Jump to content
Panos8V

Sprint Vs Χοντρομπούκαλα

Recommended Posts

Ρε παιδιά ποιά είναι η διαφορά τους;

Υποτίθεται τα Sprint είναι αμορτισέρ για χαμηλομένα αμάξια, σωστά;

Τα χοντρομπούκαλα για που προορίζονται;

Ξέρετε ποιά είναι καλύτερα και ποιά η διαφορά τιμής τους;

Πείτε γιατί σε λίγο καιρό αλλάζω αμορτισέρ!

Link to comment
Share on other sites

Το "χοντρομπούκαλο" της Bilstein σημαίνει ότι το γόνατο είναι τύπου upside down. Τώρα...αν ειναι sprint ή rally είναι άλλο θέμα.Τα sprint είναι για χαμήλωμα (κοντά ελατήρια).

παιδια συγνωμη, να κανω μια ερωτηση...

εγω στα site βλεπω αμορτισερ της Bilstein

ως Sport

kai os HD (heavy duty)

τα sprint και χοντρομπουκαλο ποια ειναι?

επειδη θα χρειαστω και εγω αλλαγη στα αμορτισερ και ψαχνομαι γενικοτερα......

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

παιδια συγνωμη, να κανω μια ερωτηση...

εγω στα site βλεπω αμορτισερ της Bilstein

ως Sport

kai os HD (heavy duty)

τα sprint και χοντρομπουκαλο ποια ειναι?

επειδη θα χρειαστω και εγω αλλαγη στα αμορτισερ και ψαχνομαι γενικοτερα......

ευχαριστω!

Δύο είδη αμορτισέρ βγάζει η Bilstein

1)Τα Sport που είναι στην ουσία αντικατάστασης των εργοστασιακών για ΜΑΜΑ ελατήρια

και

2)Τα Sprint που είναι για ελατήρια χαμηλώματος και ποιό "κοφτές" αντιδράσεις.

Διαλέγεις και πέρνεις.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι θυμάμαι ότι είναι και τα δύο κίτρινα...

και τα μαύρα είναι απλή αντικατάσταση για τα μαμά..

http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3

http://www2.bilstein.de/en/produkte/serienersatz.php3

Edited by atrias
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι θυμάμαι ότι είναι και τα δύο κίτρινα...

και τα μαύρα είναι απλή αντικατάσταση για τα μαμά..

http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3

http://www2.bilstein.de/en/produkte/serienersatz.php3

Χμμ..

Μπορεί να έχεις δίκιο.

Οι διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι τα Sport είναι 30-40% ποιό σκληρά απο τα μαμά, ενώ τα Sprint έχουν και κοντότερη διαδρομή για χαμηλωμένα αμάξια.Τώρα η κατηγορία OEM τί ρόλο παίζει....who knows..

Link to comment
Share on other sites

τα bilstein τα κιτρινα βγαινουν με δυο μπουκαλες.μια σειρα ειναι με τις λεπτες και μια με τις χοντρες. ειναι και τα δυο αμορτισερ χαμηλωματος.η διαφορα ειναι οτι αν βαλεις τα χοντρομπουκαλα(οπψς εγω) σε 1.4 και 1.6 golfaki μπροστα θα σηκωθει κανα 2 ποντους,τις πρωτες μερες και μετα θα πεσει στον 1-1,5.εγω ειχα τα H&R 3,5 kai οταν εβαλα τα αμορτισερ σηκωθηκε μπροστα.με το που αλλαξα το μοτερ ηρθε στους 4 ποντους.

η τελικη μου αποψη λοιπον ειναι οτι τα χοντρομπουκαλα να τοποθετουνται μονο σε 1.8τ.

διαφορετικα ειναι υπερβολικα σκληρα σε 14αρια και 16αρια και δε λειτουργουν σε ολο το φασμα τους.

φιλικα Γιαννης

:D:lol::lol::D

Link to comment
Share on other sites

με λιγα λογια...

τα μαυρα ειναι οπως τα ΟΕΜ απλα ειναι λιιιιιιγο πιο σκληρα και τα κιτρινα χωριζονται σε sport (με χοντρο καλαμι)για τα μαμα ελατηρια και sprint τα οποιοα sprint οταν ειναι με χοντρο καλαμι ειναι για βαρια αμαξωματα και αυτα που ειναι με λεπτο καλαμι ειναι για πιο ελαφρια αμαξωματα.

τα ΜΟΝΑ που ειναι χαμηλωματος ειναι τα sprint...

ελπιζω να βοηθησα :wacko:

Link to comment
Share on other sites

με λιγα λογια...

τα μαυρα ειναι οπως τα ΟΕΜ απλα ειναι λιιιιιιγο πιο σκληρα και τα κιτρινα χωριζονται σε sport (με χοντρο καλαμι)για τα μαμα ελατηρια και sprint τα οποιοα sprint οταν ειναι με χοντρο καλαμι ειναι για βαρια αμαξωματα και αυτα που ειναι με λεπτο καλαμι ειναι για πιο ελαφρια αμαξωματα.

τα ΜΟΝΑ που ειναι χαμηλωματος ειναι τα sprint...

ελπιζω να βοηθησα :blink:

ουδεν σχολιο!.... worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

τα bilstein τα κιτρινα βγαινουν με δυο μπουκαλες.μια σειρα ειναι με τις λεπτες και μια με τις χοντρες. ειναι και τα δυο αμορτισερ χαμηλωματος.η διαφορα ειναι οτι αν βαλεις τα χοντρομπουκαλα(οπψς εγω) σε 1.4 και 1.6 golfaki μπροστα θα σηκωθει κανα 2 ποντους,τις πρωτες μερες και μετα θα πεσει στον 1-1,5.εγω ειχα τα H&R 3,5 kai οταν εβαλα τα αμορτισερ σηκωθηκε μπροστα.με το που αλλαξα το μοτερ ηρθε στους 4 ποντους.

η τελικη μου αποψη λοιπον ειναι οτι τα χοντρομπουκαλα να τοποθετουνται μονο σε 1.8τ.

διαφορετικα ειναι υπερβολικα σκληρα σε 14αρια και 16αρια και δε λειτουργουν σε ολο το φασμα τους.

φιλικα Γιαννης

:):D:lol::D

Την προηγούμενη βδομαδα εβαλα τα χοντομπουκαλα στο αμάξι..Ουτε σηκωθηκε ουτε ξανακαθησε..Κι απο που προκυπτει οτι δεν πρεπεινα μπαινουν σε 1.4 δεν το καταλαβαινω...Ποση διαφορά νομιζεις εχουν στο βάρος?Εδω τα βάζουν σε Ibizakia 1.4

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι παιζει ρολο το μοτερ για το αν θα βαλεις χοντρομπουκαλα ή οχι.

Απο την στιγμη που βγαινουν για το αμαξι σου τα βαζεις χωρις προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox

Φυσικά και δεν παίζει ρόλο ο κινητήρας!

Τώρα το αν κάποιος το θέλει χαμηλό, ψηλό, σκληρό, μαλακό κτλ κτλ είναι τελείως υποκειμενικό κατά την άποψή μου.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ο κυβισμός του κινητήρα, όσο το βάρος του ;)

Γιαυτο και υπαρχουν διαφορετικοικωδικοι για το 1,4 και το 1,8Τ πχ,επειδη το βαρος των δυο αυτων κινητηρων ειναι εντελως διαφορετικο.

Link to comment
Share on other sites

καλα οταν βαλεις αμορτισερ blistain χοντρομπουκαλα σε 14αρι και μετα βαλεις 18αρα ή 2λιτρη μηχανη πανω ...ελα να μου πεις οτι εμεινε στο ιδιο υψος!...δε μου το εχουν πει...στο αμαξι μου το ειδα!!!!! ^_^

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου τα εχεις μπερδεψει λιγο..στο Post σου μας ειπες ότι τα χοντρα πρεπει να μπαινουν μονο σε 18αρια..Δεν ειπες πουθενα οτι πρωτα βαζεις τα αμορτισερ που όπως ειπαν και τα παιδια ειναι για 1.4-1.6 και μετα βαζεις και το 18αρι μοτερ πανω που ειναι πιο βαρυ..Λογικο ειναι να κατσουν τα αμορτισερ αφου ειναι γι αλλο μοντελο..

Link to comment
Share on other sites

Μα αν βαλεις αμορτισερ για 1,4 και μετα βαλεις το μοτερ απο 1,8Τ απανω,φυσικα και θα χαμηλωσει.Δεν προκειται να μεινει στο ιδιο υψος.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον...μπορειτε να πατε σε ενα καταστημα...να διαπηστωσετε δυο πραγματα...

ο καταλογος που ερχεται στην ευρωπη για τα H&r εχει 5ποντα ελατηρια για Gti.Δεν εχει 5ποντα για 1.4 -1.6...ασχετα που τα βαζουν!!!!!!!

το ιδιο συμβαίνει και για τα χοντρομπουκαλα ....για GTi βγαινουν!

ο αντιπροσωπος βορειου ελλαδος της Η&R μου το ειπε...(στροφή φιλυρου ανεβαινοντας για ρετζικι,ονοματα δε λεμε)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.