Jump to content
DrYannisK

σκαστρα

Recommended Posts

τωρα στ οσερβις των 60,000 εμφανιστηκε πως υπαρχει βλαβη στην σκαστρα, την αλλαξα με 80 περιπου ευρω.

οποιος ξερει ας πει τι ακριβως κανει η σκαστρα. μαλον, πως το καταλαβαινεις.

ουτε που το ειχα καταλαβει. κανονικα δεν θα επρεπε να εχω μειωμενη αποδοση;

Link to comment
Share on other sites

τωρα στ οσερβις των 60,000 εμφανιστηκε πως υπαρχει βλαβη στην σκαστρα, την αλλαξα με 80 περιπου ευρω.

οποιος ξερει ας πει τι ακριβως κανει η σκαστρα. μαλον, πως το καταλαβαινεις.

ουτε που το ειχα καταλαβει. κανονικα δεν θα επρεπε να εχω μειωμενη αποδοση;

80 ευρω???Πολλα ειναι για μονο σκαστρα...Μηπως αλλαξαν και Ν75?

ΕΛπιζω να σου εβαλα αυτη με το ελατηριο και οχι την μουφα μεμβρανη...

Ναι, λογικα θα εχεις μειωμενη αποδοση

Link to comment
Share on other sites

οταν η σκαστρα με μεμβρανη αρχισε να κανει δυνατα σκασιματα πιο εντονα απο τις αρχες που δεν ειχε προβλημα αρχισα να μπαινω σε υποψιες οι οποιες επαληθευτικαν οταν λογκαρα με κοσμα στο vag com.αντι να βγαλω 1.3 οβερ ειχα 1.2 κ επισης ειχε βγαλει error code Ν249 αν θυμαμαι καλα.επισης απο χαμηλα δεν εδινε το ιδιο παντα.υπηρχαν φορες που ανεβαζε πιο αργα.αυτα..

Link to comment
Share on other sites

Μία ερωτησούλα.

Ξέρω πως πρόβλημα στη N75 δεν καταγράφεται και δεν εμφανίζεται στο vagcom.

Πρόβλημα σκάστρας καταγράφεται;

Link to comment
Share on other sites

Μία ερωτησούλα.

Ξέρω πως πρόβλημα στη N75 δεν καταγράφεται και δεν εμφανίζεται στο vagcom.

Πρόβλημα σκάστρας καταγράφεται;

Ναι καταγράφεται. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=339812

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

80 ευρω???Πολλα ειναι για μονο σκαστρα...Μηπως αλλαξαν και Ν75?

ΕΛπιζω να σου εβαλα αυτη με το ελατηριο και οχι την μουφα μεμβρανη...

Ναι, λογικα θα εχεις μειωμενη αποδοση

ναι τωρα που βλεπω την αποδειξη,

overrun cut-off valve 28.5+φπα

αλλα και εργατικα 45.80

νομιζω μου ειπε κατι του στυλ ν75

τι σημαινει;

εγω νομιζα πως ν75 ειναι ο κωδικςο που δειχνει την βλαβη σκαστρας.

τωρα ποια εβαλαν δε ξερω, μια εχουν νομιζω την εργοστασιακη.

μειωμενη αποδοση δεν καταλαβα αλλα τωρα στα 210 αλογα τι να καταλαβω. οπως δεν καταλαβαινω αν εχω ανοικτο τον κλιματισμο κτλ.

τα 210 αλογα ειναι περισσοτερα απο οσα αντεχει ο δρομος με κρυα λαστιχα οποτε τα παραπανω αλογα απλα σπιναρουν.

Link to comment
Share on other sites

ναι τωρα που βλεπω την αποδειξη,

overrun cut-off valve 28.5+φπα

αλλα και εργατικα 45.80

νομιζω μου ειπε κατι του στυλ ν75

τι σημαινει;

εγω νομιζα πως ν75 ειναι ο κωδικςο που δειχνει την βλαβη σκαστρας.

τωρα ποια εβαλαν δε ξερω, μια εχουν νομιζω την εργοστασιακη.

μειωμενη αποδοση δεν καταλαβα αλλα τωρα στα 210 αλογα τι να καταλαβω. οπως δεν καταλαβαινω αν εχω ανοικτο τον κλιματισμο κτλ.

τα 210 αλογα ειναι περισσοτερα απο οσα αντεχει ο δρομος με κρυα λαστιχα οποτε τα παραπανω αλογα απλα σπιναρουν.

N75 είναι μία βαλβίδα.

Όταν είχα πρόβλημα με τη N75, στις 2.500-2.800 στροφές περίπου, το αμάξι έκοβε πολύ και δεν ανέβαζε εύκολα. Ειδικά στις ρεπρίζ έκανε μπαμ ότι υπήρχε πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.