Jump to content
costas80

Dsg 6

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ,

ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ DSG6 ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΟ JETTA TSI 140PS ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ.ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ! ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΕΤΑΡΤΗ MANUAL ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ!

ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ.

ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΧΑΛΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ!

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ?

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ,

ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ DSG6 ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΟ JETTA TSI 140PS ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ.ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ! ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΕΤΑΡΤΗ MANUAL ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ!

ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ.

ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΧΑΛΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ!

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ?

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!

Το κανει συνεχεια αυτο? Η μηπως οταν ειναι κρυο? Θελει και το κιβωτιο το ζεσταματακι του

Edited by eliasj
Link to comment
Share on other sites

Οι περαστικοι λιγο δυσκολο μου φαινεται να το καταλαβαινουν γιατι θα πρεπει να πηγαινεις με 5η/6η για να του ζητησεις να κατεβασει σε 4η, δηλ με καποια χλμ.

Τελος παντων αν πηγαινεις με 6η με λιγα χλμ (60-70) που συμβαινει γιατι στο αυτοματο αλλαζουν πολυ γρηγορα οι σχεσεις και το σανιδωσεις για να κατεβασεις 4η το τρανταγματακι σου θα το εχεις. Σε πιο ψηλες ταχυτητες ειναι πολυ λιγωτερο εμφανες, σχεδον ανεπαισθητο σαν να κατεβαζεις σε μηχανικο κιβωτιο.

Αν δε οπως λεει και ο eliasj ειναι κρυο τοτε θα εχεις πιο εντονο το τρανταγματακι.

Οπως καταλαβαινεις στο κατεβασμα οι αλλαγες ειναι πιο αισθητες απ'οτι στο ανεβασμα και ιδιως αν κατεβαζει δυο σχεσεις.

Τωρα παλι αν ειναι οπως τα λες σιγουρα κατι συμβαινει και θα θελει λιγο επιμονη με την αντιπροσωπεια για να κανουν κατι, καθοτι το πιθανοτερο ειναι να ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το dsg και τα προβληματακια του (παντως ουτε εγω εχω αλλα ουτε εχω ακουσει και κατι μεχρι τωρα) γιατι καλως η κακως δεν υπαρχουν και πολλα.

Πηγαινε και αλλου που να εχουν εμπειρια με το κιβωτιο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

ΖΕΣΤΟ????

ΜΙΛΑΜΕ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑΚΙ!

ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ!

ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ!

ΑΦΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΤΑ PADLES!

ΕΧΩ ΠΑΕΙ GIKA ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!

ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΠΤ!

ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ?

ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο GIKAS ΟΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!

ΜΑΛΛΟΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ!

ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ DSG6 ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ?

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?

ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΛΟΓΟ ΤΟΥ DSG ΤΗΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΗΔΗ!

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΦΡΑΓΚΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ!

ΜΕ ΤΟ JETTA ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ VW!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι λογικο παντως να δουλευουν τα paddles ενω στο D/S να μην λειτουργει. Θα κοπαναγε συνεχεια ειτε στο D, S or M. Τραβα video και δειχτο στο συνεργειο. Πηγαινε το στην Karenta

Link to comment
Share on other sites

Στην KARENTA με εστειλε ο GIKAS, εκει μου περασαν καινουριο προγραμμα αλλα δεν ειδα φως.

Το θεμα ειναι οτι τον Απριλιο βγηκε απο την εγγυηση και εχω φρικαρει.

Μαλλον αλλαγη εγκεφαλου θα χρειαστει!

Γνωριζει κανεις ποσο κοστιζει?

Παντως ειλικρινα, ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ!

Βλεπω vw και τρεχω.

Στις 40.000klm αλλαξε και κλαπε του TURBO μαζι με κατι αλλους αισθητηρες = 400¤.

Αυτο το βλεπω να πηγαινει κανενα 800¤.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι ο mechatronic εγκεφαλος του κιβωτιου λυπαμαι αλλα το κοστος θα ειναι πολυ παραπανω απο τα 800 που λες.

Εχει συμβει, μαλλον εχω ακουσει για αναλογη βλαβη, αλλα μεσα σε εγγυηση και ετσι δεν ξερω ακριβως το κοστος αλλα το φανταζομαι υψηλο, γιατι κατεβαινει ολο το κιβωτιο καθοτι αυτος ο εγκεφαλος ειναι βυθισμενος μεσα στα λαδια του.

Πως και δεν ειχε παρει ο πατερας σου την εξτρα εγγυηση?? Ειδικα με dsg!!

Για αυτοκινητο του πατερα σου προκειται αν δεν κανω λαθος.

Οσο για το 'μακρυα απο vw/dsg' καταλαβαινω οτι ειναι λογω της ατυχιας σας, αλλα τι να πει και ο συναδελφος μου (διευθυντης) που πηγαινε στην Εθνικη προς Λαμια με το Land Cruiser του (Τoyota) ΜΕ 10000 χλμ πανω του και στην ευθεια της Θηβας, πηρε το κιβωτιο (αυτοματο) στα χερια κυριολεκτικα σχεδον, κοντευοντας να σκοτωθει?

Και μιλαμε για αυτοκινητο των 70000 ευρω και Toyota, ετσι για να μην ισοπεδωνουμε ευκολα καποια πραγματα.

Οπως και να εχει το dsg ακομα και μετα απο 4 χρονια κυκλοφοριας του δεν παυει να ειναι μακραν οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του (ειτε λεγεται dsg ειτε λεγεται stronic (audi)) και οι ανταγωνιστες ακομα οσο και να προσπαθουν να κοιτουν απο μακρυα, ακομα και μετα απο τοσο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

το αμαξι το πηραμε τον Φεβρουαριο με 29000km μεταχειρισμενο. Δεν γνωριζαμε για επεκταση εγγυησης οποτε δεν καναμε κατι γι'αυτο.

Συμφωνω μαζι σου οτι ειναι οτι πιο εξυπνο απο οδηγηση το dsg αλλα εχω ηδη φοβηθει και μαλλον ξεχναω το αυτοματο και απο τα προβληματα που βλεπω εδω ξεχναω και την vw.

Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια, μου εκανες την καρδια περιβολι.

Υπαρχει κανενας αλλος με αυτο το προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

το αμαξι το πηραμε τον Φεβρουαριο με 29000km μεταχειρισμενο. Δεν γνωριζαμε για επεκταση εγγυησης οποτε δεν καναμε κατι γι'αυτο.

Συμφωνω μαζι σου οτι ειναι οτι πιο εξυπνο απο οδηγηση το dsg αλλα εχω ηδη φοβηθει και μαλλον ξεχναω το αυτοματο και απο τα προβληματα που βλεπω εδω ξεχναω και την vw.

Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια, μου εκανες την καρδια περιβολι.

Υπαρχει κανενας αλλος με αυτο το προβλημα?

Εχω το ίδιο αυτοκίνητο από τον Απρίλιο του 2007 χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Τα hard downshifts είναι σύμπτωμα του mechatronic προβλήματος. Στην Αμερική υπάρχει σχετική ανάκληση αλλά για dsg φτιαγμένα το 2008-2009. Απ' ό,τι έχω καταλάβει, οι μάγκες overseas, πέτυχαν εγγύηση αντιπροσωπείας 100,000 μιλίων από την VW of America. Θα δούμε και εμείς κάτι τέτοιο στο Europa? Οχι τίποτα άλλο, για να φύγει το άγχος...

Link to comment
Share on other sites

Απο τοτε ειναι και το jetta του πατερα μου.

Το θεμα ειναι οτι δεν το κανει αν αφησεις το γκαζι και κατεβασεις ταχυτητα απο τα paddles μονο οταν το εχεις στο αυτοματο και γκαζονεις αποτομα.

Απο 6η-4η απο 5η-3η δεν χτυπαει απλα, γινεται κυριολεκτικα σεισμος.

Παιζει να το εχει παθει απο τισ πολυ συχνες αποτομες επιταχυνεις?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.