Εχω στην κατοχη μου ενα golf 5 GT1.4 170hp. Εδώ και αρκετά χρόνια έχω προσθέσει στον αεραγωγο του αυτοκινητου οργανο μετρησης θαρμοκρασιας ψυκτικου του κινητηρα. Το συγκεκριμενο μοντελο δεν εχει τετοιο οργανο απο το εργοστασιο και η βαλβίδα μετρησης θερμοκρασιας είναι με "διπλή απόληξη καλωδίων".Εκεί που έβαλα το οργανο μου άλλαξε την βαλβίδα με άλλη που έχει 4πλη απόληξη καλωδίων και τη συνδεσε και με το οργανο. Δυστυχώς η μετρηση έχει 10-11 βαθμούς διαφορά από την μετρηση του εγκεφάλου του κινητηρα. (Το οργανο μου δείχνει max υπό πίεση 105c 108c ενώ ο εγκέφαλος 95c 98c
Να έχω 2 βαθμούς διαφορά άντε πάει κι έρχεστε αλλά 10-11!!!
Όπου και να ρώτησα κανεις δεν ξέρει αν μπορεί να γίνει κάτι.
Ξέρει κάποιος κάτι?