fearbit Posted August 21, 2005 Report Share Posted August 21, 2005 Απλα επειδη πολλα εχω ακουσει για το αμαξωμα του golf iv....ξερει κανενας με συγουρια να πει αν εχουν αυτες οι 3 εκδοσεις το ιδιο σασι??Εγω τελευταια ακουσα οτι το 1.4 δεν εχει τον ιδιο με τα αλλα.Απλα μονο το 1.6 εχει τον ιδιο με 1.8 (gti.) σε αυτην την περιπτωση το αμαξωμα του 1.4 μπορει να αντεξει εναν 1.8Τ κινιτηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted August 21, 2005 Report Share Posted August 21, 2005 Το αμάξωμα του Golf IV 1.4, 1.6, 1.8Τ (GTI) είναι ακριβώς το ίδιο. Αυτά που αλλάζουν είναι ο κινητήρας, τα φρένα ενδεχομένως τα αμορτισερ και γενικά τέτοιου είδους πράγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANOS GOLF Posted August 22, 2005 Report Share Posted August 22, 2005 Ότι σου λέει ο Σπύρος , είναι τα ίδια ακριβός , μόνο στα μηχανικά αλλάζουν μεταξύ τους . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fearbit Posted August 22, 2005 Author Report Share Posted August 22, 2005 Παντως εγω ρε παιδια που εχω μπει και σε 1.6...μου φενεται οτι ηταν πιο στιβαρο σαν αμαξι!! Στο δικο μου παντως ακουω πολλους θορυβους..απο τις πορτες,απο πισω,απο την κονσολα...και προβληματιζομαι οτι λιγον..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted August 22, 2005 Report Share Posted August 22, 2005 Θα είχε σκληρότερα αμορτισέρ. Ακόμα και στο χιλιάρι Golf 2 έχω δεί να βάζουν G60 χωρίς προσθήκες στο σασί . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flik Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 ΤΟ ΣΑΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟ ΙΔΥΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ,ΑΚΡΑ ΓΙ ΝΑ ΜΠΟYΝ TΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟY GTI,ΠΛΕΞΟΥΔΑ Κ ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΛΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΑΦΑΛΟ Κ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟY GTI.ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ Κ ΕΓΩ ΕΤΗΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΙΦΕΑ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 τα πλάισια είναι τα ίδια απλά λογικό είναι στο αμάξι που οδηγείς καθημερινά να παρατηρείς περισσότερους θορύβους απο κάποιο που θα μπείς επειδή δεν παίζει ρόλο ο παράγοντας εξοικίωση. Ειδικά τα 1400- 1600 είναι ακριβώς τα ίδια σε όλα φρένα και αναρτήσεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Παντως εγω ρε παιδια που εχω μπει και σε 1.6...μου φενεται οτι ηταν πιο στιβαρο σαν αμαξι!! Στο δικο μου παντως ακουω πολλους θορυβους..απο τις πορτες,απο πισω,απο την κονσολα...και προβληματιζομαι οτι λιγον..!! ← Πώς το κατάλαβες ότι ήταν πιο στιβαρό??? Για να αντιληφθείς την ακαμψια ενός αμαξώματος πρέπει αυτο να οδηγηθεί στο όριο και τότε αποφαίνεσαι. Με μία βόλτα το κατάλαβες? Και μάλιστα συνοδηγός??? Θα σου φάνηκε. Και εγώ όταν είμαι συνοδηγός στο αυτοκίνητό μου, μου φαίνεται στιβαρότερο σε σχέση με όταν το οδηγάω εγώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis_mare Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Με τις αντστρεπτικές τι γίνεται? Το gti ,τo IV παντα, έχει πιο χοντρή πισω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Με τις αντστρεπτικές τι γίνεται?Το gti ,τo IV παντα, έχει πιο χοντρή πισω? Το gti έχει λίγο πιο χοντρή αλλά ελάχιστα. Δεν καταλαβαίνω όμως που κολλάτε? Όποιος ενδιαφέρεται για μετατροπή τα παίρνει όλα κομπλέ (συνήθως), από φρένα άξονες πλεξόυδες ψαλίδια κλπ. Ακόμα και σαλόνι και αμορτισερ στην ίδια πάντα τιμή οπότε ποίο το πρόβλημα? Πάντως και εγώ όταν είμαι συνοδυγός στο δικό μου μου φαίνεται υπερβολικά πιο καλοστημένο και στιβαρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted December 16, 2006 Report Share Posted December 16, 2006 τα ψαλιδια ειναι ιδια σε ολα τα 4αρια,η ζυγαρια διαφερει,κανει μεγαλυτερη κουρμπα πανω απο το ημιαξονιο...πισω αξονας ειναι ιδιος και τα φρενα το ιδιο... ψαλιδια καλο ειναι να βαλετε απο ΤΤ τα οποια ειναι πιο ενισχυμενα και οι βασεις τους κατεβαζουν πιο κατω το ψαλιδι ωστε οταν χαμηλωσει πανω απο 5 ποντους το αμαξι να μην εχει αρνητικη γωνια το ψαλιδι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 16, 2006 Report Share Posted December 16, 2006 ρε γκολφακιας τα ψαλιδια ειναι ιδια!τα σινεμπλοκ αλλαζουν!του ΤΤ ειναι πιο σκληρα και λιγακι πιο μεγαλα για το λογο που ειπες! επισης σχετικα με αντιστρεπτικες που ανεφετε καποιος τα BCB 16αρια εχουν ιδια αντιστρεπτικη με το επετιακο μπροστα (23mm) οπως και πισω λογικα! ενω τα AZD εχουν 21mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted December 18, 2006 Report Share Posted December 18, 2006 ρε γκολφακιας τα ψαλιδια ειναι ιδια!τα σινεμπλοκ αλλαζουν!του ΤΤ ειναι πιο σκληρα και λιγακι πιο μεγαλα για το λογο που ειπες!επισης σχετικα με αντιστρεπτικες που ανεφετε καποιος τα BCB 16αρια εχουν ιδια αντιστρεπτικη με το επετιακο μπροστα (23mm) οπως και πισω λογικα! ενω τα AZD εχουν 21mm χρονακο τα ψαλιδια απο το ττ δεν ειναι ιδια με του golf...αλλα δε παιρνω και ορκο...μηπως διαφερουν και απο το ττ με τα 225 συγκεκριμενα?...απο τι θυμαμαι οταν εκανα μετατροπη ηταν να τα αλλαξω για το λογο οτι ηταν πιο ενισχυμενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 18, 2006 Report Share Posted December 18, 2006 τι ειχαν παραπανω δηλαδη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasdik Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 Καλημέρα! Εμένα το Golf μου (1,6 επετιακή εκδοση Generation) απο όσο γνωρίζω - μηχανικές γνώσεις δεν έχω! -έχει ίδια ανάρτηση με το Gti. Είναι νομίζω και το μόνο Golf IV 1,6 που βγήκε "μαμά" με 16΄ ζάντες. Καλή πρωτοχρονιά σε όλους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 (edited) Το 1.6 σε σχεση με το 1.4 εχουν και διαφορα στο βαρος και λογικο ειναι να νομιζεις οτι ειναι που στιβαρο κτλ. Κατα τα αλλα ειναι ακριβως τα ιδια με μηχανικες διαφορες μονο Edited February 13, 2007 by Golf_Rider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 τα ψαλιδια αλουμινιου δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 γνωριζει καποιος να μας πει αν ειναι οντως ιδια τα αμαξωματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Το 1600 με το 1800 ειναι μαλλον σιγουρα το ιδιο γιατι στο χωρο την μηχανης το 1600 ειχε κατι κενες υποδοχες τις οποιες στο 1800 τις καλυπτει, πχ σε μια που ειναι κενη στο 1600 στο 1800 κουμπωνει το φιλτρο. Αλλα και οταν το σηκωνεις με το γρυλο απο μια μερια ειτε το 1600 ειτε το 1800 η δυσκαμψια απο το σασι του ειναι ιδια απο οτι εχω παρατηρησει. Και πιστευω το ιδιο και για το 1400. Δεν νωμιζω να βγαζανε τοτε διαφορετικα αμαξωματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diesa_135 Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 ρε γκολφακιας τα ψαλιδια ειναι ιδια!τα σινεμπλοκ αλλαζουν!του ΤΤ ειναι πιο σκληρα και λιγακι πιο μεγαλα για το λογο που ειπες! επισης σχετικα με αντιστρεπτικες που ανεφετε καποιος τα BCB 16αρια εχουν ιδια αντιστρεπτικη με το επετιακο μπροστα (23mm) οπως και πισω λογικα! ενω τα AZD εχουν 21mm χμμ..με έβαλες σε σκέψεις..έχει πέσει στα χέρια μου μια αντιστρεπτική μπροστά της eibach γνήσια,όχι λαμακίες..το θέμα είναι οτι είναι 2 χιλιοστα πιο λεπτι απο τη μαμά που φοράω. golf 1.6 16v..λες να την βάλω ή οχι?επειδή είναι aftermarket θα έχει καλύτερο μεταλλο πιο αντοχησ??ρωτάω για πληροφορίες δε τα ξέρω και όλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...