Jump to content
Quasar

Δισκόπλακες-Τακάκια

Recommended Posts

Γειά χαρά μάγκες... Φοράω τα μαμά φρένα μου (Golf 2 gti 16v) και όπου νάναι πάω για αλλαγή δίσκους-τακάκια.

Καμμιά καλλή πρόταση μπορεί να μου κάνει κανείς, είτε για δίσκους είτε για τακάκια? Σκεφτόμουν για χαραχτούς δίσκους αλλά έχω ακούσοι απο κάποιους οτι δέν αντέχουν και πολύ πολλοί aftermarket, και είπα να το ψάξω λίγο πιό διεξοδικά. Και κάτι άλλο, ξέρετε πόσο θα μου πάει για σωληνάκια αεροπορικού τύπου, άν κάνουν διαφρορά και απο πού προμηθεύομαι? Thanks.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Επειδή το αμάξι σου είναι σχετικά παλιο αν θες τη γνώμη μου για να έχεις διοαφορά με όχι πολλά χρήματα

Δισκους χαρακτους-τρυπητούς Tarox με τα αντίστοιχα τακάκια πκαι πίσω αν χρειάζεται, σωληνάκια μεταλλικά, καινούρια υγρα Dot5 καλό ξέπλυμα του κυκλώματος και καλή εξαέρωση.... θα είσαι πολύ ικανοποιημένος!!!

Link to comment
Share on other sites

Σωστός... Ξέρεις πόσο περίπου πόσο μπορεί να πάνε δισκόπλακες-τακάκια και τα σωληνάκια? Απο πού τα παίρνω?

Link to comment
Share on other sites

Τί του λέτε του ανθρώπου? Γιατί να δώσει τόσα χρήματα?

Βάλε ίδιας διάστασης αλλά τρυπητές brembo με μεταλλικά σωληνάκια, υγρά dot 5 και καλά τακάκια Ferodo Racing DS 2500! Θα με θυμηθείς...!

Link to comment
Share on other sites

Μισό, μπερδεύτηκα, δεν ξερω και πολλά απο φρένα!

α) Υπάρχουν δύο είδη σωληνάκια "βελτίωσης" ή τα "αεροπορικού τύπου" και τα "μεταλλικά" είναι το ίδιο πράγμα?

β) Τα υγρά DOT 5 επιβάλλονται/προτιμώνται σε ποιά περίπτωση γιατί έχω διαβάσει διάφορα, όπως οτι τρώνε τά λάστιχα, οτι δέν είναι κατάλληλα για συμβατικά συστήματα φρένων κ.λπ. ¶ν βρώ τα links θα τα γράψω αλλά πάει καιρός.

γ) Thanks evans κάνανε τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

γ) Thanks evans κάνανε τίποτα?

Να σου πω, δεν κατάλαβα μεγάλη διαφορά γιατί εχω ABS οπότε οι πιέσεις που δέχονται δεν είναι συνεχείς ώστε να φανεί η διαφορά με τα απλά σωληνάκια όταν τα ξεσκίσεις τα φρένα.Εσύ που έχει και ποιο πολλά άλογα πιστεύω θα καταλάβεις πιο πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Τό ίδιο είναι τα αεροπορικά και τα μεταλλικά

Το θέμα με το φρένο είναι η απόσταση ακινητοποίησης από τη στιγμή που αρχίζεις να πιέζεις το αυτοκίνητο. Ειδικά για εσάς που έχετε πίσω δίσκους και διατηρείτε τα χαρακτηριστικά ιπποδύναμης το πολύ στο πρώτο στάδιο, η επιλογή απλά καλύτερου δίσκου και όχι μεγαλύτερου και το πολύ καλό τακάκι με σωληνάκια 9τα οποία κρατάς μιά ζωή) αλλά και τα καλύτερα υγρά, είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. σας το λέω γιατί το έχω δοκιμάσει στο Γκολφ 3 μου με ταμπούρα πίσω. Κι επειδή το έχω σε πρώτο στάδιο και το πιέζω πολύ σε επαρχιακούς δρόμους, το μόνο που επιζητούσα ήταν η διάρκεια στο φρένο και το καλύτερο πάτημα! Δε θα ξεχάσω, κατέβαινα κάποτε τέζα το Διόνυσο και από πίσω με πήγαινε το ίδιο αλλά επ'ουδενί γρηγορότερα ένα Πασσάτ Τούρμπο με 288 δίσκο μπροστά και 232 πίσω και ανάλογα υλικά τριβής, 16άραζάντα καί καί! Ή επίσης κατά το διαρκές φρενάρισμα από πολύ υψηλή ταχύτητα στην εθνική. ξέρεις τί σημαίνει να φρενάρεις από τα κοντερίσια 180 μέχρι τα 70 με φορτωμένο αμάξι επειδή παρουσιάστηκε ξαφνικά εμπόδιο, χωρίς άφημα του πεντάλ σε χρόνο ντε-τε και χωρίς επ'ουδενί να ζεσταίνονται τα φρένα σου?Επιχείρησέ το με νορμάλ αμάξι αυτό...

Μη πετάτε τα λεφτά σας σε μεγαλύτερους δίσκους με αμφίβολη αποτελεσματικότητα και συνεργασία με ABS, τρόμπα πίεσης στα φρένα κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια κοροιδευουνε τον κοσμο μετα θες και τρομπα και ολοκληρο συστημα αν θες να κανεις καλη δουλεια ρε! αποξη μου βαλε ιδια διαμετρο δισκοπλακες ζιμμερμαν και φεροντο αγωνιστικα μονο αυτα!

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ TAROX IΔΙΑΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ

ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ,ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ :

TAROX ΤΡΥΠΙΤΕΣ-ΧΑΡΑΚΤΕΣ 256mm : 240EURO

ΤΑRΟΧ TAKAKIA : ΑΠΟ 70 ΕΩΣ 100ΕΥΡΩ (ANAΛΟΓΩΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟ)

ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ : ΑΠΟ 100 ΕΩΣ 150 ΕΥΡΩ

ΒΑΛΕ KAΛΥΤΕΡΑ.....

ZIMMERMANN ΤΡΥΠΙΤΕΣ ΜΕ 100 ΕΩΣ 130 ΕΥΡΩ

ΤΑΚΑΚΙΑ TEXTAR (ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΑΣΤΑ) : 40 ΕΩΣ 50 ΕΥΡΩ

ΑΛΛΙΩΣ.....

ΤΑΚΑΚΙΑ FERODO "ΑΠΛΑ" : 45 ΕΩΣ 55 ΕΥΡΩ

ΤΑΚΑΚΙΑ FERODO DS-2500 : ΑΠΟ 110 ΕΩΣ 150 ΕΥΡΩ

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania

ΧΘθες ρώτησα για φρένα. Για tarrox μου είπαν γύρω στα 200. Για μεγαλύτερη διάμετρο ούτε συζήτηση αφού (εκτός από αυτά που λέτε ότι πρέπει να αλλάξεις) μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξεις άκρα. Μιλάω για Golf IV.

Link to comment
Share on other sites

1.ακρα G60

2.Σωληνακια μεταλικα.

3.Υγρα DOT 4 η 5 (αναλογα με τη χρηση και αλλαγη υγρων συχνα)

4.ΤΕΧΤΑR(καλη παστα)

5.Δισκοπλακες ΑΤΕ η ZIMMERMAN(γυρω στα 90 με 100 ευρω αν δεν κανω λαθος.

Ψιλοκαταλήγω σε κάτι ανάμεσα απο αυτά που λέτε. ¶ν βρώ σε καλή τιμή άκρα G60 θα βάλω αυτά. Τα μεταλλικά σωληνάκια θα πρέπει να περιμένουν ούτως ή άλλως γιατι είναι αρκετό κόστος για αμφίβολο αποτέλεσμα (κοινώς δεν νομίζω οτι μου χρειάζονται, θα τα βάλω μόνο στο τέλος άν δώ οτι θέλω σκληρότερο πεντάλ). Απο κεί και πέρα, επειδή μάλλον δεν θα βρώ τα άκρα απο G60, πάω για Zimmerman τρυπητές, και τακάκια κάτι απο όλα, μάλον ΑΤΕ αλλά θα το μελετήσω. Τα tarox προϊόντα γενικά μου πέφτουν ακριβά οπότε τα ξεχνάω... Μάλλον όχι Ferrodo γιατι πολύς κόσμος γκρινιάζει οτι παραείναι σκληρά, προτιμάω να αλλάζω τακάκια παρά δίσκους... DOT 4 θα βάλω ούτως ή άλλως, το DOT 5 με έχει τρομάξει απο διάφορα που έχω δέι σε άλλα forums κ.λπ. και δέν είμαι σίγουρος πάλι οτι έχει νόημα. Απο κεί και πέρα όποια άλλη πρόταση μπαίνει και αυτή στο παιχνίδι του ψαξίματος.

Link to comment
Share on other sites

ΧΘθες ρώτησα για φρένα. Για tarrox μου είπαν γύρω στα 200. Για μεγαλύτερη διάμετρο ούτε συζήτηση αφού (εκτός από αυτά που λέτε ότι πρέπει να αλλάξεις) μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξεις άκρα. Μιλάω για Golf IV.

Εγώ σε 205/55/16 έχω τα φρένα (μαζί με άκρα) από Leon 20VΤ(Προσοχή σε όποιον πάρει μεταχ. άκρα ΟΧΙ ΑΠΟ 4κίνητο, μόνο από μπροσθιοκίνητο) 312χ25 δισκόπλακα και τακάκια Racing Ferodo. Ούτε Χαρακτά ούτε Τρυπητά. Το αμάξι σταματάει στο παραμικρό άγγιγμα του φρένου και προχτές που έκανα κατάβαση ΔΟΜΟΚΟ δεν ανάψανε καν!!

Τα αεροπορικού τύπου σωληνάκια της OMP και τα Dot-5 υγρά φρένων που επίσης έχω κάνουν αισθητή διαφορά όντως.......

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania
Εγώ σε 205/55/16 έχω τα φρένα (μαζί με άκρα) από Leon 20VΤ(Προσοχή σε όποιον πάρει μεταχ. άκρα ΟΧΙ ΑΠΟ 4κίνητο, μόνο από μπροσθιοκίνητο) 312χ25 δισκόπλακα και τακάκια Racing Ferodo. Ούτε Χαρακτά ούτε Τρυπητά. Το αμάξι σταματάει στο παραμικρό άγγιγμα του φρένου και προχτές που έκανα κατάβαση ΔΟΜΟΚΟ δεν ανάψανε καν!!

Τα αεροπορικού τύπου σωληνάκια της OMP και τα Dot-5 υγρά φρένων που επίσης έχω κάνουν αισθητή διαφορά όντως.......

Τί αμάξι έχεις? Πόσο τα έβαλες τα φρένα?

Link to comment
Share on other sites

Τί αμάξι έχεις? Πόσο τα έβαλες τα φρένα?

Λεον έχω. 1.6

Τα άκρα τα έβαλα με 400Ε από τα μεταχειρισμένα και άλλα 200Ε τακάκια - δίσκους καινούργια.Αν δεν έχεις πειράξει καρέ-Offset στην ζάντα του αυτοκινήτου σου και φοράς 16'' βάλτα με κλειστά μάτια.

Αν Φοράς 15αρια πάρε τα άκρα από Skoda Octavia tdi 288x23 ή από Golf 4 Gti

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania
Λεον έχω. 1.6

Τα άκρα τα έβαλα με 400Ε από τα μεταχειρισμένα και άλλα 200Ε τακάκια - δίσκους καινούργια.Αν δεν έχεις πειράξει καρέ-Offset στην ζάντα του αυτοκινήτου σου και φοράς 16'' βάλτα με κλειστά μάτια.

Αν Φοράς 15αρια πάρε τα άκρα από Skoda Octavia tdi 288x23 ή από Golf 4 Gti

Δεν έχω και κανένα τρελό γκάζι. Golf IV 1,4 πρώτο στάδιο. Πιστεύω ότι αν βάλω τρυπητούς ή χαρακωτούς δίσκους θα είμαι οκ. Απλά μου πέρασε από το μυαλό η ιδέα για δίσκους μαγαλύτερης διαμέτρου αλλά νομίζω ότι δεν αξίζει για τα κυβικά μου.

Link to comment
Share on other sites

Ψιλοκαταλήγω σε κάτι ανάμεσα απο αυτά που λέτε. ¶ν βρώ σε καλή τιμή άκρα G60 θα βάλω αυτά. Τα μεταλλικά σωληνάκια θα πρέπει να περιμένουν ούτως ή άλλως γιατι είναι αρκετό κόστος για αμφίβολο αποτέλεσμα (κοινώς δεν νομίζω οτι μου χρειάζονται, θα τα βάλω μόνο στο τέλος άν δώ οτι θέλω σκληρότερο πεντάλ). Απο κεί και πέρα, επειδή μάλλον δεν θα βρώ τα άκρα απο G60, πάω για Zimmerman τρυπητές, και τακάκια κάτι απο όλα, μάλον ΑΤΕ αλλά θα το μελετήσω. Τα tarox προϊόντα γενικά μου πέφτουν ακριβά οπότε τα ξεχνάω... Μάλλον όχι Ferrodo γιατι πολύς κόσμος γκρινιάζει οτι παραείναι σκληρά, προτιμάω να αλλάζω τακάκια παρά δίσκους... DOT 4 θα βάλω ούτως ή άλλως, το DOT 5 με έχει τρομάξει απο διάφορα που έχω δέι σε άλλα forums κ.λπ. και δέν είμαι σίγουρος πάλι οτι έχει νόημα. Απο κεί και πέρα όποια άλλη πρόταση μπαίνει και αυτή στο παιχνίδι του ψαξίματος.

Υπαρχει περιπτωση σε κανενα διμηνο να πουλησω ενα δευτερο σετ ακρα G60 κομπλε που εχω.

Link to comment
Share on other sites

Μα με 312 δίσκο μπροστά, αγωνιστικό τακάκι, 232 δίσκο πίσω, δηλαδή φρένα που φορά το ΤΤ 180 με 1400 σχεδόν κιλά, πού να ανάψει με ένα κατέβασμα? εδώ ανάβουν τα δικά μου μέτρια με 256 μπροστά, αγωνιστικό FERODO και ταμπούρα πίσω!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια, η δικη μου γνωμη για τα DOT5. Δεν προσφερουν τιποτα παραπανω απο το DOT4 γιατι η διαφορα τους ειναι 20 βαθμοι στο σημειο βρασμου δηλ. DOT4 265 βαθμους MAX-165MIN και τα DOT5 285ΜΑΧ-165ΜΙΝ. Δηλαδη για 20 βαθμους παραπανω αντοχη πληρωνεις πολυ παραπανω. τα υγρα γενικος θελουν αλλαγη καθε 1,5 με 2 χρονια γιατι τραβανε υγρασια απο την ατμοσφαιρα και πεφτει η πυκνοτητα τους και βραζει το υγρο μεσα στην δαγκανα μας με αποτελεσμα σπογγοδες πενταλ + η υγρασια δημιουργει σκουρια στο κυκλωμα του φρενου μας με αποτελεσμα τις διαροες + τα βουλωματα, γι'αυτο τα αλλαζουμε απο το δοχειο μεχρι πισω με ειδικο μηχανημα εξαερωσης με πιεση. Εγω βαζω ΑΤΕ DOT4 μονο!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια, η δικη μου γνωμη για τα DOT5. Δεν προσφερουν τιποτα παραπανω απο το DOT4 γιατι η διαφορα τους ειναι 20 βαθμοι στο σημειο βρασμου

Αν και γενικα ειμαι εναντιον των DOT 5 (η VW μονο που δεν τα απαγορευει για το αμαξι μου), θα πρεπει να πω οτι εχουν καποιες σημαντικοτατες διαφορες απο τα 4. Δηλαδη: Ενω τα 3-4 ειναι βασισμενα στη γλυκολη, τα 5 ειναι βασισμενα σε κατι πυριτιουχα συνθετικα (σιλικονες κ.λπ.), με αποτελεσμα εντελως διαφορετικες ιδιοτητες. Πρωτα απ' ολα δεν χαλανε την μπογια. Δευτερον (και αυτο ειναι που κυριως μας ενδιαφερει), εχουν πολυ λιγοτερη συμπιεστοτητα απο τα 3-4, με αποτελεσμα να εχεις σκληροτερο (αμεσοτερο) πενταλ. Δεν βραζουν (πρακτικα) με καμμια παναγια. Επισης εχουν μεγαλυτερο συντελεστη θερμικης διαστολης απο τα 3-4 (πρακτικα αυτο σημαινει οτι αμα ζεσταθουν πολυ, σε πολυ extreme περιπτωσεις η διαστολη τους μεσα στα σωληνακια παιζει ακομα και να σου μπλοκαρει τα φρενα σε καποια αυτοκινητα). Και γενικα, εχουν εντελως διαφορετικη συμπεριφορα. Το σημειο βρασμου τους ειναι η μικροτερη διαφορα απο ολες. Α ναι: Και τα DOT 5 ΔΕΝ ειναι υγροσκοπικα (δεν περιεχουν γλυκολη), οποτε τα 1-2 χρονια ξεχειλωνουν λιγακι για αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Αν και γενικα ειμαι εναντιον των DOT 5 (η VW μονο που δεν τα απαγορευει για το αμαξι μου), θα πρεπει να πω οτι εχουν καποιες σημαντικοτατες διαφορες απο τα 4. Δηλαδη: Ενω τα 3-4 ειναι βασισμενα στη γλυκολη, τα 5 ειναι βασισμενα σε κατι πυριτιουχα συνθετικα (σιλικονες κ.λπ.), με αποτελεσμα εντελως διαφορετικες ιδιοτητες. Πρωτα απ' ολα δεν χαλανε την μπογια. Δευτερον (και αυτο ειναι που κυριως μας ενδιαφερει), εχουν πολυ λιγοτερη συμπιεστοτητα απο τα 3-4, με αποτελεσμα να εχεις σκληροτερο (αμεσοτερο) πενταλ. Δεν βραζουν (πρακτικα) με καμμια παναγια. Επισης εχουν μεγαλυτερο συντελεστη θερμικης διαστολης απο τα 3-4 (πρακτικα αυτο σημαινει οτι αμα ζεσταθουν πολυ, σε πολυ extreme περιπτωσεις η διαστολη τους μεσα στα σωληνακια παιζει ακομα και να σου μπλοκαρει τα φρενα σε καποια αυτοκινητα). Και γενικα, εχουν εντελως διαφορετικη συμπεριφορα. Το σημειο βρασμου τους ειναι η μικροτερη διαφορα απο ολες. Α ναι: Και τα DOT 5 ΔΕΝ ειναι υγροσκοπικα (δεν περιεχουν γλυκολη), οποτε τα 1-2 χρονια ξεχειλωνουν λιγακι για αυτα...

Φιλε καλησπερα. το εψαξα το θεμα απο εκπαιδευτικα φυλαδια απο σεμιναρια τις ΑΤΕ και γραφει τα εξης: Τα DOT5 εχουν βαση την σιλικονη, και δεν μπαινουν σχεδον σε κανενα συμβατικο οχημα μονο αν το επιτρπει ο κατασκευαστης του. Δεν ειναι υδροσκοπικα που σημαινει οτι θελει αλλο συστημα φρενων στεγανο (πανακριβο, το χρησιμοποιει ο στρατος πατεντα αμερικανων) γιατι το νερο δεν διαλειεται μεσα στα υγρα μενει σταγονιδιο και δημιουργει προβλημα σε θερμοκρασια υπο το 0 (παγωμα της σταγονας και αντιστοιχα πανω απο τους 100 βαθμους) επισης δεν εχει πιο σκληρο πεταλι γιατι η σιλικονη συμπιεζεται ΄'24΄' φορες περισοτερο. επισης τα λαστιχακια χαλανε με την σιλικονη (αλλο συστημα) Επισης δεν αλλαζονται ποτε. Αν θελεις υγρα με μεγαλητερες αντοχες υπαρχουν τα ΑΤΕ ΤYPE 200 285βαθμους και αλλαγη καθε 3 χρονια. Παντα φιλικα ΓΙΩΡΓΟΣ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε καλησπερα. το εψαξα το θεμα απο εκπαιδευτικα φυλαδια απο σεμιναρια τις ΑΤΕ και γραφει τα εξης: Τα DOT5 εχουν βαση την σιλικονη, και δεν μπαινουν σχεδον σε κανενα συμβατικο οχημα μονο αν το επιτρπει ο κατασκευαστης του.  Δεν ειναι υδροσκοπικα που σημαινει οτι θελει αλλο συστημα φρενων στεγανο (πανακριβο, το χρησιμοποιει ο στρατος πατεντα αμερικανων) γιατι το νερο δεν διαλειεται μεσα στα υγρα μενει σταγονιδιο και δημιουργει προβλημα σε θερμοκρασια υπο το 0 (παγωμα της σταγονας και αντιστοιχα πανω απο τους 100 βαθμους) επισης δεν εχει πιο σκληρο πεταλι γιατι η σιλικονη συμπιεζεται ΄'24΄' φορες περισοτερο. επισης τα λαστιχακια χαλανε με την σιλικονη (αλλο συστημα) Επισης δεν αλλαζονται ποτε. Αν θελεις υγρα με μεγαλητερες αντοχες  υπαρχουν τα ΑΤΕ ΤYPE 200 285βαθμους και αλλαγη καθε 3 χρονια. Παντα φιλικα ΓΙΩΡΓΟΣ!!!!

Ευχαριστώ για την διόρθωση στο θέμα της συμπιεστότητας, και τις extra πληροφορίες! Όπως και να έχει, σκεφτόμουν να βάλω ακριβώς τα ΑΤΕ που είπες, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Αν κατάλαβα καλά συμφωνούμε γενικώς??? Σπάνια περίπτωση στο forum :D

Edited by Quasar
Link to comment
Share on other sites

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΧΩ.........

FULL ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΤΕ DOT4

TIMH ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΚΕΤΩΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΩΝ

ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΥΓΡΩΝ-ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.