koralli Posted August 29, 2009 Report Share Posted August 29, 2009 Γεια σας. Σε TSi 140 παρουσιαζεται εδω και λιγες βδομαδες το εξης: Οταν ειναι κρυο ο συμπλεκτης δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα και δεν ακουγεται τιποτα περιεργο. Μετα απο 15-20 λεπτα (αφου ζεσταθει καλα το αμαξι) εμφανιζει ενα εντονο θορυβο ο οποιος γινεται αντιληπτος μονο οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι και σταματημενο και ΜΟΝΟ οταν δεν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης! Με το που πατησεις τον συμπλεκτη εξαφανιζεται δια μαγειας! Επισης σε συνδυασμο με τον θόρυβο αυτόν, εμφανίζεται και κραδασμός στον επιλογεα του κιβωτιου όταν είναι στο νεκρο και δεν πατιεται ο συμπλεκτης. Μολις ο συμπλεκτης πατηθει εξαφανιζεται κι αυτος μαζι με το θορυβο. Η λειτουργια του κιβωτιου δεν φαινεται να επηρεαζεται απο αυτο αφου οι ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα, απλα ειναι πολυ ενοχλητικος ο θορυβος στο ρελαντι (ακουγεται εντονα μεσα στην καμπινα). Ακουγεται σαν κατι να ειναι ξεχαρβαλωμενο. Οσο ζεσταινεται περισσοτερο το αμαξι (πχ μεγαλο ταξιδι) τοσο πιο εντονος γινεται ο θορυβος και ο κραδασμος στον επιλογεα στο νεκρο αντιστοιχα. Εδω να σημειωσω οτι ειχε αλλαχτει απο όταν το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο το σετ συμπλεκτη και το τρομπακι. Εχει κανεις παρομοιο προβλημα? Πως το αντιμετωπισε? Ξερετε εαν αυτο το πραγμα δημιουργει καποια μηχανικη φθορα (πχ στο κιβωτιο) ή ειναι μονο ακουστικο το θεμα? Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Γεια σας.Σε TSi 140 παρουσιαζεται εδω και λιγες βδομαδες το εξης: Οταν ειναι κρυο ο συμπλεκτης δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα και δεν ακουγεται τιποτα περιεργο. Μετα απο 15-20 λεπτα (αφου ζεσταθει καλα το αμαξι) εμφανιζει ενα εντονο θορυβο ο οποιος γινεται αντιληπτος μονο οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι και σταματημενο και ΜΟΝΟ οταν δεν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης! Με το που πατησεις τον συμπλεκτη εξαφανιζεται δια μαγειας! Επισης σε συνδυασμο με τον θόρυβο αυτόν, εμφανίζεται και κραδασμός στον επιλογεα του κιβωτιου όταν είναι στο νεκρο και δεν πατιεται ο συμπλεκτης. Μολις ο συμπλεκτης πατηθει εξαφανιζεται κι αυτος μαζι με το θορυβο. Η λειτουργια του κιβωτιου δεν φαινεται να επηρεαζεται απο αυτο αφου οι ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα, απλα ειναι πολυ ενοχλητικος ο θορυβος στο ρελαντι (ακουγεται εντονα μεσα στην καμπινα). Ακουγεται σαν κατι να ειναι ξεχαρβαλωμενο. Οσο ζεσταινεται περισσοτερο το αμαξι (πχ μεγαλο ταξιδι) τοσο πιο εντονος γινεται ο θορυβος και ο κραδασμος στον επιλογεα στο νεκρο αντιστοιχα. Εδω να σημειωσω οτι ειχε αλλαχτει απο όταν το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο το σετ συμπλεκτη και το τρομπακι. Εχει κανεις παρομοιο προβλημα? Πως το αντιμετωπισε? Ξερετε εαν αυτο το πραγμα δημιουργει καποια μηχανικη φθορα (πχ στο κιβωτιο) ή ειναι μονο ακουστικο το θεμα? Ευχαριστω! Aν δεν κανω λαθος ολοι μας εχουμε αυτο το προβλημα...Υπομονη μεχρι να μπει κανενας valeo ή sachs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted August 30, 2009 Author Report Share Posted August 30, 2009 (edited) Aν δεν κανω λαθος ολοι μας εχουμε αυτο το προβλημα...Υπομονη μεχρι να μπει κανενας valeo ή sachs Εννοεις οτι πρεπει να αλλαχτει ο συμπλεκτης με aftermarket? Μα και αυτοι που βαζουν στις αντιπροσωπειες aftermarket δεν ειναι? Εμενα οταν ειχαν αλλαξει το σετ π.χ. ειχαν βαλει Sachs. Και μετα απο 45000km απο την αλλαγη αρχισε να εμφανιζεται το προβλημα... ;) Το θεμα επισης ειναι εαν δημιουργει καποιο μηχανικο προβλημα γιατι αν ειναι απλα ακουστικο το θεμα δεν σκοπευω να τον αλλαξω... Edited August 30, 2009 by koralli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Εννοεις οτι πρεπει να αλλαχτει ο συμπλεκτης με aftermarket? Μα και αυτοι που βαζουν στις αντιπροσωπειες aftermarket δεν ειναι? Εμενα οταν ειχαν αλλαξει το σετ π.χ. ειχαν βαλει Sachs. Και μετα απο 45000km απο την αλλαγη αρχισε να εμφανιζεται το προβλημα... ;) Το θεμα επισης ειναι εαν δημιουργει καποιο μηχανικο προβλημα γιατι αν ειναι απλα ακουστικο το θεμα δεν σκοπευω να τον αλλαξω... και εσυ τους πιστευεις....τστστσσ,αν δεν στο αλαξουν μπροστα στα ματια σου...αστο/βραστο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 (edited) και εσυ τους πιστευεις....τστστσσ,αν δεν στο αλαξουν μπροστα στα ματια σου...αστο/βραστο Ε νταξει, τωρα τι να σου πω...Καταρχην δεν σε αφηνουν να εισαι μεσα στα χωρο του συνεργειου (τουλαχιστον περισσοτερα εξουσιοδοτημενα). Και δεν καταλαβαινω τι θα κερδιζαν εαν μου ελεγαν ψεμματα για την μαρκα. Εαν χρειαστει αλλαγη συμπλεκτη ξερει κανεις τι κοστος εχει? Πως μπορω να βρω τους κωδικους για το συγκεκριμενο αμαξι για να τον αγορασω απο το ελευθερο εμποριο και να πληρωσω μονο την εργασια στο συνεργειο? Λιγο στο internet που εψαξα δεν βρηκα κατι... Edited August 31, 2009 by koralli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Γεια σας.Σε TSi 140 παρουσιαζεται εδω και λιγες βδομαδες το εξης: Οταν ειναι κρυο ο συμπλεκτης δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα και δεν ακουγεται τιποτα περιεργο. Μετα απο 15-20 λεπτα (αφου ζεσταθει καλα το αμαξι) εμφανιζει ενα εντονο θορυβο ο οποιος γινεται αντιληπτος μονο οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι και σταματημενο και ΜΟΝΟ οταν δεν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης! Με το που πατησεις τον συμπλεκτη εξαφανιζεται δια μαγειας! Επισης σε συνδυασμο με τον θόρυβο αυτόν, εμφανίζεται και κραδασμός στον επιλογεα του κιβωτιου όταν είναι στο νεκρο και δεν πατιεται ο συμπλεκτης. Μολις ο συμπλεκτης πατηθει εξαφανιζεται κι αυτος μαζι με το θορυβο. Η λειτουργια του κιβωτιου δεν φαινεται να επηρεαζεται απο αυτο αφου οι ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα, απλα ειναι πολυ ενοχλητικος ο θορυβος στο ρελαντι (ακουγεται εντονα μεσα στην καμπινα). Ακουγεται σαν κατι να ειναι ξεχαρβαλωμενο. Οσο ζεσταινεται περισσοτερο το αμαξι (πχ μεγαλο ταξιδι) τοσο πιο εντονος γινεται ο θορυβος και ο κραδασμος στον επιλογεα στο νεκρο αντιστοιχα. Εδω να σημειωσω οτι ειχε αλλαχτει απο όταν το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο το σετ συμπλεκτη και το τρομπακι. Εχει κανεις παρομοιο προβλημα? Πως το αντιμετωπισε? Ξερετε εαν αυτο το πραγμα δημιουργει καποια μηχανικη φθορα (πχ στο κιβωτιο) ή ειναι μονο ακουστικο το θεμα? Ευχαριστω! Πρέπει να έχεις το ίδιο πρόβλημα που αντιμετώπισα πρίν λίγο καιρό και εγώ. Στην αρχή μου άλλαξαν ρουλεμάν αλλά το πρόβλημα επανήλθε σε 1-2 μέρες. Λύθηκε όμως με αλλαγή σετ συμπλέκτη. Ψάχνω το νήμα που είχα γράψει και δε το βρίσκω... Εκανα και εγώ εκτενή περιγραφή του ήχου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry302074 Το βρήκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry302074Το βρήκα Καταρχην ευχαριστω για την απαντηση και για το νημα. Πραγματι μοιαζει πολυ το προβλημα που ειχες με αυτο που περιγραφω... Ειδες τι συμπλεκτη σου εβαλαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Καταρχην ευχαριστω για την απαντηση και για το νημα. Πραγματι μοιαζει πολυ το προβλημα που ειχες με αυτο που περιγραφω... Ειδες τι συμπλεκτη σου εβαλαν? Οχι.. δεν ξέρω αν αναφέρετε κάτι στα χαρτιά που μου έδωσαν. Επειδή είναι εντός εγγύησης το πάω στην αντιπροσωπεία οπότε δεν ακούω κουβέντα για το άν βγάλει το παραμικρό. Οπως για το σωληνάκι στο καπάκι του κινητήρα που ήθελαν να με χρεώσουν 30¤ επειδή ήταν σκισμένο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 Οχι.. δεν ξέρω αν αναφέρετε κάτι στα χαρτιά που μου έδωσαν.Επειδή είναι εντός εγγύησης το πάω στην αντιπροσωπεία οπότε δεν ακούω κουβέντα για το άν βγάλει το παραμικρό. Οπως για το σωληνάκι στο καπάκι του κινητήρα που ήθελαν να με χρεώσουν 30¤ επειδή ήταν σκισμένο... Εαν δε σου κανει κοπο θα μου ηταν πολυ χρησιμο να ριξεις μια ματια εαν γραφει κατι και να μου πεις. Τουλαχιστον εαν αλλαξουμε να ξερουμε τι μαρκα να βαλουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Εαν δε σου κανει κοπο θα μου ηταν πολυ χρησιμο να ριξεις μια ματια εαν γραφει κατι και να μου πεις. Τουλαχιστον εαν αλλαξουμε να ξερουμε τι μαρκα να βαλουμε... Αυτά βρήκε φίλε μου Κωδικός Περιγραφή Αξία 30501950 Συμπλέκτης κομπλέ Ε + Τ 47¤ 34351902 Κιβώτιο ταχυτήτων Ε + Τ 47¤ 03C141015JX Clutch PLA 133,22¤ Σύνολο εργασιών 257,28¤ Σύνολο ανταλλακτικών 158,53¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted September 4, 2009 Author Report Share Posted September 4, 2009 Αυτά βρήκε φίλε μουΚωδικός Περιγραφή Αξία 30501950 Συμπλέκτης κομπλέ Ε + Τ 47¤ 34351902 Κιβώτιο ταχυτήτων Ε + Τ 47¤ 03C141015JX Clutch PLA 133,22¤ Σύνολο εργασιών 257,28¤ Σύνολο ανταλλακτικών 158,53¤ Ευχαριστώ πολύ φιλε μου Αρα η αλλαγη του σετ συνολικα (εργασια και ανταλλακτικα) σου πηγε 416,36? Οι τιμες αυτες ειναι με ΦΠΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Ευχαριστώ πολύ φιλε μου Αρα η αλλαγη του σετ συνολικα (εργασια και ανταλλακτικα) σου πηγε 416,36? Οι τιμες αυτες ειναι με ΦΠΑ? Ημουν μέσα στην εγγύηση. Δεν έχω τα χαρτιά μπροστά μου αλλά νομίζω μαζί με ΦΠΑ είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...