Jump to content
Polakias

Αλλαγή Δίσκος - Πλατώ

Recommended Posts

Σήμερα έβαλα μπρος το θηρίο μετά από 5 μέρες επειδή έλειπα για επαγγελματικό ταξίδι και παρατήρησα το εξής:

Βάζω 1η κανονικά ανέβαζε, βάζω 2α κανονικά ανέβαζε, μόλις βάζω την 3η λοιπόν άρχιζε να πατινάρει το αμάξι και ανέβαζε στροφές γρήγορα σαν να είναι στην νεκρά χωρίς να ανεβάζει χιλιόμετρα, ξανασυμπλεκτάρω πάλι κάνει πατινάρισμα, ρελατάρισμα που λένε, με το τέταρτο συμπλεκτάρισμα πιάνει κανονικά βάζω και 4η μετά και πάλι τα ίδια! Πάει, ο δίσκος μου με εγκαταλείπει σιγά-σιγά και τώρα πρέπει να τρέχω για αλλαγή!!! Τι μου προτείνετε να κάνω? Να βάλω τα ίδια από το εργοστάσιο ή να πάω για κάτι άλλο που θα μου αποφέρει καλύτερες αποδόσεις?

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 47000km αλλά γενικώς του σκίζω τα μάτια! Και πολύ άντεξε!

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε μεγαλε τι του κανεις!!!!!

sachs = κορυφη

αν φοραει valeo απο τη μανα του, βαλε sachs αντεχει στανταρ περισσοτερο

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε μεγαλε τι του κανεις!!!!!

sachs = κορυφη

αν φοραει valeo απο τη μανα του, βαλε sachs αντεχει στανταρ περισσοτερο

Τι του έκανα? Δεν είναι λίγο να το οδηγείς το αμάξι στα όρια 5 μέρες την εβδομάδα και μάλιστα να κάνεις πολλά ταξίδια, δηλαδή να λειτουργεί την ημέρα τουλάχιστον 6 ώρες! Ε για αυτό τα έφτυσε ο δίσκος! Και λέω, και πάλι πολύ άντεξε!

Θα βάλω Sachs Perfomance, και καλή τιμή έχει και καλές αποδόσεις για τα λεφτά του! Από ότι έμαθα έχει και ωραία αίσθηση στο κιβώτιο! Βρήκα σε ένα μαγαζί με 170euro αλλά θα το ψάξω και άλλο λίγο ακόμα!

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Τ... και μάλιστα να κάνεις πολλά ταξίδια, δηλαδή να λειτουργεί την ημέρα τουλάχιστον 6 ώρες! Ε για αυτό τα έφτυσε ο δίσκος! Και λέω, και πάλι πολύ άντεξε!

Σίγουρα όμως είναι πολύ καλύτερα από το να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα στην πόλη

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα όμως είναι πολύ καλύτερα από το να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα στην πόλη

Δε νομίζω Κώστα, εξαρτάται! ΑΝ πηγαίνεις χαλαρά στο ταξίδι τότε ναι, αλλά αν είσαι συνέχεια στους κόφτες κάποτε θα τα φτύσει ο δίσκος!

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Οι κόφτες δεν παίζουν κάποιο ρόλο. Τώρα αν κάνεις αλλαγές στην εθνική με συμπλεκταρίζματα και ξερογκαζιές ε τότε είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι κόφτες δεν παίζουν κάποιο ρόλο. Τώρα αν κάνεις αλλαγές στην εθνική με συμπλεκταρίζματα και ξερογκαζιές ε τότε είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ!!!!

για πες σε ενα μηχανικο οτι πας με τελικες στην εθνικη να δουμε τι θα σου πει για τον δισκο....

οταν πας με φουλ ισχυ, ΕΧΕΙΣ ΦΘΟΡΑ

αν δε βαριεται ας το εξηγησει ο QUASAR

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν το πηγαίνεις στα όρια, σίγουρα τρώγεται ο δίσκος! Πάντως, Quasar για δώσε τα φώτα σου ρε...

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 47000km αλλά γενικώς του σκίζω τα μάτια! Και πολύ άντεξε!

Ρε παιδιά μην τρελαθούμε τελείως. Δεν είμαι ειδικός αλλά δεν πρέπει να είσαι ειδικός για να ξέρεις οτι ο δίσκος δεν έχει καμία σχέση με κόφτες. Απλά μπορεί ο Χρήστος (polakias) να έχει το κακό συνήθειο να ακουμπάει το πόδι του στον συμπλέκτη και έτσι να τρώγεται ο δίσκος. Αλλιώε δεν δικαιολογείτε. Αν ήταν έτσι εγω που λιώνω το Mercedes συννέχεια τον αυτοκινητόδρομο θα έπρεπε να είχα αλλάξει ήδη τον 5ο και να πήγαινα για 6ο δίσκο αφου έχω κάνει 280.000. Σας πληροδορώ δεν έχω αλλάξει και το αυτοκίνητο δεν πατινάρει. Αυτή είναι η γνώμη μου

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν είναι ο δίσκος παίδες! Την γλίτωσα, είναι τα πιστονάκια και δεν αποσυμπλεκτάριζε το αμάξι! Την δευτέρα πάω να το φτιάξω!!!

Link to comment
Share on other sites

¶ντε καλά :D ... ¶ν και δεν είναι ακριβώς της περιοχής ειδικότητάς μου, ο δίσκος δεν τρώγεται παρά μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:

Απο την φυσιολογική χρήση του (συμπλέκταρε/αποσυμπλέκταρε όλη την ώρα). Καμμία σχέση με σταθερή ταχύτητα κ.λπ., έχει να κάνει απλά με το πόσες φορές την μέρα πατάς το συμπλέκτη, και πόσο απαλά/απότομα πατάς το πετάλι.

Όταν δεν αποσυμπλεκτάρει καλά (λόγω ντίζας ή εμβολάκια ή κάτι άλλο), ας πούμε αν έχεις μή αυτορρυθμιζόμενη ντίζα και την έχεις υπερβολικά χαλαρή, με αποτέλεσμα ο συμπλέκτης να πιάνει πολύ χαμηλά, και να μήν απομακρύνεται δηλαδή πολύ απο το βολάν ο δίσκος στο πάτημα.

Όταν δεν συμπλεκτάρει καλά (λόγω ντίζας ή εμβολάκια ή κάτι άλλο). ¶ν ασ πούμε η ντίζα που λέγαμε πρίν είναι πολύ σφιχτή, με αποτέλεσμα ο δίσκος αντί να κάθεται στο βολάν, να ακουμπάει (στο περίπου έτσι???) ...

Και, τέλος, όταν είναι τόσο μικρός για τα άλογά μας που γλυστράει και χωρίς να πατήσεις το πεντάλ. Όταν δηλαδή πλέον δεν είναι αρκετός, μετά τις κτηνωδίες που έχεις κάνει στο μοτέρ σου (γιατί άν φτάσεις να γλιστράει ο συμπλέκτης απο τα άλογα, μάλλον κτηνωδίες έχεις κάνει). Ή μάλλον, να είμαι σωστός... ΚΑΜΜΙΑ σχέση με τα άλογα. Με την ΡΟΠΗ έχει να κάνει. ¶Ν έχεις μεγάλες ροπές, θές μεγαλύτερο και καλύτερο δίσκο/πλατώ. Κοινώς, άμα βάλεις περι τα 25-30 κιλά ροπή άλογα στο πόλο, ναί θα τρώγεται πιθανώς και απο τους κόφτες, και απο τα πάντα, γιατί θα γλιστράει όλη την ώρα.

Συμπέρασμα: Στην προκειμένη περίπτωση, ο Stoilas και ο Σπύρος έχουν απόλυτο δίκιο. Σε ένα μαμά αυτοκίνητα, 5 ώρες στους κόφτες με πέμπτη κάνουν λιγότερη, πολύ λιγότερη ζημιά απο 5 λεπτά σε κίνηση. Για την ακρίβεια, καθόλου ζημιά. Ο δίσκος φθείρεται μόνο καθ' όση ώρα γλιστράει. Την ώρα, δηλάδή που συμπλεκτάρει και αποσυμπλεκτάρει, και μόνο, εκτός άν η ροπή είναι τόσο μεγάλη που γλυστράει χωρίς να πατήσεις το πεντάλ. ΖΗΛΕΥΕΙΣ????

Link to comment
Share on other sites

Guest Bassakos
αν δε βαριεται ας το εξηγησει ο QUASAR

Χμ.. ναι, μια ανάλυση θα ήταν καλή

Ναι, αν το πηγαίνεις στα όρια, σίγουρα τρώγεται ο δίσκος! Πάντως, Quasar για δώσε τα φώτα σου ρε...

την ζητησατε ..... την πηρατε ! :D:D

Link to comment
Share on other sites

συγχαρητήρια στον vrachos για τη σωστή του συμβουλή :D

Ευχαριστώ,

απλά με παραξένεψαν μερικά πράγματα που είπε ο Polakias

γιατί ο συμπλέκτης δεν χαλάει από την μια μέρα στην άλλη (από φάγωμα εννοώ)

και όταν φαγωθεί και πατινάρει, με πατήματα και αφήματα δεν επανέρχεται.

Μίλτος

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 47000km αλλά γενικώς του σκίζω τα μάτια! Και πολύ άντεξε!

Polakia μην ανησυχεισ ,ειναι συμπλεκτησ και εγω στα 52,000 τον αλλαξα και εβαλα τον ιδιο εργοστασιακο, δεν ηθελα να σκληρυνει με εναν aftermarket γιατι τον εχω για καθημερινη χρηση,

Link to comment
Share on other sites

ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΛΛΑΞΕΣ ΣΤΑ 52000 ΔΙΣΚΟ?

ΕΓΩ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 80000 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΠΛΕ.

ΠΩΣ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙΣ ΑΥΤΟ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.