε? (...βγάλτον...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 εγω τον εβγαλα χωρις να ειμαι σιγουρος αν πραγματικα κοβει αν κ ειχα την αισθηση με τον που τον αφαιρεσα οτι σπουλαρω πιο γρηγορα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 εγω τον εβγαλα χωρις να ειμαι σιγουρος αν πραγματικα κοβει αν κ ειχα την αισθηση με τον που τον αφαιρεσα οτι σπουλαρω πιο γρηγορα.. Έπρεπε να το δούμε με το vag-com πριν το βγάλεις για να ξέρουμε στα σίγουρα τι γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Εγω 2 φορες το εβγαλα κ διαφορα δεν ειδα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Γενικα παιζει και να χανεις κατι απο τον ανταπτορα αλλα εμενα μ αρεσει παρα πολυ ο ηχος του.. ειναι ψαρωτικουλης.. γενικα αυριο μαλλον το βραδυ θα παω για μετρησεις με τον ανταπτορα και το vag-com και μεθαυριο χωρις τον ανταπτορα αλλα παλι με το vag-com και θα δουμε τι θα πουν τα διαγραμματα.. Μηπως το ξεφουσκωμα που λες εχει να κανει και με το asr? γιατι καπου εκει εμενα αρχιζε να σπινιαρει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Γενικα παιζει και να χανεις κατι απο τον ανταπτορα αλλα εμενα μ αρεσει παρα πολυ ο ηχος του.. ειναι ψαρωτικουλης.. γενικα αυριο μαλλον το βραδυ θα παω για μετρησεις με τον ανταπτορα και το vag-com και μεθαυριο χωρις τον ανταπτορα αλλα παλι με το vag-com και θα δουμε τι θα πουν τα διαγραμματα..Μηπως το ξεφουσκωμα που λες εχει να κανει και με το asr? γιατι καπου εκει εμενα αρχιζε να σπινιαρει.. Αυτο για το asr δεν παιζει. Τις μετρησεις αν θες πεταξετες κ εδω να δουμε κ εμεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlin26 Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Στο δικό μου golf 5 Gt που εχω βάλει τον εν λόγω αντάπτορα παρατηρώ το εξής¨Κάπου στις 3000στροφές περίπου εκτονώνεται ο συμπιεστής κοβοντας το τράβηγμα του κινητήρα. Το βλέπω και στο στροφόμετρο αλλά και στο δεικτη υπερπλήρωσης του τούρμο που έχει στο καντράν. (ο εν λόγω δείκτης ενω ειναι στο τέρμα μολις πιάσει περίπου τις 3000χιλ. στροφές ο κινητήρας πέφτει ξαφνικά στη αρχή(0)Αλλά και το αισθάνομαι ότι μετά το κόψιμο ειναι σαν να ανεβάζει στροφές χωρίς το συμπιεστή. Ειναι νορμάλ ? η λειτουργία του αντάπτορα. ? Σε εσας που εχετε τον ιδιο ανταπτορα της forge τι κάνει? Ειναι αποκλειστικά αυτό που φταίει? ή κατι άλλο? Ανάμενα καποια μειωση ιποδύναμης αλλά να κόβει από τοσο νωρίς? Τι λέτε? (...βγάλτον...) Ναι ι αληθεια ειναι οτι κοβει παρα πολυ στο tsi 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 παρα πολυ?δεν παιζει να φταιει ο ανταπτορας μαλλον η σκαστρα σου θελει αλλαγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...