mpoukou22 Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 λοιπον εχω μπερδευτει λιγακι....... ενα παληκαρι που γραφει και εδω μου ειπε οτι γινετε μονο με το μπλοκ απο το 6ν2 gti...... ο κωστας( Capamaru ) ρωτησε ενα μηχανικο και ειπε οτι μπορεις να παρεις πιστονακια με αυξημενη συμπιεση κ στροφαλο απο gti..... εψαξα στα περιοδικα και ειδε οτι το 6ν εχει διαδρομη 76,5 Χ 75,6 ενω το gti εχει 76,5 Χ 86,9. οποτε εχει μονο διαφορα στην μπιελα? πως μπορουμς να μαθουμε στα σιγουρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Στρόφαλο από το AJV μπιέλες από το AJV και τα πιστώνια που έχεις. AJV είναι ο κωδικός απο τό μοτέρ του 6Ν GTI Limited Edition. Με αυτά έχεις ένα υγιέστατο 1.6 AFH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted October 19, 2009 Author Report Share Posted October 19, 2009 Στρόφαλο από το AJV μπιέλες από το AJV και τα πιστώνια που έχεις. AJV είναι ο κωδικός απο τό μοτέρ του 6Ν GTI Limited Edition. Με αυτά έχεις ένα υγιέστατο 1.6 AFH μπαινουν κουτι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 (edited) Yeap και εγώ σε λιγό καιρό αυτό ετοιμάζω. Ούτε κάν τα Θρώς δεν χριάζεσε να αλάξεις. Απλά θα γίνει στο δεύτερο μοτεράκι που εξοικονόμισα γιατί αυτό που έχω τώρα δεν αξιζει να το πίραξω και άλλο, δουλεύει τέλεια άψωγα. μπορεί μελοντικά και στο δικό μου να βάλω μόνο τον στρόφαλο, αλλά θα δίξει. Πάντως εάν ψίνεσε, 500 ευρώ πρέπει να έχει ο στρόφαλος αν ψάξεις θα βρείς από το e-bay και από εκεί και πέρα ότι σου πάρει ο μηχανικός σου. Edited October 19, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Yeap και εγώ σε λιγό καιρό αυτό ετοιμάζω. Ούτε κάν τα Θρώς δεν χριάζεσε να αλάξεις. Απλά θα γίνει στο δεύτερο μοτεράκι που εξοικονόμισα γιατί αυτό που έχω τώρα δεν αξιζει να το πίραξω και άλλο, δουλεύει τέλεια άψωγα. μπορεί μελοντικά και στο δικό μου να βάλω μόνο τον στρόφαλο, αλλά θα δίξει.Πάντως εάν ψίνεσε, 500 ευρώ πρέπει να έχει ο στρόφαλος αν ψάξεις θα βρείς από το e-bay και από εκεί και πέρα ότι σου πάρει ο μηχανικός σου. ρε Λευτέρη, το μοτερ το δικό μου που είναι AUB, τι ρόλο βαράει; Γίνονται και σε αυτό αυτά που περιγράφεις; Λέω να το δυναμώσω λίγο έως ...πολύ. Για ρίξε ιδέες...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 AFK / AUB (AFK είναι ντιζάτο 101ps 6N2) ΑUB τότε είναι το ηλεκτρόγκαζο, τότε εσύ μπορείς να πάρεις απο τόν ARC 1.6 6N2 GTI το AFK μπορεί να πάρει από το AJV 6N GTI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 AFK / AUB (AFK είναι ντιζάτο 101ps 6N2) ΑUB τότε είναι το ηλεκτρόγκαζο, τότε εσύ μπορείς να πάρεις απο τόν ARC 1.6 6N2 GTI το AFK μπορεί να πάρει από το AJV 6N GTI. και με αυτά που λες γίνομαι 125; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 ε θές και ένα προγραμματάκι και μερικά περιφεριακά πχ πολλάπλη υσαγωγής και εξάτμηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 (edited) ε θές και ένα προγραμματάκι και μερικά περιφεριακά πχ πολλάπλη υσαγωγής και εξάτμηση. Μάλλον δεν κατάλαβα καλά. Αν βάλω στρόφαλο και μπιέλες κατα τα λεγόμενά σου, γίνομαι 1.6 gti που σημαίνει 125 άλογα (ωραία μέχρι εδώ; ). Αν προσθέσω και τα άλλα που λες, είμαι 1ο στάδιο gti που σημαίνει 135+ άλογα. Edited October 19, 2009 by ΤΑΖ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 οχι εαν βάλεις μονο στρόφαλο και μπιέλες δεν γίνεσε 125ps εάν δεν μπεί και το σωστό πρόγραμμα και τα σωστά περιφεριακά. γιατι ο εγγεφάλος; παρότι έχεις άλλα εντόσθυα βλέπει άλλα πράγματα... οπότε δεν ξέρει τι του έχεις κάνει εσύ εάν δεν του δίξεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 οχι εαν βάλεις μονο στρόφαλο και μπιέλες δεν γίνεσε 125ps εάν δεν μπεί και το σωστό πρόγραμμα και τα σωστά περιφεριακά. γιατι ο εγγεφάλος; παρότι έχεις άλλα εντόσθυα βλέπει άλλα πράγματα... οπότε δεν ξέρει τι του έχεις κάνει εσύ εάν δεν του δίξεις Εντάξει για τα μπλιμπλίκια ας πούμε οτι τα αλλάζω, αλλά αν βάλω πρόγραμμα εκ νέου, θα μπορώ λογικά να ανεβάσω περισσότερη δύναμη άρα θα είναι και πάλι πιο δυνατό από 130, σωστά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 έως τα 130. εκει το πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 έως τα 130. εκει το πολύ. Δεν κάνεις και μια αναλυτική παρουσίαση του τι χρειάζεται καθώς και το οικονομικό (εννοείται στο περίπου) να δούμε τι και πόσα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 (edited) αχμ οικονόμικο δεν ξέρω αλλά το 2500άρι το θες. Αλλά για να ανέβεις πάνω απο τα 125 θές στάνταρ ολόσοωμη εξάτμιση μεγαλήτερη διάσταση από αυτή του 6Ν2 GTI χταπόδι, ένα κιτάκι φιλτροχοάνης άλλο πρόγραμμα και δυό τρία άλλα πραγματάκια Edited October 19, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 αχμ οικονόμικο δεν ξέρω αλλά το 2500άρι το θες.Αλλά για να ανέβεις πάνω απο τα 125 θές στάνταρ ολόσοωμη εξάτμιση μεγαλήτερη διάσταση από αυτή του 6Ν2 GTI χταπόδι, ένα κιτάκι φιλτροχοάνης άλλο πρόγραμμα και δυό τρία άλλα πραγματάκια Μπα,δεν θα τα δει το πολακι τα 2500 γι'αυτή την βελτίωση. Προτιμώ να ανέβω λίγο και να παίξω light turbo αλλά κα πάλι δεν αξίζει οπότε θα κάτσω στ'αυγά μου! Πάντως σ'ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την βοήθειά σου! Υ.Γ: Τώρα, για τις ζάντες, τις ήθελα πολύ και μόλις άλλαξα τις 16άρες (καλά βλέπεις!) oz evolution cronus 2 που φόραγα πριν, αγόρασα αυτές και δεν το μετάνιωσα στιγμή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Πάντως Ψάξε και βρές το μέλος nick2009 είναι ο Νίκος Γκίκας. είναι μηχανικός και έτρεχε με το polo 6n σε αγώνες το παλυκάρι ξέρει τα Polo μας καλήτερα από το χέρι του! Αυτός μπορεί να σου πεί ΤΙ ακριβώς χριάζεσε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Πάντως Ψάξε και βρές το μέλος nick2009 είναι ο Νίκος Γκίκας. είναι μηχανικός και έτρεχε με το polo 6n σε αγώνες το παλυκάρι ξέρει τα Polo μας καλήτερα από το χέρι του! Αυτός μπορεί να σου πεί ΤΙ ακριβώς χριάζεσε! Τον ξέρω (όχι προσωπικά), έχω δει τα videakia που κυκλοφορούν και γενικά διαβάζω τα ποστ του. Αλλά πιστεύω πως δεν ξέρει να στρίβει το παληκάρι (δεν μπορεί, θα το διαβάσει κάποια στιγμή ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 λοιπόν το παλυκάρι είναι ψαγμένο και καλά διαβασμένο άμα θές στύλε του ένα pm να σου πεί και αυτός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 (edited) μπαινουν κουτι? Κουτι γιώργο κουτι . Βασικα στροφαλλο και μπιελες θες πιστονια κρατας τα ιδια . Οι κωδικοι Μπιελες: afh: 036198401 ajv: 036198401B Στρόφαλλος: afh: 036105101H ajv: 036105101C Ο κωδικος απο τα πιστονια ειναι ο ιδιος xexe . Μάλλον δεν κατάλαβα καλά.Αν βάλω στρόφαλο και μπιέλες κατα τα λεγόμενά σου, γίνομαι 1.6 gti που σημαίνει 125 άλογα (ωραία μέχρι εδώ; ). Αν προσθέσω και τα άλλα που λες, είμαι 1ο στάδιο gti που σημαίνει 135+ άλογα. Το gti με το δικο σου εχει καποιες μικροδιαφορες ακομα οποτε ναι γινεσαι σχεδον 125 αλογακια. Εξατμιση το δικο σου πρεπει να φοραει 48αρα το ιδιο και το gti. Πεταλουδα πολλαπλη εισαγωγης να εχει καμια διαφορα, αλλα τα 120 θα τα δεις σιγουρα. Μπα,δεν θα τα δει το πολακι τα 2500 γι'αυτή την βελτίωση.Προτιμώ να ανέβω λίγο και να παίξω light turbo αλλά κα πάλι δεν αξίζει οπότε θα κάτσω στ'αυγά μου! Πάντως σ'ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την βοήθειά σου! Δεν θελει 2500 χιλιαρικα αν το κανεις συγκρατημενα , δηλαδη ο στροφαλλος εχει 200-300max ευρω μεταχειρισμενος (χωρις τα γυρω γυρω, θρος, γραναζια μεταλλα) και ο οι μπιελες αλλα τοσα. Ενα update στο ηδη υπαρχον προγραμμα εχει και αυτο καμια 300αρα αρα σε κοβω με 900 ευρω μονο για τα διαδικαστικα και οτι σου παρει ο μαστορας σου για τα εργατικα. Αν το ψαξεις (οτι θες εδω ειμαστε) με 1.500 εισαι μια χαρα και δεν χρειαζεται να δηλωσεις το αμαξι 1600 φυσικα. Εξατμιση απο καταλυτη και πισω και φιλτρο βαζεις και αργοτερα. Με ενα ψαγμενο πρωτο σταδιο (καλη ρυθμιση) με μαμα εκκεντρα και καλο προγραμμα τα 135+ τα εχεις. Μην συγκρινεις το light turbo με την ατμοσφαιρα, θα πιεσεις το αμαξι πολυ περισσοτερο και γενικοτερα η αξιοπιστια του θα ειναι λιγοτερη. Ατμοσφαιρικα που τουρμπιζονται δυσκολα προσαρμοζονται στην αλλαγη. Οσο για τον Γκικα ανεβηκαμε με το golf την Κυριακη στην Χασια στην διαδρομη της ειδικης. Χεχεχε Edited October 20, 2009 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Το gti με το δικο σου εχει καποιες μικροδιαφορες ακομα οποτε ναι γινεσαι σχεδον 125 αλογακια. Εξατμιση το δικο σου πρεπει να φοραει 48αρα το ιδιο και το gti. Πεταλουδα πολλαπλη εισαγωγης να εχει καμια διαφορα, αλλα τα 120 θα τα δεις σιγουρα.Δεν θελει 2500 χιλιαρικα αν το κανεις συγκρατημενα , δηλαδη ο στροφαλλος εχει 200-300max ευρω μεταχειρισμενος (χωρις τα γυρω γυρω, θρος, γραναζια μεταλλα) και ο οι μπιελες αλλα τοσα. Ενα update στο ηδη υπαρχον προγραμμα εχει και αυτο καμια 300αρα αρα σε κοβω με 900 ευρω μονο για τα διαδικαστικα και οτι σου παρει ο μαστορας σου για τα εργατικα. Αν το ψαξεις (οτι θες εδω ειμαστε) με 1.500 εισαι μια χαρα και δεν χρειαζεται να δηλωσεις το αμαξι 1600 φυσικα. Εξατμιση απο καταλυτη και πισω και φιλτρο βαζεις και αργοτερα. Με ενα ψαγμενο πρωτο σταδιο (καλη ρυθμιση) με μαμα εκκεντρα και καλο προγραμμα τα 135+ τα εχεις. Μην συγκρινεις το light turbo με την ατμοσφαιρα, θα πιεσεις το αμαξι πολυ περισσοτερο και γενικοτερα η αξιοπιστια του θα ειναι λιγοτερη. Ατμοσφαιρικα που τουρμπιζονται δυσκολα προσαρμοζονται στην αλλαγη. Οσο για τον Γκικα ανεβηκαμε με το golf την Κυριακη στην Χασια στην διαδρομη της ειδικης. Χεχεχε αυτήν την φοράω ήδη, φίλτρο, είχα αλλά το έβγαλα και έβαλα το φιλτροκούτι της μάνας του γιατί είχε μικροπροβληματάκια (μ@λ@κας ο μάστορας βασικά αλλά ...τεσπα) Ωραία διαδρομή αυτή! Καλοπέρασες φαντάζομαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 αυτή η διαδρομή πότε θα την κάνω (μόνος) αχ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted October 20, 2009 Author Report Share Posted October 20, 2009 Κουτι γιώργο κουτι . Βασικα στροφαλλο και μπιελες θες πιστονια κρατας τα ιδια . Οι κωδικοι Μπιελες: afh: 036198401 ajv: 036198401B Στρόφαλλος: afh: 036105101H ajv: 036105101C Ο κωδικος απο τα πιστονια ειναι ο ιδιος xexe . κωστα τα πραγματα του 6ν2 με το 6ν ειναι τα ιδια? δλδ στροφαλος και μπιελες? τα γυρω-γυρω του στροφαλου ποσο μπορουν να κοστιζουν.....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 αυτήν την φοράω ήδη,φίλτρο, είχα αλλά το έβγαλα και έβαλα το φιλτροκούτι της μάνας του γιατί είχε μικροπροβληματάκια (μ@λ@κας ο μάστορας βασικά αλλά ...τεσπα) Ωραία διαδρομή αυτή! Καλοπέρασες φαντάζομαι! Οποτε αν ψαχτεις λιγο με τα ανταλλακτικα μπορεις να την κανεις την δουλεια χωρις να δωσεις ενα σκασμο λεφτα . H διαδρομη ειναι απιστευτη το golf φορουσε ημισλικ και αν δεν ειχε κοσμο θα ηταν παρτυ κανονικο αυτή η διαδρομή πότε θα την κάνω (μόνος) αχ.... Οταν ερθεις Αθηνα και παρεις κανενα τηλεφωνο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 (edited) Γίωργο με το 6Ν GTI λέμε ότι είναι ίδια αυτοι είναι κωδικοι για τα μοτέρ που φορούσε το 6Ν Δεν έχει σχέσει με τον ARC του 6Ν2 GTI Edited October 20, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted October 20, 2009 Author Report Share Posted October 20, 2009 Γίωργο με το 6Ν GTI λέμε ότι είναι ίδια αυτοι είναι κωδικοι για τα μοτέρ που φορούσε το 6ΝΔεν έχει σχέσει με τον ARC του 6Ν2 GTI επειδη θελω να σιγουρευτω... δλδ ψαχνουμε για τους συγκεκριμενους κωδικους και στροφαλο και μπιελες απο 6ν gti και ΟΧΙ απο 6ν2 gti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...