_notis Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Καλημέρα , Διαβάζω διάφορα για το turbo timer και συγκεκριμένα οτί είναι απαραίτητο για τους συγκεκριμένους κινητήρες κτλ. Πιστέυετε οτι είναι κάτι που πρέπει να μπεί στο αυτοκίνητο ? (ενδιαφέρομαι για το golf vi 160ps) . Η αντιπροσωπία - εγγύηση το δέχεται? Στήν περίπτωση που δεν έχεις περίπου πόσο χρόνο χρειάζεται το αυτοκίνητο να παραμένει αναμμένο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavreas Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Καλημέρα , Διαβάζω διάφορα για το turbo timer και συγκεκριμένα οτί είναι απαραίτητο για τους συγκεκριμένους κινητήρες κτλ. Πιστέυετε οτι είναι κάτι που πρέπει να μπεί στο αυτοκίνητο ? (ενδιαφέρομαι για το golf vi 160ps) . Η αντιπροσωπία - εγγύηση το δέχεται? Στήν περίπτωση που δεν έχεις περίπου πόσο χρόνο χρειάζεται το αυτοκίνητο να παραμένει αναμμένο ? Εξαρτάται απο την υπομονή που έχεις Κοίτα το θέμα με τo timer είναι μόνο και μόνο όταν το πλακώνεις το αμάξι και φτάνεις στον προορισμό σου να το κλειδώνεις χωρίς να περιμένεις πότε θα κρυώσει για να το σβήσεις. Αν είσαι υπομονετικός δέν το χρειάζεσαι και ακολουθείς την μέθοδο "χαλαρή οδήγηση πρίν φτάσεις στον προορισμό σου" και κανα λεπτό περίμενε μέσα στο αμάξι για να κρυώσει, αμα του έχεις πιεί το αίμα περιμένεις κανα δεκάλεπτο. Ή αμα το πάς νορμάλ κανα λεπτό ή δύο και είναι εντάξει. Ένα πράγμα το οποίο δέν το έχουν λύσει ακόμα(τουλάχιστον στα s3 ) είναι οτι το τιμερ δέν συνεργάζεται με τον εργοστασιακό συναγερμό. Όχι οτι δέν κλειδώνει απλά όταν μπαίνει σε λειτουργεία το τιμερ και εσύ κλειδώσεις το αμάξι ο εγκέφαλος "καταργεί" κάποιες λειτουργίες παρόλο που δουλευει το αμάξι, και μετά κρατάει σφάλματα τα οποία είναι ικανά να προκαλέσουν μείωση απόδωσης. Για το θέμα εγγύηση δέν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δέν το γνωρίζω. Ελπίζω να βοήθησα κάπως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 Εξαρτάται απο την υπομονή που έχεις Κοίτα το θέμα με τo timer είναι μόνο και μόνο όταν το πλακώνεις το αμάξι και φτάνεις στον προορισμό σου να το κλειδώνεις χωρίς να περιμένεις πότε θα κρυώσει για να το σβήσεις. Αν είσαι υπομονετικός δέν το χρειάζεσαι και ακολουθείς την μέθοδο "χαλαρή οδήγηση πρίν φτάσεις στον προορισμό σου" και κανα λεπτό περίμενε μέσα στο αμάξι για να κρυώσει, αμα του έχεις πιεί το αίμα περιμένεις κανα δεκάλεπτο. Ή αμα το πάς νορμάλ κανα λεπτό ή δύο και είναι εντάξει. Ένα πράγμα το οποίο δέν το έχουν λύσει ακόμα(τουλάχιστον στα s3 ) είναι οτι το τιμερ δέν συνεργάζεται με τον εργοστασιακό συναγερμό. Όχι οτι δέν κλειδώνει απλά όταν μπαίνει σε λειτουργεία το τιμερ και εσύ κλειδώσεις το αμάξι ο εγκέφαλος "καταργεί" κάποιες λειτουργίες παρόλο που δουλευει το αμάξι, και μετά κρατάει σφάλματα τα οποία είναι ικανά να προκαλέσουν μείωση απόδωσης. Για το θέμα εγγύηση δέν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δέν το γνωρίζω. Ελπίζω να βοήθησα κάπως. Σε ευχαριστώ για την απάντηση . Επομένως δεν "λεεί" σε καινούριο αμάξι.. ισως να περιμένω να δώ αν κάποιος άλλος βάλει πρώτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 (edited) Σε ευχαριστώ για την απάντηση .Επομένως δεν "λεεί" σε καινούριο αμάξι.. ισως να περιμένω να δώ αν κάποιος άλλος βάλει πρώτα. Σωστή η τοποθέτηση του Staurea. Αλλά το Tsi όχι ότι είναι και καινούργιο αμάξι 2006 βγήκε. Ίδιο can με το V Αν μπορείς βάλε t. timer. (καλύτερα ενσωματωμένο με συναγερμό) Επειδή είναι αυτές οι μερικές φορές που θα βαριέσαι να περιμένει η κάτι θα τύχει και αθροιστικά θα σου προκαλέσουν τη μιρκή φθορά. Edited September 27, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...