Panos8V Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 Ρε παιδιά ποιά είναι η διαφορά τους; Υποτίθεται τα Sprint είναι αμορτισέρ για χαμηλομένα αμάξια, σωστά; Τα χοντρομπούκαλα για που προορίζονται; Ξέρετε ποιά είναι καλύτερα και ποιά η διαφορά τιμής τους; Πείτε γιατί σε λίγο καιρό αλλάζω αμορτισέρ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edp_man Posted October 21, 2005 Report Share Posted October 21, 2005 Το "χοντρομπούκαλο" της Bilstein σημαίνει ότι το γόνατο είναι τύπου upside down. Τώρα...αν ειναι sprint ή rally είναι άλλο θέμα.Τα sprint είναι για χαμήλωμα (κοντά ελατήρια). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Το "χοντρομπούκαλο" της Bilstein σημαίνει ότι το γόνατο είναι τύπου upside down. Τώρα...αν ειναι sprint ή rally είναι άλλο θέμα.Τα sprint είναι για χαμήλωμα (κοντά ελατήρια). παιδια συγνωμη, να κανω μια ερωτηση... εγω στα site βλεπω αμορτισερ της Bilstein ως Sport kai os HD (heavy duty) τα sprint και χοντρομπουκαλο ποια ειναι? επειδη θα χρειαστω και εγω αλλαγη στα αμορτισερ και ψαχνομαι γενικοτερα...... ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 παιδια συγνωμη, να κανω μια ερωτηση...εγω στα site βλεπω αμορτισερ της Bilstein ως Sport kai os HD (heavy duty) τα sprint και χοντρομπουκαλο ποια ειναι? επειδη θα χρειαστω και εγω αλλαγη στα αμορτισερ και ψαχνομαι γενικοτερα...... ευχαριστω! Δύο είδη αμορτισέρ βγάζει η Bilstein 1)Τα Sport που είναι στην ουσία αντικατάστασης των εργοστασιακών για ΜΑΜΑ ελατήρια και 2)Τα Sprint που είναι για ελατήρια χαμηλώματος και ποιό "κοφτές" αντιδράσεις. Διαλέγεις και πέρνεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 1) μαύρα 2) κίτρινα ;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 1) μαύρα 2) κίτρινα ;;; Ναί τα Sport είναι μαύρα και τα Sprint κίτρινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 (edited) εγώ πάλι θυμάμαι ότι είναι και τα δύο κίτρινα... και τα μαύρα είναι απλή αντικατάσταση για τα μαμά.. http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3 http://www2.bilstein.de/en/produkte/serienersatz.php3 Edited June 13, 2006 by atrias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 εγώ πάλι θυμάμαι ότι είναι και τα δύο κίτρινα...και τα μαύρα είναι απλή αντικατάσταση για τα μαμά.. http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3 http://www2.bilstein.de/en/produkte/serienersatz.php3 Χμμ.. Μπορεί να έχεις δίκιο. Οι διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι τα Sport είναι 30-40% ποιό σκληρά απο τα μαμά, ενώ τα Sprint έχουν και κοντότερη διαδρομή για χαμηλωμένα αμάξια.Τώρα η κατηγορία OEM τί ρόλο παίζει....who knows.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 τα οεμ τα έχει βάλει ο scorpio με ελατήρια jamex και φυσάνε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 τα οεμ τα έχει βάλει ο scorpio με ελατήρια jamex και φυσάνε! ποσα μποφορ? ? ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 τα bilstein τα κιτρινα βγαινουν με δυο μπουκαλες.μια σειρα ειναι με τις λεπτες και μια με τις χοντρες. ειναι και τα δυο αμορτισερ χαμηλωματος.η διαφορα ειναι οτι αν βαλεις τα χοντρομπουκαλα(οπψς εγω) σε 1.4 και 1.6 golfaki μπροστα θα σηκωθει κανα 2 ποντους,τις πρωτες μερες και μετα θα πεσει στον 1-1,5.εγω ειχα τα H&R 3,5 kai οταν εβαλα τα αμορτισερ σηκωθηκε μπροστα.με το που αλλαξα το μοτερ ηρθε στους 4 ποντους. η τελικη μου αποψη λοιπον ειναι οτι τα χοντρομπουκαλα να τοποθετουνται μονο σε 1.8τ. διαφορετικα ειναι υπερβολικα σκληρα σε 14αρια και 16αρια και δε λειτουργουν σε ολο το φασμα τους. φιλικα Γιαννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 ποσα μποφορ? ? ? ? 10 και βάλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 με λιγα λογια... τα μαυρα ειναι οπως τα ΟΕΜ απλα ειναι λιιιιιιγο πιο σκληρα και τα κιτρινα χωριζονται σε sport (με χοντρο καλαμι)για τα μαμα ελατηρια και sprint τα οποιοα sprint οταν ειναι με χοντρο καλαμι ειναι για βαρια αμαξωματα και αυτα που ειναι με λεπτο καλαμι ειναι για πιο ελαφρια αμαξωματα. τα ΜΟΝΑ που ειναι χαμηλωματος ειναι τα sprint... ελπιζω να βοηθησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 με λιγα λογια...τα μαυρα ειναι οπως τα ΟΕΜ απλα ειναι λιιιιιιγο πιο σκληρα και τα κιτρινα χωριζονται σε sport (με χοντρο καλαμι)για τα μαμα ελατηρια και sprint τα οποιοα sprint οταν ειναι με χοντρο καλαμι ειναι για βαρια αμαξωματα και αυτα που ειναι με λεπτο καλαμι ειναι για πιο ελαφρια αμαξωματα. τα ΜΟΝΑ που ειναι χαμηλωματος ειναι τα sprint... ελπιζω να βοηθησα ουδεν σχολιο!.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 τα bilstein τα κιτρινα βγαινουν με δυο μπουκαλες.μια σειρα ειναι με τις λεπτες και μια με τις χοντρες. ειναι και τα δυο αμορτισερ χαμηλωματος.η διαφορα ειναι οτι αν βαλεις τα χοντρομπουκαλα(οπψς εγω) σε 1.4 και 1.6 golfaki μπροστα θα σηκωθει κανα 2 ποντους,τις πρωτες μερες και μετα θα πεσει στον 1-1,5.εγω ειχα τα H&R 3,5 kai οταν εβαλα τα αμορτισερ σηκωθηκε μπροστα.με το που αλλαξα το μοτερ ηρθε στους 4 ποντους.η τελικη μου αποψη λοιπον ειναι οτι τα χοντρομπουκαλα να τοποθετουνται μονο σε 1.8τ. διαφορετικα ειναι υπερβολικα σκληρα σε 14αρια και 16αρια και δε λειτουργουν σε ολο το φασμα τους. φιλικα Γιαννης Την προηγούμενη βδομαδα εβαλα τα χοντομπουκαλα στο αμάξι..Ουτε σηκωθηκε ουτε ξανακαθησε..Κι απο που προκυπτει οτι δεν πρεπεινα μπαινουν σε 1.4 δεν το καταλαβαινω...Ποση διαφορά νομιζεις εχουν στο βάρος?Εδω τα βάζουν σε Ibizakia 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Δεν νομιζω οτι παιζει ρολο το μοτερ για το αν θα βαλεις χοντρομπουκαλα ή οχι. Απο την στιγμη που βγαινουν για το αμαξι σου τα βαζεις χωρις προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Φυσικά και δεν παίζει ρόλο ο κινητήρας! Τώρα το αν κάποιος το θέλει χαμηλό, ψηλό, σκληρό, μαλακό κτλ κτλ είναι τελείως υποκειμενικό κατά την άποψή μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Όχι ο κυβισμός του κινητήρα, όσο το βάρος του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Όχι ο κυβισμός του κινητήρα, όσο το βάρος του Γιαυτο και υπαρχουν διαφορετικοικωδικοι για το 1,4 και το 1,8Τ πχ,επειδη το βαρος των δυο αυτων κινητηρων ειναι εντελως διαφορετικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 δεν το ειπα για το οτι ειναι 1.4 αλλα ουσιαστικα διαφορετικη κατηγορια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 καλα οταν βαλεις αμορτισερ blistain χοντρομπουκαλα σε 14αρι και μετα βαλεις 18αρα ή 2λιτρη μηχανη πανω ...ελα να μου πεις οτι εμεινε στο ιδιο υψος!...δε μου το εχουν πει...στο αμαξι μου το ειδα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 φιλε μου τα εχεις μπερδεψει λιγο..στο Post σου μας ειπες ότι τα χοντρα πρεπει να μπαινουν μονο σε 18αρια..Δεν ειπες πουθενα οτι πρωτα βαζεις τα αμορτισερ που όπως ειπαν και τα παιδια ειναι για 1.4-1.6 και μετα βαζεις και το 18αρι μοτερ πανω που ειναι πιο βαρυ..Λογικο ειναι να κατσουν τα αμορτισερ αφου ειναι γι αλλο μοντελο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Μα αν βαλεις αμορτισερ για 1,4 και μετα βαλεις το μοτερ απο 1,8Τ απανω,φυσικα και θα χαμηλωσει.Δεν προκειται να μεινει στο ιδιο υψος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 λοιπον...μπορειτε να πατε σε ενα καταστημα...να διαπηστωσετε δυο πραγματα... ο καταλογος που ερχεται στην ευρωπη για τα H&r εχει 5ποντα ελατηρια για Gti.Δεν εχει 5ποντα για 1.4 -1.6...ασχετα που τα βαζουν!!!!!!! το ιδιο συμβαίνει και για τα χοντρομπουκαλα ....για GTi βγαινουν! ο αντιπροσωπος βορειου ελλαδος της Η&R μου το ειπε...(στροφή φιλυρου ανεβαινοντας για ρετζικι,ονοματα δε λεμε) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Εχει δοκιμασει κανενας τα μαυρα σε 5αρι sportline? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...