andre Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Καλησπέρα , για δείτε τα παρακάτω Log και πείτε μου αυτό που κάνει η πίεση είναι φυσιολογικό ? Επίσης μπορείτε να μου πείτε σε ποιο Block είναι ο maf του gt γιατί δεν το βρίσκω ? Δείτε την ροπή τι κάνει ψηλά . Τα μπεκ έτσι ψεκάζουν στα tsi ? Μίγματα που βλέπουμε στο gt ? (non 31) Το αυτοκίνητο φοράει μόνο πρόγραμμα Το αυτοκίνητο στο δρόμο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα αλλά νομίζω ότι δεν πάει , μένει πολύ πίσω σε φιλικές δοκιμές με leon 1.8tsi με πρόγραμμα μόνο περίπου 210ps , είναι λογικό να μου εξαφανίζεται ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Καλά κόντρα με leon 1.8tsi και με πρόγραμμα και θέλεις να βγεις και μπροστά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 (edited) Καλά κόντρα με leon 1.8tsi και με πρόγραμμα και θέλεις να βγεις και μπροστά? Φίλε το gt με πρόγραμμα πάει 200 με 210 σωστά ? το λεον ειναι 210, δεν θέλω να είναι μπροστά το gt αλλά να είναι μέχρι 2-3 αυτοκίνητα πίσω αλλά σου λέω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά . σε κάθε ταχύτητα 2-3 αυτοκίνητα . Δεν είναι το πρόβλημα μου η κόντρα αλλά οι πιεσης στα log , είναι φυσιολογικ να κάνει over να πέφτει στο 1,2 στης 4200 και μετά να ξανά ανεβαίνει στο 1,6 στης 5000 ? Edited September 27, 2009 by andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 Και γιατι ρωτάς εμάς και δεν ρωτάς αυτόν που σου πούλησε το πρόγραμμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 Κάνα σφάλμα από Vag Com έχουμε? Μήπως χάνει πίεση και ξανά δίνει Boost το αμάξι... Συνήθωε τέτοια προβλήματα χαλασμένη σκάστρα τα προκαλεί, έχεις αλλάξει σκάστρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted September 28, 2009 Author Report Share Posted September 28, 2009 Κάνα σφάλμα από Vag Com έχουμε?Μήπως χάνει πίεση και ξανά δίνει Boost το αμάξι... Συνήθωε τέτοια προβλήματα χαλασμένη σκάστρα τα προκαλεί, έχεις αλλάξει σκάστρα? Ευχαριστώ φίλε ,θα το δοκιμάσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted October 28, 2009 Author Report Share Posted October 28, 2009 Τελικά αλλάχτηκε σκαστρα και ν75 και το αυτοκίνητο πλέων πάει μια χαρά και κάθετε διπλά σε λεον 2 1.8 με revo. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Κάνα σφάλμα από Vag Com έχουμε?Μήπως χάνει πίεση και ξανά δίνει Boost το αμάξι... Συνήθωε τέτοια προβλήματα χαλασμένη σκάστρα τα προκαλεί, έχεις αλλάξει σκάστρα? Αν είχες κανει ένα scan με vagcom οπως είπε και ο φίλος @geopapax θα το είχαμε λυση το πρόβλημα, από αυτές τις λίστες τι να καταλάβουμε!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Αν είχες κανει ένα scan με vagcom οπως είπε και ο φίλος @geopapax θα το είχαμε λυση το πρόβλημα, από αυτές τις λίστες τι να καταλάβουμε!!!! Δεν φαίνεται από το logάρισμα ότι κάτι δεν πάει καλά για αυτό πρότεινα και έλεγχο με VAG-COM, όπως ξανά έχουμε αναφέρει πολλές φορές η N75 δεν βγάζει σφάλμα οπότε και με το VAG-COM δεν θα έβλεπε κάτι. Πάντως τέτοιου είδος προβλήματα δημιουργεί η σκάστρα και η N75. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 (edited) η παρουσιαση logs δεν γινεται στα "προβληματα" ασχετο αν στην πορεια αλλαξες σκαστρα κ ν75 οποτε το θεμα φευγει απο εδω κ κλειδωνει αφου ελυσες το προβλημα σου Edited October 29, 2009 by mourh Link to comment Share on other sites More sharing options...