Jump to content
Quasar

Δισκόπλακες-Τακάκια

Recommended Posts

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΧΩ.........

FULL ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΤΕ DOT4

TIMH ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΚΕΤΩΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΩΝ

ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΥΓΡΩΝ-ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ

Φιλε Λουκα αλλαγη υγρων με ΑΤΕ DOT4 με εξαεριστικο μηχανημα ολο το κυκλωμα (οχι μονο το δοχειο οπως κανουν πολλοι) για σενα και ολο το club φυσικα! 15ευρω.

Link to comment
Share on other sites

ΑΑΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!!!

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΤΕ DOT4 KAI

THN TIMH ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ !!!!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά όλα αυτά που ανέφερε ο brakeman, δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να κυνηγάει κανείς μόνο τις τυπικές-θεωρητικές προδιαγραφές των υγρών ειδικά όταν στην πράξη το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό.

Τα DOT5 υγρά έχουν σαν βάση την σιλικόνη (όπως προαναφέρθηκε), υλικό που προσφέρει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα:

- είναι λιγότερο υγροσκοπικό από το υλικό κατασκευής των DOT4

- έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού

Σημαντικό όμως μειονέκτημα είναι ότι η σιλικόνη είναι αρκετά συμπιέσιμη και κατά συνέπεια προκαλεί «μαλακή» και ασαφή αίσθηση στο πεντάλ, άρα τα ξεχνάμε.

Οι προδιαγραφές DOT5 μπορούσαν αρχικά να καλυφθούν μόνο από υγρά με σιλικονούχα βάση. Αργότερα όμως βρέθηκαν πρόσθετα που κατάφεραν να κάνουν τα υγρά με βάση την γλυκόλη και τον αιθέρα ικανά να καλύψουν τις προδιαγραφές DOT5.1 Λόγω μάλιστα της χημικής συγγένειας, πολλές φορές τα συναντάμε και σαν Super DOT4. Έχουν όλα τα πλεονεκτήματα των DOT4 και υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές σημείου βρασμού των DOT5.

Μοναδικό μειονέκτημα φυσικά η τιμή αγοράς που είναι πολύ υψηλότερη από αυτή τον υγρών DOT4. Η επιπλέον φθορά (λόγω χημικής σύστασης) σε σωληνάκια - λαστιχάκια είναι κάτι που όντως ισχύει για τα DOT 5.

Για όποιον έχει λοιπόν απαιτήσεις από τα φρένα του, καλό θα ήταν να κάνει τακτικά μία εξαέρωση και να αλλάζει το πολύ κάθε 2 χρόνια τα υγρά χρησιμοποιώντας Super DOT4 ή εναλλακτικά DOT 5.1

Επίσης, αλλαγή υγρών μόνο στο δοχείο χωρίς άδειασμα - εξαέρωση όλου του κυκλώματος σωληνώσεων είναι απλά χαμένος κόπος και πεταμένα χρήματα για ευνόητους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

θελω να βαλω μεγαλυτερους δισκους στο γκολφακι μου μπροστα και τους μπροστα πισω. γiνεται και με τι κοστος? ειναι γκολφ iv 1,4.δεν ξερω τι φοραει τωρα πανω, αλλα θελω να βαλω τους μπροστα πισω και μπροστα αλλους μεγαλυτερους, σαν του gti. ζαντες φοραω τωρα 16αρες αλλα θα βαλω 17αρες η 18αρες συντομα. πειτε ομως κοστος τοποθετημενα.

Edited by decibel
Link to comment
Share on other sites

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ..........

256mm ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ 226mm 'H 229mm ΠΙΣΩ !!!

ΒΑΛΕ ΚΑΤΙ ΣΕ 288mm 'H 312mm ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ

ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ GROUP VAG ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΣΕ ΤΑ ΙΔΙΑ !!!

Link to comment
Share on other sites

λουκα μπορω να βαλω την δισκοπλακα μονο η πρεπει να αλλαξω ολο το δισκοφρενο? ξερεις ποσο θα μου κοστισει? και ποσο θα μου κοστισει η τοποθετηση των εμπρος και η τραμπα των εμπρος - πισω?

Link to comment
Share on other sites

KANONIKA ΘΕΛΕΙΣ ΚΟΜΠΛΕ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ,

ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΝΤΑΠΤΟΡΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ

ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ,ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ !!!!

ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΑΙΜΟΥΔΙΑ-ΠΑΤΕΝΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ???

ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΠΙΣΩ ???

ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΦΡΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ

ΑΠΟ GOLF IV GTI 288mm ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ

ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝΕ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ,

ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ

ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ S3 !!!

Link to comment
Share on other sites

επειδη πισω εχει πολυ μικρα δισκοφρενα ελεγα αφου θα αλλαξω τα μπροστα με μεγαλυτερα να βαλω αυτα που εχει μπροστα απο το εργοστασιο πισω. δεν ειναι και τοπο μαιμουδια.

Link to comment
Share on other sites

επειδη πισω εχει πολυ μικρα δισκοφρενα ελεγα αφου θα αλλαξω τα μπροστα με μεγαλυτερα να βαλω αυτα που εχει μπροστα απο το εργοστασιο πισω. δεν ειναι και τοπο μαιμουδια.

Δεν νομιζω να γινεται. Παντως εχω φρενα κομπλε απο GTI που δεν τα θελω. Αν ενδιαφερεσαι μου λες.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Λουκα αλλαγη υγρων με ΑΤΕ DOT4 με εξαεριστικο μηχανημα ολο το κυκλωμα (οχι μονο το δοχειο οπως κανουν πολλοι) για σενα και ολο το club φυσικα! 15ευρω.

Φίλε τα ΑΤΕ DOT4 συστήνονται για IV 1.4; Η χρήση που κάνω είναι απαιτητική αλλά όχι βάρβαρη. Επισης θα ήθελα να ρωτήσω πως θα μπορέσω να εξαλείψω το ενοχλητικό σφύριγμα από τα μπροστινά φρένα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να γινεται.  Παντως εχω φρενα κομπλε απο GTI που δεν τα θελω. Αν ενδιαφερεσαι μου λες.

ΑΡΠΑ ΤΑ DECIBEL !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ψιλοκαταλήγω σε κάτι ανάμεσα απο αυτά που λέτε. ¶ν βρώ σε καλή τιμή άκρα G60 θα βάλω αυτά. Τα μεταλλικά σωληνάκια θα πρέπει να περιμένουν ούτως ή άλλως γιατι είναι αρκετό κόστος για αμφίβολο αποτέλεσμα (κοινώς δεν νομίζω οτι μου χρειάζονται, θα τα βάλω μόνο στο τέλος άν δώ οτι θέλω σκληρότερο πεντάλ). Απο κεί και πέρα, επειδή μάλλον δεν θα βρώ τα άκρα απο G60, πάω για Zimmerman τρυπητές, και τακάκια κάτι απο όλα, μάλον ΑΤΕ αλλά θα το μελετήσω. Τα tarox προϊόντα γενικά μου πέφτουν ακριβά οπότε τα ξεχνάω... Μάλλον όχι Ferrodo γιατι πολύς κόσμος γκρινιάζει οτι παραείναι σκληρά, προτιμάω να αλλάζω τακάκια παρά δίσκους... DOT 4 θα βάλω ούτως ή άλλως, το DOT 5 με έχει τρομάξει απο διάφορα που έχω δέι σε άλλα forums κ.λπ. και δέν είμαι σίγουρος πάλι οτι έχει νόημα. Απο κεί και πέρα όποια άλλη πρόταση μπαίνει και αυτή στο παιχνίδι του ψαξίματος.

εγω εβαλα τισ προαλλεσ zimmermann 256mm/20mm τρυπητεσ με 110euro και ειμαι πολυ ευχαριστημενοσ. :D

Link to comment
Share on other sites

γεια σε ολους. ειμαι απο θεσσαλονικη και εχω ενα golf MKiii 1.4 8v με τα 60 αλογα..πισω ως γνωστον εχει ταμπουρα και αναρωτιεμαι αν κανενας εδω εχει βαλει σε αυτο το μοντελο δισκοφρενα και αν ναι τι αλλαγες πρεπει να γινουν και φυσικα το κοστος.. μπορει να μπει ολος ο πισω αξονας απο το GTI? μην ρωτησετε γιατι θελω να βαλω πισω δισκοφρενα με 60 αλογα.. παντα κοιταζω πρωτα την ασφαλεια μου.. ;)

Link to comment
Share on other sites

ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ GTI ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ 5ΜΠΟΥΛΩΝΑ

ΜΟΥΑΓΙΕ,ΒΑΛΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ MK3 GT 1,6 'H 1,8 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ

4ΜΠΟΥΛΩΝΑ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΜΙΑ 300 ΕΥΡΩ + ΕΡΓΑΣΙΑ !!!

Link to comment
Share on other sites

ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΟ ΑΞΟΝΑ ΠΑΝΤΑ !!!

ΔΕΣ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΙΟΣ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΚΑΙ

ΔΙΣΚΟΙ-ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ !!!!

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ !!!

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΚΟΒΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 450 ΕΥΡΩ

ΜΑΖΙ ΜΕ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΡΑΓΚΑΛΑ !!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σήμερα επισκέφτηκα τον φίλο ''Brakeman'' με τις βελτιώσεις φρένων ''Ο Γιώργος''. Πήρα την πολύ καλή προσφορά του με τα 4πίστονα AP RACING-Galfer 330x30 για εμπρός και πίσω εβαλα απο S3 αεριζόμενες Zimerman 256.

:D:D:D:D:D:thumbsup::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Δεν θα σχολιάσω την εξαίρετη δουλειά του παιδιού και το μεράκι του(πραγματικός ψείρας και σωστός ομολογώ), και η πολύ καλή τιμή τοποθέτησης, πάντως η όλη επένδυση που έκανα είναι πραγματικά το κάτι άλλο. Με βλέπω σύντομα να βάζω ενισχυμένες ζώνες ασφαλείας γιατι όλο προς το παρμπριζ πηγαίνω σε κάθε απαλό άγγιγμα των φρένων. <_<<_<<_<<_<<_<<_<

Υ.Γ. Σε 17αρες τα 4πίστονα υποχρεωτικά........στην κυριολεξία γλείφουνε.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έγιναν τούμπανο τα φρένα σου!!!

:D:D:angry2::D:DΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΠΛΑ :D:D:D:D:D:D

Πάντα ξεκουραστα-Κρύα ή ζεστά (2η φορα κατεβαίνω Πάρνηθα σαν να με κυνηγάνε και δεν ανάβουνε με τίποτα)

Η όλη υπόθεση μαζί με τα πίσω Αεριζόμενα Zimerman 256(Δισκους - τακάκια καινούργια)πήγε περίπου στα 3.000

Το αμάξι είναι αλλού............έχει υποδομή πλέον για τουλάχιστον 400+ άλογα χωρίς υπερβολές. Ειδικά τα AP RACING 330x30 είναι πιο μεγάλα απο Subaru STi 3xx

Οσο για φωτο αύριο με το καλό......

****************************************************

Λαζαρε ποσο σου πηγε τελικη τιμη η ολη υποθεση?

Εχεις πουθενα ανεβασει φωτο?

Brakes 1

Brakes 2

Picture%20097.jpg

Picture%20100.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τελικά καλά τα 4πίστονα AP RACING, αλλά επειδή το πήρα σοβαρα το θέμα για μετατροπή στα 320+ άλογα, τα πούλησα αλλού του κουτιου όπως ήταν με 600χλμ, και οταν με το καλο βαλω τον κινητήρα που επιθυμω (σε κανένα 4μηνο) θα μου έχει φέρει ο φίλος και αγαπητος Brakeman τα 6πίστονα χαρακτά Tarox που του παρήγγειλα. :D;):thumbsup::thumbsup::D:D:D:cry::angry::o;):D

Φίλε Brakeman εισαι σωστός, τα 256 πίσω ειναι ολα τα λεφτα τελικά ...... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:excl::D:D:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά λέω να αλλάξω τις μπροστινές δισκόπλακες από 256 (mama Golf IV 2001, 1.4) σε 320 χαρακτές/τρυπητές.Φοράω 15άρες ζάντες.Εκτός από την αλλαγή των δαγκάνων πρέπει να αλλάξω και τίποτα άλλο, ή θα είμαι οκ ;

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ 15ΑΡΕΣ ΧΩΡΑΝΕ ΜΕΧΡΙ 288mm !!!

AΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΟΝΟ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΥΣ !!!

Link to comment
Share on other sites

Χμ, ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση GOLFiiiGT.

Οπότε θα μείνω στην υπάρχουσα διάσταση και θα πάρω την χαρακτή/τρυπητή QH.Την έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την μάρκα ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.